Рішення
від 04.12.2019 по справі 300/2370/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 год. 15 хв.

"04" грудня 2019 р. справа № 300/2370/19

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Біньковської Н.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Коломийської районної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" до Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - ОСОБА_1 , про визнання протиправною та скасування постанови № 45 від 28.11.2019, зобов`язання до вчинення дій,-

ВСТАНОВИВ:

Коломийська районна організація Всеукраїнського об`єднання "Свобода" звернулася до суду з адміністративним позовом до Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області за змістом якої просить: визнати протиправною та скасувати постанову Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області №45 від 28.11.2019 про відмову у реєстрації кандидату в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області Гонташу Н.М., висунутому Коломийською районною організацією Всеукраїнського об`єднання "Свобода"; зобов`язати Підгайчиківську сільську виборчу комісію Коломийського району Івано-Франківської області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом у депутати Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади по одномандатному виборчому округу №12 на перших виборах депутатів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади 22 грудня 2019 року.

Ухвалою суду від 03.12.2019 у справі відкрито провадження за правилами загального позовного провадження з урахуванням правил для розгляду окремих категорій термінових адміністративних справ, в тому числі, без проведення підготовчого засідання, призначено судовий розгляд справи на 04.12.2019 року о 14:00 год. та залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - ОСОБА_1 .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем, в порушення вимог статей 27, 42, 46 Закону України Про місцеві вибори , постановою №45 від 28.11.2019 протиправно, за відсутності визначених законодавством підстав, відмовлено у реєстрації кандидатом в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району ОСОБА_1 , заяву і рішення про висування якого подано Коломийською районною організацією Всеукраїнського об`єднання "Свобода". Зазначив, що довідкою Підгайчиківської сільської територіальної виборчої комісії від 26.11.2019 за №28 підтверджено факт прийняття Підгайчиківською сільською територіальною виборчою комісією, серед інших документів, 4 (чотири) фотографії розміром 4х6. Вважає, що відповідач приймаючи оскаржувану постанову протиправно виходив із висновків про відсутність визначених статтею 39 Закону України Про місцеві вибори документів для реєстрації особи кандидатом, оскільки помилки і неточності у поданих документах у разі їх наявності, зокрема і в фотографіях, які, як вказано в постанові №45 від 28.11.2019 не відповідають розміру 4*6 сантиметрів, не свідчать про відсутність таких документів. Звертає увагу, що відповідач не повідомляв про виявлені помилки чи неточності в поданих на реєстрацію документах, в порушення Порядку організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, затвердженого постановою ЦВК від 05.09.205 №228, на засідання комісії 28.11.2019 позивач та висунутий кандидат, як заінтересовані особи запрошені не були, що обмежило право довести членам комісії свою позицію та є порушенням ст.27 Закону України Про місцеві вибори .

Відповідач правом подання відзиву на позовну заяву не скористався. На виконання вимог ухвали суду про відкриття провадження у справі електронною поштою надав суду копію витягу з протоколу засідання Підгайчиківської сільської територіальної виборчої комісії від 28.11.2019 №4 та копії документів, які були подані 26.11.2019 позивачем для реєстрації кандидатом у депутати Підгайчиківської сільської ради ОТГ ОСОБА_1 .

З огляду на вказане, суд зазначає, що відповідно до частини 6 статті 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Позивач, відповідач та третя особа, будучи завчасно повідомленими про дату, час та місце розгляду справи в порядку, визначеному частинами 1 та 2 статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України, в судове засідання не прибули. Представники позивача та відповідач подали заяви про розгляд справи без їхньої участі.

Згідно частини 3 статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Відповідно до частини 4 статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши матеріали адміністративної справи за відсутності учасників справи без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу в порядку письмового провадження, дослідивши письмові докази в їх сукупності, суд встановив наступне.

Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Коломийська районна організація Всеукраїнського об`єднання "Свобода" зареєстрована 23.12.2005.

Постановою Центральної виборчої комісії від 11.10.2019 №1920 призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об`єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 22 грудня 2019 року, зокрема до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади (додаток 8 до Постанови ЦВК №1290).

12.11.2019 на ХLIII З`їзді політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода прийнято рішення про участь місцевих організацій політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода у перших виборах депутатів сільських, селищних, міської рад об`єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міського голів 22 грудня 2019 року, додаткових виборах депутатів сільських, селищних рад 22 грудня 2019 року, проміжних виборах депутатів сільських, селищних рад 22 грудня 2019 року, повторних виборах депутатів сільських, селищних рад та сільських, селищних голів 22 грудня 2019 року, перших та позачергових виборах старост сіл, селищ 22 грудня 2019 року (а.с.9, 33).

Рішенням зборів Коломийської районної організації Всеукраїнського об`єднання Свобода від 24.11.2019 про висування кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі №12 з виборів депутатів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, відповідно до частин 2, 3 статті 35, статей 36, 37 Закону України Про місцеві вибори , вирішено висунути кандидатом в депутати в одномандатному виборчому окрузі №12 з виборів депутатів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, які відбудуться 22.12.2019 - ОСОБА_1 (а.с.10, 44).

Згідно довідки Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області №28 від 26.11.2019 та наданих суду письмових доказів, 26.11.2019 для реєстрації ОСОБА_1 кандидатом у депутати в одномандатному виборчому окрузі №12 з виборів депутатів Підгайчиківської сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об`єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, що відбудуться 22.12.2019, уповноваженим представником позивача подано відповідачу: заяву голови Коломийської районної організації ВО Свобода , засвідчену печаткою позивача про реєстрацію кандидата у депутати; копію рішення ХLIII З`їзду політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода від 12.11.2019 із підписом керівника та печаткою партії; рішення зборів Коломийської районної організації ВО Свобода від 24.11.2019 про висування кандидата в депутати, підписане керівником позивача та засвідчене печаткою; заяви ОСОБА_1 від 25.11.2019 про згоду балотуватись кандидатом у депутати від Коломийської районної організації ВО Свобода в одномандатному виборчому окрузі №12, оприлюднення його біографічних відомостей та відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини; автобіографію ОСОБА_1 від 25.11.2019; чотири фотографії ОСОБА_1 ; ксерокопії 1 , 2 , 3 , 12, 13 сторінок паспорта ОСОБА_1 та його картки фізичної особи-платника податків (а.с.12, 32-37, 42-45).

28.11.2019 Підгайчиківська сільська виборча комісія Коломийського району Івано-Франківської області, за результатами розгляду поданих документів ОСОБА_1 , керуючись пунктом 2 частини 1 статті 46 Закону України Про місцеві вибори , прийняла оскаржувану постанову №45 про відмову у реєстрації кандидатом у депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області Гонташа Н.М., висунутого Коломийською районною організацією ВО Свобода в одномандатному виборчому окрузі №12. Як слідує із змісту протоколу засідання комісії та оскаржуваної постанови підставою прийняття вказаної постанови є порушення пункту 8 частини 1 статті 39 Закону України Про місцеві вибори , а саме, подання не відповідного розміру фотографій (а.с.39-41).

Не погоджуючись із таким рішенням відповідача, вважаючи його протиправним, позивач звернувся із позовною заявою до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Частиною 1 статті 9 Закону України Про місцеві вибори визначено право бути обраним, зокрема депутатом може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. Вказаною нормою Конституції закріплено, що право голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років.

У відповідності до статті 10 Закону України Про місцеві вибори право висування кандидатів належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується громадянами України відповідно через республіканські в Автономній Республіці Крим, обласні, районні, міські, районні у містах організації політичних партій (далі - місцеві організації партій) або шляхом самовисування відповідно до цього Закону.

Згідно частини 1 статті 20 Закону України Про місцеві вибори виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.

Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 25 Закону України Про місцеві вибори сільська територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення.

Стаття 39 Закону України Про місцеві вибори визначає умови реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі. Так, частиною 1 зазначеної статті встановлено, що відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого місцевою організацією партії в одномандатному виборчому окрузі, за умови подання до комісії таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидата в депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня;

3) копії рішення вищого керівного або керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, передбаченого частиною першою статті 36 цього Закону, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;

4) рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидата у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня;

5) заяви особи про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації партії у відповідному одномандатному виборчому окрузі та про згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв`язку з участю у місцевих виборах;

6) автобіографії кандидата в депутати, що обов`язково повинна містити: прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім`ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

7) декларації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру кожного кандидата в депутати відповідно до статті 45 цього Закону;

7-1) заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання;

8) чотирьох фотографій кандидата у депутати розміром 4 x 6 сантиметрів.

До зазначених у цій частині документів додається ксерокопія першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце проживання відповідно до Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні (ксерокопія тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) кандидата у депутати, висунутого відповідною місцевою організацією партії.

Як встановлено судом, підставою для відмови відповідачем у здійсненні реєстрації кандидатом в депутати Підгайчиківської сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 слугували виявлені недоліки у наданих фотографіях кандидата, а саме, зазначено, що всупереч вимогам пункту 8 частини першої статті 39 Закону України Про місцеві вибори подані фотографії не відповідність розміру 4х6 сантиметрів.

Оскаржуване рішення прийнято відповідачем на підставі пункту 2 частини 1 статті 46 Закону України Про місцеві вибори , згідно якого, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зокрема, в разі відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом.

Частиною 1 статті 42 Закону України Про місцеві вибори передбачено, що кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 39 цього Закону.

Згідно з частиною 1 статті 46 Закону України Про місцеві вибори , територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі:

1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним;

2) відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом;

3) припинення громадянства України особи;

4) визнання судом особи недієздатною, набрання щодо неї законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 цього Закону;

6) висування кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

У відповідності до частини 2 статті 46 вказаного Закону, рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови.

При цьому суд зазначає, що частиною 1 статті 46 Закону України Про місцеві вибори не передбачено такої підстави для відмови в реєстрації кандидатом в депутати, як невідповідність розміру поданих фотографій.

Одночасно, суд звертає увагу відповідача на те, що частиною 6 статті 42 Закону України Про місцеві вибори визначено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

Судом встановлено, що позивачем подано 4 фотографії, що не дає підстави дійти висновку про відсутність фотографій як таких.

Суд зазначає, що подання фотографій, які не відповідають вимогам закону щодо їх формату 4х6 сантиметрів, є недоліком і неточністю, та свідчить про недотримання позивачем якісної характеристики такого документу, а не про його відсутність.

Водночас, відповідачем не надано жодного доказу про надання можливості позивачу та ОСОБА_1 виправити виявлені помилки та невідповідності, шляхом подання уточненого документу.

Така позиція узгоджується і з правовим висновком, викладеним в рішенні Верховного Суду від 18 червня 2019 року у справі №855/150/19, відповідно до якої, недотримання певних вимог щодо оформлення документу є підставою для внесення до нього виправлень, а не підставою для прийняття рішення про відсутність такого документу взагалі.

Також, суд погоджується і з доводами представника позивача в частині порушення відповідачем вимог пункту 3.4 постанови Центральної виборчої комісії від 05.09.2015 №228, якою затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів (надалі, також - Постанова).

Згідно із пунктами 2.1, 2.5, 3.1, 3.4 Постанови, основною формою роботи виборчої комісії є засідання; на засіданні виборчої комісії ведеться протокол засідання; засідання виборчої комісії скликається головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії; засідання виборчої комісії скликається з обов`язковим повідомленням усіх членів комісії, заявників та інших заінтересованих осіб.

Наведені положення Постанови узгоджуються і з приписами статті 27 Закону України Про місцеві вибори .

Доказів повідомлення позивача чи зацікавленої особи ОСОБА_1 про дату, час та місце проведення засідання Підгайчиківської сільської виборчої комісії, яке відбулось 28.11.2019 відповідач на вимогу суду не надав.

Як слідує із витягу з протоколу №4 засідання Підгайчиківської сільської територіальної виборчої комісії від 28.11.2019, представник позивача та Гонташ Н.М. не були присутні на такому засіданні.

Неповідомлення відповідних осіб про встановлені недоліки у документах, а також про проведення засідання виборчої комісії, під час якого прийнято оскаржувану постанову, свідчить про протиправну бездіяльність відповідача, яка фактично призвела до позбавлення особи, що подала документи для реєстрації у кандидати в депутати можливості виправити помилки чи надати пояснення, до усунення ОСОБА_1 від участі у виборах та, відповідно, до обмеження права останнього бути обраним до органів державної влади та органів місцевого самоврядування (пасивне виборче право) гарантоване статтею 38 Конституції України.

В зв`язку із вищевказаним, суд дійшов висновку, що наведені відповідачем в оскаржуваній постанові помилки та неточності при оформленні позивачем документів, могли бути усунуті у порядку частини 6 статті 42 Закону України Про місцеві вибори , та не можуть бути законними підставами, які передбачені статтею 46 Закону України Про місцеві вибори , для відмови в реєстрації ОСОБА_1 як кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 12, з перших виборів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, що відбудуться 22.12.2019.

Таким чином, враховуючи, що єдиною підставою для відмови у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом в депутати слугувало подання фотографій невідповідного формату, інших підстав для відмови у реєстрації кандидата відповідачем не встановлено, слід визнати протиправною та скасувати постанову Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області №45 від 28.11.2019 про відмову в реєстрації кандидатом в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області Гонташа Н.М., висунутого Коломийською районною організацією Всеукраїнського об`єднання "Свобода" та зобов`язати Підгайчиківську сільську виборчу комісію Коломийського району Івано-Франківської області зареєструвати Гонташа Н.М. кандидатом у депутати Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади по одномандатному виборчому округу №12 на перших виборах депутатів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади 22.12.2019 на підставі поданих 26.11.2019 документів.

За приписами частини 1 статті 143 КАС України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до частини дев`ятої статті 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Положенням пункту 2 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з частиною 3 статті 6 Закону України "Про судовий збір" у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Таким чином, при поданні даної позовної заяви, яка містить дві самостійні вимоги немайнового характеру позивач повинен сплати 3842 гривень судового збору.

Згідно з вимогами Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати (судовий збір) розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі.

За таких обставин, враховуючи, що заявлені позовні вимоги підлягають до задоволення, суд дійшов висновку про необхідність стягнення судового збору в розмірі 3824 грн., з відповідача до Державного бюджету України.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 271, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області №45 від 28.11.2019 про відмову у реєстрації кандидатом в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області Гонташа Назара Михайловича, висунутого Коломийською районною організацією Всеукраїнського об`єднання "Свобода".

Зобов`язати Підгайчиківську сільську виборчу комісію Коломийського району Івано-Франківської області зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом у депутати Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади по одномандатному виборчому округу №12 на перших виборах депутатів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади 22.12.2019 на підставі поданих 26.11.2019 документів.

Стягнути з Підгайчиківської сільської територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області (код 34097024, вул. Соборна, 12А, с. Підгайчики, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78256) до Державного бюджету України (отримувач коштів УК у м.Iв.-Франк./м.Iв.-Фран./22030101, код за ЄДРПОУ 37952250, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, рахунок отримувача UA058999980000034317206084002, код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір у розмірі 3842 (три тисячі вісімсот сорок дві) гривні.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом двох днів, з дня його проголошення.

Строк на апеляційне оскарження, відповідно до частини 5 статті 270 КАС України, не може бути поновлено.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення судом апеляційної інстанції.

Учасники справи:

позивач - Коломийська районна організація Всеукраїнського об`єднання "Свобода" (код ЄДРПОУ 33570194, вул. Лугова 63, с. Воскресинці, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78213)

відповідач - Підгайчиківська сільська виборча комісія Коломийського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 34097024, вул.Соборна 12А, с.Підгайчики, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78256)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 ).

Суддя /підпис/ Біньковська Н.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2019
Оприлюднено05.12.2019
Номер документу86097205
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2370/19

Рішення від 04.12.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 03.12.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні