Рішення
від 25.11.2019 по справі 360/4130/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

25 листопада 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4130/19

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шембелян В.С.,

за участю секретаря судового засідання - Полякової В.К.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження з викликом (повідомленням) сторін справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Охоронна служба БАРС про стягнення коштів з рахунків у банках та з рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ у сумі податкової заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

17 вересня 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до Товариства з обмеженою відповідальністю Охоронна служба БАРС (далі - відповідач, ТОВ Охоронна служба БАРС ) , в якому позивач просить:

- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Охоронна служба БАРС кошти за податковим боргом у загальній сумі 201 287,20 грн, а саме:

з податку на додану вартість 200 777,20 грн, з яких: основного платежу - 104 873,00 грн, штрафних санкцій - 46 378,23 грн та 49 525,93 грн - пені з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника та рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ на користь Державного бюджету України (р/р № 31116029012080, код платежу 14060100, отримувач УК у м.Сєвєродонецьку, ОКПО 37944909, МФО 899998 Казначейетво України (ЕАП);

з адміністративних штрафів - 510 грн з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника на користь Державного бюджету України (р/р № 31116029012080, код платежу 21081103, отримувач УК у м.Сєвєродонецьку, ОКПО 37944909, МФО 899998 Казначейство України (ЕАП).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідач перебуває на обліку в ДПІ у м. Сєвєродонецьку ҐУ ДФС у Луганській області, як платник податків та зборів з 10.12.2014. ТОВ Служба охорони БАРС не сплачувало до бюджету узгоджених сум податкових зобов`язань, що призвело до виникнення у підприємства податкового боргу з податку на додану вартість. Податковий борг з ПДВ виник на підставі самостійно поданих відповідачем податкових звітних декларації з ПДВ та ППР прийнятих контролюючим органом.

ГУ ДФС у Луганській області, з метою погашення податкового боргу, відповідно до ст. 59 ПКУ було надіслано на адресу відповідача податкову вимогу форми Ю № 16581-52 від 13.02.2019, яка відповідно до поштового повідомлення вважається врученою 15.03.2019. Незважаючи на вжиті заходи, податковий борг відповідача залишається несплаченим.

Відповідно до підпунктів 95.2 та 95.3 статті ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам. Підпунктом 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПКУ передбачено, що органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Ухвалою суду від 23.09.2019 відкрито провадження в справі та призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження (а.с.1,2).

24.10.2019 підготовче засідання у справі відкладено (а.с.46).

Ухвалою суду від 07.11.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (а.с.53).

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином, причини неприбуття суду не повідомив, правом на подання відзиву на позов не скористався (а.с.58).

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79,90 КАС України, суд встановив такі обставини справи.

ТОВ Охоронна служба БАРС (код ЄДРПОУ: 36073911) зареєстроване як юридична особа Сєвєродонецькою міською радою 18.08.2008, номер запису: 1 382 102 0000 015302, перебуває на обліку в ДПI у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області з 19.08.2008, що підтверджується інформаційною довідкою про облікові дані платника податків (а.с.6-8).

Відповідачем до ДПI у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області подано податкові декларації з податку на додану вартість (а.с.11-14):

- звітна податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2017 року № 9127925983 від 06.07.2017 на загальну суму 520,00 грн;

- звітна податкова декларація з податку на додану вартість за липень 2017 року № 9166460215 від 18.08.2017 на загальну суму 3447,00 грн;

- звітна податкова декларація з податку на додану вартість за серпень 2017 року № 9184289060 від 12.09.2017 на загальну суму 465,00 грн;

- звітна податкова декларація з податку на додану вартість за вересень 2017 року № 9206968158 від 09.10.2017 на загальну суму 633,00 грн.

На підставі акта документальної позапланової виїзної перевірки № 151/12-32-14-11-07/36073911 від 02.06.2017 за період з 01.01.2013 по 31.12.2015 за платежем податок на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах) ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення фоми "Р" від 30.06.2017 № 0000781415, згідно з яким відповідачу нараховано грошове зобов`язання у загальному розмірі 149712,00 грн, з яких: 99808,00 грн основного боргу та 49904,00 грн фінансових санкцій (а.с.15).

Зазначене податкове повідомлення-рішення отримано відповідачем 03.07.2017, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.16).

На підтаві акту перевірки № 151/12-32-14-11-07/36073911 від 02.06.2017 податковим органом прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.06.2017 № 0000791415, яким відповідачу нараховано адмінстративні штрафи та інші санкції в розмірі 510,00 грн за ненадання податковому органу під час перевірки первинних документів (а.с.33).

Вказане податкове повідомлення-рішення отримано довіреною особою відповідача 03.07.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.34).

Відповідно до інтегрованої картки платника податку 13.07.2017 відповідачу донараховано штрафні санкції за податковим повідомленням-рішенням фоми "Р" від 30.06.2017 № 0000791415 у сумі 510,00 грн (а.с.36).

На підставі акта перевірки № 3256/13-32-12-06/36073911 від 27.07.2018 ГУ ДФС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення фоми "Н" від 26.09.2018 № 0049491205, яким, з урахуванням розрахунку штрафу до зазначеного податкового повідомлення-рішення, за порушення відповідачем граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування застосовано до відповідача штраф у розмірі 243,47 грн та 40,00 грн (а.с.17-19).

Вказане податкове повідомлення-рішення отримано довіреною особою відповідача 26.09.2018, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.19а).

До позову додано розрахунок пені з податку на додану вартість по ТОВ "ОС "Барс", відповідно до якого за несвоєчасне погашення податкового зобов`язання з податку на додану вартість позивачем нараховано пеню в сумі 49525,93 грн, яка станом на 21.08.2019 відповідачем не сплачена (а.с.28).

Нарахування платнику вказаної пені відображено в інтегрованій картці платника податку (а.с. 29).

Також судом встановлено, що позивачем було винесено податкову вимогу форми "Ю" від 13.02.2019 № 16581-52, відповідно до якої загальна сума податкового боргу ТОВ "ОС "Барс" становить 201287,20 грн, у тому числі: за основним платежем - 104873,00 грн, штрафними (фінансовими) санкціїями (штрафами) - 46888,27 грн та пеня - 49525,93 грн (а.с.32).

Вказане податкове повідомлення-рішення отримано довіреною особою відповіда 15.03.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.23).

Відповідно до інформації про наявність/відсутність податкового боргу у платника по Україні в цілому станом на 21.08.2019 податковий борг відповідача складає: з податку на додану вартість - 200777,20 грн та з адміністративних штрафів - 510,00 грн (а.с.9).

Суд вирішує справу на підставі таких вимог чинного законодавства.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, визначення платників податків та зборів, їх прав та обов`язків, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).

П. п. 14.1.175. п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

За визначеннями, наданими пп.14.1.39, 14.1.156, 14.1.175 п.14.1 статті 14 ПК України:

- податкове зобов`язання - це сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

- грошове зобов`язанням - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач станом на 21.08.2019 має податковий борг з ПДВ в сумі 200777,20 грн та за адмінстративним штрафом у сумі 510,00 грн (а.с.9).

Позивачем сформовано податкову вимогу форми «Ю» від 213.02.2019 № 16581-52, яку отримано відповідачем 15.03.2019 (а.с.32).

Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 ПК України зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно пункту 54.1 статті 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Таким чином, суми грошових зобов`язань, визначені відповідачем у поданих ним податкових деклараціях № 9127925983 від 06.07.2017 в розмірі 520,00 грн, № 9166460215 від 18.08.2017 в розмірі 3447,00 грн, № 9184289060 від 12.09.2017 в розмірі 465,00 грн, № 9206968158 від 09.10.2017 в розмірі 633 грн, є узгодженими.

Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Відповідно до п.58.3 ст.58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеним статтею 42 цього Кодексу. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу.

У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі, коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Сторонами не надано доказів здійснення відповідачем передбаченої пунктом 56.1 статті 56 Податкового кодексу України процедури адміністративного оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень а також їх оскарження до суду.

Підпунктом 56.17.1 пункту 56.17 статті 56 Податкового кодексу України передбачено, що процедура адміністративного оскарження закінчується днем, днем, наступним за останнім днем строку, передбаченого для подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення відповідного контролюючого органу у разі, коли така скарга не була подана у зазначений строк.

День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків.

Таким чином, грошові зобов`язання визначені податковими повідомленнями-рішеннями від 30.06.2017 № 0000781415, від 30.06.2017 № 0000791415 та від 26.09.2018 № 0049491205 є узгодженими.

Згідно з п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податковим органом вживалися заходи щодо погашення платником податкового боргу шляхом винесення податкової вимоги від 13.02.2019 № 16581-52, яку вручено відповідачу 15.03.2019.

Доказів оскарження зазначеної вимоги відповідачем не надано.

Відповідно до припису норми п.п.14.1.137 п.14.1 ст.14 ПК України, орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Підпункт 20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України передбачає право контролюючих органів звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п.87.1 ст. 87 ПР України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Джерелом самостійної сплати грошових зобов`язань з податку на додану вартість є суми коштів, джерела яких зазначені в абзаці першому цього пункту та обліковуються в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У разі сплати податкових зобов`язань, що виникли до 1 липня 2015 року, та/або погашення податкового боргу за податковими зобов`язаннями, що виникли до 1 липня 2015 року, перерахування коштів до бюджету здійснюється безпосередньо з поточних рахунків платника податків, відкритих у банках.

Сплату грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснено також:

а) за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника);

б) за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів з урахуванням особливостей, визначених у пункті 43.4-1 статті 43 цього Кодексу;

в) за рахунок суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (на підставі відповідної заяви платника) до Державного бюджету України".

Не можуть бути джерелом погашення податкового боргу, крім погашення податкового боргу з податку на додану вартість (крім податкового боргу, що виник до 1 липня 2015 року), кошти на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для погашення такого податкового боргу за рахунок коштів на рахунку платника податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість центральний орган виконавчої влади, що реалізує податкову і митну політику, за умови наявності підстав, передбачених статтею 95 цього Кодексу, надсилає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр, у якому зазначаються найменування платника податків, податковий та індивідуальний податковий номер платника податків та сума податкового боргу, що підлягає перерахуванню до бюджету (крім сум податкового боргу за податковими зобов`язаннями з податку на додану вартість, що підлягали сплаті до державного бюджету та за якими сформовано реєстр для перерахування коштів до державного бюджету з рахунка у системі електронного адміністрування відповідно до пункту 200.2 статті 200 цього Кодексу). Порядок формування та надсилання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, такого реєстру визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Як зазначено у п. 95.1 ст. 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно з абз. 1 п. 95.3 ст. 95 ПК України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Підпунктами 20.1.19, 20.1.34 пункту 20 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Судом встановлено, що податковим органом сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу від 13.02.2019 № 16581-52, яку отримано відповідачем 15.03.2019, відповідно до вимог статті 58 ПК України, відтак позивач правомірно звернувся до суду з позовом про стягнення податкового боргу.

Матеріали справи не містять доказів сплати ТОВ Охоронна служба БАРС податкового боргу у загальній сумі - 201287,20 грн.

Таким чином, судом встановлено, що за відповідачем дійсно існує податковий борг у зазначеній сумі, про яку він повідомлений, яка ним не оспорена, до теперішнього часу у повному обсязі не сплачена.

За таких обставин суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що слід задовільнити.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим понесені позивачем судові витрати у вигляді сплати судового збору за подачу адміністративного позову відшкодуванню не підлягають.

Керуючись статтями 139, 194, 205, 242-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДФС у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Охоронна служба БАРС про стягнення коштів з рахунків у банках та з рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ у сумі податкової заборгованості - задовільнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Охоронна служба БАРС (код ЄДРПОУ: 36073911; місцезнаходження: 93412, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, вулиця Гагаріна, будинок 99, квартира 3) кошти за податковим боргом у загальній сумі 201 287,20 грн (двісті одна тисяча двісті вісімдесят сім гривень 20 копійок), а саме:

з податку на додану вартість 200777,20 грн (двісті тисяч сімсот сімдесят сім гривень 20 копійок), з яких: основного платежу - 104873,00 грн (сто чотири тисячі вісімсот сімдесят три гривні 00 копійок), штрафних санкцій - 46378,27 грн (сорок шість тисяч триста сімдесят вісім гривен 27 копійок) та пені - 49525,93 грн (сорок дев`ять тисяч п`ятсот двадцять п`ять гривень 93 копійок) з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника та рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ на користь Державного бюджету України;

з адміністративних штрафів 510,00 грн (п`ятсот десять гривень 00 копійок) з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих боржника, на користь Державного бюджету України.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Повний текст рішення складено та підписано 05 грудня 2019 року.

Суддя В.С. Шембелян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2019
Оприлюднено09.12.2019
Номер документу86151806
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/4130/19

Рішення від 25.11.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Рішення від 25.11.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 07.11.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні