Ухвала
від 02.12.2019 по справі 9837/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

02 грудня 2019 року № 9837/10/1070

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лиска І.Г., розглянувши заяву Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі за позовом Управління Пенсійного фонду України у Васильківському районі Київської області до Закритого акціонерного товариства "Спеціалізоване Будівельно-Монтажне Управління №15" про стягнення заборгованості, -

в с т а н о в и в:

У провадженні Київського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа №2а-9837/10/1070 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Васильківському районі Київської області до Закритого акціонерного товариства "Спеціалізоване Будівельно-Монтажне Управління №15" про стягнення заборгованості з відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій в сумі 2381,06 грн.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 17.01.2011 адміністративний позов задоволено повністю.

Стягнуто з Закритого акціонерного товариства Спеціалізоване Будівельно-Монтажне Управління №15 (ідентифікаційний код 24879557) на користь Управління Пенсійного фонду України у Васильківському районі Київської області заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій у розмірі 2381 (дві тисячі триста вісімдесят одну) грн. 06 коп..

05.08.2013 Київським окружним адміністративним судом було видано виконавчий лист №2а-9837/10/1070.

20.11.2019 на адресу суду від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області надійшла заява від 07.10.2019 №1672-7/107 про заміну сторони виконавчого провадження згідно з виконавчим листом №2а-9837/10/1070 від 05.08.2013, в якій заявник просить суд замінити сторону виконавчого провадження - Васильківське об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області на правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області (ідентифікаційний код 22933548).

За змістом частин 1 - 2 статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Розглянувши заяву та додані до неї документи, суд дійшов висновку про те, що дана заява підлягає поверненню заявнику, виходячи з наступного.

Відповідно до приписів частин 1-3 статі 166 Кодексу адміністративного судочинства України при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування тощо щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань. Заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення визначаються статтею 167 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до частини першої якої, будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; найменування суду, до якого вона подається; номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановляння ухвали про відкриття провадження у справі; зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; підстави заяви (клопотання, заперечення); перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

При дослідженні заяви Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 07.10.2019 №1672-7/107 про заміну сторони виконавчого провадження у справі №2а-9837/10/1070, судом встановлено, що вказана заява не містить обов`язкового реквізиту документа, а саме, підпису представника позивача.

Так, стандарт вимог до оформлення організаційно-розпорядчих документів - постанов, розпоряджень, наказів, положень, рішень, протоколів, актів, листів тощо, створюваних в результаті діяльності органів державної влади України, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх об`єднань усіх форм власності, викладений в Національному стандарті України, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 55 від 07.04.2003 (далі - Стандарт).

Відповідно до пункту 1.2 Стандарту, цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів.

Розділом 4 Стандарту визначений склад реквізитів документів, до яких віднесено, зокрема, підпис, який згідно абзацу 2 пункту 4.4 Стандарту використовується при виготовленні документу.

Згідно з підпунктом 5.23 пункту 5 Стандарту підпис складається з назви посади особи, яка підписує документ (повної, якщо документ надруковано не на бланку, скороченої - на документі, надрукованому на бланку), особистого підпису, ініціалу (-ів) і прізвища.

Таким чином, заява Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 07.10.2019 №1672-7/107 про заміну сторони виконавчого провадження у справі не містить обов`язкового реквізиту згідно вимог Національного стандарту України.

Відповідно до частини другої статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України слідує, що якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Враховуючи викладене, заява Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 07.10.2019 №1672-7/107 про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №2а-9837/10/1070 має бути повернута заявнику без розгляду.

Керуючись статтями 166, 167, 243, 248 КАС України суд,

у х в а л и в:

1. Заяву Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про заміну сторони виконавчого провадження від 07.10.2019 №1672-7/107, - повернути заявнику без розгляду.

2. Копію ухвали про повернення заяви без розгляду надіслати Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення (підписання) ухвали.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд .

Суддя Лиска І.Г.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2019
Оприлюднено12.12.2019
Номер документу86229438
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9837/10/1070

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні