копія
Єдиний унікальний номер судової справи 678/398/19
Номер провадження №2- 678-340/19
ЗАОЧНЕ Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 листопада 2019 року смт. Летичів
Летичівський районний суд Хмельницької області в складі:
головуючого - судді Лазаренка А.В.,
за участю секретаря Непийводи Л.Д.,
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у судовому засіданні в залі суду в смт. Летичів справу за позовною заявою заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури Терлецького Олександра Цезаровича в інтересах держави до Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області, ОСОБА_1 про визнання недійсним рішення та зобов`язання повернути земельну ділянку,
ВСТАНОВИВ:
27 березня 2019 року заступник керівника Хмельницької місцевої прокуратури Терлецький О.Ц. звернувся до суду із позовом в інтересах держави і просить:
визнати недійсним рішення сесії Меджибізької селищної ради від 21 грудня 2018 року № 35-64/2018, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність зі зміною виду цільового призначення з для ведення фермерського господарства на для ведення особистого селянського господарства та надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013), що знаходиться за межами населеного пункту смт. Меджибіж, Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області;
зобов`язати ОСОБА_1 повернути у комунальну власність територіальної громади Меджибізької селищної ради земельну ділянку загальною площею 2 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013), що знаходиться за межами населеного пункту смт. Меджибіж, Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області;
стягнути з Меджибізької селищної ради та ОСОБА_1 на користь прокуратури Хмельницької області судовий збір, сплачений за пред`явлення позову.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що на час отримання спірної земельної ділянки на підставі рішення сесії Меджибізької селищної ради від 21 грудня 2018 року № 35-64/2018, ОСОБА_1 використав своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в межах норм безоплатної передачі земельних ділянок для даного виду використання, адже на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-18414-СГ від 06 вересня 2017 року він отримав у приватну власність (право зареєстровано 11 вересня 2017 року) земельну ділянку площею 2 га (кадастровий номер 6825083300:11:001:0131) для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, яку 02 жовтня 2017 року продав.
ОСОБА_1 при зверненні до Меджибізької селищної ради із заявою 05 грудня 2018 року не врахував, що раніше вже використав право на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, про вказане не повідомив орган місцевого самоврядування.
Згідно чинного законодавства України кожен громадянин має право лише одноразово використати своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки для певної категорії потреб.
На підставі зазначеного рішення сесії Меджибізької селищної ради державним реєстратором Олешинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області Андрієвською М.В. 01 лютого 2019 року зареєстровано право власності ОСОБА_1 на вказану земельну ділянку.
У зв`язку із зазначеним земельна ділянка площею 2 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013), що знаходиться за межами населеного пункту смт. Меджибіж, Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області, вартістю 37571,96 грн., вибула із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності внаслідок незаконного повторного використання ОСОБА_1 права на безоплатну приватизацію земельних ділянок одного виду використання.
За вказаних обставин прокурор просить оспорюване рішення сесії визнати недійсним, а земельну ділянку - повернути у комунальну власність.
У зв`язку з тим, що Меджибізька селищна рада порушила закон та інтереси держави, прийнявши оспорюване рішення, тому цей орган місцевого самоврядування та відповідач ОСОБА_1 є порушниками інтересів держави, відповідно селищна рада не може здійснювати повноваження щодо звернення до суду.
Органи Держгеокадастру, які уповноважені здійснювати захист інтересів держави, не можуть здійснювати захист інтересів держави через відсутність у них повноважень щодо звернення до суду у даних спірних правовідносинах, адже спірна земельна ділянка є комунальною власністю, тому Дергеокадастр у цьому разі не наділений повноваженнями розпорядника з усіма повноваженнями власника на захист права власності, а надані законом функції державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства не наділяють Дергеокадастр правом звернення до суду з позовними вимогами, заявленими у даній справі.
Враховуючи зазначене представництво інтересів держави в суді здійснює прокурор, який виконує субсидіарну роль, щоб ці інтереси держави не залишились незахищеними.
На підтвердження права заявлення позову прокурор посилається на наявність інтересу держави, адже повернення у власність держави незаконно приватизованої земельної ділянки сприятиме реалізації ст. 14 Конституції України, є умовою позбавлення безпідставних переваг ОСОБА_1 та відновлення можливості справедливого (законного) розподілу такого обмеженого державного ресурсу, яким є земля.
Звернення прокурора до суду спрямоване на задоволення суспільної потреби у відновленні законності при вирішенні суспільно значимого питання додержання законності передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної форми власності, яке проведено з грубим порушенням вимог чинного законодавства.
Суспільний інтерес, який полягає у поверненні у розпорядження громади земельної ділянки, що є умовою реалізації функцій держави з забезпечення громадян правом власності на земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства, забезпечення рівності можливостей всіх громадян використати своє право на землю, явно переважає приватний інтерес у неправомірному повторному отриманні ОСОБА_1 спірної земельної ділянки, який свідомо порушуючи закон набув право власності на неї.
29 березня 2019 року ухвалою суду прийнято до розгляду позовну заяву, відкрито провадження у справі, призначено її розгляд на 30 липня 2019 року за правилами спрощеного позовного провадження.
01 квітня 2019 року на вказану в позовній заяві адресу ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) судом рекомендованим поштовим відправленням направлено повістку на 30 липня 2019 року та матеріали позовної заяви.
15 квітня 2019 року поштова кореспонденція отримана ОСОБА_1 особисто про що наявний його підпис у повідомленні про вручення рекомендованого поштового відправлення.
В матеріалах справи наявний лист Управління державної міграційної служби в Хмельницькій області на запит прокурора від 12 лютого 2019 року згідно якої ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 13 серпня 2000 року зареєстрований по АДРЕСА_1 .
29 липня 2019 року Меджибізькою селищною радою Летичівського району Хмельницької області подано відзив на позовну заяву згідно якого позовні вимоги визнають частково в частині визнання недійсним рішення сесії та зобов`язання повернути земельну ділянку, водночас просить звільнити селищну раду від сплати судового збору за пред`явлення позову.
У відзиві вказано, що селищна рада не є порушником інтересів держави, адже 05 грудня 2018 року ОСОБА_1 звернувся із заявою про затвердження проекту землеустрою щодо відведення і зміни виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення з для ведення фермерського господарства в для ведення особистого селянського господарства . Заява подана разом з копіями необхідних документів, визначених технологічною та інформаційною карткою про надання даної послуги.
Заяву було опрацьовано та підготовлено проект рішення, який розглянуто на засідання чергової шістдесят четвертої сесії Меджибізької селищної ради в результаті чого прийнято рішення від 21 грудня 2018 року № 35-64/2018 Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність .
Підстав для відхилення заяви про затвердження проекту землеустрою не було.
Пошук інформації про належні громадянам земельні ділянки по всій території України здійснюється державним реєстратором під час розгляду заяви про реєстрацію прав на нерухоме майно.
Враховуючи зазначене Меджибізька селищна рада діяла в межах норм чинного законодавства.
29 липня 2019 року Меджибізькою селищною радою Летичівського району Хмельницької області подано суду також заяву про перенесення судового засідання на іншу дату в зв`язку із проведення чергової сесії 30 липня 2019 року.
Розгляд справи призначено на 19 листопада 2019 року.
24 вересня 2019 року прокурор подав відповідь на відзив представника відповідача і просить його відхили, а позовні вимоги задовольнити в повному обсязі з тих самих підстав, які зазначені у позовній заяві.
26 вересня 2019 року на адресу ОСОБА_1 судом рекомендованим поштовим відправленням направлено повістку на 19 листопада 2019 року.
04 жовтня 2019 року поштова кореспонденція вручена адресату.
19 листопада 2019 року прокурор подав суду заяву згідно якої не заперечує проти розгляду позову в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримує в повному обсязі, не заперечує проти заочного рішення.
19 листопада 2019 року представник Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області подала суду заяву згідно якої просить справу розглядати у їх відсутність, позовні вимоги визнають в частині визнання недійсним рішення та зобов`язання повернути земельну ділянку. Просить звільнити селищну раду від сплати судового збору за пред`явлення позову.
Відповідач ОСОБА_1 в жодне судове засідання не з`явився, не подав до суду ні відзив на позовну заяву, ні докази на підтвердження чи спростування позиції позивача, яка викладена у позовній заяві.
У відповідності до ч. 6 ст. 128 ЦПК України судова повістка була направлена відповідачу за адресою його місця проживання чи місця перебування, зареєстрованою у встановленому законом порядку, тому на підставі ст.ст. 130, 131 ЦПК України відповідач вважається належним чином повідомленим про дату і час розгляду справи, не з`явився в судове засідання без поважних причин і не повідомив причини неявки.
Зазначені обставини в сукупності дозволяють суду провести заочний розгляд справи на підставі ч. 4 ст. 223, ч. 1 ст. 280 ЦПК України.
У зв`язку з неявкою в судове засідання всіх учасників справи розгляд справи проведено без фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу на підставі ч. 2 ст. 247 ЦПК України за наявними у справі матеріалами.
Дослідивши докази по справі суд вважає, що позов підлягає задоволенню.
Згідно ст. 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 3 ст. 116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4 ст. 116 ЗК України передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання.
У п. б ч. 1 ст. 121 ЗК України вказано, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.
Згідно ч. 1 ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Аналіз указаних норм права дає підстави для висновку, що безоплатна передача громадянам земельних ділянок із земель державної чи комунальної власності понад норми, визначені ст. 121 ЗК України, та більше одного разу по кожному виду використання, заборонена. Для ведення особистого селянського господарства громадяни можуть приватизувати земельну ділянку у розмірі, що не перевищує 2,0 га.
Судом встановлено наступні обставини.
Так, 16 січня 2017 року ОСОБА_1 , житель м. Хмельницький (точне місце реєстрації не вказано), подав до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області заяву згідно якої просить надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення із зміною цільового призначення земельної ділянки із категорії земель сільськогосподарського призначення (цільове призначення для ведення фермерського господарства (01.02) в категорію земель землі сільськогосподарського призначення цільове призначення для ведення особистого селянського господарства 01.03), що розташована за межами населених пунктів Меджибізької селищної ради (Волосовецької сільської ради) Летичівського району Хмельницької області орієнтовною площею 2,0000 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства. Повідомив, що правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства не скористався.
24 січня 2017 року ОСОБА_1 , житель АДРЕСА_2 , подав до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області заяву згідно якої просить надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 2,00 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області. Повідомив, що правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства не скористався.
16 лютого 2017 року наказом №22-2867-СГ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою надано дозвіл ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення; місце розташування об`єкта землеустрою: із земельної ділянки (кадастровий номер 6823055400:02:012:0002), яка розташована за межами населених пунктів Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області; орієнтовний розмір земельної ділянки - 2,0000 га. Цільове призначення земельної ділянки до його зміни - для ведення фермерського господарства (01.02); цільове призначення земельної ділянки після його зміни - для ведення особистого селянського господарства (01.03).
30 березня 2017 року наказом №22-5643-СГ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою надано дозвіл ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність: місце розташування об`єкта землеустрою: за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області (6825083300:11:001); орієнтовний розмір земельної ділянки - 2,0000 га; із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства.
16 серпня 2017 року ОСОБА_1 , житель АДРЕСА_2 , подав до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області заяву згідно якої просить затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності площею 2,0 га, що розташована за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області та передати її йому безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства.
06 вересня 2017 року наказом №22-18414-СГ Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_1 , яка розташована за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області. Надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку загальною площею 2,0000 га (кадастровий номер 6825083300:11:001:0131) для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення державної власності, розташованих за межами населених пунктів Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області.
05 грудня 2018 року ОСОБА_1 , житель с. Давидківці (точне місце реєстрації та проживання не вказано), подав заяву голові Меджибізької селищної ради в якій відповідно до ст. 20 ЗК України просить затвердити проект землеустрою щодо відведення із зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення з для ведення фермерського господарства в для ведення особистого селянського господарства земельної ділянки площею 2,0000 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013), що розташована за межами населеного пункту смт. Меджибіж Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області та передати її йому безоплатно у власність.
21 грудня 2018 року рішенням шістдесят четвертої сесії сьомого скликання Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області № 35-64/2018 Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність , при розгляді заяви ОСОБА_1 та проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність зі зміною виду цільового призначення, вирішено: затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення (п. 1); змінити вид цільового призначення земельної ділянки з для ведення фермерського господарства (01.02) на вид для ведення особистого селянського господарства (01.03) (п. 2); надати безоплатно у власність громадянину ОСОБА_1 земельну ділянку площею 2,0000 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013) для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення за межами населеного пункту смт. Меджибіж, Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області (п. 3); приступити до використання земельної ділянки після встановлення її меж в натурі (на місцевості) та здійснення державної реєстрації права приватної власності у Державному реєстрі речових прав (п. 4); використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням з дотриманням нормативних вимог та врахуванням меж ділянок (п. 5).
01 лютого 2019 року на запит прокурора отримано Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Держаного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта (далі - Інформація) №154710740 згідно якої ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-18414-СГ від 06 вересня 2017 року є власником земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 6825083300:11:001:0131, цільове призначення - для ведення особистого селянського господарства, що розташована на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області, право власності зареєстровано 11 вересня 2017 року державним реєстратором - приватним нотаріусом Хмельницького міського нотаріального округу Хмельницької області Лаврентьєвою В.В.
Із цієї ж Інформації вбачається, що на підставі рішення Меджибізької селищної ради від 21 грудня 2018 року № 35-64/2018 ОСОБА_1 також є власником земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 6823055400:02:012:0013, право власності зареєстровано 01 лютого 2019 року державним реєстратором Олешинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області Андрієвською М.В.
Таким чином, що на час прийняття спірного рішення Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області № 35-64/2018 від 21 грудня 2018 року і отримання на його підставі безоплатно у власність спірної земельної ділянки площею 2,0000 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013), ОСОБА_1 уже використав своє право на безоплатне отримання у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства в межах норм безоплатної передачі земельних ділянок для даного виду використання (на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області №22-18414-СГ від 06 вересня 2017 року є власником земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 6825083300:11:001:0131, яка призначена для ведення особистого селянського господарства і розташована на території Копистинської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області), тому не міг набути таке право повторно.
Зазначене суперечить вимогам ст.ст. 116, 118, 121 ЗК України та є підставою для задоволення позовних вимог прокурора про визнання недійсним рішення Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області № 35-64/2018 від 21 грудня 2018 року та зобов`язання ОСОБА_1 повернути земельну ділянку площею 2,0000 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013) у комунальну власність територіальної громади Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області.
Звертаючись до суду з позовом в інтересах держави, прокурор обґрунтував наявність підстав для здійснення такого представництва приписами ст. 131-1 Конституції України, ч. 3 ст. 23 Закону України Про прокуратуру , ч. 4 ст. 56 ЦПК України, висновками Європейського суду з прав людини по окремих справах, а також існуючою на даний час судовою практикою Верховного Суду України та Верховного Суду.
Суд погоджується з тим, що прокурор належним чином обґрунтував наявність підстав для представництва інтересів держави та правомірно звернувся до суду з позовом з метою захисту законних інтересів держави, адже таке звернення спрямоване на задоволення суспільної потреби у відновленні законності при вирішенні суспільно значимого питання додержання законності передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної форми власності.
При цьому, прокурор виконує субсидіарну роль, адже замінює в судовому провадженні Меджибізьку селищну раду Летичівського району Хмельницької області, яка всупереч вимогам ч. 4 ст. 116 ЗК України прийняла спірне рішення та передала у приватну власність ОСОБА_1 земельну ділянку, крім того селищна рада є у даній справі відповідачем.
Згідно ч. 1 ст. 5 ЦПК України здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.
Відповідно до ч. 1 ст. 141 ЦПК України судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
У п. 35 Постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 10 Про застосування судами законодавства про судові витрати у цивільних справах від 17 жовтня 2014 року судам роз`яснено, що солідарне стягнення суми судових витрат законом не передбачено.
У зв`язку з тим, що позовні вимоги задовольняються в повному обсязі, тому з відповідачів на користь позивача підлягає стягненню вся сума сплаченого судового збору в рівній частині.
Не підлягає задоволенню клопотання Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області щодо звільнення від сплати судового збору з наступних підстав.
В ст. 5 Закону України Про судовий збір , яка має назву Пільги щодо сплати судового збору , визначено учасників, які звільняються від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях.
У зв`язку з тим, що Меджибізька селищна рада Летичівського району Хмельницької області не є тим учасником судового процесу, який у відповідності до ст. 5 Закону України Про судовий збір має пільги по сплаті судового збору і може бути звільненим від сплати судового збору, тому судові витрати підлягають стягненню з цього органу місцевого самоврядування у відповідності до ч. 1 ст. 141 ЦПК України.
Керуючись ст.ст. 2, 4, 5, 10, 12, 13, 43, 49, 76-83, 89, 128, 141, 247, 258-259, 263-265, 272-273, 280-284, 351-352, 354-355 ЦПК України
УХВАЛИВ:
Позовні вимоги заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури Терлецького Олександра Цезаровича в інтересах держави до Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області, ОСОБА_1 про визнання недійсним рішення та зобов`язання повернути земельну ділянку - задовольнити.
Визнати недійсним рішення шістдесят четвертої сесії сьомого скликання Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області № 35-64/2018 Про затвердження документації із землеустрою та надання земельної ділянки у власність від 21 грудня 2018 року яким: затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність зі зміною виду цільового призначення в межах категорії земель за основним цільовим призначенням - землі сільськогосподарського призначення; змінено вид цільового призначення земельної ділянки з для ведення фермерського господарства (01.02) на вид для ведення особистого селянського господарства (01.03); надано безоплатно у власність громадянину ОСОБА_1 земельну ділянку площею 2,0000 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013) для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення за межами населеного пункту смт. Меджибіж, Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області.
Зобов`язати ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , повернути у комунальну власність територіальної громади Меджибізької селищної ради земельну ділянку загальною площею 2,0000 га (кадастровий номер 6823055400:02:012:0013), що знаходиться за межами населеного пункту смт. Меджибіж, Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області.
Стягнути з Меджибізької селищної ради Летичівського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ 04404556) та ОСОБА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , судові витрати в розмірі 3842,00 грн. - по 1921 грн. з кожного, на користь прокуратури Хмельницької області (код ЄДРПОУ 02911102, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, рахунок 35218028002814, код класифікації видатків бюджету 2800).
Заочне рішення може бути переглянуте Летичівським районним судом Хмельницької області за письмовою заявою відповідача, яку він може подати протягом двадцяти днів з дня вручення йому заочного рішення.
Позивач має право оскаржити заочне рішення в загальному порядку, встановленому Цивільним процесуальним кодексом України.
На рішення суду може бути подана апеляційна скарга до Хмельницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Заочне рішення набирає законної сили, якщо протягом строків, встановлених цим Кодексом, не подані заява про перегляд заочного рішення або апеляційна скарга, або якщо рішення залишено в силі за результатами апеляційного розгляду справи.
Суддя: підпис А.В. Лазаренко
Суддя Летичівського
районного суду А.В. Лазаренко
Суд | Летичівський районний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 19.11.2019 |
Оприлюднено | 05.12.2019 |
Номер документу | 86090736 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Летичівський районний суд Хмельницької області
Лазаренко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні