Рішення
від 02.12.2019 по справі 200/11490/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 грудня 2019 р. Справа№200/11490/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Арестова Л.В. розглянувши у спрощеному провадженні в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (місце знаходження: вул. 130-ї Таганрозької дивізії, буд. 114, м. Маріуполь, Донецька область; код ЄДРПОУ: 39406028) до Приватного акціонерного товариства Артемівськ-Спецавтотранс (місце знаходження: вул. Тургенєва, буд. 36, м. Бахмут, Донецька область; код ЄДРПОУ: 20354697) про стягнення з платника податків податкового боргу,-

ВСТАНОВИВ:

25 вересня 2019 року Головне управління Державної податкової служби у Донецькій області, позивач, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовними вимогами до Приватного акціонерного товариства Артемівськ-Спецавтотранс про стягнення коштів з рахунків у банківських установах, які обслуговують Приватне акціонерне товариство Атремівськ-спецавтотранс в рахунок погашення податкового боргу на загальну суму 674 255,49 грн.

В обґрунтування позову зазначив, що станом на 16.09.2019 року за відповідачем наявна сума податкового боргу, а саме з податку на додану вартість, який виник у період 12.08.2017 року у сумі 1 496,84 грн. з причини несплати донарахованих штрафних санкцій; податку на прибуток приватних підприємств, який виник у період 28.07.2017 року у сумі 1 982,90 грн. з причини несплати донарахованих штрафних санкцій; з орендної плати з юридичних осіб з 30.05.2017 року по 30.08.2019 року у сумі 670 775,75 грн. з причини несплати податкового боргу по поданим деклараціям, донарахованих штрафних санкцій, пені. Платником не виконуються належним чином обов`язок щодо своєчасної та в повному обсязі сплати податкових зобов`язань, у зв`язку з чим позивач звернувся до суду за захистом порушених прав. Просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач відзиву на адміністративний позов не надавав, про розгляд справи повідомлений належним чином.

Ухвалою суду від 30 вересня 2019 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Розглянувши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наступне.

Приватне акціонерне товариство Артемівськ- Спецтранс зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом ЄДРПОУ 20354697.

Відповідач перебуває на податковому обліку Бахмутській ОДПІ ДФС у Донецькій області з 26.10.1993 року.

В матеріалах справи наявний договір оренди земельної ділянки від 19 серпня 2004 року, відповідно до якого орендодавець- Артемівська міська рада та Орендар - Відкрите акціонерне товариство Артемівськ-спецавтотранс уклали договір, за предметом якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розміщення виробничої бази, яка знаходиться за адресою м. Артемівськ , вул. Тургенєва, 36. Строк дії договору - 49 років.

Судом встановлено, що на підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженого податкового зобов`язання з орендної плати з юридичних осіб за квітень-грудень 2015 року, січень-грудень 2016 року, січень-квітень 2017 року та штрафних санкцій Приватного акціонерного товариства Артемівськ-спецавтотранс № 283/05-99-42-07/20354697 від 08.10.2018 року сформовано податкове повідомлення -рішення № 0027954207 від 24 жовтня 2018 року про нарахування штрафу у 20% за порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з орендної плати у сумі 45 286,13 грн.

Відповідно до уточнюючої податкової декларації з плати за землю № 9298742253 від 13.02.2018 року за 2017 рік з орендної плати Приватного акціонерного товариство Артемівськ-спецавтотранс , якою встановлено річна сума орендної плати 142 158,50 грн.

Відповідно до звітної податкової декларації з плати за землю № 1700008991 від 20.02.2017 року за 2017 рік з орендної плати Приватного акціонерного товариство Артемівськ-спецавтотранс , якою встановлено річна сума орендної плати 284 328,01 грн.

Відповідно до звітної податкової декларації з плати за землю № 9020488702 від 13.02.2018 року за 2018 рік з орендної плати Приватного акціонерного товариство Артемівськ-спецавтотранс , якою встановлено річна сума орендної плати 142 158,50 грн.

Відповідно до звітної податкової декларації з плати за землю № 9027302959 від 20.02.2019 року за 2019 рік з орендної плати Приватного акціонерного товариство Артемівськ-спецавтотранс , якою встановлено річна сума орендної плати 142 158,50 грн.

На підставі акту камеральної перевірки Приватного акціонерного товариства Артемівськ-Спецавтотранс з питання своєчасності сплати узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість зазначеного платником податку у податкових деклараціях з податку на додану вартість за період липень 2014 року, серпень 2014 року № 3/05-99-12-06/20354697 від 11.07.2017 року сформовано податкове повідомлення -рішення № 0001631206 від 27 липня 2017 року про нарахування штрафу у 20% за порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 442,20 грн.

На підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженого податкового зобов`язання з податку на прибуток Приватного акціонерного товариства Артемівськ-Спецавтотранс № 1034/05-99-12-03/05-02/20354697 від 27.06.2017 року сформовано податкове повідомлення -рішення № 0000881207 від 12 липня 2017 року про нарахування штрафу у 20% за порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з податку на прибуток у сумі 506,87 грн.

На підставі акту камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженого податкового зобов`язання з податку на прибуток Приватного акціонерного товариства Артемівськ-Спецавтотранс № 1035/05-99-12-03/05-02/20354697 від 27.06.2017 року сформовано податкове повідомлення -рішення № 0000891207 від 12 липня 2017 року про нарахування штрафу у 20% за порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з податку на прибуток у сумі 87,00 грн.

Відповідно до корінця податкового вимоги форми Ю від 01.09.2014 року № 1256-25 загально сума податкового боргу платника податків за узгодженими грошовими зобов`язаннями станом на 31.08.2014 року становить 28 304,21 грн. за платежами 11021000 - 3169,99 грн., 13050200 - 23 403,22 грн., 14010100 - 1 731,00 грн., загальна сума - 28 304,21 грн.

При ухваленні рішення суд виходив з наступних мотивів та керувався такими положеннями законодавства.

Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до п.п. 14.1.175 п.14.1 ст. 14ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп.14.1.39 п. 39.14 ст. 14 ПК України).

Відповідно до пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Відповідно до пп. 14.1.157 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов`язок платника податків сплатити суму грошового зобов`язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Згідно з пп. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПК України штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до пункту 20.1.19 статті 20 Податкового кодексу України (далі за текстом "ПК України") контролюючі органи, зокрема, мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно з п. 46.1 ст. 46 Податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

У відповідності з п. 49.1 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно із пунктом 54.1 статті 54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. ПК України).

Відповідно до п 57.1, п. 57.3 ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно з п.п.129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження)

Згідно з пунктом 59.1 статті 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контроюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

На виконання зазначених приписів контролюючим органом сформовано та направлено на адресу товариства податкову вимогу форми Ю №1256-25 від 01.09.2014 року.

Згідно пункту 95.1 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до пункту 95.2 статті 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Щодо нарахованого податку на прибуток.

Контролюючим органом в ході перевірок встановлено порушення терміну сплати самостійно визначеного грошового зобов`язання з податку на прибуток протягом строків, визначених п. 57.1 ст. 57 ПК України.

На підставі вказаних перевірок сформовані податкові повідомлення - рішення від 12 липня 2017 року № 0000881207, яким встановлено порушення строку сплати грошового зобов`язання з податку на прибуток на 867 календарних днів та зобов`язано сплатити штраф у розмірі 20% в сумі 506,87 грн., та № 0000891207, яким встановлено порушення строку сплати грошового зобов`язання з податку на прибуток на 673 календарних днів та зобов`язано сплатити штраф у розмірі 20% в сумі 87,00 грн.

Відповідно до п.1.58 ст. 58 ПК України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт: невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов`язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки.

Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов`язання та/або зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, або заниження чи завищення суми податкових зобов`язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов`язань платника податків; суму грошового зобов`язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного бюджетного відшкодування та/або зменшення від`ємного значення результатів господарської діяльності або від`ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов`язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про необхідність складення та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування до неї або про необхідність виправлення помилок, допущених під час зазначення реквізитів податкової накладної, у випадках, передбачених цим Кодексом; попередження про наслідки несплати грошового зобов`язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.

До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов`язання (за наявності) та штрафних (фінансових) санкцій.

Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов`язання визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

У разі зменшення (збільшення) контролюючим органом суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платнику податків надсилаються (вручаються) окремі податкові повідомлення-рішення.

Контролюючий орган веде реєстр виданих податкових повідомлень-рішень щодо окремих платників податків.

Податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

У разі якщо вручити податкове повідомлення - рішення неможливо через помилку, допущену контролюючим органом, податкове повідомлення - рішення вважається таким, що не вручено платнику податків.

Суду надано докази вручення вказаних повідомлень-рішень. Доказів їх оскарження суду не надано.

Щодо податку на додану вартість.

Контролюючим органом в ході перевірки встановлено порушення несвоєчасної сплати сум узгоджених податкових зобов`язань з податку на додану вартість з податку на додану вартість зазначених платником податку у податкових деклараціях з ПДВ поданих за період липень 2014 року, серпень 2014 року, передбаченого п. 203.2 ст. 203 ПК України.

На підставі вказаної перевірки сформоване податкове повідомлення - рішення від 27 липня 2017 року № 0001631206, яким встановлено порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з податку на додану вартість на 835,866 календарних днів грошового зобов`язання в сумі 2 211, 00 грн., зобов`язано сплатити штраф у розмірі 20% за платежем податку на додану вартість.

Суду надано доказ вручення вказаного повідомлення-рішення. Доказів її оскарження суду не надано.

Щодо орендної плати з юридичних осіб.

Використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати.

Згідно з підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 36.1 статті 36 Податкового кодексу України податковим обов`язком визначається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, грошовим зобов`язанням платника податків є сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

У відповідності до пункту 288.7 статті 288 Податкового кодексу України, податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 Розділу XIII ПК України.

Відповідно до статті 285 Податкового кодексу України, базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Згідно з пункту 286.5 статті 286 Податкового кодексу України, нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.

Податковим боргом, відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, визначено сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

З аналізу вищезазначених правових норм вбачається, що декларацією є документ, на підставі якого формується податкове зобов`язання. До обов`язків платника відноситься сплата податкового зобов`язання по декларації протягом 10 днів, що настають після граничного строку сплати. Якщо платник, не сплатив зобов`язання, то податкові органи надсилають податкову вимогу у якій зазначається сума податкового зобов`язання яка має бути сплачена протягом 60 днів. У випадку несплати такого податкового зобов`язання, податковий борг погашається шляхом стягнення коштів зокрема з рахунків платника податків.

Отже, узгоджена сума податкового зобов`язання, не сплачена платником в строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Судом встановлено, що відповідачем самостійно задекларовано суму податкового зобов`язання, отже сума є узгодженою, однак відповідачем належним чином не сплачена.

На виконання зазначених приписів контролюючим органом сформовано податкове повідомлення - рішення від 24 жовтня 2018 року № 0027954207 про встановлення порушення строку сплати суми грошового зобов`язання з орендної плати грошового зобов`язання в сумі 226 430,65 грн. та зобов`язано сплатити штраф у розмірі 20 % у сумі 45 286,13 грн.

Інтегрованою карткою платника податків підтверджується наявність боргу з орендної плати з фізичних осіб в розмірі 670 775,75 грн.; з податку на додану вартість у розмірі 1 496,84 грн.; з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 1 982,90 грн.

Підстави виникнення податкової заборгованості та наявність боргу у визначеному позивачем розмірі підтверджені інтегрованою карткою платника податків та податковою звітністю.

Дотримання податковим органом встановленої законодавством процедури, що передує стягненню податкового боргу в судовому порядку підтверджується податковою вимогою.

Суд бере до уваги, що позивачем була дотримана процедура формування та направлення податкової вимоги, податкових повідомлень - рішень.

Суд також звертає увагу, що відповідачем не оскаржена ані податкова вимога, ані податкові повідомлення - рішення, які були належним чином отримані.

Таким чином, враховуючи, що відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив суму податкового боргу, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Згідно вимог ч.2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись ст. ст. 2-15, 31-32, 72-80, 160-161, 168, 171, 173-183, 192-198, 210, 223-225, 227-229, 241-246, 250-251, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Донецькій області (місце знаходження: вул. 130-ї Таганрозької дивізії, б. 114, м. Маріуполь, Донецька область; код ЄДРПОУ: 39406028) до Приватного акціонерного товариства Артемівськ-Спецавтотранс (місце знаходження: вул. Тургенєва, буд. 36, м. Бахмут, Донецька область; код ЄДРПОУ: 20354697) про стягнення з платника податків податкового боргу - задовольнити повністю.

Стягнути кошти з рахунків у банківських установах, які обслуговують Приватне акціонерне товариство Атремівськ-Спецавтотранс в рахунок погашення податкового боргу на загальну суму 674 255,49 грн., а саме:

- податок на додану вартість у сумі 1 496,84 грн.,

- податок на прибуток приватних підприємств у сумі 1 982,90 грн,

- орендна плата з юридичних осіб у сумі 670 775,75 грн.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 02 грудня 2019 року.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя Л.В. Арестова

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2019
Оприлюднено03.12.2019
Номер документу86022922
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/11490/19-а

Рішення від 02.12.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні