Рішення
від 27.11.2019 по справі 640/5869/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 листопада 2019 року № 640/5869/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Мазур А.С., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу:

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ"

до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" із позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, в якому просив суд: визнати протиправними та скасувати рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області: рішення № 1068392/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 03.12.2018; рішення № 1068393/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 04.12.2018; Рішення № 1068394/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 05.12.2018; рішення № 1068396/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 06.02.2018; рішення № 1058307/38513633 від 24.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 10.12.2018; рішення № 1058307/38513633 від 24.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 10.12.2018; рішення № 1056584/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 24 від 21.11.2018; рішення № 1068408/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 25 від 16.10.2018; рішення № 1068407/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 25 від 26.11.2018; рішення № 1056585/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 26 від 16.10.2018; рішення № 1056586/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 28 від 17.10.2018; рішення № 1068409/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 29 від 21.10.2018; рішення № 1068410/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної№ 30 від 22.10.2018; рішення № 1068411/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 37 від 30.10.2018; рішення № 1068412/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної№ 38 від 31.10.2018; рішення № 1070752/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 14 від 17.12.2018; рішення № 1070754/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 09.10.2018; рішення № 1070755/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 22 від 19.11.2018; рішення № 1070756/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 20.11.2018; рішення № 1070757/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 35 від 24.10.2018; рішення № 1070758/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 40 від 31.10.2018

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" податкову накладну № 1 від 03.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 2 від 04.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 3 від 05.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 5 від 06.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 8 від 10.12.2018 датою надходження зазначеної накладної - 27.12.2018; податкову накладну № 24 від 21.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 14.12.2018; податкову накладну № 25 від 16.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 25 від 26.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 26 від 16.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 28 від 17.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 29 від 21.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 30 від 22.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 37 від 30.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 38 від 31.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 14 від 17.12.2018, датою надходження зазначеної накладної - 11.01.2019; податкову накладну № 18 від 09.10.2018, датою надходження зазначеної накладної - 24.10.2018; податкову накладну № 22 від 19.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 23 від 20.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 35 від 24.10.2018, датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 40 від 31.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21.06.2019 відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивачем на виконання вимог господарських договорів №18/1 та 01/01/18 було складено та відправлено через автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів 20 податкових накладних, відповідно до квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних та вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних документи було прийнято, реєстрацію зупинено з підстав не відповідності вимогам п. 1.6. п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК. У зв`язку з чим, позивачем було направлено на адресу контролюючого органу пояснення та копії відповідних документів про здійснення господарський операцій з Товариством з обмеженою відповідальністю Лукойл Лубрікантс Україна та Товариством з обмеженою відповідальністю Укрнафко . Однак, Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області відмовлено у реєстрації поданих податкових накладних. Позивач вважає вказані рішення протиправними, оскільки в квитанціях про зупинення реєстрації не було зазначено конкретного переліку документів для підтвердження реальності господарських операцій із контрагентами, а також не зазначено чіткого критерію ризикованості платника податку, у зв`язку з чим, в останнього були відсутні підстави для відмови в реєстрації таких накладних.

Державна фіскальна служба України у відзиві проти позову заперечила з огляду на те, що контролюючим органом відмовлено у реєстрації податкових накладних на тій підставі, що платником податку не надані копії первинних документів щодо транспортування, приймання, зберігання та внутрішнього переміщення небезпечних відходів; акти виконаних робіт; карти технологічного процесу; заявка про вид та кількість мастила (оливи), що імпортується для вільного використання за кодами УКТЗЕД, внаслідок використання яких утворюються відпрацьовані мастила (оливи), що передбачено п.3.1 Договору №18/1 від 03.01.2018; акт наданих послуг, що передбачено п.4.2 Договору №18/1 від 03.01.2018; складські документи; акти приймання-передачі товарів. Ці документи є визначеними, чіткими та такими, які не потребують додаткової конкретизації, у зв`язку з чим оскаржувані рішення комісії ГУ ДФС у Житомирській області є правомірним та таким, що відповідають приписам податкового законодавства.

Головне управління Державної фіскальної служби у Житомирській області право на подання відзиву не скористалось, у зв`язку з чим, суд розглядає справу на підставі наявних матеріалів, у відповідності до вимог ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Як вбачається згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" перебуває на обліку в Головному управлінні Державної фіскальної служби у Житомирській області та здійснює господарську діяльностб за кодом КВЕД 38.12 Збирання небезпечних відходів;

кодом КВЕД 38.21 Оброблення та видалення безпечних відходів;

кодом КВЕД 38.22 Оброблення та видалення небезпечних відходів. На здійснення вказаного виду господарської діяльності позивач має ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України серії АЕ №288627.

Для здійснення господарської діяльності ТОВ "БТУ" орендує майновий комплекс (виробничий майданчик), де розташоване відповідне устаткування, яке необхідне для надання послуг.

Згідно договору оренда №01-25/1-16 від 25.01.2016 та акту приймання-передачі майна від 25.01.2016, укладених між позивачем, як орендарем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Еко Рент Актив", як орендодавцем, позивач приймає в тимчасове користування (оренду) майновий комплекс (виробничий майданчик) для здійснення господарської діяльності.

Згідно договору суборенди №ОЮ618-ОР від 01.06.2018 та акту приймання передачі приміщення від 01.06.2018, укладеного між позивачем, як орендарем та Товариством з обмеженою відповідальністю "РВК Капрі", як суборендодавцем складське приміщення.

03.01.2018 між Товариством з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ", як виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю "Лукойл Лубрікантс Україна", як замовником укладено договір №18/1 про надання послуг з організації збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив).

За умовами договору №18/1 позивач, як виконавець зобов`язується надавати замовнику послуги з організації збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив), імпортованих Товариством з обмеженою відповідальністю "Лукойл Лубрікантс Україна". Загальна ціна Договору складається з сумарної вартості послуг і не може перевищувати 33 552 000,00 грн. не включаючи ПДВ.

Відповідно до п. 2.5 Договору №18/1 ціна послуг з організації збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив) становить 0,8 грн. без урахування ПДВ за 1 літр продукції.

Сторони домовились, що кількість та вартість замовлених послуг буде підтверджуватись підписаними з обох сторін калькуляціями (п. 2.1 Договору №18/1).

На виконання п. 2.1. Договору №18/1 сторонами договору складено калькуляції наданих послуг, у вигляді додатків до договору №18/1: № 183 від 16.10.2018 р. на суму 158 937,55 грн. в т. ч. ПДВ 26 489,59 грн.; № 185 від 16.10.2018 р. на суму 1 438 185,94 грн. в т. ч. ПДВ 239 697,66 грн.; № 184 від 17.10.2018 р. на суму 74 520,52 грн. вт. ч. ПДВ 12 420,09 грн.;

№ 187 від 21.10.2018 р. на суму 619 179,61 грн. в т. ч. ПДВ 103 196,60 грн.; № 188 від 22.10.2018 р. на суму 332 180,95 грн. в т. ч. ПДВ 55 363,49 грн.; № 189 від 30.10.2018 р. на суму 194 216,76 грн. в т. ч. ПДВ 32 369,46 грн.; № 190 від 31.10.2018 р. на суму 52 326,41 грн. в т. ч. ПДВ 8 721,07 грн.; №203 від 21.11.2018 p. на суму 872 553,01 грн. в т. ч. ПДВ 145 425,50 грн.; №204 від 26.11.2018 р. на суму 123 718,27 грн. в т. ч. ПДВ 20619,71 грн.; . № 205 від 03.12.2018 р. на суму 269 029,00 грн. в т. ч. ПДВ 44 838,17 грн.; . № 206 від 04.12.2018 р. на суму 30 391,48 грн. в т. ч. ПДВ 5 065,25 грн.; . № 207 від 05.12.2018 р. на суму 206 066,68 грн. в т. ч. ПДВ 34 344,45 грн.; . № 208 від 06.12.2018 р. на суму 70 027,74 грн. в т. ч. ПДВ 11 671,29 грн.; . №209 від 10.12.2018 р. на суму 128 600,00 грн. в т. ч. ПДВ 21 433,33 грн.

Відповідно до умов Договору №18/1 сторонами були складені акти наданих послуг, а саме: акт № 460 від 16.10.2018 р. на суму 158 937,55 грн. в т. ч. ПДВ 26 489,59 грн.; акт №462 від 16.10.2018 р. на суму 1 438 185,94 грн. в т. ч. ПДВ 239 697,66 грн.; акт № 461 від 17.10.2018 р. на суму 74 520,52 грн. в т. ч. ПДВ 12 420,09 грн.; акт № 464 від 21.10.2018 р. на суму 619 179,61 грн. в т. ч. ПДВ 103 196,60 грн.; акт № 465 від 22.10.2018 р. на суму 332 180,95 грн. в т. ч. ПДВ 55 363,49 грн.; акт № 466 від 30.10.2018 р. на суму 194 216,76 грн. в т. ч. ПДВ 32 369,46 грн.; акт № 467 від 31.10.2018 р. на суму 52 326,41 грн. в т. ч. ПДВ 8 721,07 грн.; акт № 490 від 21.11.2018 р. на суму 872 553,01 грн. в т. ч. ПДВ 145 425,50 грн.; акт № 500 від 26.11.2018 р. на суму 123 718,27 грн. в т. ч. ПДВ 20 619,71 грн.; акт № 523 від 03.12.2018 р. на суму 269 029,00 грн. в т. ч. ПДВ 44 838,17 грн.; акт № 524 від 04.12.2018 р. на суму 30 391,48 грн. в т. ч. ПДВ 5 065,25 грн.; акт № 505 від 05.12.2018 р. на суму 206 066,68 грн. в т. ч. ПДВ 34 344,45 грн.; акт № 521 від 06.12.2018 р. на суму 70 027,74 грн. в т. ч. ПДВ 11 671,29 грн.; акт № 522 від 10.12.2018 р. на суму 128 600,00 грн. вт. ч. ПДВ 21 433,33 грн.

За результатами виконаних робіт на підставі договору №18/1, замовником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Лукойл Лубрікантс Україна" здійснено на користь виконавця оплату послуг збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив), що підтверджується платіжним дорученнями, зокрема: № 11257 від 17.10.2018 р. на суму 158 937,55 грн. разом з ПДВ; № 11258 від 17.10.2018 р. на суму 74 520,52 грн. разом з ПДВ; № 11275 від 22.10.2018 р. на суму 1 438 185,94 грн. разом з ПДВ; № 11317 від 26.10.2018 р. на суму 619 179,61 разом з ПДВ; № 11323 від 29.10.2018 р. на суму 332 180,95 грн. разом з ПДВ; № 11344 від 01.11.2018 р. на суму 194 216,76 грн. разом з ПДВ; № 11346 від 01.11.2018 р. на суму 52 326,41 грн. разом з ПДВ; № 11462 від 27.11.2018 р. на суму 872 553,01 грн. разом з ПДВ; № 11471 від 29.11.2018 р. на суму 123 718,27 грн. разом з ПДВ; № 11491 від 04.12.2018 р. на суму 269 029,00 грн. разом з ПДВ; № 11500 від 05.12.2018 р. на суму 30 391,48 грн. разом з ПДВ; № 11497 від 05.12.2018 на суму 206 066,68 грн. разом з ПДВ; № 11511 від 07.12.2018 р. на суму 70 027,74 грн. разом з ПДВ; № 11517 від 11.12.2018 р. на суму 128 600,00 грн. разом з ПДВ.

22.01.2018 Товариством з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ", як виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю УКРНАФКО укладено договір №01/01/18 про надання послуг з організації збирання, перевезення, зберігання, утилізації, видалення та знешкодження відпрацьованих мастил (олив).

За умовами договору №01/01/18 позивач, як виконавець зобов`язується надавати замовнику послуги з організації збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив), імпортованих Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРНАФКО", відповідно до умов та за тарифами, передбаченими постановою КМУ від 17.12.2012 "Деякі питання збирання, видалення, знешкодження та утилізації відпрацьованих (олив).

Відповідно до умов пунктів 3.1, 3.2 Договору №01/01/18 сторони домовились, що вартість послуг із організації збирання, перевезення, зберігання, утилізації, видалення та знешкодження відпрацьованих мастил (олив) складає 0,96 грн. з ПДВ за один літр мастила (оливи). Остаточна сума по кожній партії продукції підтверджується в акті.

Відповідно до умов Договору №01/01/18 сторонами були складені акти наданих послуг, а саме: акт № 474 від 09.10.2018 р. на суму 63 298,56 грн. в т. ч. ПДВ 10 549,76 грн.; акт № 472 від 24.10.2018 р. на суму 63 586,56 грн. в т. ч. ПДВ 10 597,76 грн.; акт №473 від 31.10.2018 р. на суму 63 814,08 грн. вт. ч. ПДВ 10 635,68 грн.; акт № 506 від 19.11.2018 р. на суму 63 877,44 грн. вт. ч. ПДВ 10 646,24 грн.; акт № 501 від 20.11.2018 р. на суму 65 021,76 грн. в т. ч. ПДВ 10 836,96 грн.; акт № 510 від 17.12.2018 р. на суму 64 112,64 грн. в т. ч. ПДВ 10 685,44 грн.

За результатами виконаних робіт на підставі договору №01/01/18, замовником - Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРНАФКО", здійснено на користь виконавця оплату послуг збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив), що підтверджується платіжним дорученнями, зокрема: № 1728 від 09.10.2018 р. на суму 63 298,56 грн. разом з ПДВ; № 1817 від 24.10.2018 р. на суму 63 586,56 грн. разом з ПДВ; № 1892 від 05.11.2018 р. на суму 63 814,08 грн. разом з ПДВ; № 2009 від 23.11.2018 р. на суму 63 877,44 грн. разом з ПДВ; № 2050 від 30.11.2018 р. на суму 65 021,76 грн. разом з ПДВ; №2153 від 18.12.2018 р. на суму 64 112,64 грн. разом з ПДВ.

На виконання приписів п. 201.10 ст. 201 Податкового Кодексу України, позивачем було складено податкові накладні за договором №18/1 від 03.01.2018, а саме: податкова накладна № 1 від 03.12.2018 на загальну суму 269 029,00 грн., у т.ч. ПДВ 44 838,17 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 2 від 04.12.2018 на загальну суму 30 391,48 грн., у т.ч. ПДВ 5 065,25 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 3 від 05.12.2018 на загальну суму 206 066,68 грн., у т.ч. ПДВ 34 344,45 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 5 від 06.12.2018 на загальну суму 70 027,74 грн., у т.ч. ПДВ 671,29 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 8 від 10.12.2018 на загальну суму 128 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 21 433,33 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 24 від 21.11.2018 на загальну суму 872 553,01 грн., у т.ч. ПДВ 145 425,50 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 14.12.2018; податкова накладна № 25 від 16.10.2018 на загальну суму 1 438 185,94 грн., у т.ч. ПДВ 239 697,66 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 25 від 26.11.2018 на загальну суму 123 718,27 грн., у т.ч. ПДВ 20 619,71 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.12.2018; податкова накладна № 26 від 16.10.2018 на загальну суму 158 937,55 грн., у т.ч. ПДВ 26 489,59 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 28 від 17.10.2018 на загальну суму 74 520,52 грн., у т.ч. ПДВ 420,09 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 29 від 21.10.2018 на загальну суму 619 179,61 грн.. у т.ч ПДВ 103 196,60 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 30 від 22.10.2018 на загальну суму 332 180,95 грн., у т.ч. ПДВ 55 363,49 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 37 від 30.10.2018 на загальну суму 194 216,76 грн., у т.ч. ПДВ 32 369,46 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 38 від 31.10.2018 на загальну суму 52 326,41 грн., у т.ч. ПДВ 8 721,07 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018.

На виконання приписів п. 201.10 ст. 201 Податкового Кодексу України, позивачем було складено податкові накладні за договором №01/01/18 від 02.01.2018, а саме: № 14 від 17.12.2018 на загальну суму 64112,64 грн., у т.ч. ПДВ 10685,44 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 11.01.2019; податкова накладна № 18 від 09.10.2018 на загальну суму 63298,56 грн., у т.ч. ПДВ 10549,76 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 24.10.2018; податкова накладна № 22 від 19.11.2018 на загальну суму 63877,44 грн., у т.ч. ПДВ 10646,24 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.12.2018; податкова накладна № 23 від 20.11.2018 на загальну суму 65021,76 грн., у т.ч. ПДВ 10836,96 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.12.2018; податкова накладна № 35 від 24.10.2018 на загальну суму 63586,56 грн., у т.ч. ПДВ 10597,76 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018;

податкова накладна № 40 від 31.10.2018 на загальну суму 63814,08 грн., у т.ч. ПДВ 10635,68 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018.

Згідно квитанцій, вказані податкові накладні прийняті, але реєстрацію по них зупинено. Підставою для зупинення реєстрації зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає вимогампп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивачеві запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

На виконання пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України Позивачем були направлені на адресу контролюючого органу пояснення та документи, щодо податкових накладних /розрахунків коригування , реєстрація яких зупинена, що підтверджується наявними у справі повідомленнями.

Однак, Комісією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за результатами розгляду вказаних повідомлень та наданих документів прийнято: рішення № 1068392/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 03.12.2018; рішення № 1068393/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 04.12.2018; рішення № 1068394/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 05.12.2018; рішення № 1068396/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 06.02.2018; рішення № 1058307/38513633 від 24.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 10.12.2018; рішення № 1056584/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 24 від 21.11.2018; рішення № 1068408/3851.3633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 25 від 16.10.2018; рішення № 1068407/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 25 від 26.11.2018; рішення № 1056585/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 26 від 16.10.2018; рішення № 1056586/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 28 від 17.10.2018; рішення № 1068409/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 29 від 21.10.2018; рішення № 1068410/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 30 від 22.10.2018; рішення № 1068411/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної№ 37 від 30.10.2018; рішення № 1068412/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 38 від 31.10.2018; рішення № 1070752/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 14 від 17.12.2018; рішення № 1070754/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 09.10.2018; рішення № 1070755/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 22 від 19.11.2018; рішення № 1070756/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 20.11.2018; рішення № 1070757/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 35 від 24.10.2018; рішення № 1070758/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 40 від 31.10.2018.

Підставою прийняття вищевказаних рішень стало те, що платником податку не надані копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись із прийнятими рішеннями щодо відмови в реєстрації 20 податкових накладних, позивач оскаржив їх в адміністративному порядку до Державної фіскальної служби України, однак рішеннями Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України від 17.12.2018, 04.02.2019, 05.02.2019, 07.02.2019, 11.02.2019, 15.02.2019, 21.02.2019, скарги позивача залишено без задоволення та рішення Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін.

Вважаючи рішення Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних протиправними, ТОВ "БТУ" звернулося з відповідним позовом до суду.

Відповідно до ч. 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 р. № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Згідно з вимогами п. 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 177), податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P < P м х 1,4, де: D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T; S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування; P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування; P м - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування. Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику податку в електронному кабінеті.

Згідно з вимогами п. 4 Порядку № 177 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.

Відповідно до п. 5 Порядку № 177, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Згідно з вимогами п.п. 6 та 7 Порядку № 177 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність платника податку - критеріям ризиковості платника податку; податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Так, Листом ДФС України від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18 було визначено Критерії ризиковості платника податку, Критерії ризиковості здійснення операцій та Перелік кодів товарів, згідно з УКТ ЗЕД, та послуг з кодами, згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності ПН/РК, які подано на реєстрацію до ЄРПН критеріям ризиковості здійснення операції при здійсненні моніторингу.

Крім того, критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій були розміщені Державною фіскальною службою України на своєму офіційному веб-сайті за таким посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/331616.html.

Так, підпунктом 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, визначено 7 (сім) вичерпних підстав за наявності яких комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 ПК України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Суд зазначає, що з наданих позивачем документів вбачається, що останній не відповідає жодній з підстав, наведених в пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Вищевказане узгоджується з правовим висновком Верховного Суду, викладеним у постанові від 04.12.2018 по справі №821/1173/18.

Як вбачається із матеріалів справи, відповідачем не було надано ані самого протоколу засідання Комісії, ані переліку платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості, згідно з пп. 1.6 п. 1 Критеріїв; ні матеріалів, на підставі яких платника податків віднесено до такого переліку; ані іншої інформації, що розглядається Комісією, яка, відповідно до Порядку формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків, обов`язково додається до протоколу засідання Комісій. Крім того, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не містили жодного посилання на підстави віднесення позивача до ризикових платників.

Суд звертає увагу відповідачів, що головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами владних повноважень, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, настанов для їх розв`язання що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

В той же час, суд не надає оцінку реальності здійснення господарських операцій між позивачем та контрагентами, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, про необґрунтованість зупинення реєстрації податкових накладних: № 1 від 03.12.2018 на загальну суму 269 029,00 грн., у т.ч. ПДВ 44 838,17 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 2 від 04.12.2018 на загальну суму 30 391,48 грн., у т.ч. ПДВ 5 065,25 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 3 від 05.12.2018 на загальну суму 206 066,68 грн., у т.ч. ПДВ 34 344,45 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 5 від 06.12.2018 на загальну суму 70 027,74 грн., у т.ч. ПДВ 671,29 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 8 від 10.12.2018 на загальну суму 128 600,00 грн., у т.ч. ПДВ 21 433,33 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 27.12.2018; податкова накладна № 24 від 21.11.2018 на загальну суму 872 553,01 грн., у т.ч. ПДВ 145 425,50 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 14.12.2018; податкова накладна № 25 від 16.10.2018 на загальну суму 1 438 185,94 грн., у т.ч. ПДВ 239 697,66 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 25 від 26.11.2018 на загальну суму 123 718,27 грн., у т.ч. ПДВ 20 619,71 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.12.2018; податкова накладна № 26 від 16.10.2018 на загальну суму 158 937,55 грн., у т.ч. ПДВ 26 489,59 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 28 від 17.10.2018 на загальну суму 74 520,52 грн., у т.ч. ПДВ 420,09 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 29 від 21.10.2018 на загальну суму 619 179,61 грн.. у т.ч ПДВ 103 196,60 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 30 від 22.10.2018 на загальну суму 332 180,95 грн., у т.ч. ПДВ 55 363,49 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 37 від 30.10.2018 на загальну суму 194 216,76 грн., у т.ч. ПДВ 32 369,46 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018; податкова накладна № 38 від 31.10.2018 на загальну суму 52 326,41 грн., у т.ч. ПДВ 8 721,07 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018, : № 14 від 17.12.2018 на загальну суму 64112,64 грн., у т.ч. ПДВ 10685,44 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 11.01.2019; податкова накладна № 18 від 09.10.2018 на загальну суму 63298,56 грн., у т.ч. ПДВ 10549,76 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 24.10.2018; податкова накладна № 22 від 19.11.2018 на загальну суму 63877,44 грн., у т.ч. ПДВ 10646,24 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.12.2018; податкова накладна № 23 від 20.11.2018 на загальну суму 65021,76 грн., у т.ч. ПДВ 10836,96 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.12.2018; податкова накладна № 35 від 24.10.2018 на загальну суму 63586,56 грн., у т.ч. ПДВ 10597,76 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018;

податкова накладна № 40 від 31.10.2018 на загальну суму 63814,08 грн., у т.ч. ПДВ 10635,68 грн., дата направлення на реєстрацію до ЄРПН - 13.11.2018.

Щодо позовних вимог позивача в частині зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні позивача датами їх подання на реєстрацію, суд зазначає наступне.

Зі змісту п. 19, п. 20 Порядку № 1246 вбачається, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Пунктом 20 Порядку № 1246 закріплено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Вказане узгоджується з п.28 Порядку від 21.02.2018 №117, відповідно до якого податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Оскільки суд дійшов висновку щодо протиправності рішень Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за результатами розгляду вказаних повідомлень та наданих документів про відмову у реєстрації податкової накладної, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 03.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 2 від 04.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 3 від 05.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 5 від 06.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 8 від 10.12.2018 датою надходження зазначеної накладної - 27.12.2018; податкову накладну № 24 від 21.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 14.12.2018; податкову накладну № 25 від 16.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 25 від 26.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 26 від 16.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 28 від 17.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 29 від 21.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 30 від 22.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 37 від 30.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 38 від 31.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 14 від 17.12.2018, датою надходження зазначеної накладної - 11.01.2019; податкову накладну № 18 від 09.10.2018, датою надходження зазначеної накладної - 24.10.2018; податкову накладну № 22 від 19.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 23 від 20.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 35 від 24.10.2018, датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 40 від 31.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018.

Відповідно до положень статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно з ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" підлягають задоволенню.

Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись вимогами ст.ст. 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" (код ЄДРПОУ 38513633, 10030, м. Житомир, вул. Львівська, 2/8, оф.1) задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області в особі Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюника, 7, код ЄДРПОУ 39459195): № 1068392/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 03.12.2018; рішення № 1068393/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 04.12.2018; рішення №1068394/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 05.12.2018; рішення № 1068396/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 06.02.2018; рішення № 1058307/38513633 від 24.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 10.12.2018; рішення № 1058307/38513633 від 24.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 10.12.2018; рішення № 1056584/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 24 від 21.11.2018; рішення № 1068408/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 25 від 16.10.2018; рішення № 1068407/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 25 від 26.11.2018; рішення № 1056585/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 26 від 16.10.2018; рішення № 1056586/38513633 від 22.01.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 28 від 17.10.2018; рішення № 1068409/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 29 від 21.10.2018; рішення № 1068410/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної№ 30 від 22.10.2018; рішення № 1068411/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 37 від 30.10.2018; рішення № 1068412/38513633 від 05.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної№ 38 від 31.10.2018; рішення № 1070752/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 14 від 17.12.2018; рішення № 1070754/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 09.10.2018; рішення № 1070755/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 22 від 19.11.2018; рішення № 1070756/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 20.11.2018; рішення № 1070757/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 35 від 24.10.2018; рішення № 1070758/38513633 від 07.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 40 від 31.10.2018

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04953, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" податкову накладну № 1 від 03.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 2 від 04.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 3 від 05.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 5 від 06.12.2018 датою надходження зазначеної накладної -27.12.2018; податкову накладну № 8 від 10.12.2018 датою надходження зазначеної накладної - 27.12.2018; податкову накладну № 24 від 21.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 14.12.2018; податкову накладну № 25 від 16.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 25 від 26.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 26 від 16.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 28 від 17.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 29 від 21.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 30 від 22.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 37 від 30.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 38 від 31.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 14 від 17.12.2018, датою надходження зазначеної накладної - 11.01.2019; податкову накладну № 18 від 09.10.2018, датою надходження зазначеної накладної - 24.10.2018; податкову накладну № 22 від 19.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 23 від 20.11.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.12.2018; податкову накладну № 35 від 24.10.2018, датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018; податкову накладну № 40 від 31.10.2018 датою надходження зазначеної накладної - 13.11.2018.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" ( 10030, м. Житомир, вул. Львівська, 2/8, оф.1, код ЄДРПОУ 38513633) понесені ним витрати по сплаті судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюника, 7, код ЄДРПОУ 39459195) у розмірі 19 210, 00 грн. (дев`ятнадцять тисяч двісті десять) грн. 00 коп..

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УТИЛІЗАЦІЇ" (10030, м. Житомир, вул. Львівська, 2/8, оф.1, код ЄДРПОУ 38513633) понесені ним витрати по сплаті судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04953, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) у розмірі 19 210 (дев`ятнадцять тисяч двісті десять) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя А.С. Мазур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.11.2019
Оприлюднено03.12.2019
Номер документу86030373
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/5869/19

Ухвала від 30.07.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 03.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 20.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 06.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Рішення від 27.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 07.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 12.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні