ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13:30
"04" грудня 2019 р. справа № 300/2366/19
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Микитин Н.М.,
при секретарі судового засідання Маковійчук С.М.,
за участю: представника позивача - Гейтоти В.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Коломийської районної організації політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача - ОСОБА_1 , до Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області про визнання протиправною та скасування постанови № 50 від 28.11.2019, -
ВСТАНОВИВ:
02.12.2019 о 14 год 00 хв Коломийська районна організація політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" ( далі - позивач, Коломийська РО політичної партії ВО "Батьківщина") звернулася до Івано-Франківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області (далі - відповідач, Підгайчиківська СВК) про визнання протиправною та скасування постанови № 50 від 28.11.2019.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач, в порушення положень Закону України "Про місцеві вибори" від 14.07.2015 № 595-VIII необґрунтовано та безпідставно відмовив у реєстрації кандидату в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади ОСОБА_1 , з посиланням на подання трьох фотографій не відповідного розміру. Зазначає, що комісія, приймаючи рішення про відмову в реєстрації, керувалась частиною 1 статті 46 Закону України "Про місцеві вибори", однак наявність недоліків або неточностей у поданих документах, зокрема, подання трьох фотографій не відповідного розміру замість чотирьох фотографій розміром 4 х 6 см не свідчить про їх відсутність. Звертає увагу, що частиною 6 статті 42 Закону України "Про місцеві вибори" визначено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати. Таким чином, нормами чинного виборчого законодавства передбачено вичерпний перелік підстав для відмови в реєстрації кандидата в депутати, які в даному випадку відсутні, а отже не подання належної кількості фотографій відповідного розміру є неточностями, які підлягали виправленню і не могли бути підставами для відмови відповідачем у реєстрації ОСОБА_1 кандидатом в депутати. Також, представник зазначає, що відповідач в порушення вимог пункту 3.4 постанови Центральної виборчої комісії від 05.09.2015 №228 про Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів, не повідомив позивача та третю особу про проведення засідання, яке відбулось 28.11.2019, чим позбавив можливості усунення вказаних недоліків ОСОБА_1 . З наведених підстав, просить позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03.12.2019 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами загального позовного провадження без проведення підготовчого засідання з урахуванням положень статей 268-273 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) та призначено судове засідання у справі на 04.12.2019 о 10:00 год (а.с.1-2). Також, вказаною ухвалою залучено до участі у справі ОСОБА_1 як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача.
Учасники справи про дату, час та місце проведення судового розгляду справи повідомлені завчасно та належним чином, шляхом направлення на їх електронні адреси копій судових повідомлень про виклик до суду, копій ухвали про відкриття провадження та позовної заяви, разом з доданими до неї матеріалами, а також, за допомогою телефонограм, про що секретарем судового засідання Івано-Франківського окружного адміністративного суду складено довідки від 03.12.2019.
Відповідач правом подання відзиву на позовну заяву не скористався, однак на виконання вимог ухвали суду про відкриття провадження електронною поштою направив копію протоколу засідання Підгайчиківської сільської виборчої комісії від 28.11.2019 та копії усіх документів, що подані 26.11.2019 Коломийською районною організацією політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" для реєстрації кандидатом у депутати Підгайчиківської сільської ради ОСОБА_1 .
З огляду на вказане, суд зазначає, що відповідно до частини 6 статті 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
У судовому засіданні 04.12.2019 представник позивача позовні вимоги підтримав, додатково зазначив, що представник позивача 26.11.2019 у телефонному режимі пропонував відповідачу надати належну кількість фотографій відповідного формату, однак отримав відмову голови Підгайчиківської сільської виборчої комісії. Наголосив на тому, що фотографії до територіальних виборчих комісій надаються з метою виготовлення на їх основі інформаційних матеріалів про кандидата, однак як свідчить практика проведення місцевих виборів такі матеріали комісіями не виготовляються, а подані фотографії не використовуються взагалі. однак в кошторисі Підгайчиківської СВК коштів на вказані цілі не передбачені. З огляду на вказане та підстави викладені у позовній заяві просив позов задоволити.
Сторона відповідача та третя особа в судове засідання не прибули, однак попередньо електронною поштою на адресу суду направили заяви про розгляд справи без їхньої участі.
Розглянувши матеріали адміністративної справи за правилами загального позовного провадження з урахуванням положень статей 268 - 273 Кодексу адміністративного судочинства України, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши в сукупності письмові докази, якими обґрунтовуються позовні вимоги, суд встановив таке.
Згідно постанови Центральної виборчої комісії від 11.10.2019 № 1920, призначено перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об`єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 22.12.2019, зокрема, до Підгайчиківської сільської ради ОТГ. Початок виборчого процесу оголошено з 02 листопада 2019 року.
Рішенням Політичної ради партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" від 12.11.2019 постановлено місцевим організаціям політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" взяти участь у місцевих виборах, що відбудуться в Україні 22.12.2019 та 29.12.2019(а.с.11).
22 листопада 2019 року відповідно до частин другої, третьої статті 35, статей 36, 37, частини першої статті 39 Закону України "Про місцеві вибори" рішенням конференції Коломийської РО партії ВО "Батьківщина" висунуто ОСОБА_1 кандидатом в депутати в одномандатному виборчому окрузі № 15 з виборів депутатів Підгайчиківської сільської ради ОТГ, що відбудуться 22.12.2019 (а.с.12).
Представником Коломийської РО політичної партії ВО "Батьківщина" 26.11.2019 подано відповідачу заяву та документи передбачені частиною 1 статті 39 Закону України "Про місцеві вибори" для реєстрації ОСОБА_1 кандидатом в депутати в одномандатному виборчому окрузі № 15, з перших виборів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, що відбудуться 22.12.2019(а.с.13).
Одночасно з поданням вищенаведеної заяви, позивачем подано: фото 3 шт; заяву про відсутність аліментів; заяву кандидата про згоду балотуватись; автобіографію; декларацію про доходи; рішення конференції; заяву партії про реєстрацію кандидата; копії паспорта 2 шт. Зазначені документи прийняті секретарем Надурак Х.Я. , що підтверджується довідкою № 31 виданою 26.11.2019 Підгайчиківською сільською територіальною виборчою комісією, про прийняття документів (а.с.14).
На засіданні виборчої комісії 28.11.2019, за результатами розгляду поданих документів, прийнято постанову Підгайчиківської сільської виборчої комісії від 28.11.2019 №50, якою відмовлено в реєстрації кандидатом в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області ОСОБА_1. , висунутого Коломийською РО політичної партії ВО "Батьківщина", з посиланням на подання трьох фотографій не відповідного розміру передбачених пунктом 8 частини 1 статті 39 Закону України "Про місцеві вибори" (а.с.15).
Вважаючи таку відмову відповідача протиправною позивач звернувся до суду з відповідними позовними вимогами.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд керується положеннями Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України "Про місцеві вибори" від 14.07.2015 №595-VIII (далі Закон № 595-VIII) та постанови Центральної виборчої комісії від 05.09.2015 №228, якою затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів.
Статтею 38 Конституції України встановлено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Згідно зі статті 71 Конституції України вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення.
Організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, цим та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства (стаття 1 Закону № 595-VIII).
Приписами частини 1 статті 9 Закону України "Про місцеві вибори" визначено право бути обраним, зокрема депутатом може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. Вказаною нормою Конституції закріплено, що право голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років.
Статтею 10 Закону України "Про місцеві вибори" встановлено, що право висування кандидатів належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується громадянами України відповідно через республіканські в Автономній Республіці Крим, обласні, районні, міські, районні у містах організації політичних партій (далі - місцеві організації партій) або шляхом самовисування відповідно до цього Закону.
Згідно з частини 1 статті 20 Закону України "Про місцеві вибори" виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 25 Закону України "Про місцеві вибори" сільська територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення.
Стаття 39 Закону №595-VIII визначає умови реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі. Так, частиною 1 зазначеної статті встановлено, що відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого місцевою організацією партії в одномандатному виборчому окрузі, за умови подання до комісії таких документів:
1) заяви про реєстрацію кандидата в депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня;
3) копії рішення вищого керівного або керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, передбаченого частиною першою статті 36 цього Закону, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;
4) рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидата у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня;
5) заяви особи про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації партії у відповідному одномандатному виборчому окрузі та про згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв`язку з участю у місцевих виборах;
6) автобіографії кандидата в депутати, що обов`язково повинна містити: прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім`ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;
7) декларації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру кожного кандидата в депутати відповідно до статті 45 цього Закону;
7-1) заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання;
8) чотирьох фотографій кандидата у депутати розміром 4 x 6 сантиметрів.
Як встановлено судом вище, підставою для відмови відповідачем у здійсненні реєстрації кандидатом в депутати Підгайчиківської сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 , слугували виявлені недоліки у наданих фотографіях кандидата, а саме, зазначено, що усупереч вимогам пункту 8 частини першої статті 39 Закону України "Про місцеві вибори" подано фотографії у кількості 3 (три) штуки та їх не відповідність розміру 4х6 сантиметрів.
Оскаржуване рішення прийнято відповідачем на підставі пункту 2 частини 1 статті 46 Закону №595-VIII, згідно якого, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зокрема, в разі відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом.
Надаючи оцінку оскаржуваній постанові суд бере до уваги наступне.
Частиною 1 статті 42 Закону України "Про місцеві вибори" передбачено, що кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 39 цього Закону.
Згідно з частиною 1 статті 46 Закону України "Про місцеві вибори", територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі:
1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним;
2) відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом;
3) припинення громадянства України особи;
4) визнання судом особи недієздатною, набрання щодо неї законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;
5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 цього Закону;
6) висування кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об`єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Відтак, наведена правова норма дає підстави дійти до висновку про те, що Законом України "Про місцеві вибори" визначено вичерпні підстави відмови в реєстрації кандидата в депутати.
Однак суд зазначає, що частиною 1 статті 46 Закону України "Про місцеві вибори" не передбачено такої підстави для відмови в реєстрації кандидатом в депутати, як невідповідність встановленої кількості та розміру поданих фотографій.
Одночасно, суд звертає увагу відповідача на те, що частиною шостою статті 42 Закону №595-VIII передбачено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.
В судовому засіданні встановлено, що згідно довідки № 31 від 26.11.2019, позивачем дійсно поданого три фотографії, що не дає підстави дійти висновку про відсутність фотографій як таких.
Таким чином, подання фотографій не в належній кількості та які не відповідають вимогам закону щодо їх формату 4 х 6 сантиметрів, є недоліком і неточністю, та свідчить про недотримання позивачем якісної та кількісної характеристики такого документу, а не про його відсутність.
Водночас, відповідачем не надано жодного доказу про надання можливості позивачу та ОСОБА_1 виправити виявлені помилки та невідповідності, шляхом подання уточненого документу.
Така позиція узгоджується і з правовим висновком, викладеним в рішенні Верховного Суду від 18 червня 2019 року у справі №855/150/19, відповідно до якої, недотримання певних вимог щодо оформлення документу є підставою для внесення до нього виправлень, а не підставою для прийняття рішення про відсутність такого документу взагалі.
Також, суд погоджується і з доводами представника позивача в частині порушення відповідачем вимог пункту 3.4 постанови Центральної виборчої комісії від 05.09.2015 №228, якою затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства у виборчих комісіях з місцевих виборів (надалі, також - Постанова).
Згідно із пунктами 2.1, 2.5, 3.1, 3.4 Постанови, основною формою роботи виборчої комісії є засідання; на засіданні виборчої комісії ведеться протокол засідання; засідання виборчої комісії скликається головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії; засідання виборчої комісії скликається з обов`язковим повідомленням усіх членів комісії, заявників та інших заінтересованих осіб.
Однак, відповідачем не виконано вимог ухвали суду про відкриття провадження в частині надання письмових пояснень щодо наявності чи відсутності повідомлення зацікавленої особи ОСОБА_1 про дату, час та місце проведення засідання Підгайчиківської сільської виборчої комісії, яке відбулось 28.11.2019.
Як вбачається із витягу з протоколу № 4 засідання Підгайчиківської сільської територіальної виборчої комісії від 28.11.2019, представник позивача та ОСОБА_1 не були присутні на такому засіданні.
Відтак, суд робить висновок, що не повідомлення відповідних осіб про встановлені недоліки у документах, а також про проведення засідання виборчої комісії, під час якого прийнято оскаржену постанову, свідчить про протиправну бездіяльність відповідача, яка фактично призвела до позбавлення особи, що подала документи для реєстрації у кандидати в депутати, можливості виправити помилки чи надати пояснення, та як наслідок до усунення ОСОБА_1 від участі у виборах та, відповідно, до обмеження права такого бути обраним до органів державної влади та органів місцевого самоврядування (пасивне виборче право) гарантоване статтею 38 Конституції України.
В зв`язку із вищевкзаним, суд дійшов висновку, що наведені відповідачем в оскаржуваній постанові помилки та неточності при оформленні позивачем документів, могли бути усунуті у порядку частини 6 статті 42 Закону України "Про місцеві вибори", та не можуть бути законними підставами, які передбачені статтею 46 Закону України "Про місцеві вибори", для відмови в реєстрації ОСОБА_1 як кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 15, з перших виборів Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, що відбудуться 22.12.2019.
Таким чином, суд дійшов висновку що оскаржувана постанова від 28.11.2019 №50 про відмову у реєстрації кандидатом в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області ОСОБА_1 є протиправною та підлягає скасуванню.
Крім наведеного, суд зазначає, що згідно із частиною 2 статті 9 КАС України, суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Застосування судом правових норм й вчинення дій, що мають юридичне значення, повинно відбуватись із урахуванням обставин конкретної справи та забезпеченням ефективного захисту прав, свобод та законних інтересів. Формальний підхід суду до здійснення своїх повноважень може призвести до порушення права на справедливий судовий розгляд.
Відповідно до частини 4 статті 42 Закону №595-VIII територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації.
З огляду на те, що останнім днем для прийняття відповідачем рішення про реєстрацію кандидата є 28.11.2019 (23 дні до дня голосування 22.12.20109), відтак скасування постанови про відмову в реєстрації кандидатом у депутати ОСОБА_1 , не призведе до поновлення порушеного права позивача, оскільки у відповідача з 29.11.2019 відсутні відповідні повноваження, тоді як 26.11.2019 при зверненні позивача із заявою про реєстрацію підстав, до її відмови, з урахуванням можливості усунення недоліків поданих документів у порядку передбаченому ч. 6 ст. 42 Закону №595-VIII, були відсутні.
Враховуючи наведене та у зв`язку з завершенням етапу висування та реєстрації кандидатів у депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, то задоволення позову шляхом визнання протиправною і скасування оскарженої постанови не призведе до повного захисту прав позивача, відтак суд дійшов висновку про необхідність виходу за межі позовних вимог та зобов`язання Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області зареєструвати кандидатом у депутати в одномандатному виборчому окрузі №15 з перших виборів депутатів до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, що відбудуться 22 грудня 2019 року ОСОБА_1 , висунутого на конференції Коломийської районної організації політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" Івано-Франківської області, на підставі заяви від 22.11.2019 та поданих документів.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 30.06.2019 №855/162/19, де вказано, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.
За приписами частини 1 статті 143 КАС України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Відповідно до частини дев`ятої статті 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
При зверненні до суду з позовною заявою позивачем заявлено одну позовну вимогу немайнового характеру, відтак, з урахуванням ставок судового збору, визначеного Законом України "Про судовий збір", позивачем не сплачено судовий збір у розмірі 1921,00 грн.
Враховуючи, що адміністративний позов підлягає задоволенню, суд дійшов висновку про необхідність стягнення з відповідача до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Івано-Франківського окружного адміністративного суду судового збору в розмірі 1921,00 грн.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139 , 241-246, 250, 295, 271, 272, 273, 255, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати постанову Підгайчиківської сільської виборчої комісії від 28.11.2019 №50 про відмову у реєстрації кандидатом в депутати до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області ОСОБА_1, висунутого Коломийською районною організацією політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина .
Зобов`язати Підгайчиківську сільську виборчу комісію Коломийського району Івано-Франківської області зареєструвати кандидатом у депутати в одномандатному виборчому окрузі №15 з перших виборів депутатів до Підгайчиківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області, що відбудуться 22 грудня 2019 року ОСОБА_1 , висунуту на конференції Коломийської районної організації політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" Івано-Франківської області, на підставі заяви від 22.11.2019 та поданих документів.
Стягнути з Підгайчиківської сільської виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ - 34097024) до Державного бюджету України (отримувач коштів УК у м.Iв.-Франк./м.Iв.-Фран./22030101, код за ЄДРПОУ 37952250, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998, рахунок отримувача UA058999980000034317206084002, код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір у розмірі 1 921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) гривня.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двох днів, з дня його проголошення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Строк на апеляційне оскарження, відповідно до частини 5 статті 270 КАС України, не може бути поновлено.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення судом апеляційної інстанції.
Учасники справи:
позивач - Коломийська районна організації політичної партії "Всеукраїнське об`єднання "Батьківщина" (код ЄДРПОУ 33767735, вул. Відродження, 5, с. Матеївці, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78267);
третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні позивача - ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 адреса: АДРЕСА_1 );
відповідач - Підгайчиківська сільська виборча комісія Коломийського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 34097024, вул. Соборна, 12 А, с. Підгайчики, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78256).
Суддя Микитин Н.М.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2019 |
Оприлюднено | 10.12.2019 |
Номер документу | 86194426 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Микитин Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні