Ухвала
від 03.12.2019 по справі 592/18165/19
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/18165/19

Провадження № 1-кс/592/10205/19

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до документів

03 грудня 2019 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32019200000000032 від 23.05.2019 за фактом вчинення службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 212 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий своєклопотання,погоджене прокурором відділунагляду задодержанням законіворганами фіскальноїслужби управління наглядуу кримінальномупровадженні такоординації правоохоронноїдіяльності прокуратуриСумської області ОСОБА_4 , обґрунтовує тим, що службові особиТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) упродовж 2018-2019 років здійснюють операції з придбання та реалізації продуктів харчування та інших товарів через мережу магазинів (продуктових супермаркетів) « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у м. Суми.

При цьому, з метою мінімізації податкових зобов`язань, реалізація товарів відбувається через незареєстровані касові апарати, які роздруковують чеки з поміткою «нефіскальний чек»,документальне оформлення даних операцій здійснюється від імені підконтрольних керівнику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код НОМЕР_1 ) ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) фізичних осіб підприємців, а саме: ФОП ОСОБА_6 , (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_12 ), ФОП ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_17 (РНОКПП НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_18 (РНОКПП НОМЕР_15 ), ФОП ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_16 ), ФОП ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_17 ), ФОП ОСОБА_21 (РНОКПП НОМЕР_18 ), ФОП ОСОБА_22 (РНОКПП НОМЕР_19 ), ФОП ОСОБА_23 (РНОКПП НОМЕР_20 ), ФОП ОСОБА_24 (РНОКПП НОМЕР_21 ), ФОП ОСОБА_25 (РНОКПП НОМЕР_22 ), ФОП ОСОБА_26 (РНОКПП НОМЕР_23 ), ФОП ОСОБА_27 (РНОКПП НОМЕР_24 ), ФОП ОСОБА_28 (РНОКПП НОМЕР_25 ), ФОП ОСОБА_29 (РНОКПП НОМЕР_26 ), ФОП ОСОБА_30 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ФОП ОСОБА_31 (РНОКПП НОМЕР_28 ), ФОП ОСОБА_32 (РНОКПП НОМЕР_29 ), ФОП ОСОБА_33 (РНОКПП НОМЕР_30 ), ФОП ОСОБА_34 (РНОКПП НОМЕР_31 ), ФОП ОСОБА_35 (РНОКПП НОМЕР_32 ), ФОП ОСОБА_36 (РНОКПП НОМЕР_33 ), ФОП ОСОБА_37 (РНОКПП НОМЕР_34 ), ФОП ОСОБА_38 (РНОКПП НОМЕР_35 ), ФОП ОСОБА_39 (РНОКПП НОМЕР_36 ), ФОП ОСОБА_40 (РНОКПП НОМЕР_37 ), ФОП ОСОБА_41 (РНОКПП НОМЕР_38 ), ФОП ОСОБА_42 (РНОКПП НОМЕР_39 ), ФОП ОСОБА_43 (РНОКПП НОМЕР_40 ), ФОП ОСОБА_44 (РНОКПП НОМЕР_41 ), ФОП ОСОБА_45 (РНОКПП НОМЕР_42 ), ФОП ОСОБА_46 (РНОКПП НОМЕР_43 ), ФОП ОСОБА_47 (РНОКПП НОМЕР_44 ), ФОП ОСОБА_48 (РНОКПП НОМЕР_45 ), ФОП ОСОБА_49 (РНОКПП НОМЕР_46 ), ФОП ОСОБА_50 (РНОКПП НОМЕР_47 ), ФОП ОСОБА_51 (РНОКПП НОМЕР_48 ).

Крім того, встановлено, що щоденна виручка від продажу продовольчих товарів збирається адміністраторами магазинів « ІНФОРМАЦІЯ_2 », « ІНФОРМАЦІЯ_3 » або визначеною особою та у подальшому передається керівництву ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Фізичні особи підприємці фактично не мають реального відношення до ведення господарської діяльності як ФОП та при цьому щомісячно отримують виплати (винагороди) готівковими коштами за оформлення їх суб`єктами підприємницької діяльності та використання їх реквізитів при оформленні документів щодо реалізації товарно-матеріальних цінностей. Реальним власником продукції та грошових коштів отриманих від її реалізації фактично є службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код НОМЕР_1 ) керівник ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) та головний бухгалтер ОСОБА_52 (РНОКПП НОМЕР_49 ). Також, встановлено, що з ІР-адреси - НОМЕР_50 , подається електронна податкова звітність до податкового органу від підконтрольних ФОПів, а також подається податкова звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Враховуючи вищевикладене, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) внаслідок використання схеми документального оформлення реалізації товарно-матеріальних цінностей через підконтрольну групу фізичних осіб, зареєстрованих як приватні підприємці, документально оформлювали реалізацію товарів та таким чином занизили об`єкт оподаткування на суму 31 млн. 265 тис. 160 грн., що призвело до не сплати податку на прибуток, при ставці 18%, за вказаний період, на загальну суму 5 млн. 627 тис. 730 грн.

За результатами проведених слідчих (розшукових) дій встановлено, що вищезазначені фізичні особи-підприємці проводили фінансового-господарські операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_51 ). Керуючись ст.ст. 40, 93 КПК України з метою повного, всебічного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, а також з метою перевірки дотримання вимог податкового законодавства директору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_51 ) направлено вимогу №18221/10/18-28-23-16 від 17.10.2019 про надання завірених належним чином документів по фінансово-господарським взаємовідносинам з зазначеним фізичними особами-підприємцями, а саме: договори, додаткові угоди, податкові накладні, видаткові накладні, накладні, прибуткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки, банківські виписки, чеки, квитанції, касові ордери, акти приймання виконаних робіт, графіки виконання робіт, довіреності на укладення договорів та отримання ТМЦ, переписка між підприємствами, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, декларації, документи податкової звітності, ліцензії та інші документи по фінансово-господарським взаємовідносинам, які мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а саме події кримінального правопорушення, виду та розміру шкоди, яку було завдано та можуть бути використані в подальшому як речові докази. На дану вимогу директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_51 ) надано відповідь №552 від 30.10.2019 про відмову надання документів.

Враховуючи викладене, у ході проведення досудового розслідування виникла необхідність отриманні вищевказаних документів, які мають значення для забезпечення всебічного, повного та неупередженого розслідування обставин у даному кримінальному провадженні, встановлення осіб, які вчинили кримінальне правопорушення та причетні до його вчинення, а також проведенні експертиз, у т.ч. почеркознавчої і економічної та потребують вилученню. Так, у вказаних документах містяться підписи службових осіб підприємств та фізичних осіб-підприємців, що вказуватиме на осіб, які або вчинили правопорушення, причетні до його вчинення або являтимуться свідками у даному кримінальному провадженні та вкажуть на винну особу, що дасть можливість знайти винного та повідомити даній особі про підозру.

Таким чином, з метою повного, всебічного й неупередженого дослідження всіх обставин, отримання фактичних даних, на підставі яких можливе встановлення наявності фактів вчинення кримінального правопорушення та проведення економічної та почеркознавчої експертиз, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_51 ) за адресою: АДРЕСА_1 .

Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, бо інформація в документах, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », має значення для виявлення осіб, які скоїли кримінальне правопорушення, а також може мати силу доказів.

Враховуючи, що є підстава вважати про можливе знищення інформації, суд відповідно до вимог ч. 2 ст. 163 КПК України вважає за необхідне розглянути клопотання без виклику представника установи, у володінні якої знаходиться зазначена вище інформація.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 160, 163 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання старшого слідчого з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_3 задовольнити.

Надати групі слідчих у кримінальному провадженні №32019200000000032 - заступнику начальника першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_53 , старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_54 , старшому слідчому з ОВС другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_55 , старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_56 , старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_3 , начальнику другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_57 , старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_58 , старшому слідчому з ОВС другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_59 , старшому слідчому з ОВС другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_60 , прокурору у кримінальному провадженні прокурору відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Сумської області ОСОБА_61 , прокурору у кримінальному провадженні прокурору відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності прокуратури Сумської області ОСОБА_4 тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_51 ) за адресою: АДРЕСА_1 , і надати можливість вилучити оригінали (завірені належним чином копії) документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_51 ) з ФОП ОСОБА_6 , (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_12 ), ФОП ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_13 ), ФОП ОСОБА_17 (РНОКПП НОМЕР_14 ), ФОП ОСОБА_18 (РНОКПП НОМЕР_15 ), ФОП ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_16 ), ФОП ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_17 ), ФОП ОСОБА_21 (РНОКПП НОМЕР_18 ), ФОП ОСОБА_22 (РНОКПП НОМЕР_19 ), ФОП ОСОБА_23 (РНОКПП НОМЕР_20 ), ФОП ОСОБА_24 (РНОКПП НОМЕР_21 ), ФОП ОСОБА_25 (РНОКПП НОМЕР_22 ), ФОП ОСОБА_26 (РНОКПП НОМЕР_23 ), ФОП ОСОБА_27 (РНОКПП НОМЕР_24 ), ФОП ОСОБА_28 (РНОКПП НОМЕР_25 ), ФОП ОСОБА_29 (РНОКПП НОМЕР_26 ), ФОП ОСОБА_30 (РНОКПП НОМЕР_27 ), ФОП ОСОБА_31 (РНОКПП НОМЕР_28 ), ФОП ОСОБА_32 (РНОКПП НОМЕР_29 ), ФОП ОСОБА_33 (РНОКПП НОМЕР_30 ), ФОП ОСОБА_34 (РНОКПП НОМЕР_31 ), ФОП ОСОБА_35 (РНОКПП НОМЕР_32 ), ФОП ОСОБА_36 (РНОКПП НОМЕР_33 ), ФОП ОСОБА_37 (РНОКПП НОМЕР_34 ), ФОП ОСОБА_38 (РНОКПП НОМЕР_35 ), ФОП ОСОБА_39 (РНОКПП НОМЕР_36 ), ФОП ОСОБА_40 (РНОКПП НОМЕР_37 ), ФОП ОСОБА_41 (РНОКПП НОМЕР_38 ), ФОП ОСОБА_42 (РНОКПП НОМЕР_39 ), ФОП ОСОБА_43 (РНОКПП НОМЕР_40 ), ФОП ОСОБА_44 (РНОКПП НОМЕР_41 ), ФОП ОСОБА_45 (РНОКПП НОМЕР_42 ), ФОП ОСОБА_46 (РНОКПП НОМЕР_43 ), ФОП ОСОБА_47 (РНОКПП НОМЕР_44 ), ФОП ОСОБА_48 (РНОКПП НОМЕР_45 ), ФОП ОСОБА_49 (РНОКПП НОМЕР_46 ), ФОП ОСОБА_50 (РНОКПП НОМЕР_47 ), ФОП ОСОБА_51 (РНОКПП НОМЕР_48 ) за період з 2018 по 2019 років, а саме: договори, додаткові угоди, податкові накладні, видаткові накладні, накладні, прибуткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки, банківські виписки, чеки, квитанції, касові ордери, акти приймання виконаних робіт, графіки виконання робіт, довіреності на укладення договорів та отримання ТМЦ, переписка між підприємствами, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, декларації, документи податкової звітності, ліцензії та інші документи по фінансово-господарським взаємовідносинам.

Строк дії ухвали - тридцять днів з дня її винесення.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Відповідно до вимог ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення03.12.2019
Оприлюднено21.02.2023

Судовий реєстр по справі —592/18165/19

Ухвала від 03.12.2019

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Бичков І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні