Рішення
від 20.11.2019 по справі 160/9073/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2019 року Справа № 160/9073/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Царікової О.В., розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю БУСТЕР до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення -

ВСТАНОВИВ :

18 вересня 2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю БУСТЕР до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 21.06.2019 №0040055041 на суму 144480,5 грн..

В обґрунтування позову позивачем зазначено, що Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області за результатами камеральної перевірки ТОВ БУСТЕР (і.к. 36365487) з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за серпень, жовтень 2018 року, складений акт від 19.03.2019 №13774/04-36-50-41/36365487, на підставі якого прийнято оскаржене податкове повідомлення-рішення від 21.06.2019 №0040055041, за яким на підприємство накладений штраф у сумі 144480 грн. 50 коп..

Позивач не погоджується з висновками акта від 19.03.2019 №13774/04-36-50-41/36365487 в частині нарахування штрафних санкційза реєстрацію податкових накладних: № 3 від 18.10.2018 року на суму ПДВ 308 502,78 грн.; № 4 від 25.10.2018 року на суму ПДВ 301 825,59 грн.; № 5 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 181943,70 грн.; № 6 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 534 269,56 грн.; № 7 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 20 016,12 грн..

Так, ТОВ БУСТЕР відповідно до чинного законодавства України було складено та направлено на реєстрацію 15.11.2018 наступні податкові накладні:

- № 3 від 18.10.2018 року о 20:43, що підтверджується роздруківкою з програмного забезпечення М.Е.Dос;

- № 4 від 25.10.2018 року, направлена на реєстрацію о 20:54, що підтверджується роздруківкою з програмного забезпечення М.Е.Dос;

- № 5 від 29.10.2018 року, направлена на реєстрацію о 20:55, що підтверджується роздруківкою з програмного забезпечення М.Е.Dос;

- № 6 від 29.10.2018 року, направлена на реєстрацію о 20:57, що підтверджується роздруківкою з програмного забезпечення М.Е.Dос;

- № 7 від 29.10.2018 року, направлена на реєстрацію о 20:59, що підтверджується роздруківкою з програмного забезпечення ОСОБА_1 Dос.

Відповідно до положень п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації;

операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.

Відповідно до п. 3 вказаного Порядку операційний день триває з 0 до 23-ї години.

Таким чином, ТОВ БУСТЕР було вчасно складено та направлено на реєстрацію перераховані вище податкові накладні, оскільки у відповідності до п.3 Порядку направляти на реєстрацію податкові накладні підприємство мало право до 23-ї години.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі № 160/9073/19 та призначено її до розгляду за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 28 жовтня 2019 року о 11:00 год.

Останнє судове засідання було призначено на 20 листопада 2019 року.

28 жовтня 2019 року до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач виклав свої заперечення проти заявлених позовних вимог та вказав, що згідно з ІС ЄРПН податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних у ЄРПН, виписані ТОВ БУСТЕР у періоді, що перевірявся, перелік яких наведено в акті перевірки, зареєстровані в ЄРПН з порушенням законодавчо встановлених термінів, а саме: порушено терміни реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких податкових накладних на загальну суму ПДВ 1444804,96 гривень.

Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 120-1.1 ст. 120 - 1 Податкового кодексу України, Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області винесено податкове повідомлення-рішення від 21.06.2019 № 0040055041 щодо застосування штрафу на загальну суму 144480,50 грн., за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі- ЄРПН).

Відповідно до п.3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (пункт 3 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. № 204), операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Податкові накладні від 18.10.2018 №3, від 29.10.2019 №№ 4, 5, 6 зареєстровані ТОВ БУСТЕР після 20:00 в порушення п.3 Порядку, тобто після завершення операційного дня, що не заперечується позивачем.

Окрім того, позивачем в позовній заяві взагалі не заперечується порушення строку реєстрації податкових накладних від 06.08.2018 за №№ 3, 5, 1, 4, які зареєстровані 14.09.2018 - з порушенням строків 14 днів.

Таким чином, факт порушення строків реєстрації податкових накладних підтверджується даними ЄРПН.

07 листопада 2019 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив, в якій він вказав, що ТОВ БУСТЕР було подано на реєстрацію до ЄРПН відповідні податкові накладні в строк, зазначений в Податковому кодексі України.

У судове засідання 20 листопада 2019 року представник позивача не з`явився, про дату час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином. Представник позивача про причини неявки суду не повідомив, клопотань та заяв від нього до суду не надходило.

Від представника відповідача 20 листопада 2019 року надійшло клопотання про здійснення розгляду справи в порядку письмового провадження.

Згідно ч. 3 ст. 194 Кодексу адміністративного судочинства України, учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

У відповідності до ч. 1 ст. 205 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Враховуючи наведені положення процесуального законодавства, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи в порядку письмового провадження.

Суд, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна заява, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню з таких підстав.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області проведена камеральна перевірка ТОВ БУСТЕР з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), складених за серпень, жовтень 2018 року, результати якої оформлені актом від 19.03.2019 року №13774/04-36-50-41/36365487.

Як видно із вказаного акта, перевіркою встановлено порушення п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс): а саме порушення ТОВ БУСТЕР строків реєстрації податкових накладних до 15 календарних днів по податковим накладним: № 3 від 18.10.2018 року на суму ПДВ 308 502,78 грн.; № 4 від 25.10.2018 року на суму ПДВ 301 825,59 грн.; № 5 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 181 943,70 грн.; № 6 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 534 269,56 грн.; № 7 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 20 016,12 грн., №3 від 06.08.2018 на суму ПДВ 30918,12 грн., №5 від 06.08.2018 на суму ПДВ 13581,97 грн., №1 від 06.08.2018 на суму ПДВ 40337,54 грн., №4 від 04.08.2018 на суму 13418,58 грн..

У зв`язку із означеним на підставі п. 120-1.1 ст. 120 - 1 Податкового кодексу України Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області винесено податкове повідомлення-рішення від 21.06.2019 №0040055041, згідно з яким на ТОВ БУСТЕР накладено штраф за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН на загальну суму 144480,50 грн..

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі, зокрема, 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (далі -Порядок №1246) .

Відповідно до п. 5 Порядку № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200 -1 .3, 200 -1 .9 статті 200 -1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з п. 8. Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку.

У відповідності до п. п. 11 - 15 Порядку №1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 -1 .3 і 200 -1 .9 статті 200 -1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, ТОВ БУСТЕР виписано податкові накладні:

-№ 3 від 18.10.2018 року на суму ПДВ 308502,78 грн., граничний строк реєстрації 15.11.2018 року;

-№ 4 від 25.10.2018 року на суму ПДВ 301825,59 грн., граничний строк реєстрації 15.11.2018 року;

-№ 5 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 181 943,70 грн., граничний строк реєстрації 15.11.2018 року;

-№ 6 від 29.10.2018 року на суму ПДВ - 534269,56 грн., граничний строк реєстрації 15.11.2018 року;

-№ 7 від 29.10.2018 року на суму ПДВ 20 016,12 грн., граничний строк реєстрації 15.11.2018 року;

-№3 від 06.08.2018 року на суму ПДВ 30918,12 грн., граничний строк реєстрації 31.08.2018 року;

-№5 від 06.08.2018 року на суму ПДВ 13581,97 грн., граничний строк реєстрації 31.08.2018 року;

-№1 від 06.08.2018 року на суму ПДВ 40337,54 грн., граничний строк реєстрації 31.08.2018 року;

-№4 від 04.08.2018 року на суму ПДВ 13418,58 грн., граничний строк реєстрації 31.08.2018 року.

В позовній заяві позивач вказав про незгоду з позицією податкового органу щодо порушення ТОВ БУСТЕР строку реєстрації податкових накладних в ЄРПН по податковим накладним: № 3 від 18.10.2018 року; № 4 від 25.10.2018 року; № 5 від 29.10.2018 року; № 6 від 29.10.2018 року; № 7 від 29.10.2018 року, допущення порушення строків реєстрації по податковим накладним від 06.08.2018 року: № 3, 5, 1, 4 позивачем не заперечується та не спростовується.

Судом встановлено, що позивачем 15.11.2018 направлено на реєстрацію податкові накладні: № 3 від 18.10.2018 року; № 4 від 25.10.2018 року; № 5 від 29.10.2018 року; № 6 від 29.10.2018 року; № 7 від 29.10.2018 року. Перелічені податкові накладні направлені на реєстрацію після 20:00 год., що підтверджується наявними в матеріалах справи роздруківками з програмного забезпечення ОСОБА_2 , а саме: податкова накладна № 3 від 18.10.2018 року направлена на реєстрацію 15.11.2018 о 20:43 год.; податкова накладна № 4 від 25.10.2018 року направлена на реєстрацію 15.11.2018 о 20:54 год.; податкова накладна № 5 від 29.10.2018 року направлена на реєстрацію 15.11.2018 о 20:55 год.; податкова накладна № 6 від 29.10.2018 року направлена на реєстрацію 15.11.2018 о 20:57 год.; податкова накладна № 7 від 29.10.2018 року направлена на реєстрацію 15.11.2018 о 20:59 год..

Відповідно до п.2 Порядку №1246 (в редакції, що була чинною на дату виникнення досліджуваних правовідносин) операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації.

У відповідності до п. 3 Порядку №1246 операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

З наведеного положення Порядку №1246 видно, що прийняття та реєстрації в ЄРПН направлених платником на реєстрацію податкових накладних можливо тільки протягом операційного дня, тобто з 8-ї до 20-ї години.

У випадку ж направлення податкової накладної на реєстрацію після 20-ї години (після закінчення операційного дня), її прийняття здійснюється наступного операційного дня.

Судом встановлено, що 15 листопада 2018 року був робочим днем (четвер), а отже не підпадає під визначення вихідний , святковий або неробочий день .

А тому, податкові накладні: № 3 від 18.10.2018 року; № 4 від 25.10.2018 року; № 5 від 29.10.2018 року; № 6 від 29.10.2018 року; № 7 від 29.10.2018 року, що направлені ТОВ БУСТЕР на реєстрацію після закінчення операційного дня, прийняті 16.11.2018 року - наступного операційного дня, що підтверджується наявними в матеріалах справи квитанціями про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, суд доходить до висновку, що позивачем порушено строк реєстрації вказаних податкових накладних на 1 день.

Доводи позивача про те, що відповідно до пункту 3 Порядку №1246 операційний день триває з 0 до 23-ї години, судом відхиляється, оскільки така редакція п.3 Порядку №1246 була чинною до прийняття Кабінетом Міністрів України постанови від 21 лютого 2018 р. № 204 Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , якою внесено зміни у пункт 3 Порядку №1246 та викладено його в такій редакції: « 3. Операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.» . Вказана постанова Кабінетом Міністрів України № 204 набрала чинності 24.03.2018 року.

А отже, у момент досліджуваних відносин, Порядок №1246 був чинний в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 204.

Відповідно до положень, закріплених в статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Конституційний Суд України у своєму рішенні від 9 лютого 1999 року у справі № 1-рп/1999 вказав, що за загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.

У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд вважає, що відповідачем надано достатні докази, які свідчать про те, що оскаржене податкове повідомлення-рішення прийнято в межах повноважень податкового органу та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України, обґрунтовано та правомірно. У той же час, позивач не довів обставин в обґрунтування заявлених позовних.

Отже, накладення на ТОВ БУСТЕР штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН на загальну суму 144480,50 грн. за податковим повідомленням-рішенням від 21.06.2019 №0040055041, здійснено Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області правомірно, обгрунтовано, на виконання наданих відповідачу законодавством України повноважень, а тому вказане податкове повідомлення рішення є правомірним і не підлягає скасуванню, а позовні вимоги є необгрунтованими та не підлягають задоволенню та такими, що не підлягають задоволенню судом.

Відповідно до ст. 139 КАС України, судові витрати покладаються на позивача.

Керуючись ст.ст. 139, 194, 205, 242 - 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю БУСТЕР (вул.Миколи Руденка, буд. 29-а, кімн.42, м.Дніпро, 49101, і.к. 36365487) до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (вул.Сімферопольська, 17-а, м.Дніпро, 49600, і.к. 39394856) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення -рішення відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складений 20 листопада 2019 року.

Суддя О.В. Царікова

Дата ухвалення рішення20.11.2019
Оприлюднено29.11.2019
Номер документу85956371
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення

Судовий реєстр по справі —160/9073/19

Рішення від 20.11.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 08.10.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

Ухвала від 19.09.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Царікова Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні