Рішення
від 20.11.2019 по справі 480/3115/19
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 листопада 2019 р. Справа № 480/3115/19

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Діски А.Б.,

за участю секретаря судового засідання - Заіченко А.М.,

представника позивача - Грицика Г.О.,

представника відповідача - Будакова В.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/3115/19 за позовом Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага життя" до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області про зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Підприємство об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага життя" (далі по тексту - позивач, ПОГ "ІНВА-СЕРВІС" ГО "Спілка інвалідів "Жага життя") звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області (далі по тексту - відповідач, ГУ Держгеокадастру у Сумській області) та з урахуванням уточнення позовних вимог просить зобов`язати відповідача повторно розглянути питання щодо затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування площею 30.5550 га., з цільовим призначенням: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за рахунок земель запасу, яка знаходиться на території Хотінскої селищної територіальної громади ради Сумського району Сумської області в с. Кіндратівка та прийняти рішення у відповідності до вимог чинного законодавства.

Свої вимоги позивач мотивує тим, що у вересні 2018 року позивач звернувся до ГУ Держгеокадастру у Сумській області із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у постійне користування земельної ділянки з цільовим призначенням: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за рахунок земель запасу, яка знаходиться на території Хотінської селищної територіальної громади Сумського району Сумської області в с. Кіндратівка.

Зазначає, що в термін більше місяця ГУ Держгеокадастру у Сумській області не надало дозвіл або вмотивованої відмови, а тому позивач набув право на розроблення проекту землеустрою на підставі ч. 7 ст. 118 Земельного кодексу України. Так, на замовлення позивача було розроблено проект землеустрою щодо відведення у постійне користування земельної ділянки. Після цього, 23.05.2019 р. позивач звернувся до ГУ Держгеокадастру у Сумській області із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення у постійне користування земельної ділянки з цільовим призначенням: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, однак 06.06.2019 р. відповідач листом №28-18-0.332-226/60-19 відмовив позивачу у затвердженні даного проекту, посилаючись на відсутність дозволу на розроблення такого проекту та невідповідність документації.

Зважаючи на те, що розроблений на замовлення позивача проект землеустрою було погоджено у встановленому законом порядку, на думку позивача, відповідно до ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України він має бути затверджений відповідачем.

Ухвалою суду від 14.08.2019 року позовна заява залишена без руху, оскільки подана з порушенням вимог ст. 161 КАС України, а саме: судовий збір сплачено не в повному обсязі. Позивачу було надано час для усунення недоліків.

Після уточнення позовних вимог, ухвалою суду від 27.08.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи ухвалено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

10.09.2019 року відповідач подав до суду відзив, у якому проти позовних вимог заперечує, просить відмовити у їх задоволенні. Також зазначає, що у жовтні 2018 року позивач звертався до ГУ Держгеокадастру у Сумській області із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у постійне користування земельної ділянки для ведення садівництва. Дана заява була розглянута та листом від 30.10.2018 р. № Б-12321-4900/21-18 відмовлено у її задоволенні. Так, зазначений лист було направлено засобами поштового зв`язку простим поштовим відправленням на адресу заявника. Таким чином, твердження позивача про те, що його заява від 01.10.2018 не була розглянута у місячний строк є безпідставними.

У подальшому позивач звернувся із заявою від 23.05.2019 р. про затвердження проекту землеустрою. Листом від 06.06.2019 р. № 28-18-0.332-226/60-19 позивача було повідомлено про те, що в даному випадку неможливо застосувати принцип "мовчазної" згоди, передбачений ч.7 ст. 118 Земельного кодексу України, оскільки про результати розгляду його заяви, позивач був повідомлений листом від 30.10.2018 р. № Б-12321-4900/21-18.

Відтак, відповідач вважає, що оскільки позивач не отримував дозволу на розроблення проекту землеустрою, такий проект не може бути затверджений. Крім того, при розгляді проекту землеустрою було встановлено, що кадастровий план земельної ділянки необхідно привести заяником у відповідність до вимог статті 34 Закону України Про Державний земельний кадастр , а саме, визначити кадастрові номери суміжних земельних ділянок. Також, цільове призначення земельної ділянки відповідно до проекту землеустрою для ведення товарного сільськогосподарського виробництва не відповідає цільовому призначенню, яке було зазначено в заяві від 01.10.2018 р. про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою - для ведення садівництва (а.с.52-56).

Ухвалою суду від 12.09.2019 року за клопотанням відповідача розгляд справи ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти задоволення позову.

Суд, заслухавши представників сторін, перевіривши матеріали справи, повно та об`єктивно оцінивши докази в їх сукупності, дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що 28.09.2018 року позивач направив поштою до ГУ Держгеокадастру у Сумській області заяву про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у постійне користування земельної ділянки, площею 34,2 га за місцем знаходження: Сумська область, Сумський район, територія Хотінської селищної ради, за межами населеного пункту з цільовим призначенням: для ведення садівництва (а.с.14). Дана заява надійшла до відповідача 01.10.2018 року та зареєстрована за №Б-12321/0/94-18 (а.с.57).

Листом від 30.10.2018 року № Б-12321-4900/21-18 відповідач відмовив позивачу в задоволенні поданої заяви з посиланням на те, що відповідно до графічних матеріалів та інформаційної довідки, наданої Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління від 24.10.2018 р. №1985/415-18, було встановлено, що земельна ділянка, яка планується до відведення, частково розташована на землях, наданих для ведення лісового господарства й накладається на вже сформовану земельну ділянку, що передана у комунальну власність Хотінській об`єднаній територіальній громаді (а.с.58).

На підставі ч. 7 ст. 118 Земельного кодексу України на замовлення позивача ФОП ОСОБА_1 було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки позивачу у постійне користування з цільовим призначенням: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за рахунок земель запасу, яка знаходиться на території Хотінської селищної територіальної громади ради Сумського району Сумської області в с. Кіндратівка (а.с.10-34).

29.01.2019 року зазначений проект погоджено експертом державної експертизи ГУ Держгеокадастру у Кіровоградській області Капіносом Олександром Володимировичем (а.с.30).

Після погодження проекту землеустрою, позивач звернувся до ГУ Держгеокадастру у Сумській області із заявою від 23.05.2019 про затвердження проекту землеустрою. Вказана заява була отримана ГУ Держгеокадастру у Сумській області та зареєстрована 23.05.2019 за №494318/14-03-08 (а.с.35).

Листом від 06.06.2019 року №28-18-0.332-226/60-19 ГУ Держгеокадастру у Сумській області повідомив позивача про неможливість задоволення його заяви та зазначив, що при розгляді наданого проекту землеустрою було встановлено, що у проекті відсутнє рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, як передбачено статтею 50 Закону України Про землеустрій .

Додатково повідомлено, що згідно інформаційної довідки, наданої Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління від 24.10.2018 р. №1985/415-18 було встановлено, що земельна ділянка, яка планується до відведення, частково розташована на землях, наданих для ведення лісового господарства й накладається на вже сформовану земельну ділянку, що передана у комунальну власність Хотінській об`єднаній територіальній громаді.

Крім того, при розгляді наданого проекту землеустрою було встановлено, що кадастровий план земельної ділянки необхідно привести у відповідність до вимог статті 34 Закону України "Про Державний земельний кадастр" (зазначити кадастрові номера суміжних земельних ділянок).

Також повідомлено, що при розгляді наданих матеріалів було встановлено, що цільове призначення, вказане у заяві "ведення товарного сільськогосподарського виробництва" не відповідає заяві про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою (а.с.36-37).

Надаючи правову оцінку відносинам, що склалися, суд виходить з наступного.

Правовідносини у сфері забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель врегульовано Земельним кодексом України.

Відповідно до абзацу 1 ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Згідно з ч. 2 ст. 116 Земельного кодексу України набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно з ч. ч. 2-3 ст. 123 Земельного кодексу України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об`єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення документації із землеустрою або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення документації із землеустрою без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

З огляду на викладене, суд зазначає, що особи, які зацікавлені в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності мають право звернутися з відповідним клопотанням, з наданням відповідних документів.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу (ч.4 ст.123 ЗК України).

Відповідно до ч. 5, 6 ст. 186-1 ЗК України органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.

Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування (ч. 6 ст.123 ЗК України).

Згідно з ч. 13, 14 ст.123 ЗК України підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Таким чином, процес отримання земельної ділянки у користування передбачає декілька етапів, а саме: отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність; розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність; погодження та затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а також надання її у власність.

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність є завершальною стадією процедури відведення земельної ділянки.

Із матеріалів справи вбачається, що позивач звернувся до відповідача із заявою від 23.05.2019 року про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування загальною площею 30,5550 га для ведення товарного сідьськогосподарського виробництва за рахунок земель запасу, яка знаходиться на території Хотінської селищної територіальної громади ради Сумського району Сумської області в с. Кіндратівка (а.с. 35).

Листом від 06.06.2019 року №28-18-0.332-226/60-19 відповідач повідомив позивача, що при розгляді наданого проекту землеустрою було встановлено, що у проекті відсутнє рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, як передбачено статтею 50 Закону України Про землеустрій .

Додатково повідомлено, що згідно інформаційної довідки, наданої Міськрайонним управлінням у м. Сумах та Сумському районі Головного управління від 24.10.2018 р. №1985/415-18 було встановлено, що земельна ділянка, яка планується до відведення, частково розташована на землях, наданих для ведення лісового господарства й накладається на вже сформовану земельну ділянку, що передана у комунальну власність Хотінській об`єднаній територіальній громаді.

Крім того, при розгляді наданого проекту землеустрою було встановлено, що кадастровий план земельної ділянки необхідно привести у відповідність до вимог статті 34 Закону України "Про Державний земельний кадастр" (зазначити кадастрові номера суміжних земельних ділянок).

Також повідомлено, що при розгляді наданих матеріалів було встановлено, що цільове призначення, вказане у заяві "ведення товарного сільськогосподарського виробництва" не відповідає заяві про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою (а.с. 36-37).

У відповідності до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України, центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Таким центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру відповідно до Положення "Про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 р. № 15.

Таким чином, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, її територіальні органи, наділено повноваженнями передавати у власність або у користування для всіх потреб земельні ділянки сільськогосподарського призначення лише державної власності.

Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є змістом відповідного індивідуального правового акту.

Водночас, ст. 118 Земельного кодексу України не визначено, в якій саме правовій формі вирішується це питання. Зокрема, чи необхідно приймати відповідне рішення органу з цього питання чи достатньо відповіді у формі листа.

Разом з тим, ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та її надання.

Статтею 118 Земельного кодексу України не визначено прямого обов`язку уповноважених органів реалізувати ці повноваження у формі рішення, листа, тощо. Разом з тим, зазначене питання має важливе значення для обрання ефективного способу захисту прав особи в суді.

Правовий статус Головного управління Держгеокадастру в області визначено відповідним Положенням, яке затверджене наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.09.2016 р. № 333.

Згідно з п. 8 наведеного Положення № 333, Головне управління у межах своїх повноважень видає накази організаційно-розпорядчого характеру. Відповідно до п. 10 начальник Головного управління підписує накази Головного управління.

З огляду на викладене, суд зазначає, що рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки оформляється розпорядчим індивідуальним правовим актом - наказом Головного управління Держгеокадастру в області. Відповідно, такі рішення не можуть оформлятися листами у відповідь на клопотання заявника.

Відсутність належним чином оформленого наказу відповідача про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки після спливу встановленого законом двотижневого строку з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, не зважаючи на надсилання заявнику листів про розгляд клопотання, свідчить про те, що орган не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом. Отже, має місце протиправна бездіяльність.

Вказана позиція узгоджується з правовою позицією, викладеною у постанові Верховного Суду від 11.04.2018 по справі № 806/2208/17 та у постанові Другого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2019 по справі №480/1798/19.

Згідно із частиною 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Зі змісту вказаної норми, можна зробити висновок, що при розгляді справи суд обмежений предметом та обсягом заявлених позовних вимог та не може застосовувати інший спосіб захисту ніж той, що зазначив позивач у позовній заяві. Водночас, суд може вийти за межі правового обґрунтування, зазначеного у позовній заяві, якщо вбачає порушення інших приписів ніж ті, про які йдеться у позовній заяві.

Вихід за межі позовних вимог можливий у справах за позовами до суб`єктів владних повноважень, при цьому вихід за межі позовних вимог повинен бути пов`язаний із захистом саме тих прав, щодо яких подана позовна вимога.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про необхідність виходу за межі позовних вимог та визнання протиправною бездіяльності відповідача, яка полягає у не вирішенні питання про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування позивачу.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При поданні позову до суду позивачем сплачено судовий збір в сумі 1921,00 грн. за квитанцією №0.0.1429656475.1 від 07.08.2019 (а.с.3).

Таким чином, позивачу необхідно відшкодувати витрати зі сплати судового збору в сумі 1921,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 257, 262, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага життя" до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області про зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Сумській області (вул. Г. Кондратьєва, 25, м. Суми, 40000, код ЄДРПОУ 39765885), яка полягає у не вирішенні питання про затвердження або про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування Підприємству об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага життя" (вул. Я. Мудрого, 60/1, м. Суми, 40000, код ЄДРПОУ 41864966) площею 30,5550 га., з цільовим призначенням: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за рахунок земель запасу, яка знаходиться на території Хотінскої селищної територіальної громади ради Сумського району Сумської області в с. Кіндратівка.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Сумській області (вул. Г. Кондратьєва, 25, м. Суми, 40000, код ЄДРПОУ 39765885) повторно розглянути заяву Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага життя" (вул. Я. Мудрого, 60/1, м. Суми, 40000, код ЄДРПОУ 41864966) від 28.09.2019 року про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування площею 30,5550 га., з цільовим призначенням: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за рахунок земель запасу, яка знаходиться на території Хотінскої селищної територіальної громади ради Сумського району Сумської області в с. Кіндратівка та прийняти рішення у відповідності до вимог чинного законодавства, з урахуванням висновків суду.

Стягнути на користь Підприємства об`єднання громадян (релігійної організації, профспілки) "ІНВА-СЕРВІС" Громадської організації "Спілка інвалідів "Жага життя" (вул. Я. Мудрого, 60/1, м. Суми, 40000, код ЄДРПОУ 41864966) витрати зі сплати судового збору в сумі 1921,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Сумській області (вул. Г. Кондратьєва, 25, м. Суми, 40000, код ЄДРПОУ 39765885).

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення. Апеляційні скарги до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 25.11.2019.

Суддя А.Б. Діска

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2019
Оприлюднено26.11.2019
Номер документу85855836
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/3115/19

Ухвала від 01.04.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Рішення від 20.11.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Рішення від 20.11.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 12.09.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

А.Б. Діска

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні