Справа № 420/2056/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 грудня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНИК» про стягнення заборгованості,-
В С Т А Н О В И В:
08.04.2019 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Подільського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області до товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНИК» , в якому позивач просить суд стягнути з ТОВ РЕМОНТНИК код ЄДРПОУ 00901536, що розташоване за адресою м. Подільськ, вул. Соборна (50 років Жовтня) 206, Одеська область, інд. 66300, заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів б статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення у розмірі 10296,96 грн. на користь Подільського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області (р/р НОМЕР_1 в філія - Одеське обласне управління АТ Ощадбанк , МФО 328845, код 40386424).
В обґрунтування позовних вимог у позові вказано, що в Подільському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Одеської області перебуває на обліку, ТОВ РЕМОНТНИК , як платник страхових внесків відповідно до ст.4 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування . На підприємстві виконувались роботи із шкідливими та важкими умовами праці за списком №2 виробництв, робіт, професій та посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України (36-2003-п) на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах. Відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" управлінням призначено пенсії на пільгових умовах колишнім працівникам боржника ОСОБА_1 , яка своєчасно та в повному обсязі сплачується. Відповідно до частини 2 прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування розмір витрат по виплаті та доставці пільгових пенсій пенсіонерам за списком №2 - колишнім працівникам ТОВ РЕМОНТНИК Міронову ОСОБА_2 , та ОСОБА_1 873,58 гри. за 2018 року 1423,38 за І квартал 2019 рок. Станом на 29.03.2019 року за ТОВ РЕМОНТНИК числиться заборгованість по виплаті і доставці пільгових пенсій в сумі 10296,96 грн. Оскільки заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій у сумі 10296,96 грн. ТОВ РЕМОНТНИК управлінню не відшкодовано, управління змушене звернутись з адміністративним позовом про стягнення зазначеної заборгованості в судовому порядку.
Як вказано у позові, невиконання відповідачем своїх зобов`язань виключає можливість виконання гарантій на розвиток суспільства, виконання програм матеріального забезпечення громадян передбачених Конституцією України. Несплата по зобов`язанням перешкоджає Пенсійному фонду реалізовувати державні гарантії по своєчасній виплаті пенсій.
Ухвалою від 17.05.2019 року Одеським окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження, встановлено сторонам строки для подання заяв по сутні спору.
Ухвалою суду від 04.07.2019 року судом вирішено розглядати справу за позовом Подільського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області до товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНИК» про стягнення заборгованості за правилами загального позовного провадження.
Відповідач не скористався своїм правом та не надав відзиву на позовну заяву.
Ухвалою суду від 18.07.2019 року, яка прийнята на місці та занесена до протоколу судового засідання судом продовжено строк підготовчого провадження по справі на 30 днів та відкладено підготовче засідання.
Ухвалою суду від 26.09.2019 року судом замінено позивача по справі №420/2056/19 - Подільське об`єднане управління Пенсійного фонду України в м. Одесі на Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області та розпочато спочатку розгляд даної справи.
Ухвалою суду від 13.11.2019 року судом закрито підготовче провадження по справі № 420/2056/19 за позовом Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНИК» про стягнення заборгованості та призначено справу до судового розгляду на 25.11.2019 року о 09:30 год.
25.11.2019 року (вх. №ЕП/9138/19) від представника позивача надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи доказів разом із додатками, згідно переліку, наведеного у ньому (а.с.103-115).
До судового засідання 25.11.2019 року сторони не прибули, про дату, час та місце судового розгляду повідомлялись належним чином та завчасно.
При цьому від представника позивача надійшла заява (вх. №ЕП/9116/19) про розгляд справи без його участі.
Відповідно до ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
За приписами ч.1 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта (ч. 9 ст. 205 КАС України).
Згідно ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Враховуючи наведене, у зв`язку із неприбуттям у судове засідання 25.11.2019 року всіх учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце судового розгляду, та надання представником позивача клопотання про розгляд справи за його відсутності, суд дійшов висновку про розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у справі письмовими доказами.
Відповідно до ч. 1 ст. 120 КАС України перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок. Згідно з ч.6 ст.120 КАС України якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день.
Таким чином, зважаючи на дату відкриття провадження по даній справі, враховуючи те, що ухвалою суду від 26.09.2019 року судом розпочато розгляд справи спочатку, ухвалою суду від 13.11.2019 року судом закрито підготовче провадження по справі та призначено її до судового розгляду на 25.11.2019 року, судом приймається рішення по зазначеній справі у межах визначеного строку - 04.12.2019 року.
Дослідивши матеріали справи , розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів , оцінивши докази відповідно до вимог ст .ст . 72-79 КАС України , суд дійшов висновку , що адміністративний позов підлягає задоволенню , виходячи з наступного .
Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю Ремонтник (код ЄДРПОУ 00901536, місцезнаходження юридично особи: 66300, Одеська обл., місто Подільськ, вулиця 50 Років Жовтня, будинок 206) станом на дату подання до суду даного адміністративного позову перебувало на обліку як платник податків у Подільському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Одеської області та на момент прийняття даного рішення перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області.
Як вбачається з адміністративного позову та наданих до суду доказів, відповідач має заборгованість перед органом Пенсійного фонду України по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком №2 у загальному розмірі 10296,96 грн., з яких: 8873,58 грн. - за 2018 рік та 1423,38 грн. - за І квартал 2019 року.
Судом встановлено, що в товаристві з обмеженою відповідальністю Ремонтник за Списком № 2 працювали ОСОБА_3 та ОСОБА_1 .
Так, на підставі заяв про призначення пенсії, довідок про підтвердження наявного трудового стажу, вказаним особам відповідними розпорядженнями була призначена пенсія за віком на пільгових умовах за Списком №2 (а.с.11-12, 105-106).
Як зазначено позивачем та встановлено судом, відповідно до наданого розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій (а.с.15-16), картки особового рахунку по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій (а.с.108-115) товариство з обмеженою відповідальністю Ремонтник має заборгованість перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області по фактичним витратам на виплату та доставку пільгових пенсій по пенсіонерам, які працювали на зазначеному підприємстві, в сумі 10296,96 грн., з яких: 8873,58 грн. - за 2018 рік та 1423,38 грн. - за І квартал 2019 року.
Вказані розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів б - з статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення було направлявся позивачу.
Суд вважає, що наявні в матеріалах справи докази підтверджують наявність заборгованості у товариства з обмеженою відповідальністю Ремонтник перед Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області, при цьому суд виходить з наступного.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.2 Розділу ХV Прикінцеві положення Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, які відповідно до цього Закону мають право на пенсію на пільгових умовах, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону.
Згідно з приписами п.п.1,2 ст.1 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування від 26 червня 1997 року №400/97-ВР (із змінами та доповненнями) платниками збору на обов`язкове державне пенсійне страхування є, у тому числі, суб`єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об`єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об`єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників; філії, відділення та інші відокремлені підрозділи платників податку, зазначених у пункті 1 цієї статті, що не мають статусу юридичної особи, розташовані на території іншої, ніж платник зборів, територіальної громади.
Абзацом 4 пункту 1 статті 2 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування визначено, що для платників збору, визначених пунктами 1 і 2 частини першої статті 1 цього Закону, крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та призначених після дня набрання чинності зазначеним Законом відповідно до пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" у період до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .
Відповідно до п.1 ч.1 ст.4 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування на обов`язкове державне пенсійне страхування встановлюються ставки збору в таких розмірах: для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 ст.1 цього Закону: 100% від об`єкта оподаткування, визначеного абзацом 4 п.1 ст.2 цього Закону.
Пунктом б ст.13 Закону України Про пенсійне забезпечення № 1788-XII від 05.11.1991 року встановлено, що на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи працівники, зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці, - за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць - після досягнення 55 років і при стажі роботи не менше 30 років у чоловіків, з них не менше 12 років 6 місяців на зазначених роботах, і не менше 25 років у жінок, з них не менше 10 років на зазначених роботах.
Статтею 100 Закону України Про пенсійне забезпечення встановлено порядок призначення пільгових пенсій особам, які мали право на пенсію на пільгових умовах до введення в дію цього Закону.
Відповідно до зазначеної вище статті особам, які працювали до введення в дію цього Закону на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, передбачених раніше діючим законодавством, пенсії за віком призначаються на таких умовах: а) особам, які мають на день введення в дію цього Закону повний стаж на зазначених роботах, що давав право на пенсію на пільгових умовах, пенсії в розмірах, передбачених цим Законом, призначаються відповідно до вимог за віком і стажем, встановлених раніше діючим законодавством; б) особам, які не мають повного стажу роботи із шкідливими і важкими умовами праці, вік, необхідний для призначення пенсії відповідно до статті 12, знижується пропорційно наявному стажу в порядку, передбаченому статтями 13 - 14 цього Закону, виходячи з вимог цього стажу, встановлених раніше діючим законодавством.
Аналіз наведених положень дає підстави для висновку про те, що витрати на виплату та доставку пенсій, призначених особам, відповідно до пунктів "б" - "з" частини 1 статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" за списком № 1 та списком № 2, покриваються підприємствами та організаціями. При цьому обов`язок підприємств та організацій з відшкодування цих витрат, понесених Пенсійним фондом України після 01.01.2004, не пов`язаний з датою призначення такої пенсії чи часом набуття необхідного для цього пільгового стажу.
Зазначений висновок викладено у постанові Верховного Суду України від 25.09.2012 в справі № 21-251а/12.
Отже, необхідність відшкодування відповідачем позивачу фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах за списком №1 та за списком № 2, передбачена діючим законодавством.
Судом встановлено, що пенсіонери ОСОБА_3 та ОСОБА_1 мають необхідний стаж роботи, визначений вищевказаним законом.
Порядок відшкодування підприємствами витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах регулюється Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженою Постановою Правління Пенсійного фонду України № 21-1 від 19.12.2003 року та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 16.01.2004 року за № 64/8683 (далі - Інструкція).
Відповідно до п.6.1 Інструкції для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 цієї Інструкції (крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України), відшкодуванню підлягають фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» до набрання чинності Законом України від 03 жовтня 2017 року № 2148-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» та призначених відповідно до частини другої статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» :
особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за Списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім тих, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за Списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України;
особам, які були зайняті на інших роботах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах відповідно до пунктів «б» -«з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» та пунктів 2-8 частини другої статті 114 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» .
Згідно з п.6.2 вищезазначеної Інструкції якщо пенсія на пільгових умовах призначена із взаємним зарахуванням періодів роботи, передбачених статтями 13, 14 та 55 Закону України Про пенсійне забезпечення , які дали право на цю пільгову пенсію, то відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку цих пенсій здійснюється тими підприємствами, на яких цей стаж було вироблено у розмірах, передбачених частиною 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .
Пунктом 6.4. Інструкції визначено, що розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону (згідно з додатками 6 та 7), які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом місяця з новопризначених (перерахованих) пенсій.
Відповідно до п.6.7 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою Правління Пенсійного фонду України № 21-1 від 19.12.2003 року та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.01.2004 року за № 64/8683, підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання тощо), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства у розрахунку, який направляється підприємству в місячний строк з дня прийняття рішення про зміну розміру пенсії або про припинення виплати пенсії. Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.
Відповідно до п.6.8 Інструкції Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове пенсійне страхування до пенсійного фонду України , затвердженої Постановою Правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 р. №21-1 у разі призначення пенсій на пільгових умовах особам, які мають необхідний стаж роботи не за місцем призначення цієї пенсії, орган Пенсійного фонду за місцем призначення пенсії надсилає розрахунок згідно з додатками, зазначеними у пункті 6.4 цієї глави для зазначених підприємств, у двох примірниках через орган Пенсійного фонду за місцезнаходженням цього підприємства (крім підприємств, місцезнаходженням яких є вільна економічна зона "Крим"). Відшкодування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, у таких випадках здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцезнаходженням підприємства. У разі ліквідації підприємства без правонаступників або визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» розрахунки для відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, органу Пенсійного фонду України за місцезнаходженням такого підприємства та безпосередньо підприємству не направляються. Підприємствам та організаціям, які мають місцезнаходження на території вільної економічної зони "Крим", розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, визначені в пункті 6.4 цієї глави, не надсилаються.
Відповідно до ст.8 Закону України Про пенсійне забезпечення виплата пенсій здійснюється з коштів Пенсійного Фонду України.
Таким чином суд встановив, що товариство з обмеженою відповідальністю РЕМОНТНИК зобов`язане згідно з п.6.7 Інструкції в термін до 25 числа щомісячно забезпечувати відшкодування витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до п.2 Розділу ХV Прикінцеві положення Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до пункту б ст.13 Закону України Про пенсійне забезпечення згідно наданих розрахунків, що не було здійснено відповідачем на суму 10296,96 грн., з яких: 8873,58 грн. - за 2018 рік та 1423,38 грн. - за І квартал 2019 року.
Як встановлено судом, доказів сплати відповідачем вищевказаної суми фактичних витрат на виплату та доставку пенсій на пільгових умовах за вищевказаний період станом на момент розгляду справи у встановленому чинним законодавством порядку та строки до суду не надано.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
На підставі встановлених судом обставин та аналізу вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд вважає подання даного позову правомірним, позовні вимоги - обґрунтованими, обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги - доведеними.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
В силу приписів ч.2 ст.139 КАС України, за відсутності залучення по вказаній справі свідків та проведення експертиз, судові витрати з відповідача, не стягуються.
Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 14, 22, 139, 241, 242-246, 250, 255, 295, КАС України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю РЕМОНТНИК про стягнення заборгованості - задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю РЕМОНТНИК (код ЄДРПОУ 00901536, місцезнаходження юридично особи: 66300, Одеська обл., місто Подільськ, Одеська область, вулиця 50 Років Жовтня, будинок 206), заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів б статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення у розмірі 10296,96 грн. на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (код ЄДРПОУ: 20987385, місцезнаходження: 65107, Одеська обл., місто Одеса, вул. Канатна, буд.83).
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Корой С.М.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2019 |
Оприлюднено | 05.12.2019 |
Номер документу | 86098134 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні