Рішення
від 13.11.2019 по справі 160/7711/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 листопада 2019 року Справа № 160/7711/19

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кучми К.С. при секретарі судового засідання - Чорній М.В. за участю: представника позивача - Подольної Н.Г. представника відповідача - Солодової А.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за правилами загального позовного провадження за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Лівайн Торг» до Дніпропетровського управління Офісу великих платників податків ДФС України про визнання частково протиправним та часткове скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

У серпні 2019 року позивач звернувся до адміністративного суду з вищевказаним позовом, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просить: визнати частково протиправним та частково скасувати податкове повідомлення-рішення №0004394609 від 11.05.2019 р., яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 52 980,02 грн., а не в розмірі 61 204,19 грн., як було заявлено першочергово.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що ТОВ «Лівайн Торг» отримало спірне податкове повідомлення-рішення №0004394609 від 11.05.2019 р., винесене за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних. Проте у наданому реєстрі з датою складання постачальником податкових накладних у передбачений законодавством термін - 15.01.2019 р. та копій скріншота з програми М.Е.БОС відправки для реєстрації податкових накладних, видно, що в порушення передбаченого порядку № 1246 підтвердження прийняття податкових накладних, ДФС було направлено на наступний операційний день. Таким чином, прийняття відповідачем податкового повідомлення-рішення № 0004394609 від 11.05.2019 р., яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 52 980,02 грн., порушені права та законні інтереси ТОВ «Лівайн Торг» .

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала та зазначила, що враховуючи потужність документообігу ТОВ Лівайн Торг (підприємство здійснює свою господарську діяльність, що полягає в оптовій торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібним продуктами, маючи при цьому розгалужену мережу торгівельних точок у кількості 173, що охоплює всю територію України, окрім тимчасово окупованої території), ресурс особового кабінету - не забезпечує належне використання для формування та надсилання на реєстрацію в ЄРПН податкових накладних та/або розрахунків коригування. Крім того, в загальному доступі розміщені клієнти програми M.E.DOC, серед яких значаться: Vodafone, Vega, DHL, SOCAR, OKKO Group, АТБ, що є свідченням того, що юридичні особи змушені використовувати у своїй діяльності комерційний продукт M.E.DOC, через те, що ДФС України фактично не може виконати свої функціональні обов`язки. Позивач підтверджує, що лише наведені у запереченнях відповідача номери податкових-накладних: № 335/70, №1000049/144, № 183/70 та №128/164 - направлені з порушенням граничних термінів реєстрації, а тому вони й уточнили заявлені позовні вимоги, всі інші - у передбачені законодавством термін. Тобто, позивач належним чином виконав свої зобов`язання, а саме: на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, а тому представник позивача просила суд позов задовольнити повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні пред`явлені позовні вимоги не визнала та зазначила, що проаналізувавши всі нормативні приписи чинного податкового законодавства вбачається: день та час отримання податковим органом податкової накладної зазначається у квитанції; квитанція формується та надсилається платнику за результатами перевірки протягом операційного дня (згідно з Порядком №1246 це день прийняття та реєстрації ПН), тобто в день прийняття податкової накладної та її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, формується відповідна квитанція, із зазначенням дати та часу такого прийняття та реєстрації, і надсилається платнику; квитанція є підтвердженням реєстрації або не реєстрації податкової накладної. Тобто, дата та час, зазначені в квитанції повинні відповідати даті та часу прийняття податкової накладної ДФС та її реєстрації в контролюючому органі. Крім того, на повідомлення Прес-служби ДФС України від 15.01.2019 р. розміщеного на офіційному порталі ДФС України, в якому зазначалося, що у зв`язку із перенавантаженням серверу ДФС та необхідністю своєчасного прийому податкових накладних/розрахунків коригування, запити щодо отримання відомостей з ЄРПН обробляються із затримкою в часі. Також, в даному повідомлені прес-служби ДФС від 15.01.2019 р. стосовно перенавантаження серверу ДФС, зазначено, що перевантаження впливає лише на обробку запитів щодо отримання відомостей з ЄРПН, та не впливає на прийом податкових накладних/розрахунків коригування та на роботу ЄРПН.

Таким чином, платників податків було завчасно повідомлено про тимчасові незручності з метою уникнення ними порушень граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН та для своєчасного здійснення ними такої реєстрації. Інформація, яка розміщена ДФС на офіційному веб-порталі ДФС є публічною та загальнодоступною для всіх платників податків, в тому числі і для ТОВ Лівайн Торг . Таким чином, позивач був обізнаний про тимчасові технічні заходи автоматизованих систем ДФС, в тому числі і ЄРПН. Тобто, твердження що податкові накладні були зареєстровані з пропущенням граничного строку для такої реєстрації з вини ДФС, а не позивача є неприйнятним. Тому представник відповідача просила суд у задоволенні позову відмовити.

Дослідивши матеріали справи, враховуючи позицію позивача, викладену у позовній заяві та у відповіді на відзив, позицію відповідача, викладену у відзиві на позовну заяву, дослідивши письмові докази, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному та об`єктивному розгляді обставин справи, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Судом встановлено, що посадовими особами Дніпропетровського управління Офісу великих платників податків ДФС України було проведено камеральну перевірку щодо своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ Лівайн Торг (код ЄДРПОУ 41449359), виписаних за період січень-грудень 2018 року, січень, лютий 2018 року.

Порушення, виявлені в результаті перевірки знайшли своє відображення в акті від 09.04.2019 р. № 178/28-10-46-09/41449359, а саме: порушення вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в частині порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, із сумою ПДВ всього в розмірі 3 225 537,25 грн. в т.ч.: на 15 і менше календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 2 452 814,26 грн.; від 16 до 30 календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 16 162,34 грн.; від 31 до 60 календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 85 122,34 грн.; від 61 і більше календарних днів із сумою ПДВ в розмірі 671 438,32 грн.

Правомірність та обґрунтованість податкового повідомлення-рішення №0004394609 від 11.05.2019 р., яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 52 980,02 грн., є предметом позову, який передано на розгляд суду.

Аналізуючи виниклі між сторонами правовідносини, суд приходить до наступного.

Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

За нормами п.75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України визначено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Згідно з ст.76 ПК України, камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Відповідно до п.п.14.1.60 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до приписів п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Відповідно до п.120-1.1 ст.120 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Пунктом 1 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (далі - Порядок №1246) визначено, що цей Порядок визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї (далі - податкова накладна та/або розрахунок коригування), до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр), звіряння даних, що містяться у виданих платникам податку на додану вартість - отримувачам (покупцям) товарів (послуг) податковій накладній та/або розрахунку коригування, з відомостями, які містяться у Реєстрі.

Згідно з п.7 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі до ДФС здійснюється їх розшифрування, перевіряється електронний цифровий підпис, визначається відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, та у разі відсутності причин для відмови проводиться їх реєстрація.

Для підтвердження прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації платникові податку, який здійснює реєстрацію, видається квитанція в електронній формі, у якій наводяться реквізити зазначених документів, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про постачальника (продавця) товарів (послуг), дата і час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна та/або розрахунок коригування. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає шифруванню та надсилається платникові податку, який здійснює реєстрацію, засобами телекомунікаційного зв`язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається у ДФС (п.8 Порядку №1246).

Пунктом 10 Порядку №1246 визначено, що датою та часом подання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі ДФС є дата та час, зазначені у квитанції про їх прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття.

Відповідно до п.11 Порядку №1246 квитанція, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, надсилається протягом операційного дня платникові податку.

Якщо протягом операційного дня платникові податку не надіслано квитанцію, що підтверджує прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування, такі податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими.

При цьому, пунктом 2 Порядку №1246 визначено, що внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Реєстру (далі - реєстрація) здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі ДФС з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Реєстру. Операційний день триває з 0 до 23-ї години.

З матеріалів справи видно, що за результатами своєї господарської діяльності ТОВ Лівайн торг було складено та направлено на реєстрацію податкові накладні, як видно із розрахунку наданого відповідачем позивачем порушено термін реєстрації по наступним податковим накладним: податкова накладна від 31.05.2018 року №335//70 направлено до ДФС через програму М.Е.Д.О.К 15.06.2018 о 21:30, однак, відповідно до п.3 Постанови КМУ від 29.12.2010 р. №1246 встановлено, що операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години; податкова накладна від 31.12.2018 року №1000049//144 направлена позивачем з порушенням терміну реєстрації, а саме - 17.01.2019 року (однак, останній день реєстрації 15.01.2019 р.); податкова накладна від 22.12.2018 року №183//70 направлена позивачем з порушенням терміну реєстрації, а саме - 16.01.2019 року (однак, останній день реєстрації 15.01.2019 р.); податкова накладна від 31.07.2018 року №128/164 направлена позивачем з порушенням терміну реєстрації, а саме - 16.01.2019 року (однак, останній день реєстрації 15.01.2019 р.); податкова накладна від 31.07.2018 року №4//10 направлено до ДФС 16.08.2018 р. о 09:46 год., однак, останній день реєстрації спливав 15.08.2018 року.

Таким чином, лише податкові накладні № 335/70, №1000049/144, № 183/70, №128/164, № 4//10 направлені з порушенням граничних термінів реєстрації.

Що також підтверджується реєстром з датою складання постачальником податкових накладних у передбачений законодавством термін - 15.01.2019 р. (за номерами 2, 3, 26, 55, 56) та доданими копіями скріншота з програми М.Е.DОС відправки для реєстрації податкових накладних, але в порушення передбаченого порядку № 1246 підтвердження прийняття податкових накладних, ДФС було направлено на наступний операційний день.

Відповідно до вимог п.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Так, постанова KMУ від 29.12.2010 р. № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних передбачає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з п.3 Постанови - операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Інших умов тривалості операційного дня законодавець не визначає.

Відповідно до абз.13 п.201.10 ст.201 ПК України якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином позивач належним чином виконав свої зобов`язання, а саме на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством.

Тому, прийняте податкове повідомлення-рішення № 0004394609 від 11.05.2019 р., яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 52 980 грн. 02 коп. є протиправним, а тому підлягає скасуванню.

Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

В силу ч.1 ст.9 КАС України визначено, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частинами 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.3 ст.90 КАС України, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Зважаючи на відсутність у діях позивача порушень податкового законодавства, суд доходить висновку, що під час винесення спірного податкового повідомлення-рішення №0004394609 від 11.05.2019 р., яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 52 980 грн. 02 коп. податковий орган діяв не на підставі та не у спосіб, передбачені чинним законодавством України, а отже спірне податкове повідомлення-рішення підлягає частковому скасуванню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як видно з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову у розмірі 1 921 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням від 02.08.2019 р., яке наявне в матеріалах справи, тому судовий збір у сумі 1 921 грн. підлягає поверненню позивачу.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.8, 9, 72, 77, 132, 139, 241-246, 250 КАС України,-

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати частково протиправним та частково скасувати податкове повідомлення-рішення №0004394609 від 11.05.2019 року, яким визначена сума штрафу за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних у розмірі 52 980 грн. 02 коп.

Присудити за рахунок бюджетних асигнувань Дніпропетровського управління Офісу великих платників податків ДФС України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Лівайн Торг» судові витрати по справі у розмірі 1 921 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 КАС України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 КАС України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень КАС України.

Повний текст рішення складений 22.11.2019 року.

Суддя К.С. Кучма

Дата ухвалення рішення13.11.2019
Оприлюднено11.12.2019
Номер документу86207466
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання частково протиправним та часткове скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —160/7711/19

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 12.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Постанова від 12.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 15.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Рішення від 13.11.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні