Постанова
від 14.01.2010 по справі 2а-13058/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № < Внутрішній Номер справи >

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

14 січня 2010 року 11:10 № 2а-13058/09/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Блажівської Н. Є., при секретарі судового засідання Миколаєнко І.О.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

За позовом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ проанулювання ліцензії та зобов`язання вчинити дії

У судовому засіданні 14 січня 2010 року відповідно до пункту 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України проголошено вступну та резолютивну частину Постанови.

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (надалі -також Позивач ) звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ (надалі -також Відповідач ) про анулювання ліцензії ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ , м. Київ, серії НР № 0062 від 18 вересня 2001 року; зобов`язання ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ`повернути анульований бланк ліцензії Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення.

Позовні вимоги мотивовані тим, що видана ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ`ліцензія НР № 0062 від 18 вересня 2001 року підлягає анулюванню на підставі факту несвоєчасного подання заяви про переоформлення ліцензії у зв`язку з організаційними змінами статусу та умов діяльності ліцензіата.

В судовому засіданні представником Позивача було зазначено про те, що, розглянувши акт про неможливість здійснення позапланової перевірки ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ (супутникове мовлення, орбітальна позиція супутника 75* Сх.Д., логотип НАРТ ), враховуючи інформацію Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві, керуючись частиною 7 статті 27, пунктом а) статті 59, частиною 5 статті 37, частиною 1 статті 70, статтею 72, частиною 1 статті 73, частиною 1 статті 74 Закону України Про телебачення і радіомовлення , статтями 13, 17, 21 та частиною 2 статті 24 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення , Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення вирішила: Констатувати факт несвоєчасного подання ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ, заяви на переоформлення ліцензії у зв`язку з організаційними змінами статусу та умов діяльності, що є порушенням частини 4 статті 35 Закону України Про телебачення і радіомовлення`та, відповідно до пункту б) частини 5 статті 37 Закону України Про телебачення і радіомовлення`звернутися до суду про анулювання ліцензії ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ, НР № 0062 від 18 вересня 2001 року.

Представник Відповідача в судовому засіданні визнала адміністративний позов та підтвердила існування правових підстав для анулювання ліцензії ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ , м. Київ, серії НР № 0062 від 18 вересня 2001 року.

На підставі вимог чинного законодавства України, представник Відповідача просила задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника Позивача та представника Відповідача, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В

Відносини, що виникають у сфері телевізійного та радіомовлення на території України, правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних питань, визначено Законом України Про телебачення і радіомовлення .

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України Про телебачення і радіомовлення`дія цього Закону поширюється на відносини між суб`єктами діяльності в галузі телебачення і радіомовлення незалежно від їхньої форми власності, мети створення, виду статутної діяльності, а також від способу розповсюдження телерадіопрограм та передач, розрахованих на масове приймання споживачами.

Відповідно до частини 3 статті 7 Закону України Про телебачення і радіомовлення`єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення -спеціальний конституційний, постійно діючий позавідомчий державний орган.

Правові засади діяльності Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення як конституційного, постійно діючого, колегіального, наглядового та регулюючого державного органу в галузі телерадіомовлення визначено Законом України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення .

Згідно з частиною 1 статті 1 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення`Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.

Статтею 13 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення`передбачено перелік регуляторних повноважень Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Пунктом б) частини 5 статті 37 Закону України Про телебачення і радіомовлення`передбачено, що Національна рада може звертатися до суду про анулювання ліцензії на мовлення на підставі факту несвоєчасного подання заяви про переоформлення ліцензії у зв`язку з організаційними змінами статусу та умов діяльності ліцензіата.

Згідно з частиною 1 статті 70 Закону України Про телебачення і радіомовлення`Національна рада здійснює контроль за дотриманням та забезпечує виконання вимог законодавства України у сфері телебачення і радіомовлення.

Відповідно до статті 1 Закону України Про телебачення і радіомовлення`ліцензіат (власник ліцензії) -юридична або фізична особа, якій Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення видала відповідну ліцензію.

Відповідач -ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ , -є ліцензіатом - власником ліцензії НР № 0062 від 18 вересня 2001 року.

Ліцензію НР № 0062 від 18 вересня 2001 року видано Відповідачу Національною радою строком на десять років і вона дійсна до 18 вересня 2016 року.

Вказану ліцензію видано Відповідачу для здійснення супутникового мовлення.

Відповідно до статті 1 Закону України Про телебачення і радіомовлення мовлення (телерадіомовлення) -створення (комплектування та/або пакетування) і розповсюдження програм, пакетів програм, передач з використанням технічних засобів телекомунікацій для публічного приймання за допомогою побутових теле- та радіоприймачів у відкритий спосіб чи за абонентну плату на договірних засадах.

Відповідно до частини 7 статті 27 Закону України Про телебачення радіомовлення`ліцензіат зобов`язаний виконувати умови ліцензії.

Згідно з пунктом а) статті 59 Закону України Про телебачення і радіомовлення`телерадіоорганізація зобов`язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії

Ліцензією НР № 0062 від 18 вересня 2001 року передбачено, що про зміни даних, які містяться у Ліцензії та додатках, власник ліцензії повідомляє Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення у місячний термін для переоформлення Ліцензії або додатків .

Як підтверджується матеріалами справи та поясненнями сторін, Відповідач -власник ліцензії НР № 0062 від 18 вересня 2001 року -не повідомив Позивача про зміни, що відбулися, для переоформлення ліцензії.

На виконання наказу голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 10 лютого 2009 року №6/61 працівник Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення прибув за адресою проспект 50-ти річчя Жовтня, 26, м Київ, але здійснити позапланову перевірку ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ, ліцензія НР № 0062 від 18 вересня 2001 року не було можливості з незалежних від Позивача причин, про що складено відповідний Акт від 18 лютого 2009 року.

Листом від 18 березня 2009 року вих. № 17/689 Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення звернулася до Міністерства внутрішніх справ України з проханням встановити місцезнаходження ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ, та його керівництва.

Листом Міністерства внутрішніх справ України №1/2157 від 16 квітня 2009 року Позивачу надано відповідь, в якій зазначено наступне: установлено, що ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ (код ЄДРПОУ 22967044) 16 травня 1995 року зареєстровано у Святошинській районній у м. Києві державній адміністрації. За даними ДПІ у Святошинському районі міста Києва, юридична та фактична адреса підприємства: пр-т 50-річчя Жовтня, 2Б, м. Київ, ... ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ`підприємницьку діяльність за адресою: пр-т 50-ти річчя Жовтня, 26, м Київ, не здійснює. Встановити фактичне місцезнаходження підприємства не вдалося .

Таким чином, Суд звертає увагу на те, що Позивачем і органами внутрішніх справ на підставі інформації податкових органів зафіксовано, що у Відповідача відбулися організаційні зміни статусу та умов діяльності ліцензіата, закріплених у ліцензії НР № 0062 від 18 вересня 2001 року, а саме:

- за вказаним у ліцензії місцезнаходженням телерадіоорганізації -проспект 50-річчя Жовтня, 2Б, м. Київ, -ліцензіат не знаходиться;

- визначені ліцензією головні напрямки програмної концепції телерадіоорганізації відповідно до вимог Закону України Про телебачення і радіомовлення -створення та розповсюдження інформаційних, публіцистичних, музично-розважальних програм та передач - Відповідачем не здійснюються;

- мовлення згідно з умовами ліцензії серії НР №0062 від 18 вересня 2001 року -

відсутнє.

У зв`язку з вказаними організаційними змінами статусу та умов діяльності Відповідачем, як того вимагає чинне законодавство України та умови виданої Позивачем ліцензії, не було подано заяву про переоформлення ліцензії.

Згідно зі статтею 17 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення`Національна рада в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення Національної ради, прийняті в межах її повноважень, є обов`язковими до виконання на території України.

Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення`рішення про звернення до суду із заявою про анулювання ліцензії приймаються виключно на засіданнях Національної ради.

На засіданні 30 вересня 2009 року Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення прийнято рішення № 1932 Про невиконання ч. 4 ст. 35 Закону України Про телебачення і радіомовлення`ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ , м. Київ (НР №0062 від 18 вересня 2001 року).

Розглянувши акт про неможливість здійснення позапланової перевірки ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ (супутникове мовлення, орбітальна позиція супутника 75* Сх.Д., логотип НАРТ ), враховуючи інформацію Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в місті Києві, керуючись частиною 7 статті 27, пунктом а) статті 59, частиною 5 статті 37, частиною 1 статті 70, статтею 72, частиною 1 статті 73, частиною 1 статті 74 Закону України Про телебачення і радіомовлення , статтями 13, 17, 21 та частиною 2 статті 24 Закону України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення , Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення вирішила:

1. Констатувати факт несвоєчасного подання ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ, заяви на переоформлення ліцензії у зв`язку з організаційними змінами статусу та умов діяльності, що є порушенням частини 4 статті 35 Закону України Про телебачення і радіомовлення .

2. Відповідно до пункту б) частини 5 статті 37 Закону України Про телебачення і радіомовлення`звернутися до суду про анулювання ліцензії ТОВ міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників ТО НАРТ , м. Київ, НР № 0062 від 18 вересня 2001 року.

Суд вважає за необхідне зазначити, що представник Відповідача, керуючись наданим йому частиною 2 статті 51 та статтею 136 Кодексу адміністративного судочинства України правом, в судовому засіданні повністю визнала адміністративний позов.

Враховуючи вимоги чинного законодавства та матеріали справи, Окружний адміністративний суд міста Києва приймає визнання адміністративного позову Відповідачем, оскільки такі дії не суперечать закону та не порушують чиїх-небудь прав, свобод чи інтересів.

Згідно зі статтею 6 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах та відповідно до законів України.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до вимог частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: …(3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Частиною 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи та визнання позову Відповідачем, Суд, керуючись статтею 112 та статтею 136 Кодексу адміністративного судочинства України приймає повне визнання адміністративного позову Відповідачем.

На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 99, 100, 112, 136, 158, 159, 160, 161, 162, 163 та 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В

Адміністративний позов задовольнити повністю.

1. Анулювати ліцензію ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ , м. Київ, серії НР № 0062 від 18 вересня 2001 року.

2. Зобов`язати ТОВ Міжрегіональна асоціація теле- і радіомовників Творче об`єднання НАРТ`повернути анульований бланк ліцензії Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення.

Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя Н. Є. Блажівська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.01.2010
Оприлюднено11.12.2019
Номер документу86235117
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13058/09/2670

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.01.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні