Рішення
від 20.11.2019 по справі 520/8539/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

20 листопада 2019 р. № 520/8539/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді -Зоркіної Ю.В.,

за участю секретаря судового засідання - Пройдак С.М.,

представника позивача - Нагорного Є.Ф.,

представника відповідача - Лисенка М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Стройград Плюс" до Державної фіскальної служби України про скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом та просить :

скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної //розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 07.03.2018 № 610527/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 15.12.2018 № 960 на суму 321040 грн., в тому числі ПДВ 535067.00 грн; від 07.02.2018 № 588007/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 906 на суму 31621.12 грн., в тому числі ПДВ 5270.19 грн; від 07.02.2018 № 588006/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 904 на суму 427.18 грн., в тому числі ПДВ 71.20 грн; від 07.03.2018 № 610528/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 876 на суму 120025.20 грн., в тому числі ПДВ 20004.20 грн; від 21.02.2018 № 600027/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 875 на суму 103185.60 грн., в тому числі ПДВ 17197.60 грн. по операціях з контрагентом КП "ХРБП";

зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 15.12.2018 № 960 на суму 321040 грн., в тому числі ПДВ 535067.00 грн; від 01.12.2017 № 906 на суму 31621.12 грн., в тому числі ПДВ 5270.19 грн; від 01.12.2017 № 904 на суму 427.18 грн., в тому числі ПДВ 71.20 грн; від 01.12.2017 № 876 на суму 120025.20 грн., в тому числі ПДВ 20004.20 грн; від 01.12.2017 № 875 на суму 103185.60 грн., в тому числі ПДВ 17197.60 грн. по операціях з контрагентом КП "ХРБП";

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що вказані рішення є незаконними та такими, що порушують права позивача, оскільки ним надано усі документи з приводу господарських операцій, що стали підставами для складення та реєстрації податкових накладних. Зазначені обставини зумовили звернення позивача до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 19.08.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження.

Представник відповідача надав відзив на позовну заяву, у якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог, зазначив, що реєстрація податкових накладних зупинена та контролюючим органом запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567 та постановою КМУ № 117 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу. Проте, позивачем витребуваних документів контролюючому органу не надано, з огляду на що у відповідача відсутні підстави для реєстрації податкової накладної.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на наведені у письмовому відзиві на позов обставини.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Позивачем складені та надіслані на державну реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 15.12.2017 № 960 на суму 321040 грн, в т.ч. ПДВ 53506.67 грн, від 01.12.2017 № 906 на суму 31621.12 грн, в т.ч. ПДВ 5270.19 грн, від 01.12.2017 № 904 на суму 427.18 грн, в т.ч. ПДВ 71.2 грн, від 01.12.2017 № 876 на суму 120025.2 грн, в т.ч. ПДВ 20004.20 грн, від 01.12.2017 № 875 на суму 103185.60 грн, в т.ч. ПДВ 17197.60 грн по операціях з контрагентом КП" ХРБП" (код ЄДРПОУ 37763844).

Як вбачається з наданих до матеріалів справи копій Квитанцій про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних до кожної з таких податкових накладних, вони були прийняті, але реєстрація відповідачем зупинена з причини виявлення невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 41.00.40

На вимогу контролюючого органу позивачем направлені на адресу відповідача повідомлення з додатком копій документів, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій, за якими видані спірні податкові накладні.

За результатами розгляду наданих позивачем пояснень та документів відповідачем прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних від 07.02.2018 за № 588007/34952189, від 07.02.2018 за № 588006/34952189, від 21.02.2018 за № 600027/34952189, від 07.03.2018 за № 610527/34952189, від 07.03.2018 за № 610528/34952189, внаслідок наданням платником копій документів складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.

Перевіряючи оскаржувані рішення відповідача на відповідність положенням ч. 2 ст. 2 КАС України, суд зазначає наступне.

Так, згідно з п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

ТОВ "Стройград Плюс" надає послуги з будівництва та ремонту приміщень для Комунального підприємства "Харківське ремонтно-будівельне підприємство" (код ЄДРПОУ 37763844).

На підтвердження вказаних господарських операцій, позивачем надано письмові пояснення з копіями первинних документів та інших документів, а саме: договори підряду між ТОВ "Стройград Плюс" та Комунальним підприємством "Харківське ремонтно-будівельне підприємство" № ТР 8-331/17С від 24.11.2017 по ремонту житлового будинку за адресою м. Харків , узвіз Пушкінський 8 , № TP 8-335/17С від 24.11.2017 по ремонту житлового будинку за адресою м. Харків, вулиця Мироносицька 35 , № TP 6-161/17С від 23.11.2017 по ремонту житлового будинку за адресою м. Харків , вул . Миру 8, № ТР 6- 162/17С від 22.11.2017р. по ремонту житлового будинку за адресою м. Харків, вул. Душкіна 28 , № С 471/17С від 15.12.2017 по ремонту житлового будинку за адресою м. Харків, пр. Московський, 191, копії довідки про вартість виконаних робіт, копія відомості ресурсів, копія акту здачі приймання робіт, копія договірної ціни.

Згідно умов договорів підряду, зокрема, розрахунок за виконану роботу проводиться після повного закінчення роботи підрядником (п.4.1. Договору). Тобто, на час подання позивачем пояснень та документів та прийняття відповідачем оскаржуваного рішення, строк оплати виконаних робіт за податковими накладними не сплинув.

Пунктом 201.1 ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У силу п. 201.10 ст. 201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Функціонування Єдиного реєстру податкових накладних (далі за текстом - Реєстр) відбувається в автоматизованому режимі за правилами Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних (затверджено постановою КМУ від 29.12.2010 р. №1246 із змінами та доповненнями; далі за текстом - Порядок №1246), а також Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість (затверджено постановою КМУ від 16.10.2014 р. із змінами та доповненнями; далі за текстом - Порядок №569).

Зокрема, п. 12 Порядку №1246 передбачено, що в автоматизованому режимі здійснюється перевірка одержаної від платника податків податкової накладної на предмет наявності підстав для зупинення реєстрації.

Відповідно до п.п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою КМУ від 21.02.2018 р. №117 (далі за текстом - Порядок №117).

Відповідно до п. 10 Порядку №117 критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Згідно з п. 6 , 7 Порядку №117 у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. 23 Порядку №117 Комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до п.15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень та які на дату зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно та/або які на дату зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

Згідно з правовими висновками постанови Верховного Суду від 02.07.2019 р. по справі №140/2160/18 загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття, а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Відповідно до правової позиції постанови Верховного Суду від 02.04.2019 р. по справі №822/1878/18 окремими положеннями Порядку №117 не визначено конкретних критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, натомість на підставі п.10 цього Порядку зобов`язано ДФС України визначити такі критерії та погодити їх з Міністерством фінансів України; листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні ст.117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до ст.7 КАС України; загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством; суперечливість нормативного регулювання, презумпція правомірності рішень платника (п.п. 4.1.4 п.4.1 ст.4 ПК України), а також вимоги принципів правової визначеності та передбачуваності свідчать на користь протиправності рішення податкового органу про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі ознак ризиковості за листом ДФС України.

Досліджені в судовому засіданні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних не містить конкретизації документа(-ів), наявність якого(-их) є достатньою для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, тоді як у ході розгляду справи відповідачем не подано до суду доказів провадження заявником господарської діяльності в умовах та обставинах, котрі характеризуються ознаками недодержання вимог чинного законодавства України. Доказів виписування заявником податкових накладних за відсутності визначеного ст.185 Податкового кодексу України об`єкта оподаткування податком на додану вартість або за відсутності передбачених ст.187 цього ж кодексу подій виникнення податкових зобов`язань з податку на додану вартість матеріали справи не містять.

Відповідно до ст.ст. 7,9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Суд застосовує інші правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначені Конституцією та законами України. У відповідності до ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про необхідність задоволення заявлених позовних вимог в частині скасування рішень відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних.

Суд також зазначає, що за приписами п. 4 ч. 2 ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти постанову про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Аналізуючи дані положення кодексу, можна дійти висновку, що законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.

Окрім того, суд звертає увагу на приписи п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМ України № 1246 від 29.12.2010, яким передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

У першому та третьому випадках податкова накладна, реєстрацію якої в ЄРПН зупинено, реєструється у день прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної або неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної.

У другому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в ЄРПН зупинено, реєструється у день набрання законної сили саме рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної, при цьому датою реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, нормами Податкового кодексу України та Порядку чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної та можливості зазначення дати її реєстрації.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що зобов`язання відповідача зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, подані для реєстрації позивачем, є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Отже, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про необхідність задоволення заявлених позовних вимог в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, судові витрати зі сплати судового збору стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 6-9, 139, 242-246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов - задовольнити.

Скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної //розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 07.03.2018 № 610527/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 15.12.2018 № 960 на суму 321040 грн., в тому числі ПДВ 53506.67 грн; від 07.02.2018 № 588007/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 906 на суму 31621.12 грн., в тому числі ПДВ 5270.19 грн; від 07.02.2018 № 588006/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 904 на суму 427.18 грн., в тому числі ПДВ 71.20 грн; від 07.03.2018 № 610528/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 876 на суму 120025.20 грн., в тому числі ПДВ 20004.20 грн; від 21.02.2018 № 600027/34952189 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2017 № 875 на суму 103185.60 грн., в тому числі ПДВ 17197.60 грн. по операціях з контрагентом КП "ХРБП".

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 15.12.2018 № 960 на суму 321040 грн., в тому числі ПДВ 53506.67 грн; від 01.12.2017 № 906 на суму 31621.12 грн., в тому числі ПДВ 5270.19 грн; від 01.12.2017 № 904 на суму 427.18 грн., в тому числі ПДВ 71.20 грн; від 01.12.2017 № 876 на суму 120025.20 грн., в тому числі ПДВ 20004.20 грн.; від 01.12.2017 № 875 на суму 103185.60 грн., в тому числі ПДВ 17197.60 грн. по операціях з контрагентом КП "ХРБП".

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Стройград Плюс" (ЄДРПОУ 34952189) сплачену суму судового збору в розмірі 7684 (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (ЄДРПОУ 39292197) .

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

У повному обсязі рішення виготовлено 28.11.2019

Суддя Зоркіна Ю.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2019
Оприлюднено29.11.2019
Номер документу85960081
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/8539/19

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 20.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

Рішення від 20.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

Ухвала від 13.09.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні