Рішення
від 01.12.2019 по справі 260/1727/19
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 грудня 2019 року м. Ужгород№ 260/1727/19 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Рейті С.І., суддів - Ващилін Р.О., Скраль Т.В.

при секретарі судового засідання Костелей І.Ф.

за участі представників

позивача: Ковач І.В. (довіреність від 29.11.2019 року)

відповідача: Матьовка М.В. - голова Холмківської сільської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Холмківської сільської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області про визнання протиправною та скасування постанови та зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) , в особі представника - адвоката Ковач Івана Васильовича, звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Холмківської сільської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області (далі - відповідач, Холмківська СТВК), яким просить: визнати протиправною та скасувати постанову Холмківської СТВК від 28.11.2019 року № 9 "Про відмову ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року"; зобов`язати Холмківську СТВК зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року .

Позовні вимоги обґрунтовує тим, що 27.11.2019 року позивач звернувся до Холмківської СТВК із заявою про реєстрацію кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року, разом із якою подав вичерпний перелік документів, у відповідності до Закону України "Про місцеві вибори", що підтверджується довідкою Холмківської СТВК із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів. В період з 27.11.2019 року по 28.11.2019 року Холмківською СТВК не вживались жодні заходи з метою виправлення/усунення "помилок і неточностей", виявлених в поданих на реєстрацію ОСОБА_1 документах, жодних звернень, повідомлень чи дзвінків від відповідача до позивача не надходило.

Разом з тим, 28.11.2019 року відповідачем прийнято постанову № 9, якою відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року з тих підстав, що подана позивачем автобіографія не містить повних відомостей про освіту (зазначено: "вища"), не названо ні навчальні заклади, ні роки навчання, а також не зазначено посаду (заняття) та місце роботи (зазначено: 2013-2018 рр. Правоохоронні органи").

Позивач вважає, що вказане рішення є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки не відповідає вимогам Закону України "Про місцеві вибори" та прийняте з його порушенням.

В судовому засіданні представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі з мотивів, наведених в позовній заяві, та просить суд задовольнити позов.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечив проти задоволення позовних вимог з огляду на їх необгрунтованість та безпідставність, зазначаючи про правомірність оскарженого рішення, оскільки таке прийняте у відповідності до положень Закону України "Про місцеві вибори", в зв`язку з поданням позивачем не повних відомостей в автобіографії.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Постановою Центральної виборчої комісії від 11.10.2019 року № 1920 "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міської рад об`єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міського голів 22 грудня 2019 року", призначено на неділю, 22 грудня 2019 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міської рад об`єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міського голів за переліками згідно з додатками 1 - 21, в тому числі, вибори Холмківського сільського голови Ужгородського району Закарпатської області.

Постановою Ужгородської районної виборчої комісії від 09.11.2019 року № 2 "Про формування складу Холмківської сільської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області", відповідно до ч.5 ст. 3, ч. 2 ст. 13, ст. 21, ч.ч. 10-13, 15, 16, ст. 22, ч.ч. 4, 5, 7, 9 ст. 39 Закону України "Про місцеві вибори", утворено Холмківську сільську територіальну виборчу комісію Ужгородського району Закарпатської області та сформовано її склад.

Як встановлено судом та вбачається із Постанови Холмківської СТВК від 28.11.2019 року № 9, 27.11.2019 року до Холмківської СТВК Вачиля В . В . особисто подав заяву про самовисування разом із доданими документами для реєстрації кандидатом на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року. Розглянувши подані документи, Холмківська СТВК встановила наступне:

"…Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України "Про місцеві вибори", умовою реєстрації кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, є подання до комісії вичерпного переліку документів.

Так, п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про місцеві вибори", передбачено подання автобіографії кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, що обов`язково повинна містити: прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім`ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину.

Під поняттям "відомості", Холмківська сільська територіальна виборча комісія розуміє надання в повному обсязі достовірних даних, достатніх для розуміння того, що кандидат на посаду не приховує і не бажає приховати свої біографічні дані перед Холмківською сільською територіальною виборчою комісією та громадою відповідної території.

Під "наданням достовірних даних", Холмківська сільська територіальна виборча комісія розуміє, надання інформації, відомостей, показників, необхідних для ознайомлення з ким-, чим-небудь, для характеристики когось, чогось або для прийняття певних висновків.

Холмківська сільська територіальна виборча комісія звертає увагу, що подана ОСОБА_1 автобіографія не містить повних відомостей про освіту, а також посаду (заняття) та місце роботи. Зокрема, в розділі "відомості про освіту", зазначено "вища", не зазначено ні навчальні заклади, ні роки навчання. В розділі "відомості про трудову діяльність", зазначено "2013-2018рр. Правоохоронні органи".

Виходячи з загальної практики Центральної виборчої комісії, судової практики адміністративних судів та практики Верховного Суду, Холмківська сільська територіальна виборча комісія має підстави для відмови в реєстрації ОСОБА_1 .

Враховуючи викладене, відповідно до ч.1 п.6 ст. 40 Закону України "Про місцеві вибори", Холмківська сільська територіальна виборча комісія постановила відмовити ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року…".

Не погоджуючись із вказаним рішенням, позивач звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду із позовом про визнання його протиправним та скасування.

Приймаючи рішення по суті спірних правовідносин, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 3 ст. 77 Конституції України порядок проведення виборів народних депутатів України встановлюється законом.

Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост, регламентується нормами Закону України "Про місцеві вибори " № 595-VIІІ від 14.07.2015 року (в редакції Закону станом на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).

Відповідно до ч. 5 ст. 2 Закону, вибори сільського, селищного, міського (міст, кількість виборців у яких є меншою ніж 90 тисяч) голови проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, до якого входить територія відповідного села (кількох сіл, жителі яких добровільно об`єдналися у сільську громаду), селища, територія об`єднаної сільської, селищної громади (далі - територія села, селища), територія міста.

Згідно з положеннями ст. 9 Закону, депутатом, сільським, селищним, міським головою, старостою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. Депутатом, сільським, селищним, міським головою, старостою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку.

Статтею 40 Закону визначено умови реєстрації кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зокрема, ч. 1 якого встановлено, що відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, висунутого місцевою організацією партії, за умови подання до комісії таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної партії вищого рівня;

2) пункт 2 частини першої статті 40 виключено

3) копії рішення вищого керівного або керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, передбаченого частиною першою статті 36 цього Закону, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;

4) рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а у разі висування місцевою організацією партії кандидата на посаду міського голови - також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується підписом керівника та печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);

5) заяви особи про згоду балотуватися кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від цієї місцевої організації партії та про згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв`язку з участю у місцевих виборах;

6) автобіографії кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, що обов`язково повинна містити: прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім`ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

7) декларації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости відповідно до статті 45 цього Закону;

7 1 ) заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання;

8) чотирьох фотографій кандидата розміром 4 х 6 сантиметрів;

9) документа про внесення грошової застави (у випадках, передбачених статтею 44 цього Закону).

Відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, висунутого шляхом самовисування, за умови особистого пред`явлення ним документа, передбаченого ч. 2 ст. 3 цього Закону, та подання ним документів, передбачених пунктами 6 - 9 частини першої цієї статті, а також особисто підписаних ним заяви про самовисування кандидатом на посаду відповідно сільського, селищного, міського голови, старости та про згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв`язку з участю у місцевих виборах (ч. 3 ст. 40 Закону).

Як вже раніше зазначено, 27.11.2019 року ОСОБА_1 звернувся до Холмківської СТВК із заявою про реєстрацію кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року, разом із якою, подав вичерпний перелік документів, у відповідності до Закону України "Про місцеві вибори", що підтверджується довідкою Холмківської СТВК із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.

28.11.2019 року, за результатами розгляду поданих документів, Холмківською СТВК прийнято постанову № 9, якою відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року, з тих підстав, що подана позивачем автобіографія не містить повних відомостей про освіту (зазначено: "вища"), не названо ні навчальні заклади, ні роки навчання, а також, посаду (заняття) та місце роботи (зазначено: "2013-2018 рр. Правоохоронні органи").

Статтею 46 Закону встановлено вичерпний перелік підстав, за яких територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, а саме:

1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним;

2) відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом;

3) припинення громадянства України особи;

4) визнання судом особи недієздатною, набрання щодо неї законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 цього Закону;

6) висування кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

Рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення видається особі, яка відповідно до ч. 4 ст. 41, ч. 2 ст. 42, ч.2 ст. 43 цього Закону подавала документи для реєстрації кандидата (кандидатів) в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, або кандидату особисто у строки, визначені ч. 9 ст. 41, ч. 4 ст. 42, ч. 4 ст. 43 цього Закону (ч. 2 ст. 46 Закону).

Оцінюючи оскаржене рішення з точки зору наявності чи відсутності визначених у Законі підстав для відмови в реєстрації кандидатом ОСОБА_1 на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року, суд не може погодитися з тим, що відмовляючи ОСОБА_1 у реєстрації кандидатом на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади лише на тій підставі, що його автобіографія не містила більш детальних відомостей про освіту та місце роботи, що по суті відповідало дійсності - Холмківська СТВК діяла у межах та спосіб визначений законодавством України про вибори.

Водночас, матеріали справи містять довідку із зазначенням переліку прийнятих документів, яка складена Холмківською СТВК 27.11.2019 року та містить відомості про подачу позивачем автобіографії.

Таким чином, підставою для відмови в реєстрації позивача кандидатом на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади міг бути саме факт неподання автобіографії, а не її оформлення з недоліками, об`єктивних перешкод для усунення яких у спірних правовідносинах не існувало.

Беручи до уваги, що за наслідками обробки комплекту документів позивача, поданих для реєстрації на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади, Холмківською СТВК не було виявлено їх відсутності, а інших перешкод для реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади не встановила - суд дійшов висновку про незаконність постанови від 28.11.2019 року № 9, а обставини цієї справи дають підстави констатувати, що застосований Холмківською СТВК підхід до оцінки відомостей, зазначених в автобіографії, був суто формальним.

Зазначене узгоджується із правовим висновком викладеним в рішеннях Верховного Суду від 18.06.2019 року у справі № 855/150/19, від 28.06.2019 року у справі № 855/157/19, від 30.06.2019 року у справі № 855/162/19, відповідно до якого недотримання певних вимог щодо оформлення документу не є підставою для відмови в реєстрації кандидатом для участі у виборах та, фактично, усуненням від участі у виборах.

Подібна практика не була сумісною з пунктом 24 Копенгагенського документа ОБСЄ, відповідно до якого обмеження прав і свобод у демократичному суспільстві повинно бути пов`язане з однією з цілей відповідного закону та бути суворо співрозмірним меті цього закону.

З урахуванням зазначеного, на підставі встановлених в судовому засіданні фактів та досліджених доказів, враховуючи, що мотивація та обставини, наведені представником відповідача, не дають адміністративному суду підстав для постановлення висновків, які б спростовували правову позицію представника позивача, а останнім доведено суду обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, відтак, вимога позову щодо визнання протиправною та скасування постанови Холмківської СТВК від 28.11.2019 року № 9 "Про відмову ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року" підлягає задоволенню.

Згідно зі ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що приймаючи оскаржене рішення відповідач діяв не у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України, необґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, з порушенням прав позивача, у зв`язку з чим вимоги позивача про скасування оскарженої Постанови, є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Крім того, що стосується обраного способу захисту порушеного права ОСОБА_1 шляхом зобов`язання Холмківської СТВК зареєструвати кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року, виходячи з того, що на час розгляду справи у Холмківської СТВК відсутні повноваження щодо розгляду документів для реєстрації кандидатом внаслідок спливу строку, встановленого чинним законодавством (кінцевою датою є 28.11.2019 року), враховуючи наявність факту порушення прав ОСОБА_1 у зв`язку із прийняттям протиправного рішення - суд дійшов висновку, що обраний позивачем спосіб захисту його порушеного права буде найефективнішим.

Наведене кореспондує із правовою позицією Конституційного Суду України, викладеної у рішеннях від 30.01.2013 року N 3-рп/2003 та від 02.11.2004 року № 15-рп/2004, відповідно до якої правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.

Що стосується судових витрат у справі, суд зазначає, що ч. 9 ст. 273 КАС України передбачено, що у разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, установлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Під час звернення з позовом до суду першої інстанції ОСОБА_1 мав сплатити 1536,80 грн. судового збору, відтак, з огляду на положення ст. ст. 139, 273 КАС України, суд дійшов висновку про необхідність стягнення на користь бюджету за рахунок бюджетних асигнувань відповідача належного до сплати судового збору в розмірі 1536,80 грн.

Керуючись ст. 241, 243, 255, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКПП НОМЕР_1 ) до Холмківської сільської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області (Закарпатська область, Ужгородський район, с. Холмок, вул. Свободи, буд. 50 код ЄДРПОУ 43346515) про визнання протиправною та скасування постанови та зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю .

2. Визнати протиправною та скасувати Постанову Холмківської сільської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області від 28 листопада 2019 року № 9 "Про відмову ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голои Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року".

3. Зобов`язати Холмківську сільську територіальну виборчу комісію Ужгородського району Закарпатської області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом в голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади на перших виборах депутатів та голови Холмківської сільської об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року.

4. Стягнути з Холмківської сільської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області в дохід держави (стягувач - Державна судова адміністрація України) на наступні реквізити: Отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ: 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, рахунок отримувача: 31211256026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106) судовий збір у розмірі 1536,80 грн. (одна тисяча п`ятсот тридцять шість гривень вісімдесят копійок).

5. Рішення набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 256 КАС України та може бути оскаржене. Апеляційна скарга на рішення суду подається у дводенний строк з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається відповідно до вимог п. 15.5 ч.1 Перехідних положень КАС України (в редакції Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 року № 2147-VIII).

Судді С.І. Рейті Р.О. Ващилін Т.В. Скраль

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.12.2019
Оприлюднено01.12.2019
Номер документу86000841
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/1727/19

Рішення від 01.12.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 29.11.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні