34/274-06-6599А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"07" серпня 2006 р.Справа № 34/274-06-6599А
07.08.2006р. в 11год.25хв. господарський суд Одеської області
у складі судді Фаєр Ю.Г.
при секретарі судового засідання Артем'євій В.В.,
за участю представника від позивача: Незамаєва В.А. - провідного спеціаліста юридичного відділу Арцизького районного центру зайнятості, діючого на підставі довіреності від 25.01.2006р.;
розглянув у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань господарського суду Одеської області №416 адміністративну справу №34/274-06-6599А
за позовом Арцизького районного центру зайнятості
до відповідача Сільськогосподарського виробничого кооперативу ім. Шевченко
про стягнення заборгованості на суму 3266,18грн.
ВСТАНОВИВ:
Арцизький районний центр зайнятості звернувся до суду з позовною заявою та уточненням позовних вимог щодо найменування відповідача, в якій просить стягнути з відповідача на користь позивача заборгованість зі сплати страхових внесків (1,3%) на суму 2358,91грн. та зі сплати страхових внесків (0,5%) на суму 907,27грн.
Сільськогосподарський виробничий кооператив ім. Шевченко відзив на позовну заяву або письмові пояснення суду не надав, представника для участі в судовому засіданні не направив, хоча двічі належним чином був повідомлений про час та місце розгляду справи (поштові повідомлення про вручення поштового відправлення №1491352 та №1425295 свідчать про вручення ухвали, повістки, копії позову з додатками 08.07.06р.та 28.07.06р. відповідно).
За таких обставин, неявка представника Відповідача не перешкоджає розгляду справи по суті. Справа розглядається за наявними матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та давши їм оцінку в сукупності, суд прийшов до висновку, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” від 02.03.00р. (із змінами та доп.) Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.
Відповідно до ст.12 названого Закону виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості.
Виконавча дирекція Фонду організовує виконання рішень правління Фонду та забезпечує дотримання законодавства України про страхування на випадок безробіття, діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду.
Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Виконавча дирекція Фонду та її робочі органи, зокрема: ведуть реєстр платників страхових внесків; провадять збір страхових внесків; контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття; представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.
Відповідно до ч.1 ст.16 наведеного Закону джерелом формування коштів Фонду є, зокрема страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами.
Відповідач зареєстрований як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного страхування на випадок безробіття за №63 з 24.10.2000р.
Згідно ч.3 ст.17 вищенаведеного Закону роботодавці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.35 названого Закону роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.
В порушення даних вимог, станом на момент подання позову за Відповідачем рахується заборгованість по сплаті страхових внесків в розмірі 3266,18грн. Сума заборгованості підтверджується актом перевірки правильності нарахування, своєчасності і повноти перерахування страхових внесків №7 від 28.03.2006р. та розрахунком заборгованості, пені та штрафів за результатами перевірки (додаток до акту).
Доказів погашення заборгованості Відповідач не надав.
Згідно п.2 ст.34 зазначеного Закону Фонд зобов'язаний забезпечувати збір страхових внесків, контролювати правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань страхування на випадок безробіття, правильність призначення роботодавцем та виплати застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю.
Відповідно до п.п.1, 2 ст.38 вищезазначеного Закону роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність реєстрації як платник страхових внесків, несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. Не сплачені в строк страхові внески, пеня і штраф стягуються в доход Фонду із страхувальника у безспірному порядку. Строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.
Згідно ст.39 зазначеного вище Закону спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.
За таких обставин, дослідивши зібрані у справі докази та давши їм правову оцінку в сукупності, суд дійшов висновку, що позов Арцизького районного центру зайнятості заявлений обґрунтовано, підтверджений належними доказами, відповідає чинному законодавству та підлягає задоволенню.
При вирішенні питання розподілу судових витрат суд виходить з наступного.
Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Покладення на відповідача держмита у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, даною статтею взагалі не передбачено. На підставі викладеного, суд не знаходить підстав для покладення на Відповідача обов'язку сплачувати держмито за розгляд даної справи.
Керуючись ст.ст.71, 72, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги Арцизького районного центру зайнятості задовольнити повністю.
2. Стягнути з Сільськогосподарського виробничого кооперативу ім. Шевченко (на р/р 26005301000410, Ощадбанк №6779, МФО 388142, адреса: Харцизький район, с. Новоселівка, вул. Леніна, 73) на користь Арцизького районного центру зайнятості (р/р37176302900038, банк –УДК в Одеській області, МФО 828011, код ЄДРПОУ 20988924, адреса: м. Арциз, вул. Дзержинського, 3, оф.№1) заборгованість зі сплати страхових внесків (1,3%) на суму 2358(дві тисячі триста п'ятдесят вісім)грн.91коп. та заборгованість зі сплати страхових внесків (0,5%) на суму 907(дев'ятсот сім)грн.27коп.
3. Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили в разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.
Постанова господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано, якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку.
Про апеляційне оскарження рішення суду (постанови) першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Фаєр Ю.Г.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 86111 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Фаєр Ю.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні