Ухвала
від 29.10.2019 по справі 759/20050/19
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

пр. № 1-кс/759/7100/19

ун. № 759/20050/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 жовтня 2019 року слідчий суддяСвятошинського районногосуду м.Києва ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,розглянувши клопотаннястаршого слідчогоз особливоважливих справвосьмого слідчоговідділу розслідуваннякримінальних провадженьслідчого управлінняфінансових розслідуваньГУ ДФСу м.Києві підполковникподаткової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному проваджені № 32019100000000489 від 03.07.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 212 ч.3 КК України,-

ВСТАНОВИВ :

29.10.2019 року старшийслідчий зособливо важливихсправ восьмогослідчого відділурозслідування кримінальнихпроваджень слідчогоуправління фінансовихрозслідувань ГУДФС ум.Києві підполковникподаткової міліції ОСОБА_3 звернувсядо судуз клопотанням погодженим зпрокурором відділунагляду задодержанням законіворганами фіскальноїслужби управліннянагляду укримінальному провадженніпрокуратури м.Києва ОСОБА_4 тапросить надатистаршому слідчомуз особливоважливих справвосьмого слідчоговідділу розслідуваннякримінальних провадженьслідчого управлінняфінансових розслідуваньГУ ДФСу м.Києві ОСОБА_5 ,а такожслідчим групислідчих: ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 тимчасовийдоступ доречей тадокументів,які знаходятьсяу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ),та надатидозвіл навилучення зазначенихречей такопій документів:посадові інструкції,накази (розпорядження)про прийняттяна роботу,призначення, заявипро прийняттяна роботу,письмові трудовідоговори (контракти),заяви назвільнення,накази (розпорядження)про звільнення:Генерального директора,директорів,заступників директора,комерційних директорів,начальників таінших керівників,головного бухгалтерата бухгалтерівза 2017 2019роки;документи іззамовниками тавиконавцями послуг/робіт;документи,що свідчатьпро кількістьта обсягипридбаних тареалізованих квитків,фактичних постачальниківта виконавцівробіт,послуг;документи,що свідчатьпро обсягиотриманих доходівта понесенихвитрат;касові книгита документипро обігготівки;книги облікудоходів івитрат;книги облікурозрахункових операцій; установчідокументи;договори-доручення,договори комісії,звіти комісіонера,агентські договори;акти приймання/передачіробіт тапослуг;штатні розписита перелікипрацівників підприємстваза 2017 2019роки;документи повзаємовіднисинам ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ПП « ОСОБА_11 » (колишняназва ПП« ОСОБА_12 »)(кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_4 ),ФОП ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_5 ),ФОП ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_6 )та ФОП ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_7 )за весьперіод діяльності,а саме:договори здодатками,накладні,товарно-транспортнінакладні,податкові накладні,акти виконанихробіт (послуг),рахунки,банківські виписки,технічну документаціюна продукцію(паспорта,ліцензії,дозволи,сертифікати відповідностіабо походження,правила експлуатаціїпродукції,сертифікат якостівиробника накожну одиницюпродукції тощо),журнал-ордері відомістьпо рахункуВР витрати,довіреності,листи,накази напризначення працівниківпідприємства,що здійснювалиприймання товарів(послуг)від зазначенихпостачальників,журнали-ордера,оборотно-сальдовівідомості таінші документибухгалтерського іподаткового звіту(інформаціїз системи«1-СБухгалтерія»),інформацію щодоелектронних адресі контактнихтелефонів таосіб,які представлялипослуги відзазначених постачальниківта задопомогою якихздійснювався обміндокументами.Розглянути данеклопотання безвиклику службовихосіб ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )з метоюзапобігання спробамзнищити,змінити фінансово-господарськідокументи,які маютьістотне значення для даного кримінального провадження, а також з метою нерозголошення даних досудового розслідування, оскільки останні причетні до вчинення кримінального правопорушення.

Клопотання обґрунтовано тим, що гр. ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , спільно з гр. ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_11 та іншими невстановленими слідством особами розробили та втілили у життя злочинний механізм, діяльність якого направлена на ухилення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) від оподаткування в особливо великих розмірах та полягає у приховуванні об`єкта оподаткування, шляхом не відображення фактично отриманих доходів в бухгалтерському та податковому обліках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

Відповідно матеріалів кримінального провадження встановлено, що з 2018 року діючи на території м. Києва, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в результаті приховування об`єкта оподаткування, шляхом не відображення фактично отриманих доходів в бухгалтерському та податковому обліках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) умисно ухилились від сплати податку на прибуток та ПДВ на суму 5 582 168,08 грн., що є особливо великим розміром.

Схема вчинення кримінального правопорушення полягає у продажу електронних квитків через електронні платіжні системи з послідуючим переведенням на банківські рахунки офіційних організаторів концертних заходів мінімальних сум від продажу квитків, а також реалізація квитків за готівку із фактичним включенням до доходів лише сум у вигляді комісійної винагороди. Приховування доходів від оподаткування відбувається під час продажу квитків, шляхом здійснення махінацій пов`язаних з їх вартістю, а також з неправильним відображенням фактичної кількості реалізованих квитків в офіційних документах, що дозволяє отримувати надприбутки й додатково заробляти на торгівлі готівковими й електронними коштами, які фактично у бухгалтерському та податковому обліках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) офіційно не обліковані.

У незаконній діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) використовуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_11 » (колишня назва ПП « ОСОБА_12 ») (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а також Фізичні особи підприємці ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_7 ) та інші Фізичні особи підприємці, які отримують доходи від інкасації On-Line та розрахунків з еквайрінгу, що значно перевищують граничні суми отриманих доходів та відповідно п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 ПКУ до початку ІІ кварталу 2018 року мали сплачувати від суми перевищення 15 % Єдиного податку, а з початку ІІ кварталу 2018 року перейти на загальну систему оподаткування та в подальшому сплачувати ПДВ у розмірі 20 %, ПДФО 18 % та військовий збір 1,5 %.

Так, в ході досудового розслідування постала необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей та документів, що містять відомості про фінансово-господарську діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та вилученні речей та копій документів.

Речі та документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, містять в собі фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, надають можливість встановлення особи відповідальної за нарахування та сплату податків, права та обов`язки службових осіб, свідчать про факт сплати податків товариством, дати та суми сплати податків, службових осіб підприємства та осіб, що можуть бути причетними до вчинення кримінального правопорушення, фактичну наявність майна на балансі підприємства та інше.

Речі ідокументи,тимчасовий доступдо якихпланується отримати:посадові інструкції,накази (розпорядження)про прийняттяна роботу,призначення, заявипро прийняттяна роботу,письмові трудовідоговори (контракти),заяви назвільнення,накази (розпорядження)про звільнення:Генерального директора,директорів,заступників директора,комерційних директорів,начальників таінших керівників,головного бухгалтерата бухгалтерівза 2017 2019роки;документи іззамовниками тавиконавцями послуг/робіт;документи,що свідчатьпро кількістьта обсягипридбаних тареалізованих квитків,фактичних постачальниківта виконавцівробіт,послуг;документи,що свідчатьпро обсягиотриманих доходівта понесенихвитрат;касові книгита документипро обігготівки;книги облікудоходів івитрат;книги облікурозрахункових операцій; установчідокументи;договори-доручення,договори комісії,звіти комісіонера,агентські договори;акти приймання/передачіробіт тапослуг;штатні розписита перелікипрацівників підприємстваза 2017 2019роки;документи повзаємовіднисинам ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ПП « ОСОБА_11 » (колишняназва ПП« ОСОБА_12 »)(кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_4 ),ФОП ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_6 ) та ФОП ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_7 ) за весь період діяльності, а саме: договори з додатками, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт (послуг), рахунки, банківські виписки, технічну документацію на продукцію (паспорта, ліцензії, дозволи, сертифікати відповідності або походження, правила експлуатації продукції, сертифікат якості виробника на кожну одиницю продукції тощо), журнал-ордер і відомість по рахунку ВР витрати, довіреності, листи, накази на призначення працівників підприємства, що здійснювали приймання товарів (послуг) від зазначених постачальників, журнали-ордера, оборотно-сальдові відомості та інші документи бухгалтерського і податкового звіту (інформації з системи «1-С Бухгалтерія»), інформацію щодо електронних адрес і контактних телефонів та осіб, які представляли послуги від зазначених постачальників та за допомогою яких здійснювався обмін документами.

Беручи до уваги вищевикладене та, враховуючи те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей та документів неможливо.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав заяву в якій просить розглядати клопотання у його відсутність.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про його часткове задоволення виходячи з наступного.

Згідно ч. 1ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.Клопотання прокурора,яке надійшлодо судувідповідає вимогамКПК України.

Згідно п.6 ч.1ст. 164 КПК Українив ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено розпорядження надати (забезпечити) тимчасовий доступ до речей і документів зазначеній в ухвалі особі та надати їй можливість вилучити зазначені речі і документи, якщо відповідне рішення було прийнято слідчим суддею, судом.

Задовольняючи клопотання слідчого, враховуючи, що особи, у володінні яких перебувають необхідні докази - речі і документи, які підлягають тимчасовому вилученню, не були присутніми у судовому засіданні, згідно з вимогами КПК України, їм необхідно роз`яснити їхні права та обов`язки під час проведення такої слідчої дії.

Керуючись ст.ст.7-11,107,110,131,132,159-169,309,395,369-371 КПК України, суд

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання старшогослідчого зособливо важливихсправ восьмогослідчого відділурозслідування кримінальнихпроваджень слідчогоуправління фінансовихрозслідувань ГУДФС ум.Києві підполковникподаткової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати старшому слідчому з особливо важливих справ восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_5 , а також слідчим групи слідчих: ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), та надати дозвіл на вилучення зазначених речей та копій документів:

-посадові інструкції, накази (розпорядження) про прийняття на роботу, призначення, заяви про прийняття на роботу, письмові трудові договори (контракти), заяви на звільнення, накази (розпорядження) про звільнення: Генерального директора, директорів, заступників директора, комерційних директорів, начальників та інших керівників, головного бухгалтера та бухгалтерів за 2017 2019 роки;

-документи із замовниками та виконавцями послуг/робіт;

-документи, що свідчать про кількість та обсяги придбаних та реалізованих квитків, фактичних постачальників та виконавців робіт, послуг;

-документи, що свідчать про обсяги отриманих доходів та понесених витрат;

-касові книги та документи про обіг готівки;

-книги обліку доходів і витрат;

-книги обліку розрахункових операцій;

-установчі документи;

-договори-доручення, договори комісії, звіти комісіонера, агентські договори;

-акти приймання/передачі робіт та послуг;

-штатні розписи та переліки працівників підприємства за 2017 2019 роки;

-документи повзаємовіднисинам ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ПП « ОСОБА_11 » (колишняназва ПП« ОСОБА_12 »)(кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_4 ),ФОП ОСОБА_13 (і.п.н. НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_14 (і.п.н. НОМЕР_6 ) та ФОП ОСОБА_15 (і.п.н. НОМЕР_7 ) за весь період діяльності, а саме: договори з додатками, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт (послуг), рахунки, банківські виписки, технічну документацію на продукцію (паспорта, ліцензії, дозволи, сертифікати відповідності або походження, правила експлуатації продукції, сертифікат якості виробника на кожну одиницю продукції тощо), журнал-ордер і відомість по рахунку ВР витрати, довіреності, листи, накази на призначення працівників підприємства, що здійснювали приймання товарів (послуг) від зазначених постачальників, журнали-ордера, оборотно-сальдові відомості та інші документи бухгалтерського і податкового звіту (інформації з системи «1-С Бухгалтерія»), інформацію щодо електронних адрес і контактних телефонів та осіб, які представляли послуги від зазначених постачальників та за допомогою яких здійснювався обмін документами.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів, відповідно до положень ст. 166 КПК України.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Cлідчийсуддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.10.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу86099139
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —759/20050/19

Ухвала від 02.01.2020

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Журибеда О. М.

Ухвала від 02.01.2020

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Журибеда О. М.

Ухвала від 29.10.2019

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Журибеда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні