Постанова
від 21.11.2019 по справі 334/2144/19
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 21.11.2019

Справа № 334/2144/19

Провадження № 3/334/649/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 листопада 2019 року Ленінський суд м. Запоріжжя в складі головуючого - судді Турбіної Т.Ф., за участю представників Запорізької митниці ДФС Катрич К.Ю., Матченка С.Б., розглянувши адміністративний матеріал за фактом порушення митних правил:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , громадянином України, уродженцем м. Запоріжжя, який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , відповідно до баз даних ТУ ДФС в Запорізькій області є засновником ТОВ АРКОНА-СІЛЬВЕР (код ЄДРПОУ 37494704) - основний вид діяльності 46.48 Оптова торгівля годинниками та ювелірними виробами , у ГУ ДФС в Запорізькій області зареєстрований як фізична особа підприємець з основним видом діяльності 32.12- Виробництво ювелірних і подібних виробів ,

за статтею 472 Митного кодексу України, -

ВСТАНОВИВ:

Згідно наданих суду матеріалів, 27.11.2018 року о 15.15 год. в зоні митного контролю залу на Приліт міжнародного аеропорту м. Запоріжжя, під час оформлення у митному відношенні пасажирів рейсу 432 компанії Pegasus громадянин України ОСОБА_1 обрав форму проходження митного контролю червоний коридор із заповненням письмової митної декларації для громадян, щодо наявних в нього товарів. У митній декларації від 27.11.2018 гр. ОСОБА_1 вказав про наявність у нього ювелірних виробів із срібла загальною вагою 10166 грамів (або 10,166 кг) та вартістю 130266,19 грн. Для підтвердження фактурної вартості товару ОСОБА_1 надав інвойси від 26.11.2018 № 435141 та № 435142. Дані вироби зі срібла були прийняті для проведення експертизи по квитанції МД-1 серії КБ № 454045 від 27.11.2018.

Окрім задекларованих ювелірних виробів, у супроводжуваному багажі ОСОБА_1 під час виконання митних формальностей були виявлені товари, які не були зазначені в митній декларації та усно не заявлені до початку митного огляду, а саме: 1205 грам (або 1,205 кг) ювелірних виробів.

Таким чином, громадянин України ОСОБА_1 не задекларував товари, що переміщуються через митний кордон України, тобто не заявив за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ст. 472 Митного кодексу України - Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення .

В письмових поясненнях від 27.11.2018 року ОСОБА_1 повідомив, що він у митній декларації вказав 10166 грамів ювелірних виробів згідно інвойсів. Вказані ювелірні вироби він завозив для особистих потреб. Після чого вони прослідували до зони митного контролю, яка знаходиться на другому поверсі, для здійснення огляду та зважування ювелірних виробів.

Після переважування працівниками митниці було виявлено 1205 грамів ювелірних виробів, які не були вказані в митній декларації.

Товари, які стали безпосереднім предметом порушення митних правил, а саме:

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 54,5 см, ширина 0,5 см - 1шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 19,5 см, ширина 0,2 см - 74 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 47 см, ширина 0,1 см - 22 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслету, довжина ланцюжка 22 см, ширина 0,7 см - 2 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,2 см - 27 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,3 см - 9 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 45 см, 0,3 см - 5 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 49 см, ширина 0,3 см - 9 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 55 см, ширина 0,3 см - 10шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 54 см, ширина 0,2 см - 6 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 53 см, ширина 0,2 см - 7 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 39 см, ширина 0,2 см - 21 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 44 см, ширина 0,1 см - 17 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,1 см - 23 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 40см, ширина 0,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,6 см - 3 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,3 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21,5 см, ширина 0,6 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 22,5 см, ширина 1,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 1,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 0,7 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 0,7 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 19,5 см, ширина 0,6 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20 см, ширина 0,6 см - 3 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20 см, ширина 0,3 см - 2 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,3 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20,5 см, ширина 0,2 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,4 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 49см, ширина 0,1 см - 6 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 39см, ширина 0,1 см - 33 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 58см, ширина 0,1 см - 8 шт., тимчасово вилучено протоколом про порушення митних правил № 0451/11200/18 та 28.11.2018 року передані до каси Запорізької митниці ДФС.

В судовому засіданні представники Запорізької митниці просили визнати ОСОБА_1 винним у порушенні митних правил, передбаченому ст. 472 Митного кодексу України, та накласти стягнення, передбачене санкцією даної статті.

ОСОБА_1 в судовому засіданні своєї вини у порушенні ст. 472 Митного кодексу України не визнав, пояснив, що у його діях відсутній склад даного адміністративного правопорушення, у зв`язку з чим просив провадження у справі закрити, про що подав письмове клопотання.

Представник ОСОБА_1 - адвокат Пащенко А.С. також просила закрити провадження у справі у зв`язку з відсутністю в діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченого ст. 472 Митного кодексу України.

Вважає, що головний державний інспектор ВМО №1 М/п Запоріжжя-аеропорт ОСОБА_2 К.О. при складанні протоколу про порушення митних правил залишила без жодної уваги той факт, що він є власником не всіх вказаних ювелірних виробів. Так, в інвойсі від 26.11.2018 № 435141, срібло у кількості 5258,00 грам вартістю 12637,08 турецьких лір було придбане у компанії Akgun kuyumculuk Василем Качала, номер паспорту НОМЕР_2 , в інвойсі від 26.11.2018 № 435142 зазначено, що срібло у кількості 4908,00 грам вартістю 11795,89 турецьких лір було придбане у компанії Akgiin kuyumculuk Катериною Качала, номер паспорту НОМЕР_3 , тому зазначення в митній декларації ювелірних виробів, належних дружині, було обумовлено рекомендацією головного державного інспектора ВМО №1 м/п Запоріжжя-аеропорт ОСОБА_3 , яка порадила заповнити митну декларацію, вказавши у ній як належні особисто ОСОБА_1 ювелірні вироби зі срібла, придбані на підставі інвойсу від 26.11.2018 №435141, так і ювелірні вироби, належні дружині ОСОБА_4 , придбані останньою на підставі інвойсу від 26.11.2018 № 435142, пояснивши це тим, що таким чином митне оформлення пройде набагато швидше, в той час як дружині необхідно було терміново залишити м/п Запоріжжя-аеропорт .

Посилання у протоколі про порушення митних правил від 27.11.2019 року № 0451/11200/18 на те, що ОСОБА_1 нібито не задекларував товари, які переміщувалися через митний кордон України, є безпідставним та спростовується копією митної декларації від 27.11.2018 року. Головним державним інспектором ВМО №1 м/п Запоріжжя-аеропорт Литвиненко К.О. було прийнято та зареєстровано подану ОСОБА_1 митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних із здійсненням підприємницької діяльності 27.11.2018 року о 15:15 год.

В заповненій ОСОБА_1 митній декларації вказані ювелірні вироби зі срібла (Код товару УКТЗЕД: 7113110000) у кількості 5258 грам на суму 12637,08 турецьких лір, придбані ним за інвойсом № 435141 від 26.11.2018 р., та вироби зі срібла у кількості 4908 грам, придбані його дружиною ОСОБА_4 за інвойсом № 435142 від 26.11.2018 р. на суму 11795,89 турецьких лір (на загальну суму 24432,97 турецьких лір, що виходячи з офіційного курсу турецької ліри, встановленого НБУ станом на 27.11.2018 р., складало 130266,18 грн. або 4109,21 євро). Після прийняття у ОСОБА_1 митної декларації 27.11.2018 року о 15:15 год. інспектор ОСОБА_2 К.О. повідомила останнього про необхідність здійснення огляду ювелірних виробів, що переміщувались через митний кордон у багажі його дружини ОСОБА_4 та були задекларовані ним особисто та ОСОБА_4 , який тривав близько до 01:00 год. 28.11.2018 року, протягом цього часу інспектор Литвиненко К.О ОСОБА_5 заборонила ОСОБА_1 залишати приміщення м/п Запоріжжя-аеропорт , тим самим фактично здійснивши його затримання.

До того ж, диспозиція ст. 472 МК України вказує на те, що вказане правопорушення передбачає недекларування товарів і транспортних засобів комерційного призначення, проте 27.11.2018 року ОСОБА_1 подав митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних зі здійсненням підприємницької діяльності, ювелірні вироби придбавалися ним особисто та його дружиною ОСОБА_4 для особистих і сімейних потреб, з метою здійснення заощаджень через нестабільність курсу гривні та ненадійність українських банків.

Також диспозиція ст. 472 МК України передбачає настання відповідальності за недекларування товарів, які перемішуються особою через митний кордон України, проте ОСОБА_1 , 1205 грам (або 1,205 кг) ювелірних виробів, які нібито були виявлені працівниками Запорізької митниці ДФС у його супроводжуваному багажі, через митний кордон України не переміщував, оскільки не мав супроводжуваного багажу. Так, 27.11.2018 року він разом зі своєю дружиною ОСОБА_4 прибув до аеропорту Запоріжжя рейсом зі Стамбулу о 13:30 год., що підтверджується авіаквитками. Після прибуття дружина ОСОБА_4 отримала свій багаж. При цьому, він багажу не мав, що підтверджується авіаквитками від 27.11.2018 року. Тобто, особа, якою було складено протокол про порушення митних правил, не досліджуючи належним чином обставини справи, дійшла помилкового висновку, нібито ОСОБА_1 у своєму багажі переміщував через митний кордон України срібло у кількості 5258 грам, 4908 грам та 1205 грам, оскільки він взагалі не мав багажу.

Крім того, ювелірні вироби зі срібла, які були 27.11.2018 року переміщені через митний кордон України у багажі дружини, не були ним задекларовані, оскільки вони були задекларовані дружиною ОСОБА_4 , яка є власником цього майна, скільки вона у м. Стамбул 26.11.2018 р. придбала срібло у магазині Stone. Silver jewellery у кількості 1380 грам на суму 883,20 доларів США за інвойсом № А 465414 від 26.11.2018 р. (ювелірні вироби були придбані нею за відсутності чоловіка ОСОБА_1 , тому станом на 27.11.2018 року про наявність виробів зі срібла, куплених у магазині Stone. Silver jewellery, останній не знав). 27.11.2018 року дружина подала митному органу митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних зі здійсненням підприємницької діяльності, в якій, з її слів, вона повідомила митний орган про наявність у неї вищевказаних ювелірних виробів, які є її особистими речами (даний факт може бути підтверджений митною декларацією, поданою 27.11.2018 р. ОСОБА_4 , на яку також посилається головний державний інспектор ВМО №1 М/п Запоріжжя-аеропорт ОСОБА_3 у службовій записці від № 08-70-64-01-93/1279 від 28.11.2018 р.

Також, в матеріалах справи про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 наявний висновок Дніпровського відділу з питань експертиз та досліджень ДПМЕ ДФС № 142008200-0302 від 08.02.2019 року, на підставі якого Запорізькою митницею ДФС було визначено митну вартість виробів зі срібла у кількості 1205 грам, придбаних у магазині Stone. Silver jewellery за інвойсом № А 465414 від 26.11.2018 р., яка не відповідає ринковій вартості і є значно завищеною, оскільки у висновку зазначається, що для визначення вартості наданих на дослідження товарів використано порівняльний підхід, який передбачає аналіз цін продажу та пропонування подібних товарів з відповідним коригуванням відмінностей між об`єктами порівняння та досліджуваним об`єктом. Інформація про вартість товарів, подібних наданим на дослідження отримана з мережі Інтернет (сайти:www.zolotovvek.ua,https://zlato.ua, https://svit-sribla.com, https://sribnakraina.ua) та торгівельної мережі м. Дніпро, тобто, у висновку містяться лише посилання на окремі веб-сайти та невідомі заклади торгівельної мережі м. Дніпро без зазначення найменування цих закладів, їхнього місцезнаходження, проте у висновку взагалі відсутнє порівняння цін окремих виробів зі срібла, не надані докази відповідного належного розрахунку вартості на цей товар, який би базувався не на порівнянні інформації з мережі Інтернет та торгівельних закладів, а саме на встановлених офіційно критеріях для формування митної або фактурної вартості аналогічного товару.

Відсутність у висновках найменування закладів торгівельної мережі, ціни яких брались для порівняння, відсутність переліку товарів, ціни на які порівнювались (із зазначенням цих цін) ставить під сумнів доводи щодо здійснення порівняльного аналізу цін, до того ж порівняння вартості подібних товарів на підставі цін закладів торгівельної мережі м. Дніпро, в той час як товари були ввезені в Україну з Турецької Республіки і придбані у м. Стамбул, а не у м. Дніпро, є некоректним. Експертом не вказується, ціни на ювелірні вироби з мережі Інтернет та невідомих торгівельних закладів за який період брались для порівняння. В експертизі відсутній розрахунок вартості виробів, яка складається з собівартості, податків і націнки торгових мереж. Не зазначається, чи були наявні знижки у період, за який брались ціни, та чи експертом бралась повна ціна або ціна із врахуванням знижок (зокрема, на тиждень, коли ОСОБА_1 та його дружина перебували у м. Стамбул, припадала так звана чорна п`ятниця , по причині цього товари у торгівельних закладах пропонувалися зі значними знижками, в тому числі до 90% знижки від їхньої вартості). Водночас, на сайтах, посилання на які містяться в експертизі, з яких брались ціни на ідентичні або подібні товари, також наявні пропозиції щодо продажу ювелірних виробів зі срібла із знижками: на веб-сайті \vww.zolotoy vek.ua - знижки до 55%; на веб-сайті https://ziato.ua - знижки 20% - 60%; на веб-сайті https://svit-sribla.com - знижки 50%; на веб-сайті https://sribnakraina.ua - знижки 50 - 70%.

Також, як вбачається з висновку № 142008200-0302 від 08.02.2019 року, для порівняння брались ціни на ювелірні вироби із роздрібної торгівельної мережі та Інтернет-сайтів, водночас, при оптовому продажі ювелірних виробів як в Україні, так і в Туреччині торгівельними закладами пропонуються додаткові знижки. Окрім того, експерт взагалі не порівнює вартість цих товарів, з вартістю ідентичних товарів, які реалізовуються у Турецькій Республіці. Не береться до уваги відмінностей в оподаткуванні в Україні і Турецькій Республіці.

Ціни на ювелірні вироби вказаних у висновку закладів торгівельної мережі та Інтернет-сайтів включають в себе податки, які були сплачені за ідентичні товари згідно з діючим в Україні податковим законодавством (ввізне мито на імпортовані товари 10%, ПДВ 20%). На підставі цих цін експертом визначено вартість товарів, ввезених на митну територію України. Проте ціна на ювелірні вироби, придбані у Турецькій Республіці, не має у своїй структурі податків і зборів, які мають бути сплачені при митному оформленні в Україні. У висновку № 142008200-0302 від 08.02.2019 року також відсутня інформація щодо освіти експертів, які проводили оцінку, чи мають ці особи кваліфікаційне свідоцтво оцінювача, чи мають вони спеціальні знання у галузі, щодо якої проводилась експертиза, та повноваження визначати вартість ювелірних виробів.

В ході судового розгляду справи ОСОБА_4 як власник товару звернулась до суду із заявою про участь у справі, надала усні та письмові пояснення щодо обставин складення протоколу про порушення митних правил у відношенні її чоловіка ОСОБА_1 .

Зазначає, що вона є власником ювелірних виробів зі срібла у кількості 1205 грам, які 27.11.2018 року були вилучені на митному посту Запоріжжя-аеропорт , що підтверджується авіаквитками від 27.11.2018 року, оскільки у листопаді 2018 року вона подорожувала до Стамбулу разом зі своїм чоловіком ОСОБА_1 та до м. Запоріжжя прибули рейсом РС432 27.11.2018 р. о 13:30 год. При цьому, жодного багажу її чоловік не мав. Багаж у розмірі до 20 кг мала тільки вона, що підтверджується авіаквитками від 27.11.2018 р. Саме вона переміщувала через митний кордон свою валізу, в якій в тому числі були належні їй ювелірні вироби зі срібла, а також ювелірні вироби зі срібла, придбані її чоловіком у кількості 5258 грам. ОСОБА_4 взагалі не мав багажу.

Як на доказ того, що вона є власником ювелірних виробів, ОСОБА_4 посилається на Інвойс № А 465414 від 26.11.2018 року, згідно якого вони разом з чоловіком у м. Стамбул 26.11.2018 р. придбали срібло у магазині Akgiin kuyumculuk: вона придбала вироби зі срібла у кількості 4908 грам за інвойсом № 435142 від 26.11.2018 р., а її чоловік придбав вироби зі срібла у кількості 5258 грам за інвойсом № 435142 від 26.11.2018 р. Придбання виробів зі срібла у такій кількості обґрунтовувалася тим, що воно коштувало значно дешевше, ніж в Україні, оскільки цей магазин є підприємством-виробником ювелірних виробів, розпродавалося срібло минулої колекції, а також на цьому тижні були значні знижки у зв`язку з чорною п`ятницею . Вироби зі срібла придбавалися нею та чоловіком для особистих потреб - з метою здійснення заощаджень через нестабільність гривні та ненадійність українських банків.

Після цього ОСОБА_4 особисто, без свого чоловіка, 26.11.2018 року придбала срібло у магазині Stone. Silver jewellery у кількості 1380 грам на суму 883,20 доларів США за інвойсом № А 465414 від 26.11.2018 р. (оскільки в цьому магазині були ще більші знижки). Вироби зі срібла придбавалися нею для власного використання, як подарунки до Нового року та з метою особистих заощаджень. Станом на 27 листопада 2018 року про наявність виробів зі срібла, куплених у магазині Stone. Silver jewellery, ОСОБА_1 не знав. Придбане особисто ОСОБА_4 срібло вона самостійно спакувала у три окремі фірмові пакети та поклала їх до своєї валізи.

Прибувши до аеропорту Запоріжжя, вона разом з чоловіком обрали форму проходження митного контролю червоний коридор та заповнювали митні декларації. Оскільки вона не знала, як заповнюється митна декларація, то звернулася за роз`ясненнями до працівниці митного посту ОСОБА_3 , повідомила їй, що має срібло вартістю 883,20 доларів США у кількості 1380 грам (деякі ювелірні вироби знаходились в багажі, деякі одягнула на себе). ОСОБА_3 запитала, чи є це срібло для особистого використання або придбане в комерційних цілях, на що ОСОБА_4 відповіла, що для особистого використання, і працівниця митниці сказала, що взагалі майно вартістю 883,20 доларів США не обов`язково декларувати, але оскільки ОСОБА_4 обрала червоний коридор , то треба задекларувати та вказати у декларації, що це майно є особистими речами, що було зроблено. Митна декларація була заповнена нею раніше, ніж чоловіком, після чого вона поїхала з аеропорту, оскільки вдома була п`ятирічна дитина, яку було ні з ким залишити. Валіза з особистими речами та сріблом залишилась у її чоловіка ОСОБА_1 , який приїхав додому вночі 28.11.2019 року та сказав, що весь цей час його тримали на митниці. Повернувшись додому, чоловік повідомив, що срібло було тимчасово вилучене, показав митну квитанцію на підтвердження цього і сказав, що на митниці повернуть срібло після того, як проведуть експертизу.

ОСОБА_4 у поясненнях зазначила, що вона як власник товару 1205 грам ювелірних виробів зі срібла, вилучених на митному пості Запоріжжя-аеропорт 27.11.2018 року, не згодна також з висновком Дніпровського відділу з питань експертиз та досліджень ДПМЕ ДФС № 142008200-0302 від 08.02.2019 року, яким було визначено вартість ювелірних виробів, оскільки висновок експерта, який складається за результатами експертизи проведеної на підставі Митного кодексу України може прийматися до уваги лише посадовою особою органу доходів і зборів, у провадженні якої знаходиться справа про порушення митних правил, а не судом. Відтак, висновок експертизи № 142008200-0302 від 08.02.2019 року не має доказової сили та є недопустимим доказом.

ОСОБА_4 вважає, що Запорізькою митницею ДФС не надано жодних достатніх належних доказів, на яких ґрунтується висновок про вчинення її чоловіком ОСОБА_1 порушення митних правил, передбачених ст. 472 МК України, таким чином, дії митного органу порушують її право на мирне володіння належним їй майном, яке 27.11.2018 року було вилучене Запорізькою митницею ДФС і станом на теперішній час не повернуте.

Вислухавши пояснення учасників процесу, дослідивши надані суду матеріали, суд прийшов до наступного висновку.

Відповідно до ст. 247 КУпАП обов`язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність події адміністративного правопорушення, що повинно бути доведене шляхом надання доказів.

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративні правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, які використовуються при нагляді за виконанням правил, що мають функції фото-і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, а також іншими документами.

У відповідності до вимог ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюється наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; поясненнями свідків, поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; висновком експерта, іншими документами.

Судом встановлено, що уповноваженою особою Запорізької митниці ДФС 27.11.2018 року було складено протокол про митних правил № 0451/11200/18 відносно ОСОБА_1 за ст. 472 МК України.

У відповідності до вимог ст. 472 МК України адміністративним правопорушенням є недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Згідно протоколу, було встановлено, що ОСОБА_1 27.11.2018 року о 15.15 год. в зоні митного контролю залу на Приліт міжнародного аеропорту м. Запоріжжя, під час оформлення у митному відношенні пасажирів рейсу 432 компанії Pegasus , обрав форму проходження митного контролю червоний коридор із заповненням письмової митної декларації для громадян щодо наявних в нього товарів, у якій вказав про наявність у нього ювелірних виробів із срібла загальною вагою 10166 грамів (або 10,166 кг) та вартістю 130266,19 грн.

Для підтвердження фактурної вартості товару ОСОБА_1 надав інвойси від 26.11.2018 №435141 та № 435142. Дані вироби зі срібла були прийняті для проведення експертизи по квитанції МД-1 серії КБ № 454045 від 27.11.2018.

Окрім задекларованих ювелірних виробів, у супроводжуваному багажі ОСОБА_1 під час виконання митних формальностей були виявлені товари, які не були зазначені в митній декларації та усно не заявлені до початку митного огляду, а саме: 1205 грам (або 1,205 кг) ювелірних виробів до складу яких увійшли ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 54,5 см, ширина 0,5 см - 1шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 19,5 см, ширина 0,2 см - 74 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 47 см, ширина 0,1 см - 22 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслету, довжина ланцюжка 22 см, ширина 0,7 см - 2 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,2 см - 27 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,3 см - 9 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 45 см, 0,3 см - 5 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 49 см, ширина 0,3 см - 9 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 55 см, ширина 0,3 см - 10шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 54 см, ширина 0,2 см - 6 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 53 см, ширина 0,2 см - 7 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 39 см, ширина 0,2 см - 21 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 44 см, ширина 0,1 см - 17 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,1 см - 23 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 40см, ширина 0,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,6 см - 3 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,3 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21,5 см, ширина 0,6 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 22,5 см, ширина 1,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 1,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 0,7 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 0,7 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 19,5 см, ширина 0,6 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20 см, ширина 0,6 см - 3 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20 см, ширина 0,3 см - 2 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,3 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20,5 см, ширина 0,2 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,4 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 49см, ширина 0,1 см - 6 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 39см, ширина 0,1 см - 33 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 58см, ширина 0,1 см - 8 шт.

Дії громадянина України ОСОБА_1 , який не задекларував товари, що переміщуються через митний кордон України, тобто не заявив за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, мають ознаки порушення митних правил, передбачених ст. 472 Митного кодексу України Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення .

У протоколі про порушення митних правил № 0451/11200/18 від 27.11.2018 року у графі Підпис особи, що притягується до відповідальності та у графі Примірник протоколу отримав 27.11.2018 присутній підпис ОСОБА_1 .

У графі протоколу про порушення митних правил № 0451/11200/18 від 27.11.2018 Пояснення, зауваження особи, що притягується наявний запис надано на окремому та біля зазначеного запису присутній підпис ОСОБА_1 .

Вказані у протоколі обставини підтверджуються: митною декларацією ОСОБА_1 від 27.11.2018, де зазначено вага та вартість переміщуваного товару - ювелірних виробів із срібла вагою 5258 грам вартістю 67375,53 грн. і вагою 4908 грам вартістю 62890,66 грн., загальною вагою 10166 грамів (або 10,166 кг) та вартістю 130266,19 грн.; інвойсом № 435141 від 26.11.2018 на вироби зі срібла у кількості 4908 грам на суму 11795,89 турецьких лір; інвойсом № 435142 від 26.11.2018 р. на вироби зі срібла у кількості 5258,00 грам на суму 12637,08 турецьких лір; уніфікованою митною квитанцією МД-1 серії КБ № 454045, фото вилучених предметів порушення митних правил.

В письмових поясненнях від 27.11.2018 року ОСОБА_1 повідомив, що він задекларував ювелірні вироби зі срібла, обравши червоний коридор , дружина задекларувала особисті речі. Вказані ювелірні вироби він завозив для особистих потреб. Він в митній декларації вказав 10166 грамів ювелірних виробів згідно інвойсів. Після чого вони прослідували до зони митного контролю, яка знаходиться на другому поверсі, для здійснення огляду та зважування ювелірних виробів. Після переважування працівниками митниці було виявлено 1205 грамів ювелірних виробів, які не були вказані в митній декларації. Свою вину визнаю, претензій до працівників митниці не маю.

У своїх поясненнях 28.12.2018 ОСОБА_1 вказував, що вага задекларованого товару (ювелірних виробів) відповідає вазі, зазначеній в інвойсах від 26.11.2018 № 435141 і № 435142, а вартість товару зазначена в національній валюті за курсом продажу турецьких лір за гривню, а саме: 130266,19 грн. Різниця у вазі виникла у зв`язку з тим, що у декларації від 27.11.2018 року ним зазначено вагу на підставі даних рахунків (інвойсів) від 26.11.2018 року за №№ 435142, 435141. Різниця у вазі (1205,00 гр.) виникла у зв`язку з тим, що інспектором митного посту було здійснено загальне зважування товару.

Листом продавця товару від 30.11.2018 підтверджено, що ОСОБА_1 придбав срібні ювелірні вироби (рахунки від 26.11.2018 № 435141 і № 435142), на етикетках виробів вказано вагу металу, а саме, срібла.

Щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, встановлено, що за даними інформаційної системи Податковий блок ДФС, ОСОБА_1 зареєстрований як фізична особа підприємець у ГУ ДФС У Запорізькій обл. (Запорізький р-н), основний вид діяльності 32.12-виробництво ювелірних і подібних виробів. Відповідно до баз даних ТУ ДФС, ОСОБА_1 є засновником ТОВ "Аркона-сільвер" (код ЄДРПОУ 37494704), основний вид діяльності 46.48-оптова торгівля годинниками та ювелірними виробами.

Товари, які стали безпосереднім предметом порушення митних правил, тимчасово вилучено протоколом про порушення митних правил № 0451/11200/18 та 28.11.2018 року передані до каси Запорізької митниці ДФС.

Відповідно до ст. 515 МК України, в справі про порушення митних правил № 0451/11200/18 було призначено хімічну та товарознавчу експертизи.

Відповідно до висновку № 142008200-0302 від 08.02.2019 року Дніпропетровського відділу з питань експертиз та досліджень Департаменту податкових та митних експертиз ДФС, за визначеним якісним хімічним складом надані на дослідження зразки являють собою ювелірні вироби зі срібла, відсотковий вміст срібла у всіх зразках становить у середньому 91-98 %, що не суперечить пробі 925.

Вартість предметів правопорушення, відповідно до висновку № 142008200-0302 від 08.02.2019 Дніпропетровського відділу з питань експертиз та досліджень Департаменту податкових та митних експертиз ДФС, складає 101829,38 грн.

Згідно ч.1, ч.6 ст.257 МК України, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Згідно ч. 8 статті 264 МК України, з моменту прийняття органом доходів і зборів митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Згідно з вимогами статті 266 МК України, декларант зобов`язаний у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу; здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом.

Перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу органу доходів і зборів здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах, брати проби та зразки товарів. У разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену Митним кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.

З матеріалів справи вбачається та не заперечувалось в судовому засіданні ОСОБА_1 , що він не скористався своїм правом, передбаченим Митним кодексом України, а саме перед подачею митної декларації та під час оформлення у митному відношенні пасажирів рейсу 432 компанії Pegasus не перевірив наявні в його нього ювелірні вироби не задекларовані в МД від 27.11.2018 року.

Згідно до ч.8 ст.264 МК України з моменту прийняття органом доходів і зборів митної декларації, вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення , а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Так, стаття 472 МК України передбачає відповідальність за недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Таким чином, громадянин ОСОБА_1 не задекларував товари, що переміщуються через митний кордон України, тобто не заявив за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, які підлягають обов`язковому декларуванні у разі переміщення через митний кордон України.

Матеріалами справи не підтверджується, що предмети порушення митних правил були 27.11.2018 переміщені через митний кордон України у багажі дружини ОСОБА_4 , яка є їх власником, та були нею задекларовані. Суд критично оцінює пояснення ОСОБА_1 та його дружини ОСОБА_4 , оскільки з пояснень останніх вбачається, що ОСОБА_4 поспішаючи додому до малолітньої дитини покидаючи аеропорт, віддала ці вироби своєму чоловікові. До того ж вказані пояснення не знайшли свого підтвердження з огляду на справу про порушення митних правил № 0451/11200/18. Так, працівниками Запорізької митниці ДФС 07.06.2019 року на підставі обставин, які було встановлено протоколом № 451/11200/18 від 27.11.20018 року, було складено протокол про порушення митних правил № 0081/11200/19, до якого ОСОБА_1 вніс зауваження, що у вказаному протоколі не вказано свідка дружинну ОСОБА_4 , яка була присутня з чоловіком ОСОБА_1 27.11.2018.

Згідно до вимог ст. 491 МК України, підставами для порушення справи про порушення митних правил є: 1) безпосереднє виявлення посадовими особами органу доходів і зборів порушення митних правил; 2) офіційні письмові повідомлення про вчинення особою порушення митних правил, отримані від правоохоронних органів, а також органів, що здійснюють види контролю, зазначені у частині першій статті 319 цього Кодексу; 3) офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організацій.

Згідно ст. 467 МК України, якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються органами доходів і зборів або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом.

Відповідно до ст.458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно з вимогами ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Згідно вимог ч.1 ст.520, ст.541 МК України, витрати у справі про порушення митних правил відшкодовуються особою, щодо якої винесено постанову про накладання стягнення.

Відповідно до довідки про витрати митного органу в справі про порушення митних правил № 0451/11200/18, обрахована вартість за добу зберігання предметів порушення митних правил на складі митного органу з становить 0,00 Євро, а відтак вони не підлягають стягненню.

Враховуючи вищевикладене, обставини справи, особу порушника та ступінь його вини, обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, суд вважає необхідним визнати винним громадянина України ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України та застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості ювелірних виробів, вартість яких визначена Висновком № 142008200-0302 від 08.02.2019 Дніпропетровського відділу з питань експертиз та досліджень Департаменту податкових та митних експертиз ДФС, яка складає 101829,38 грн. з конфіскацією зазначених виробів.

Крім того, положеннями ст. 40-1 КУпАП передбачено, що судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом. Згідно ст. 7 Закону України Про судовий збір суд вважає за необхідне стягнути з правопорушника судовий збір у розмірі 384,20 грн. на користь держави.

Керуючись ст. 472, 527 МК України, ст. 283, 289, 290 КУпАП, суд

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України.

Накласти на ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 100 відсотків вартості товарів, що становить 101829,38 грн. (сто одна тисяча вісімсот двадцять дев`ять гривень 38 копійок).

Конфіскувати на користь держави у громадянина ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , товар: ювелірні вироби зі срібла, відсотковий вміст срібла в яких становить у середньому 91-98%, що не суперечить пробі 925, який було вилучено протоколом про порушення митних правил №0451/11200/18 від 27.11.2018 року та знаходиться на зберіганні у Запорізькій митниці ДФС, а саме: 1205 грам (або 1,205 кг) ювелірних виробів до складу яких увійшли ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 54,5 см, ширина 0,5 см - 1шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 19,5 см, ширина 0,2 см - 74 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 47 см, ширина 0,1 см - 22 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслету, довжина ланцюжка 22 см, ширина 0,7 см - 2 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,2 см - 27 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,3 см - 9 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 45 см, 0,3 см - 5 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 49 см, ширина 0,3 см - 9 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 55 см, ширина 0,3 см - 10шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 54 см, ширина 0,2 см - 6 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 53 см, ширина 0,2 см - 7 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 39 см, ширина 0,2 см - 21 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 44 см, ширина 0,1 см - 17 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 50 см, ширина 0,1 см - 23 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 40см, ширина 0,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,6 см - 3 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,3 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21,5 см, ширина 0,6 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 22,5 см, ширина 1,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 1,1 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 0,7 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 23 см, ширина 0,7 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 19,5 см, ширина 0,6 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20 см, ширина 0,6 см - 3 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20 см, ширина 0,3 см - 2 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,3 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 20,5 см, ширина 0,2 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді браслетів, довжина 21 см, ширина 0,4 см - 1 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 49см, ширина 0,1 см - 6 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 39см, ширина 0,1 см - 33 шт.;

ювелірні вироби сріблястого кольору 925 проби у вигляді ланцюжків, довжина ланцюжка 58см, ширина 0,1 см - 8 шт.,

вартість яких згідно Висновку № 142008200-0302 від 08.02.2019 Дніпропетровського відділу з питань експертиз та досліджень Департаменту податкових та митних експертиз ДФС складає 101829,38 грн.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь держави судовий збір в розмірі 384,20 грн. (триста вісімдесят чотири гривні 20 коп.).

Постанова може бути оскаржена до Запорізької апеляційного суду області протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя: Турбіна Т. Ф.

СудЛенінський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення21.11.2019
Оприлюднено11.12.2019
Номер документу86231239
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —334/2144/19

Постанова від 10.01.2020

Адмінправопорушення

Запорізький апеляційний суд

Гончар О. С.

Постанова від 21.11.2019

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Турбіна Т. Ф.

Постанова від 12.07.2019

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Турбіна Т. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні