Рішення
від 26.11.2019 по справі 826/2064/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

26 листопада 2019 року № 826/2064/17

Колегія суддів Окружного адміністративного суду міста Києва у складі:

головуючий суддя Огурцов О.П. ;

судді Арсірій Р.О., Кузьменко В.А. ,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства "Укрбудсервіс-ДВМ"

до Державної служби геології та надр України

про визнання протиправними та скасування наказів,

за участю представників:

позивача: Храпача Олександра Сергійовича (доручення від 04.10.2016 № б/н),

відповідача: не прибув,

В С Т А Н О В И Л А:

Приватне підприємство "Укрбудсервіс-ДВМ" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної служби геології та надр України про визнання протиправним та скасування наказу від 11.01.2017 №5 "Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень" в частині додатку 2 до наказу щодо зупинення з 01.02.2017 дії Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого 09.06.2006.

16.11.2017 позивачем через канцелярію суду подано заяву про збільшення позовних вимог в якій викладено позовні вимоги в наступній редакції: "Визнати протиправними та скасувати накази т.в.о. голови Державної служби геології та надр України Бояркіна М.О. № 5 від 11 січня 2017 року, Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень в частині додатку 2 до наказу, щодо зупинення з 01.02.2017 року дії Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого 9 червня 2006 року Приватному підприємству Укрбудсервіс - ДВМ , та № 226 від 17 травня 2017 року Про внесення змін до наказів Держгеонадр від 19.12.2016 № 489, від 11.01.2017 № 5 та від 19.04.2017 № 170 в частині додатку 3 до наказу, щодо зупинення з 01.02.2018 року дії Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого 9 червня 2006 року Приватному підприємству Укрбудсервіс- ДВМ . ". Зазначене збільшення позовних вимог прийнято судом.

22.08.2019 позивачем через канцелярію суду подано заяву про збільшення позовних вимог. Враховуючи те, що вказаною заявою позивач доповнив позовні вимоги самостійною позовною вимогою, водночас не надав суду доказів на підтвердження сплати судового збору за неї, судом вказане збільшення позовних вимог прийнято не було.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що з 01.01.2011 та по даний час пункт 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 діє у редакції, якою не передбачено обов`язку проводити повторну державну експертизу та оцінку запасів родовищ корисних копалин через кожні п`ять років. Також, позивач зазначив, що ані в оскаржуваних наказах, ані в додатках до них не зазначено які саме умови користування надрами передбачені Спеціальним дозволом на користування надрами, реєстраційний №3866, виданим Державною службою геології та надр України 09.06.2006 було порушено позивачем.

Відповідач надав суду письмові заперечення на адміністративний позов обґрунтовані тим, що припис пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 щодо проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин через кожні 5 років є обов`язковим до виконання, оскільки визнання таким, що втратив чинність акта Кабінету Міністрів України чи його скасування не поновлює дію актів, які визнані ним такими, що втратили чинність, чи які скасовані таким актом. Також відповідач зазначив про те, що наказом від 17.05.2017 № 226 позивачу продовжено терміни проведення експертизи і відтерміновано зупинення дії дозволу від 09.06.2006 № 3866 до 01.02.2018, про що позивача повідомлено листом від 15.06.2017 № 13445/02/14-17.

У судовому засідання суд ухвалив перейти до розгляду справи в порядку письмового провадження. Під час розгляду справи, судом встановлено наступне.

Листом від 14.09.2016 №16842/12/14-16 Державною службою геології та надр України повідомлено Приватне підприємство "Укрбудсервіс-ДВМ" про те, що наказом Державної служби геології та надр України від 01.09.2016 № 287 йому як власнику Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого Державною службою геології та надр України 09.06.2006 надано 30 календарних днів для проведення повторної державної експертизи відповідно до пункт 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 та про те, що у разі ненадання інформації у визначений термін, буде розглянуто питання щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами у встановленому законодавством порядку.

11.01.2017 Державною службою геології та надр України відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування (протокол від 29.12.2016 №7/2016) видано наказ № 5 "Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень" пунктом 2 якого наказано зупинити дію спеціальних дозволів на користування надрами з 01.02.2017 згідно з переліком, наведеним у додатку 2, зокрема, Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого Державною службою геології та надр України 09.06.2006 Приватному підприємству "Укрбудсервіс-ДВМ" з 01.02.2017 на підставі підпункту 1 пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 за порушення пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865.

01.02.2017 Державною службою геології та надр України відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування (протокол від 01.02.2017 №1/2017) видано наказ № 50 "Про внесення змін до наказу Дердгеонадр від 11.01.2017 № 5", яким наказано внести зміни до наказу від 11.01.2017 № 5 в частині дати зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами, зокрема, для Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого Державною службою геології та надр України 09.06.2006 Приватному підприємству "Укрбудсервіс-ДВМ" встановлено дату зупинення з 01.05.2017.

Листом від 27.02.2017 № 4540-13-14-17 Державна служба геології та надр України повідомила Приватне підприємство "Укрбудсервіс-ДВМ" про факт прийняття наказів від 11.012.2017 № 5 та від 01.02.2017 № 50 та про те. що у разі ненадання інформації щодо проведення повторної державної експертизи відповідно до пункт 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 дію спеціального дозволу на користування надрами буде зупинено з 01.05.2017.

17.05.2017 Державною службою геології та надр України відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05,2011 № 615, пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування (протокол від 13.05.2017 №6/2017) видано наказ № 226 "Про внесення змін до наказів Дердгеонадр від 19.12.2016 № 489, від 11.01.2017 № 5 та від 19.04.2017 № 170", пунктом 3 якого наказано внести зміни до наказу від 11.01.2017 № 5 в частині дати зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами, зокрема, для Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого Державною службою геології та надр України 09.06.2006 Приватному підприємству "Укрбудсервіс-ДВМ" встановлено дату зупинення з 01.02.2018.

Листом від 15.06.2017 № 13445/02/14-17 Державна служба геології та надр України повідомила Приватне підприємство "Укрбудсервіс-ДВМ" про факт прийняття наказу від 17.05.2017 № 226 та про те, що у разі ненадання інформації щодо проведення повторної державної експертизи відповідно до пункт 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 дію спеціального дозволу на користування надрами буде зупинено з 01.05.2017.

Приватне підприємство "Укрбудсервіс-ДВМ" не погоджуючись з наказами № 5 від 11.01.2017 в частині додатку 2 до наказу, щодо зупинення з 01.02.2017 дії Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого 09.06.2006 та № 226 від 17.05.2017 в частині додатку 3 до наказу, щодо зупинення з 01.02.2018 дії Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого 09.06.2006 звернулось з відповідним позовом до суду.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов висновку про те, що права та інтереси за захистом яких позивач звернувся до суду були порушені з огляду на наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Пунктами 1 та Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174 встановлено, що Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр. Держгеонадра здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Згідно з пунктом 4 вказаного Положення Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); здійснює переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), внесення до них змін та видачу дублікатів, продовжує строк дії спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами).

Статтею 15 Кодексу України про надра визначено, що надра надаються у постійне або тимчасове користування. Постійним визнається користування надрами без заздалегідь встановленого строку. Тимчасове користування надрами може бути короткостроковим (до 5 років) і довгостроковим (до 50 років). У разі необхідності строки тимчасового користування надрами може бути продовжено. Перебіг строку користування надрами починається з дня одержання спеціального дозволу (ліцензії) на користування надрами, якщо в ньому не передбачено інше, а в разі укладення угоди про розподіл продукції - з дня, зазначеного в такій угоді.

Позивачу відповідачем видано 09.06.2006 Спеціальний дозвіл на користування надрами № 3866 строком дії до 09.06.2026.

Відповідно до частини першої статті 45 Кодексу України про надра для визначення промислової цінності родовищ і оцінки запасів корисних копалин по кожному родовищу встановлюються кондиції на мінеральну сировину, що становлять сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо-геологічних та інших умов розробки родовища. Запаси корисних копалин розвіданих родовищ, а також запаси корисних копалин, додатково розвіданих у процесі розробки родовищ, підлягають експертизі та оцінюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 (у редакції, чинній до 26.03.2008) було передбачено, що повторна державна експертиза та оцінка запасів родовищ корисних копалин проводиться обов`язково у тому разі, коли перегляд вимог стандартів і технічних умов щодо кількості або якості корисних копалин, технології їх переробки призводить до зменшення сумарних розвіданих запасів більш як на 20 відсотків або зростання їх обсягу більш як на 50 відсотків. Запаси родовищ, що розробляються, підлягають повторній експертизі та оцінці, якщо внаслідок гірничодобувних або додаткових геологорозвідувальних робіт сумарні розвідані запаси зростають більш як на 50 відсотків порівняно з раніше оціненими ДКЗ, або якщо списані та передбачені до списання розвідані запаси як такі, що не підтвердилися чи недоцільні для видобутку за техніко-економічними умовами родовищ, перевищують нормативи, встановлені законодавством. Повторна і додаткова експертиза та оцінка запасів корисних копалин проводиться у порядку, передбаченому цим Положенням.

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.03.2008 № 264 Про заходи щодо справляння платежів за користування надрами для видобування корисних копалин внесені зміни до пункту 25 вказаного Положення та викладено у наступній редакції: "Повторна державна експертиза та оцінка запасів родовищ корисних копалин проводиться через кожні п`ять років експлуатації ділянки надр, а також у разі:

- коли перегляд вимог стандартів і технічних умов щодо кількості або якості корисних копалин, технології їх переробки призводить до зменшення сумарних розвіданих запасів більш як на 20 відсотків або зростання їх обсягу більш як на 50 відсотків. Запаси родовищ, що розробляються, підлягають повторній експертизі та оцінці, якщо внаслідок гірничодобувних або додаткових геологорозвідувальних робіт сумарні розвідані запаси зростають більш як на 50 відсотків порівняно з раніше оціненими Державною комісією по запасах корисних копалин або якщо списані та передбачені для списання розвідані запаси як такі, що не підтвердилися чи недоцільні для видобутку за техніко-економічними умовами родовищ, перевищують нормативи, встановлені законодавством;

- коли різниця у розмірі становить понад 20 відсотків порівняно з фактичними техніко-економічними та фінансовими показниками господарської діяльності, пов`язаної з видобуванням корисних копалин, а також коли зміни в технологічних схемах призводять до такої різниці ".

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.10.2010 № 1236 Про визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України постанову Кабінету Міністрів України від 26.03.2008 № 264 визнано такою, що втратила чинність з 12.01.2011.

Відповідно до положень пункту 32 Правил підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 870 від 06.09.2005 визнання таким, що втратив чинність, акта Кабінету Міністрів України чи його скасування не поновлює дію актів, які визнані ним такими, що втратили чинність, чи які скасовані таким актом. Дія акта Кабінету Міністрів України поновлюється шляхом прийняття відповідного акта або із зазначенням в тексті акта про визнання таким, що втратив чинність, акта Кабінету Міністрів України чи про його скасування.

З прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 27.10.2010 № 1236 зміни та доповнення до Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 не вносились, попередня редакція пункту 25 Положення не відновлювалась.

Відповідно до частини першої статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії у часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Отже, за загальним правилом норма права діє стосовно відносин, які виникли після набрання чинності цією нормою. Тобто, до певних юридичних фактів застосовується той закон (інший нормативно-правовий акт), під час дії якого вони настали.

Конституційний принцип незворотності дії закону у часі неодноразово був предметом вивчення, проте у правозастосовній практиці проблема щодо особливостей його практичної реалізації залишається невирішеною.

Позицію щодо незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів неодноразово висловлював Конституційний Суд України. Так, згідно з висновками щодо тлумачення змісту статті 58 Конституції України, викладеними у рішеннях Конституційного Суду України від 13.05.1997 № 1-зп, від 09.02.1999 № 1-рп/99, від 05.05.2001 № 3-рп/2001, від 13.03.2012 № 6-рп/2012, закони та інші нормативно-правові акти поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності; дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється із втратою ним чинності, тобто до певного юридичного факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце; дія закону та іншого нормативно-правового акта не може поширюватися на правовідносини, які виникли і закінчилися до набрання чинності цим законом або іншим нормативно-правовим актом. Єдиний виняток з даного правила, закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, складають випадки, коли закони та інші нормативно-правові акти пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Конституційний Суд України (Рішення від 13.05.1997 № 1-зп) також висловив позицію, згідно якої закріплення принципу незворотності дії нормативно-правового акта у часі на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.

У Рішенні від 03.10.1997 № 4-зп Конституційний Суд України також надав роз`яснення стосовно порядку набрання чинності Конституцією України та іншими нормативно-правовими актами; конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована однопредметними нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному; звичайною є практика, коли наступний у часі акт містить пряме застереження щодо повного або часткового скасування попереднього; загальновизнаним є й те, що з прийняттям нового акта, якщо інше не передбачено самим цим актом, автоматично скасовується однопредметний акт, який діяв у часі раніше, тобто діє правило Lex posterior derogat priori - "наступний закон скасовує попередній".

Отже, залежно від порядку набрання чинності нормативно-правового акта, може бути застосовано декілька способів його дії у часі. Зокрема, як зазначено у пункті 2 Рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 № 1-рп/99, перехід від однієї форми регулювання суспільних відносин до іншої може здійснюватися, зокрема: негайно (безпосередня дія), шляхом перехідного періоду (ультраактивна форма) і шляхом зворотної дії (ретроактивна форма). Перша форма застосовується у разі, якщо нормативно-правовий акт прийнято на момент виникнення правовідносин та він залишається чинним на час, коли правовідношення припинило своє існування. У випадку, якщо у новоприйнятому нормативно-правовому акті визначено особливий порядок набрання ним чинності, у тому числі визначено перехідний період, під час якого залишаються чинними окремі норми скасованого ним нормативно-правового акта, застосовується ультраактивна форма. Третя форма дії є актуальною у разі прийняття нормативно-правових актів, які пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

На підставі аналізу наведених вище рішень Конституційного Суду України, що містять офіційні тлумачення положень Основного Закону стосовно дії нормативно-правового акта у часі, доцільно зробити висновок, що суд під час розгляду справи має застосовувати той нормативно-правовий акт, який набув чинності та залишається чинним на момент виникнення та припинення відповідних спірних правовідносин.

При цьому, суд звертає увагу на правову позицію Верховного Суду України, яка, зокрема, міститься в постанові від 02.12.2008 у справі № 21-1169во08, відповідно до якої норми права, що зазнавали змін, мають застосовуватися виключно в межах дії кожної з їх редакцій і не можуть бути застосовані за аналогією права.

Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 22.04.2019 у справі №820/601/17 (адміністративне провадження № К/9901/43702/18).

Наказ від 11.01.2017 № 5 відповідачем видано відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05,2011 № 615, пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 та його пунктом 2 зупинено дію Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого Державною службою геології та надр України 09.06.2006 позивачу на підставі підпункту 1 пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 за порушення пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865.

Наказом від 17.05.2017 № 50 внесено зміни в наказ від 11.01.2017 № 5 в частині дати зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами, зокрема, для Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого Державною службою геології та надр України 09.06.2006 позивачу та встановлено дату зупинення з 01.02.2018.

Відповідно до статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Європейський суд з прав людини зазначив, що національне право повинно відповідати поняттю законність , визначеному Конвенцією, яка вимагає, щоб усе право - писане чи неписане - було достатньо чітким, щоб дозволити особі, у разі потреби - з належною консультацією, передбачати певною мірою за певних обставин наслідки, які може спричинити така дія (рішення у справах S.W. проти Сполученого Королівства , заява № 20166/92, п. 35-36; Санді Таймс проти Сполученого Королівства (N 1) ( SundayTimes v. The United Kingdom, заява № 6538/7, п. 49.).

З огляду на зазначене, оскільки на момент виникнення спірних правовідносин, а саме дати видання відповідачем наказів від 11.01.2017 № 5 та від 17.05.2017 № 50 виникла ситуація за якої питання щодо чинної редакції та взагалі чинності положень пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 внаслідок відсутності чіткого врегулювання відповідного питання чинним законодавством є невизначеним, суд дійшов висновку про необхідність підтримання позиції позивача, а не суб`єкта владних повноважень, який є відповідачем у справі.

Відповідачем в наданому суду відзиві інших підстав для зупинення дії позивачу Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого Державною службою геології та надр України 09.06.2006 крім посилань на порушення пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.1994 № 865 наведено не було.

Відповідно до частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

З огляду на зазначене, керуючись статтями 241, 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія судів,-

В И Р І Ш И Л А:

1. Адміністративний позов Приватного підприємства "Укрбудсервіс-ДВМ" (37300, Полтавська, область, м. Гадя, вул. Гагаріна, 55, код ЄДРПОУ 36249683) до Державної служби геології та надр України (03680, м. Київ, вул. Ежена Потьє, 16, код ЄДРПОУ) про визнання протиправними та скасування наказів - задовольнити повністю .

2. Визнати протиправним та скасувати наказ т.в.о. голови Державної служби геології та надр України Бояркіна М.О. № 5 від 11.01.2017 Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами та встановлення термінів для усунення порушень в частині додатку 2 до наказу, щодо зупинення з 01.02.2017 дії Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого 09.06.2006 Приватному підприємству Укрбудсервіс - ДВМ .

3. Визнати протиправним та скасувати наказ т.в.о. голови Державної служби геології та надр України Бояркіна М.О. № 226 від 17.05.2017 Про внесення змін до наказів Держгеонадр від 19.12.2016 № 489, від 11.01.2017 № 5 та від 19.04.2017 № 170 в частині додатку 3 до наказу, щодо зупинення з 01.02.2018 дії Спеціального дозволу на користування надрами, реєстраційний №3866, виданого 09.06.2006 Приватному підприємству Укрбудсервіс- ДВМ .

4.Стягнути на користь Приватного підприємства "Укрбудсервіс-ДВМ" (37300, Полтавська, область, м. Гадя, вул. Гагаріна, 55, код ЄДРПОУ 36249683) за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби геології та надр України (03680, м. Київ, вул. Ежена Потьє, 16, код ЄДРПОУ) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 3200 (три тисячі двісті) грн. 00 коп.

Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя О.П. Огурцов

Судді Р.О. Арсірій

В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.11.2019
Оприлюднено27.11.2019
Номер документу85899572
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/2064/17

Ухвала від 20.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Рішення від 26.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні