Ухвала
від 02.12.2019 по справі 640/23118/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

02 грудня 2019 року м. Київ № 640/23118/19

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Скочок Т.О., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами

Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва (код ЄДРПОУ 03359753) з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, в якому просить суд: визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 27.02.2019 №0171111206, від 11.04.2019 за №№ 00004971402, №00004981402, №00004991402 і №0017961409, від 20.06.2019 №0507941206.

Відповідно до ч. 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Згідно з ч. 2 ст. 171 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Так, за змістом ч. 1 ст. 172 КАС України, в одній позовній заяві може бути об`єднано декілька вимог, пов`язаних між собою підставою виникнення або поданими доказами , основні та похідні позовні вимоги.

Ознайомившись та проаналізувавши зміст поданого позову і додатків до нього, суд встановив, що позивачем при формулюванні в цьому позові вимог про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, що були прийняті на підставі різних актів перевірок, та за різними епізодами порушень, не були дотримані наведені процесуальні вимоги. Так, оспорювані позивачем у межах цього позову податкові повідомлення-рішення від 27.02.2019 №0171111206 та від 20.06.2019 №0507941206, прийняті Головним управлінням ДФС у м. Києві на підставі окремих актів камеральних перевірок від 06.02.2018 №935/26-015-12-06-16/03359753 та від 28.05.2019 №5046/26-15-12-06-16/03359753, що містили висновки про порушення Комунальним підприємством граничних строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, виписаних за різні періоди. Що стосується решти оспорюваних позивачем у межах цього ж позову податкових повідомлень-рішень від 11.04.2019, то вони були прийняті Головним управлінням ДФС у м. Києві на підставі іншого акта - акта від 06.03.2019 №161/26-15-14-02-02/03359753 про результати документальної планової виїзної перевірки Комунального підприємства з питань дотримання ним податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 по 31.12.2017. Зокрема, в тексті цього акта документальної перевірки були зафіксовані інші епізоди порушень платником (позивачем) норм Податкового кодексу України та іншого законодавства, що не тотожні порушенням, встановленим в зазначених вище актах камеральних перевірок.

Враховуючи вищенаведене суд з`ясував, що підстави для прийняття податкового повідомлення-рішення від 27.02.2019, податкового повідомлення-рішення від 20.06.2019 та податкових повідомлень-рішень, датованих 11.04.2019, є різними та непов`язаними між собою.

Тобто, предметом даної позовної заяви є три об`єднані вимоги (а саме: про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 27.02.2019 №0171111206; про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 20.06.2019 №0507941206; про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 11.04.2019 за №№ 00004971402, №00004981402, №00004991402 і №0017961409), які мають самостійні та значні предмети та обсяги доказування, що супроводжуються різними доказами.

Таким чином, позивачем фактично заявлено три окремі позови, що не пов`язані між собою ні підставами виникнення, ні поданими доказами, що в свою чергу значною мірою ускладнять їх розгляд в одному провадженні.

Крім того, суд також, звертає увагу на те, що такі об`єднані позивачем в одній позовній заяві вимоги, не є основними та похідними позовними вимогами.

Згідно п. 6 ч. 4 ст. 169 КАС України позовна заява повертається позивачеві, якщо порушено правила об`єднання позовних вимог (крім випадків, в яких є підстави для застосування положень статті 172 цього Кодексу).

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про наявність підстав для повернення позовної заяви.

Відповідно до ч. 8 ст. 169 КАС України повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Керуючись п. 6 ч. 4 ст. 169, ст.ст. 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва повернути позивачу.

2. Ухвалу про повернення позовної заяви невідкладно надіслати позивачу.

3. Роз`яснити позивачу, що повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

4. Повернути позивачу позовну заяву разом з доданими до неї матеріалами.

Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки, передбачені ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.О. Скочок

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.12.2019
Оприлюднено05.12.2019
Номер документу86065178
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/23118/19

Ухвала від 13.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні