Ухвала
від 03.12.2019 по справі 757/63279/19-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/63279/19-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 грудня 2019 року м. Київ

Слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю слідчого ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах 2 відділу Управління розслідування особливо тяжких злочинів Головного слідчого управління Національної поліції України капітана поліції ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12018000000000376 від 21.06.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В :

03.12.2019 до провадження слідчого судді надійшло клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах 2 відділу Управління розслідування особливо тяжких злочинів Головного слідчого управління Національної поліції України капітана поліції ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України Департаменту нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні та координації правоохоронної діяльності Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42018100000000409, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.05.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, на дванадцять місяців, тобто до 21 грудня 2020 року.

В обґрунтування клопотання зазначено, що Головним слідчим управлінням НП України здійснюється розслідування кримінального правопорушення, відомості про яке внесені 21.06.2018 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018000000000376 за фактом розтрати та заволодіння майном службовими особами районної в місті Києві державної адміністрації, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службові особи Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, а також керівники підпорядкованих адміністрації комунальних підприємств та структурних підрозділів, діючи умисно, за попередньою змовою групою осіб, шляхом зловживання своїм службовим становищем, вчиняють дії спрямовані на розтрату, заволодіння чужим майном, а саме товарно-матеріальними цінностями, коштами Київського міського та державного бюджетів у великих розмірах.

Так, 12.01.2018 за результатами аукціону електронною системою визначено пропозицію наступного учасника TOB «Комун-Сервіс» з предмета закупівлі «Послуги з прибирання під`їздів, сходових площадок та маршів» код за ДК 021-201590911000-6 - Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон» складає 11 940 275,66 грн. з ПДВ.

Для участі у публічній закупівлі TOB «Комун-Сервіс» було подано наступні документи:

- інформаційний лист від 26.12.2017 №27/2612 про залучення субпідрядників в якому зазначалось, що підприємство не планує залучати субпідрядників і виконуватиме роботи власними силами;

- довідка від 26.12.2017 №30/2612 про наявність персоналу, що буде безпосередньо задіяний у процесі надання послуг в якій було зазначено, що на підприємстві працює 350 осіб.

Відповідно до інформації отриманої з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків щодо виплачених доходів та утриманих податків встановлено, що кількість працюючих у TOB «Комун-Сервіс» не відповідає чисельності яка була надана тендерному комітету для участі в тендері.

Так, відповідно до відомостей про трудові відносини осіб, які подані підприємством у грудні 2017 року доходи були виплачені 19 особам, станом на 31.03.2018 126 особам, на 30.06.2018 190 особам.

Вищезазначене може свідчити про надання завідомо неправдивих даних про чисельність працюючих які були надані тендерному комітету, що призвело до привласнення/заволодіння бюджетними коштами у загальній сумі 6,8 млн. грн., які в подальшому перерахувались на підприємства з ознаками фіктивності та ймовірно легалізовувались.

Відповідно до частини 1 статті 32 Закону, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після приймання такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі повноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.

30.01.2018 між КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» (замовник) та TOB «Комун-Сервіс» (виконавець) укладено договір про надання послуг №30/01-11-0 ШСК (додаток 1 до дослідження) відповідно до даного договору Виконавець зобов`язується у період з 01.02.2018 по 31.12.2018 року включно надавати «Послуги з прибирання під`їздів, сходових площадок та маршів» код за ДК 021-2015-90911000-6 - Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон» відповідно до кількісного та адресного переліку, згідно Додатку 1 до цього договору, а Замовник прийняти і оплатити фактично надані послуги.

В ході аналізу відомостей, що розміщені у Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено, що протягом періоду з 01.01.2018 по 30.08.2018 TOB "КОМУН-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 33739962) постачало на адресу КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» (код за ЄДРПОУ 35692211)- послуги з прибирання сходових кліток у будинках які розміщені у Печерському районі м. Києва за адресами, які наведені у додатках до договору про надання послуг №30/01-11-01ПСК. Загальна сума взаємовідносин за вказаний період складає 5 235 471 гривень.

При аналізі відомостей, що розміщені у Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено, що протягом періоду з 01.01.2018 по 30.08.2018 TOB "КОМУН-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 33739962) купувало дані послуги з прибирання сходових клітин та дизинфікуючі засоби для прибирання (загальна сума взаємовідносин 4 747 643 гривень) у підприємств які мають ознаки фіктивності, а саме: ТОВ «ІМЕКСВЕСТ» код 40331918, TOB «ВАЛАРТ ТРЕЙД» код 41032374, ТОВ «САНТЕН ГРУП» код 41051381, ТОВ «ВАРТІН ГРУП» код 41587155, ТОВ «АМБЕР ЮА» код 41644574, ТОВ «А+ГРУП» код 41729757, TOB «СОЮЗ ІМПОРТ» код 41758861, ТОВ «КВАЗАР СОЛО» код 41760032, ТОВ «РЕНТІЛ» код 41849005, ТОВ «ФРІМОНТ ГРУП» код 41849005, ТОВ «ФРІМОНТ ГРУП» код 41861551, ТОВ «АГРО-М АЛЬЯНС ГРУП» код 41924375, ТОВ «ТЕСЛАКОМПАНІ» код 42222423. Так, вказані товариства використовують спільну ІР - адресу, на підприємстві відсутні основні засоби та працівники.

Додатково встановлено, що ТОВ «ІМЕКСВЕСТ» відповідно до ухвали Солом`янського районного суду по справі № 760/6919/16-к має ознаки «фіктивності», TOB «ВАЛАРТ ТРЕЙД» відповідно до ухвали Печерського районного суду м. Києва по справі № 757/43778/18-к має ознаки «фіктивності», ТОВ «САНТЕН ГРУП» код 41051381 відповідно до Ухвали Новозаводського районного суду м. Чернігова по справі № №751/6268/17 має ознаки «фіктивності», ТОВ «ВАРТІН ГРУП» відповідно до ухвали Печерського районного суду м. Києва по справі № 757/20709/18-к має ознаки «фіктивності», ТОВ «АМБЕР ЮА» відповідно до Ухвали Печерського районного суду м. Києва по справі № 757/43778/18-к має ознаки «фіктивності», ТОВ «А+ГРУП» відповідно до ухвали Печерського районного суду м. Києва по справі № 757/43778/18-к має ознаки «фіктивності», TOB «СОЮЗ ІМПОРТ» відповідно до ухвали Печерського районного суду м. Києва по справі № 757/43778/18-к має ознаки «фіктивності», ТОВ «КВАЗАР СОЛО» код 41760032 відповідно до ухвали Святошинського районного суду міста Києва по справі № 1-кс/759/2309/18 має ознаки «фіктивності», ТОВ «АГРО-М АЛЬЯНС ГРУП» відповідно до ухвали Святошинського районного суду міста Києва по справі № 757/43778/18-к має ознаки «фіктивності».

Крім того відповідно до Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ «ІМЕКСВЕСТ» TOB «ВАЛАРТ ТРЕЙД», ТОВ «САНТЕН ГРУП», ТОВ «ВАРТІН ГРУП», ТОВ «АМБЕР ЮА», ТОВ «А+ГРУП», TOB «СОЮЗ ІМПОРТ», ТОВ «КВАЗАР», ТОВ «РЕНТІЛ», ТОВ «ФРІМОНТ ГРУП», ТОВ «АГРО-М АЛЬЯНС ГРУП», ТОВ «ТЕСЛАКОМПАНІ» не здійснювали купівлю послуг, які в подальшому постачалися на адресу TOB "КОМУН-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 33739962), а здійснювали купівлю, але виключно м`ясо курей, бензин, дизель, сигарети, мінеральну воду, корм для собак та котів, електротовари, хліб, печиво,утеплювач, абсорбент та таке інше.

На підставі викладеного можливо зробити висновки про те, що TOB "КОМУН-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 33739962) для участі у публічній закупівлі ймовірно подало недостовірні відомості, щодо кількості працівників та недостовірні дані щодо не залучення до надання послуг субпідрядних організацій, так як згідно даних та поданих звітів до ДФС TOB "КОМУН-СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 33739962) станом на грудень 2017 року мало 19 працівників, а для надання послуг залучало сторонні організації з ознаками фіктивності в тому числі підприємства які постачали дизинфікуючі та миючі засоби. Загальна сума перерахованих коштів на підприємства з ознаками фіктивності складає загальна сума взаємовідносин 4 747 643 гривень.

З метою прикриття злочинної діяльності пов`язаної із виведенням грошових коштів, виділених на оплату послуг із прибирання, за вказівкою ОСОБА_5 , двірниками, які призначені на посади структурних підрозділів ЖЕД «Печерськжитло», ЖЕД «Печерська брама», ЖЕД «Липкижитлосервіс», ЖЕД «Хрещатик» підписувалися акти виконаних робіт із прибирання будинків на території Печерського району, які начеб-то виконані ТОВ «Комун Сервіс» згідно укладеного договору про надання послуг.

Крім цього, в ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до Положення про управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, Управління утворюється головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації і є структурним підрозділом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, підпорядковане голові Печерської райдержадміністрації, підзвітне і підконтрольне Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно п. 11 Положення, Управління розпоряджається коштами у межах затвердженого головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації кошторису Управління.

Під час документування злочинних дій посадових осіб структурного підрозділу Печерської районної у м. Києві державної адміністрації встановлено, що на протязі 2017-2018 років управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (ЄДРПОУ 39833860) проведено ряд державних закупівель пов`язаних із придбанням світлодіодних світильників, послуг із виконання робіт із їх монтажу, поточного ремонту електромереж.

Учасниками, які приймали участь та у подальшому отримали перемогу є взаємопов`язані суб`єкти господарської діяльності, а саме ТОВ «Лед Фактор» (ЄДРПОУ 39821572), ТОВ «В.Л.С.» (ЄДРПОУ 30221044), ПАТ «Екоклін» (ЄДРПОУ 34964189), ТОВ «Верілок» (ЄДРПОУ 31425331).

Згідно отриманих даних зазначені взаємопов`язані товариства та службові особи здійснюють поставки світлодіодних світильників, які фактично не відповідають державним нормам освітлення, у т.ч. Державним санітарним правилам та нормам в закладах освіти, оскільки сила світового потоку в цих лампах занижена, а відповідно вартість менше, а ніж заявлена та унеможливлює їх використання в навчальних закладах.

За результатами проведених ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві досліджень освітленості робочого місця в Природничо-науковому ліцеї № 145 по вул. Шота Руставелі, 46 в м. Києві встановлено невідповідність допустимих рівнів освітлення вимогам ДСанПіНа 5.5.2.008-01 та ДБН В.2.5-28-2006 в усіх класних кімнатах де проводились заміри і де проводилась заміна ламп освітлення виробником, яких є ТОВ «Лед Фактор».

Згідно відомостей отриманих з Державної установи «Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва НАМН України» (лист від 26.02.2019 № 16/115) встановлено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.04.2016 № 06.07.02-04/14076 (на підставі протоколу експертизи від 20.04.2016 № 5600) щодо відповідності продукції: світильники світлодіодні для внутрішнього та зовнішнього освітлення торговельної марки LED Factor встановленим медичним критеріям безпеки, який було завірено посадовими особами товариств та подано в додатках до документів для участі в процедурах державних закупівель, фактично видавався ТОВ «МАРАМАКС» на продукцію: «Картон гофрований»: картонки, коробки та ящики паперові або картонні гофровані 21.04.2016 за № 05.03.02-04/14076 (на підставі протоколу експертизи від 20.04.2016 № 5600).

Під час здійснення досудового розслідування отримано висновок аналітичного дослідження відділу викриття економічних правопорушень та супроводження кримінальних розслідувань Департаменту боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ДФС за результатами проведеного аналітичного дослідження фінансової та господарської діяльності Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 39833860).

За результатами проведеного аналітичного дослідження Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 39833860), ймовірно безпідставно використовуючи підприємства з ознаками «транзитності» та/або «фіктивності» по ланцюгу постачання виведено в тіньовий обіг кошти у сумі 12 403 683,85 гривень. Вбачаються ймовірні ознаки змови та узгоджених дій службових осіб Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 39833860) з метою заволодіння (розтрати) коштів комунальних (державних) підприємств, шляхом взаємовідносин по ланцюгу постачання товарів, робіт та послуг з ТОВ "В.Л.С." (код за ЄДРПОУ 30221044), ПАТ "ЕКОКЛІН" (код за ЄДРПОУ 34964189), ТОВ "ЛЕД ФАКТОР" (код за ЄДРПОУ 39821572).

Також за результатами проведеного аналітичного дослідження вбачається:

1. Виведення посадовими особами Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 39833860), в тіньовий обіг коштів у розрізі СГД, а саме:

- ТОВ "ЛЕД ФАКТОР" (код за ЄДРПОУ 39821572) у сумі 7 748 070 гривень;

- ТОВ "В.Л.С." (код за ЄДРПОУ 30221044) у сумі 1 571 805 гривень;

- ПАТ "ЕКОКЛІН" (код за ЄДРПОУ 34964189) у сумі 895 001,34 гривень.

2. Ймовірні ознаки змови та узгоджених дій службових осіб Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 39833860) з метою заволодіння (розтрати) коштів комунальних (державних) підприємств, шляхом взаємовідносин по ланцюгу постачання товарів, робіт та послуг з ТОВ "В.Л.С." (код за ЄДРПОУ 30221044), ПАТ "ЕКОКЛІН" (код за ЄДРПОУ 34964189), ТОВ "ЛЕД ФАКТОР" (код за ЄДРПОУ 39821572).

3. Надання у період 2017-2018 років Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 39833860) завідомо неправдивої інформації внесеної до податкової звітності до органів ДФС в частині взаємовідносин по ланцюгу постачання товарів, робіт та послуг з СГД ТОВ "В.Л.С." (код за ЄДРПОУ 30221044), ПАТ "ЕКОКЛІН" (код за ЄДРПОУ 34964189), ТОВ "ЛЕД ФАКТОР" (код за ЄДРПОУ 39821572).

4. Відповідно до наказу від 28.07.2015 № 543 «Про забезпечення комплексного контролю податкових ризиків з ПДВ та Ухвал Рівненського міського суду Рівненської області, Печерського районного суду м. Києва, Київський районний суд м. Полтави, Орджонікідзевського районного суду міста Запоріжжя, Дніпровський районний суд м. Києва, Шевченківського районного суду м. Києва ТОВ "НЖК БУД" (код 40668348), ТОВ "ДІЛВОКС" 40942393), ТОВ "АСЛАН ГРУП" (код 40984700), ТОВ "КРАФТ ПРЕСТИЖ" (код 41070949), ТОВ "РАМАРТ-ЛЮКС" (код 41115193), ТОВ "ВЕЛУРС" (код 41158567), ТОВ "АЛОНЖ ПЛЮС" (код 41170762), ТОВ "ХОБИЯ" (код 41181051), ТОВ "БІЛД ТРЕЙДИНГ" (код 41194406), ТОВ "АЛЛЕРІОН" (код 41257125), ТОВ "ЛОРЕЙ КОМПАНІ" (код 41316295), ПП "АРТЕ ПЛЮС" (код 37015976), ТОВ"ХАМСИНГ"(код 40114780), ТОВ "БК АРТБУД" (код 41371073),ТОВ "МЕСАДА" (код 41386179), ТОВ "САЛІЗЕН" (код 41419743), ТОВ "ТК ДАЛЛАС" (код 41479006), ТОВ "КИЇВ-ЄВРО БІЛД ГРУП" (код 41552562), ТОВ "КАСТАНА" (код 41727977), ймовірно є вигодотранспортуючими суб`єктами (транзитерами) та мають ознаки фіктивності.

5. ОСОБА_6 (рнокпп НОМЕР_1 ) маючи значний вплив на діяльність ТОВ "ЛЕД ФАКТОР" (код за ЄДРПОУ 39821572) ймовірно діючи в супереч вимогам чинного законодавства надав собі поворотну фінансову допомогу у розмірі 3 100 000 гривень.

За попередніми даними, різницю між вартістю товару, який придбано у вищевказаних підприємствах за бюджетні кошти, шляхом проведення безтоварних операцій через підприємства із ознаками фіктивності, конвертовано у готівку та розподілено між учасниками злочинної схеми. Учасниками, керівниками та бенефенціарними власниками вказаних підприємств є одні і ті ж особи, а саме: ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ІПН НОМЕР_2 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІПН НОМЕР_3 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІПН НОМЕР_4 , ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІПН НОМЕР_5 .

Вивчивши матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні, аналізуючи зібрані в процесі документування злочинної діяльності докази в їх сукупності, сторона обвинувачення приходить до висновку, що в діях посадових осіб Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, управління освіти та інноваційного розвитку, а також суб`єктів господарювання, які здобули перемогу за результатом проведення процедури публічних закупівель послуг, вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Під час досудового розслідування виконано наступні слідчі (розшукові) та процесуальні дії, а саме:

- отримано частково розсекречені матеріали оперативно-розшукової справи, відповідно до яких задокументовано протиправні діяння осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення;

- проведені обшуки за місцями ведення господарської діяльності підприємствами, які здобули перемогу за результатом проведення процедури публічних закупівель, їх керівників, посадових Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, а також у осіб, які можуть бути причетні до вчинення кримінальних правопорушень, під час яких вилучено мобільні телефони, комп`ютерна техніка та інше;

- допитані свідки у кримінальному провадженні, у тому числі засновника ТОВ «Комун Сервіс» ОСОБА_11 , який повідомив, що ніякого відношення до ведення фінансово-господарської діяльності підприємства не має, та погодився бути співзасновником виключно на прохання знайомого. Зокрема, інший співзасновник ТОВ «Комун Сервіс» ОСОБА_12 на території України не проживає протягом останніх років, оскільки знаходиться за кордоном;

- виділені матеріали досудових розслідувань за підозрою осіб у вчиненні кримінального правопорушення;

- проведено негласні слідчі (розшукові) дії;

- долучено матеріали виконання доручень слідчого;

- призначено компьютерно - технічні експертизи вилучених під час обшуків об`єктів, частково отримано висновки компютерно технічної експертизи;

- проведено огляди навчальних закладів до яких поставлялася освітлювальна техніка;

- призначена комплексна електротехнічна та економічна експертиза;

- проведені інші слідчі (розшукові) дії.

Разом з цим, під час досудового розслідування вищевказаного кримінального провадження не проведено всіх необхідних слідчих (розшукових) дій, для встановлення особи, яка винна у вчинені вказаних кримінальних правопорушень.

Для закінчення досудового розслідування та прийняття законного і обґрунтованого рішення у кримінальному провадженні № 12018000000000376 за фактом розтрати та заволодіння майном службовими особами районної в місті Києві державної адміністрації, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, необхідно виконати наступне, а саме:

- завершити проведення оглядів вилучених під час обшуків речей, предметів, документів за результатами чого скласти протоколи огляду та у разі необхідності призначити експертні дослідження;

- долучити до матеріалів кримінального провадження розсекречені матеріали;

- встановити та допитати як свідків осіб, які виконували умови укладених договорів;

- долучити висновки комп`ютерно - технічних експертиз;

- долучити висновки електротехнічної та економічної експертизи;

- провести інші необхідні слідчі (розшукові) дії з метою встановлення осіб, які вчинили вказані кримінальні правопорушення.

З урахуванням об`єктивних причин, слідчі (розшукові) дії, виконання яких заплановано в подальшому, не могли бути здійснені та завершені раніше.

Зважаючи на вищевикладене, закінчити досудове розслідування та прийняти законне і обґрунтоване рішення у даному кримінальному провадженні в строк до 21.12.2019 не представилось за можливе з об`єктивних причин.

Обставинами які перешкоджали органу досудового розслідування здійснити необхідні слідчі (розшукові) дії є опрацювання кількості об`єктів обслуговування згідно укладених договорів, обсяг вилучених речей предметів та документів, кількість свідків яких необхідно встановити та допитати, складність проведених експертиз, тощо.

У кримінальному провадженні № 12018000000000376 від 21.06.2018, внесеного за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України станом на даний час особам про підозру не повідомлялось.

Так, строк досудового розслідування кримінального провадження № 12018000000000376 від 21.06.2018, внесеного за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України закінчується 21.12.2019.

Завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється можливим у зв`язку зі складністю кримінального провадження через необхідність додаткового часу на проведення та завершення всіх необхідний слідчих та процесуальних дій.

У зв`язку з викладеним, слідчий вважає наявними підстави для продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12018000000000376 на дванадцять місяців.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив задовольнити.

Слідчий суддя, заслухавши думку прокурора, дослідивши матеріали клопотання та додані до нього документи, дійшов таких висновків.

Згідно ч. 1 ст. 294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другої статті 219 цього Кодексу

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 219 строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження. Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить: шість місяців - у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку; дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості; вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:

1) двох місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;

2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Згідно ст. 295-1 КПК України, слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування до повідомлення особі про підозру у разі його протиправності та необґрунтованості.

З урахуванням пояснень наданих слідчим у судовому засіданні, враховуючи ті слідчі та процесуальні дії, які слід вчинити в кримінальному провадженні, зокрема: завершити проведення оглядів вилучених під час обшуків речей, предметів, документів за результатами чого скласти протоколи огляду та у разі необхідності призначити експертні дослідження; долучити до матеріалів кримінального провадження розсекречені матеріали; встановити та допитати як свідків осіб, які виконували умови укладених договорів; долучити висновки комп`ютерно - технічних експертиз; долучити висновки електротехнічної та економічної експертизи; провести інші необхідні слідчі (розшукові) дії з метою встановлення осіб, які вчинили вказані кримінальні правопорушення, слідчий суддя вважає клопотання слідчого про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12018000000000376 від 21.06.2018 обґрунтованим, а відтак наявними підстави для його задоволення.

Керуючись, ст. 219, 294, 295-1 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах 2 відділу Управління розслідування особливо тяжких злочинів Головного слідчого управління Національної поліції України капітана поліції ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12018000000000376 від 21.06.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12018000000000376, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 21.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, до дванадцяти місяців.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.12.2019
Оприлюднено17.02.2023
Номер документу86126061
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —757/63279/19-к

Ухвала від 03.12.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Батрин О. В.

Ухвала від 03.12.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Батрин О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні