ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
28 листопада 2019 року Справа № 21/132б(12/107б)
м. Харків
Господарський суд Луганської області у складі судді Ковалінас М.Ю., секретар судового засідання Пата А.С., розглянувши матеріали справи
за заявою кредитора - Головного управління ДФС у Луганській області
до боржника - Відкритого акціонерного товариства "Кіровське АТП № 10966",
м. Голубівка (м. Кіровськ) Луганської області
Про банкрутство
У засіданні брали участь:
від кредиторів - не прибули;
ліквідатор банкрута Кулагін О.О. - не прибув.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ: банкрутство, ліквідаційна процедура, розгляд клопотання ліквідатора Кулагіна О.О. від 23.11.2019 №1-11-19-4 про закриття провадження у справі №21/132б(12/107б).
Розглянувши матеріали справи та додатково надані, суд
в с т а н о в и в :
Постановою Господарського суду Луганської області від 20.03.2003 у справі №12/107б боржника - Відкрите акціонерне товариство "Кіровське АТП №10966", ідентифікаційний код 05509866, вул. Степова, 2, м. Кіровськ Луганської області , визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Седляра О.П., на якого покладено повноваження та обов`язки по проведенню ліквідаційної процедури згідно приписів Закону.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 21.06.2007 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута ВАТ "Кіровське АТП №10966", ліквідовано банкрута ВАТ "Кіровське АТП №10966", провадження у справі припинено.
Постановою Луганського апеляційного господарського суду від 29.10.2007 ухвалу господарського суду Луганської області від 21.06.2007 скасовано, справу №12/107б передано до господарського суду Луганської області на новий розгляд.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 10.07.2012 новим ліквідатором у справі №21/132б(12/107б) призначено арбітражного керуючого Кулагіна О.О., на якого покладено повноваження та обов`язки, передбачені приписами Закону.
Строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора у справі №21/132б (12/107б) судом неодноразово було продовжено.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 14.07.2014 розгляд справи відкладено на 28.08.2014, але у призначений час засідання суду не відбулося, у зв`язку з проведенням АТО на території м. Луганська та Луганської області.
Розпорядженням Вищого господарського суду України від 02.04.2015 № 18-р відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції", Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 "Про внесення змін до мережі господарських судів України" та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст.34 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", відновлено роботу Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, пр-т. Леніна, 5.
Згідно із системою документообігу діловодства спеціалізованого суду справа №21/132б (12/107б) про банкрутство ВАТ "Кіровське АТП №10966", яка перебувала у господарському суді Луганської області, не надходила до господарського суду Харківської області, внаслідок проведення антитерористичної операції
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 21.07.2015 справу №21/132б (12/107б) призначено до розгляду у судовому засіданні.
Ухвалами Господарського суду Луганської області від 09.02.2016, від 24.05.2016, від 13.07.2016, від 21.09.2016, від 29.11.2016, від 21.02.2017, від 16.05.2017, від 25.07.2017, від 26.10.2017, від 23.01.2018, від 27.03.2018, від 05.06.2018, від 24.07.2018, від 09.10.2018, від 13.12.2018, від 21.02.2019, від 25.04.2019, від 10.04.2019, від 25.06.2019, від 17.09.2019 розгляд справи відкладено у іншому засіданні суду.
У минулі засідання суду ліквідатор банкрута Кулагін О.О. та представники кредиторів не прибули, без поважних причин вимоги суду, викладені в ухвалах Господарського суду Луганської області від 09.02.2016, від 24.05.2016, від 13.07.2016, від 21.09.2016, від 29.11.2016, від 21.02.2017, від 16.05.2017, від 25.07.2017, від 26.10.2017, від 23.01.2018, від 27.03.2018, від 05.06.2018, від 24.07.2018, від 09.10.2018, від 13.12.2018, від 21.02.2019, від 25.06.2019 не виконали.
На адресу суду від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області за супровідним листом від 16.09.2019 №4452/10-2 надійшов Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України за 2-й квартал 2019 року щодо ВАТ "Кіровське АТП №10966" (заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань), згідно якого за боржником обліковується заборгованість - 2723грн 21коп.
Ліквідатор банкрута Кулагін О.О. не прибув у дане судове засідання, але ним надіслано до суду клопотання від 23.11.2019 №1-11-19-4 про закриття провадження у справі №21/132б(12/107б), з додатком, у цьому клопотанні ліквідатор зазначає про таке.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 21.06.2007 затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута ВАТ "Кіровське АТП №10966", ліквідовано банкрута ВАТ "Кіровське АТП №10966", провадження у справі №12/107б припинено.
Постановою Луганського апеляційного господарського суду від 29.10.2007 ухвалу господарського суду Луганської області від 21.06.2007 скасовано, справу №12/107б передано до господарського суду Луганської області на новий розгляд.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 10.07.2012 новим ліквідатором у справі №21/1326(12/1076) призначено арбітражного керуючого Кулагіна О.О., на якого покладено повноваження та обов`язки, передбачені приписами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" .
15.10.2012 підписано акт приймання - передавання документів та печатки ВАТ Кіровське АТП № 10966 від колишнього ліквідатора Седляра О.П.
Відповідно до вищезазначеного акту було прийнято п`ять копій документів та печатка. Технічна документація на відомчий житловий фонд відсутня.
На виконання ухвали господарського суду Луганської області від 24.09.2013 №21/1326(12/1076) ліквідатором було подано додаткові запити до уповноважених органів та установ, на які отримано відповіді: довідка Територіального управління Держгірпромнагляду у Луганській області №04-28/4955 від 09.12.2013; лист Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 03/01/3/7230 від 25.12.2013; лист Головного управління статистики у Луганській області № 13-48/1860 від 05.12.2013; лист Державної служби інтелектуальної власності України № 1-8/9821 від 19.12.2013; лист Державної авіаційної служби України № 20.01.19-1018 від 30.01.2014; копії відповідей було залучено до матеріалів справи №21/1326(12/1076), згідно отриманих відповідей підтверджено відсутність активів у банкрута.
Разом із тим у ВАТ Кіровське АТП № 10966 відсутні вимоги кредиторів.
В рамках справи про банкрутство №21/132б(12/107б) протягом 10 років залишається єдиним невирішеним питанням - це питання передачі житлових будинків державного фонду до Кіровської міської ради.
Як свідчать матеріали справи, до цього часу ще не виконане рішення від 18.03.2010 №10/274пн (18/177пн) господарського суду Луганської області, яке підтримане ВГСУ за постановою від 13.10.2010 у справі №10/274пн (18/177пн) щодо передавання до комунальної власності державного житлового фонду, який обліковується на балансі банкрута.
З тексту Рішення господарського суду Луганської області у справі №10/274пн(18/1 77пн) від 18.03.2010 вбачається, що Згідно ст. 26 Закону про банкрутство усі види майнових активів банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об`єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об`єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку встановленим законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Законодавством передбачено, що передача будинків відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться комісією з питань приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність до склад) якої входять представники відповідних місцевих комунальних підприємств, житлово-експлуатаційної організації, на баланс якої передаються будинки відомчого житлового фонду, регіонального відділення Фонду державного майна, місцевого фінансового органу, бюро технічної інвентаризації, спеціалізованого проектного інституту, підприємства, установи чи організації, що передає відомчий житловий фонд, та представники інших заінтересованих підприємств установ і організацій. Комісію очолює заступник голови держадміністрації або заступник голови відповідної ради.
На підставі вищевикладеного, враховуючи факт відсутності технічної документації у ліквідатора ВАТ Кіровське АТП № 10966 , факт місцезнаходження відомчого житлового фонду на території непідконтрольній Україні здійснити його передачу неможливо.
Посилаючись на статтю 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною 17.07.1997, та є частиною національного законодавства, ліквідатор зазначає, що кожний має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом. Згідно з Рішенням Європейського суду з прав людини у справі Сюрмелі проти Німеччини від 08.06.2006 визнано порушенням п.1 ст.6 Конвенції тривалість судового провадження, яке тривало у судах понад 16 років та відсутність ефективних засобів оскарження затяжного характеру триваючого розгляду цивільної справи в національному законодавстві Німеччини.
Враховуючи відсутність вимог кредиторів, неможливість передати житловий фонд, приписи ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною 17.07.1997, судовою практикою Європейського суду з прав людини, яка зобов`язує органи національної юрисдикції вживати належних заходів до недопущення бездіяльності та затягування розгляду справ, а також згідно ст.231 Господарського процесуального кодексу України, ліквідатор просить закрити провадження у справі №21/132б(12/107б) про банкрутство ВАТ "Кіровське АТП № 10966".
Розглянувши матеріали справи та клопотання ліквідатора, суд дійшов висновку про таке.
З 21.10.2019 вступив в дію Кодекс України з процедур банкрутства від 18.10.2018 №2597-VIII (далі за текстом - КУПБ), відповідно до п.1 Прикінцевих та перехідних положень Цей Кодекс набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом).
Відповідно до п.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 440 із наступними змінами); Постанову Верховної Ради України "Про введення в дію Закону України "Про банкрутство" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 441). Закон України "Про мораторій на стягнення майна громадян України, наданого як забезпечення кредитів в іноземній валюті" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 28, ст. 940; 2015 р., № 43, ст. 386) втрачає чинність через один рік з дня введення в дію цього Кодексу.
Відповідно до п.4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.
Реалізація майна боржника здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу, крім майна боржника, оголошення про продаж якого опубліковане до дня введення в дію цього Кодексу. У разі не продажу такого майна його подальша реалізація здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу.
Таким чином, відповідно до п.4 Прикінцевих та перехідних положень КУПБ подальший розгляд справи у справі №21/132б(12/107б) про банкрутство ВАТ "Кіровське АТП № 10966" здійснюється відповідно до положень цього Кодексу.
Підстави для закриття провадження у справі про банкрутство зазначені у ч.1 ст. 90 КУПБ, зокрема суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо:
1) боржник - юридична особа не внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
2) юридичну особу, яка є боржником, припинено в установленому законодавством порядку, про що є відповідний запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) у провадженні господарського суду є справа про банкрутство того самого боржника;
4) відновлено платоспроможність боржника або погашені всі вимоги кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів;
5) затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом;
6) до боржника після офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про його банкрутство не висунуто вимог;
7) справа не підлягає розгляду в господарських судах України;
8) господарським судом не встановлені ознаки неплатоспроможності боржника;
9) в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до ч.1 ст.65 КУПБ після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Відповідно до ч.3 ст.65 КУПБ якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до ч.3 ст.12 КУПБ під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий зобов`язаний діяти добросовісно, розсудливо та з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено).
Ліквідатором банкрута Кулагіним О.О. не надано до суду звіту за підсумками проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційного балансу банкрута та документів. які перелічені у ч.1 ст. 65 КУПБ.
Ліквідатор у своєму клопотанні від 23.11.2019 №1-11-19-4 про закриття провадження у справі №21/132б(12/107б) зазначає про відсутність активів у банкрута, посилаючись лише на наступні документи: довідку Територіального управління Держгірпромнагляду у Луганській області; лист Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; лист Головного управління статистики у Луганській області; лист Державної служби інтелектуальної власності України; лист Державної авіаційної служби України станом на 2013-2014р.р.
В той час, як ним не надано відомостей щодо наявності чи відсутності зареєстрованих за банкрутом на праві власності: об`єктів нерухомого майна; земельних ділянок; великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальних споруд, парових і водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, об`єктів підвищеної небезпеки, об`єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво, наявності в переліку замовників будівництва; тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів; вагонів та локомотивів; майна, товарно-матеріальних цінностей та інших активів задіяних у сфері космічної діяльності; суден, власником або судновласником яких є банкрут; повітряних суден; прав на об`єкти інтелектуальної власності; відомостей про наявність незакінчених виконавчих проваджень щодо банкрута; відомостей про незакриті рахунки боржника у банківських установах та про залишок коштів на цих рахунках, про закриття рахунків банкрута, що мають бути підтверджені Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна; довідками Головного управління Держгеокадастру у Луганській області, Регіонального сервісного центру в Луганській області МВС України, Луганської митниця Державної фіскальної служби України, Регіональної філії Донецька залізниця ПАТ Українська залізниця , Головного управління Держпраці у Луганській області, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Державного космічного агентства України, Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА), Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), Державної авіаційної служби України; роздруківками з офіційного бюлетеня Промислова власність , Авторське право і суміжні права , Каталогу державної реєстрації тощо; відомостями ВДВС Голубівського міського ГТУЮ у Луганській області; довідками ГУ ДФС у Луганській області та банківських установ тощо, станом на 2019 рік.
У клопотанні від 23.11.2019 №1-11-19-4 про закриття провадження у справі №21/132б(12/107б) ліквідатор також зазначає про відсутність у банкрута кредиторських вимог, але жодних доказів в підтвердження своїх доводів не надає, при відомості щодо відсутності кредиторських вимог спростовуються наданими до суду кредитором Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області документами, за супровідним листом від 16.09.2019 №4452/10-2 Звітом по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України за 2-й квартал 2019 року щодо ВАТ "Кіровське АТП №10966" (заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань), згідно якого за боржником обліковується заборгованість - 2723грн 21коп.
Кодекс України з питань банкрутства прямо не визначає певний вичерпний перелік дій ліквідатора для завершення ліквідаційної процедури, визначені тільки основні дії, що дозволяють сформувати ліквідаційну масу та задовольнити вимоги кредиторів.
Судовою практикою, в постановах Верховного Суду у справі №927/1191/14 від 14.02.2018, у справі №904/5948/16 від 08.05.2018, у справі №905/2727/16 від 23.05.2018, у справі №904/4863/13 від 06.06.2018, визначено принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора. Так, обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів, щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі).
З огляду на зазначене, у зв`язку з відсутністю підстав, визначених діючим законодавством про банкрутство, суд залишає без задоволення клопотання ліквідатора Кулагіна О.О. від 23.11.2019 №1-11-19-4 про закриття провадження у справі №21/132б(12/107б).
У зв`язку з тим, що ліквідаційна процедура не завершена, розгляд справи слід призначити у іншому засіданні суду.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 6, 48, 58-89, п.п.1, 2, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з питань банкрутства, ст.ст. 233 - 235 ГПК України, суд
у х в а л и в :
1. Залишити без задоволення клопотання ліквідатора Кулагіна О.О. від 23.11.2019 №1-11-19-4 про закриття провадження у справі №21/132б(12/107б).
2. Призначити розгляд справи у судовому засіданні на 27.02.2020, на 11 годин 10 хвилин, яке відбудеться у приміщенні Господарського суду Луганської області, за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5, каб. 204.
3 . Ліквідатору банкрута Кулагіну О.О. - надати до суду в строк до 25.02.2020 звіт (поточний або підсумковий) про результати проведення ліквідаційної процедури у справі №21/132б (12/107б), з доказами його надіслання кредиторам; надати всі наявні у нього документи (в оригіналах або засвідчених копіях) що стосуються провадження у справі №21/132б (12/107б) про банкрутство ВАТ "Кіровське АТП №10966" та уточнений реєстр вимог кредиторів у справі №21/132б (12/107б), у зв`язку з правонаступництвом .
4.Дану ухвалу надіслати: банкруту; ліквідатору; кредиторам у справі; Відділу з питань банкрутства ГТУЮ у Луганській області
Явка у судове засідання ліквідатора Кулагіна О.О., представників кредиторів та учасників є обов`язковою.
Інформація про час і місце судового засідання додатково розміщена на сторінці суду (у розділі "Новини та події суду") офіційного веб-порталу "Судова влада в Україні" в мережі Інтернет (www.court.gov.ua/sudy/).
Ухвала набирає законної сили з дня її підписання 02.12.2019 та її може бути оскаржено в порядку, встановленому ст.ст.255-257 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням особливостей, передбачених ст.9 Кодексу України з процедур банкрутства.
Суддя М.Ю. Ковалінас
Надр. 7 прим.:
1 - до справи;
2- УПФУ в Троїцькому районі Луганської області для УПФУ у в. Кіровськ Луганської області (92100, смт. Троїцьке, пр. Перемоги, 77);
3- ГУ ДФС у Луганській області (вул. Енергетиків, 72, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93400)
4 - Відділу з питань банкрутства ГТУЮ у Луганській області (вул. Єгорова, б.22, м. Сєвєродонецьк, Луганська область);
5 - Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Луганській області (93400, м. Сєвєродонецьк Луганської області, вул. Леніна, 32а);
6 - Сєвєродонецькій міській раді Луганської області (вул. Леніна, 32, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 934000, для Кіровської міської ради Луганської області).
7- Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (проспект Гвардійський, буд. 30, м. Сєвєродонецьк Луганської області, 93411)
8- ліквідатору Кулагіну О.О. (02152, адресна скринька №49, м. Київ-152).
- громадянам ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015 № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду);
Вих. №
7 прим.
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2019 |
Оприлюднено | 02.12.2019 |
Номер документу | 86003595 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні