ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № < Внутрішній Номер справи >
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
22 січня 2010 року 11:45 № 7/570
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Арсірія Р.О. , суддів Дегтярьова О.В. Келеберди В.І. при секретарі судового засідання Поліщук О.А. вирішив адміністративну справу
за позовом Підприємства з іноземними інвестиціями "ЛУКОЙЛ-Україна" до 3-тя особа Енергетичної регіональної митниці Центральне митне управління лабораторних досліджень та експертної роботи провизнання недійсним рішення №КТ-124-17/4370-08 від 10.11.2008р. За участі представників:
Від позивача: Журавльов О.С., за довіреністю;
Від відповідача: Волосович С.К., Кепко С.В., за довіреністю;
Від 3-ї особи: Сині цин А.В., за довіреністю.
Позивач звернувся до суду з позовними заявами про визнання недійсними рішень № КТ-124-17/4370-08 від 10.11.2008, № КТ-124-17-4369-08 від 10.11.2008, № КТ-124-17/4368-08 від 10.11.2008, № КТ-124-17/4055-08 від 17.10.2008, № КТ-124-17/4053-08 від 17.10.2008, № КТ-124-17/4052-08 від 17.10.2008 про визначення коду товару.
Позовні вимоги мотивовані тим, що оскаржувані рішення, якими змінено код імпортованого товару, прийняті відповідно до висновків та листів Центрального митного управління лабораторних досліджень та експертної роботи, за якими визначено масову частку вмісту сірки в паливі дизельному, що відрізняються від висновків позивача про вміст масової частки сірки на 0,1 %.
Позивач вважає, що вказані ним відомості є достовірними, а прийняті відповідачем рішення недійсними.
Судом було відкрито провадження у справах за № 7/570, № 7/571, № 7/572, № 7/573, № 7/574, № 7/575.
Ухвалою суду від 04.02.09 зазначені справи відповідно до ст. 116 Кодексу адміністративного судочинства України були об`єднані для спільного розгляду та присвоєно номер 7/570.
Відповідачем були надані заперечення по зазначених позовах, які зводилися до того, що позивач безпідставно керувався відомостями щодо вмісту сірки в імпортованому паливі дизельному, який складав 0,20 %, оскільки за результатами експертизи була встановлена невідповідність задекларованих позивачем відомостей та визначено масову частку сірки в розмірі 0,21 %. Зазначене призвело до невірного визначення позивачем коду товару та обрахування і сплати акцизного збору та податку на додану вартість в неповному обсязі.
Крім того, відповідач посилався на те, що оскаржувані позивачем рішення про визначення коду товару прийняті відповідно до закону та наданих відповідачу повноважень, а отже жодним чином не порушують прав та законних інтересів позивача.
Відповідно до ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України судом було залучено до участі у справі у якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача -Центральне митне управління лабораторних досліджень та експертної роботи.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Позивач відповідно до контракту № SPRO 08063703 від 10.09.2008 отримав дизельне пальне, виробником якого є ТОВ „ЛУКОЙЛ-Ухтанатопереробка", Росія. Відповідно до паспорту № 3008060475 на вказане паливо масова частка сірки в отриманому позивачем паливі складає 0,20 %,
Зазначені відомості були відображені позивачем під час митного оформлення у митних деклараціях № 124000001/2008/009626, № 124000001/2008/009340, № 124000001/2008/009270, № 124000001/2008/009269, № 124000001/2008/009267, № 124000001/2008/009268 та визначено код товару -2710 19 45 00.
Відповідно до ст.70 Митного кодексу України метою митного оформлення є засвідчення відомостей, одержаних під час митного контролю товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, та оформлення результатів такого контролю, а також статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів і транспортних засобів. Митне оформлення здійснюється посадовими особами митного органу.
Операції митного оформлення, порядок їх здійснення, а також форми митних декларацій та інших документів, що застосовуються під час митного оформлення товарів і транспортних засобів, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Під час здійснення митного оформлення відповідачем були відібрані проби для проведення дослідження з метою митного оформлення палива дизельного.
Згідно зі ст.75 Митного Кодексу України з метою здійснення митного контролю та митного оформлення товарів митним органом за вмотивованим письмовим розпорядженням керівника відповідного митного органу або його заступника можуть братися проби та зразки зазначених товарів для дослідження (аналізу, експертизи). Оплата проведення дослідження (аналізу, експертизи) товарів здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Проби та зразки товарів, що перебувають під митним контролем, з дозволу митного органу можуть братися також декларантами та відповідними органами державного контролю.
Проби та зразки товарів беруться у мінімальній кількості, що забезпечує можливість проведення їх дослідження (аналізу, експертизи) за нормативами, затвердженими спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи.
Про взяття проб та зразків товарів, що перебувають під митним контролем, складається акт за формою, встановленою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи.
Декларанти мають право бути присутніми під час взяття проб та зразків товарів посадовими особами митного органу та інших органів державного контролю. Взяття проб та зразків товарів, що перебувають під митним контролем, іншими органами державного контролю, а також декларантами здійснюється у присутності посадових осіб митних органів. Декларанти зобов`язані сприяти посадовим особам митних органів під час взяття проб та зразків товарів і здійснювати за свій рахунок вантажні та інші необхідні операції.
Окрема митна декларація на проби та зразки товарів не подається за умови, що відомості про них будуть наведені в митній декларації, яка подається щодо всіх товарів, які переміщуються через митний кордон України.
Декларанти мають право ознайомлюватися з результатами проведеного дослідження (аналізу, експертизи) взятих проб та зразків товарів та отримувати копії результатів досліджень (аналізів, експертиз).
Порядок взяття проб та зразків товарів, строк проведення їх дослідження (аналізу, експертизи), а також розпорядження ними встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Факт відібрання відповідачем проб для проведення дослідження з метою митного оформлення палива дизельного підтверджується копіями наявних у справі актів про взяття проб і зразків товарів № 133 від 20.10.2008 (партія 62860), № 125 від 02.10.2008 (партія 306900), № 123 від 30.09.2008 (партія 1081800), № 122 від 30.09.2008 (партія 747680), № 120 від 30.09.2008 (партія 1003560), № 121 від 30.09.2008 (партія 760880) та подані відповідні запити до Центрального митного управління лабораторних досліджень та експертної роботи про проведення досліджень з метою визначення хімічного складу (відсоткового вмісту нафти або нафтопродуктів, одержаних з бітумінозних мінералів, відсоткового вмісту інших компонентів, визначених в процесі проведення досліджень; визначення фракційного складу за методом згідно з ГОСТ 2177-99 або ASTM D 6 (з обов`язковим визначенням відсотку дистиляції при 250° С та 350° С); визначення вмісту масової частки сірки; визначення температури спалаху.
При цьому право позивача на участь у відібранні проб було дотримано, про що зазначено у відповідних актах про взяття проб.
За результатами проведених експертних досліджень відібраних проб дизельного пального Центральним митним управлінням лабораторних досліджень та експертної роботи були зроблені висновки.
1. Відповідно до висновку Центрального митного управління лабораторних досліджень №12.1-2287 від 28.10.2008 (акт про взяття проб і зразків № 133 від 20.10.2008) -товар дизельне паливо марки Л 0,2-62 , що надійшов на адресу позивача за своїм хімічним складом є сумішшю аліфатичних вуглеводнів (вміст більше 70 %), за фракційним складом відповідає додатковій примітці пункта 1 е) „газойлі" до групи 27 Пояснень до УКТ ЗЕД, при температурі 250° С переганяється 37 об.% при 350° С переганяється 95 об.%, вміст сірки -0,21 мас. %, температура спалаху в закритому тиглі - +65° С.
Керуючись вказаним висновком відповідач прийняв рішення про визначення коду товару від 10.11.2008 № КТ-124-17/4370-08, в якому зазначено, що графа 31 ВМД № 124000001/8/009626 від 17.10.2008 має містити наступні відомості: важкі дистиляти, газойлі: паливо дизельне Л-0,2-62 вищий ґатунок ГОСТ 305-82, виробник ТОВ „ЛУКОЙЛ-Ухтанафтапереробка", масова частка сірки (%) 0,21, температура спалаху +65 ° С, містить важкі нафтові фракції (та інші нафтопродукти) 37 об.% яких переганяється при температурі 250 ° С та 95 об.% яких переганяється при температурі 350 ° С.
Графа 33 вантажної митної декларації (код товару) повинна містити 2710194900 замість визначеного позивачем коду -2710194500.
2. Відповідно до висновку Центрального митного управління лабораторних досліджень №12.1-2243 від 23.10.2008 (акт про взяття проб і зразків № 125 від 02.10.2008) -товар дизельне паливо марки Л 0,2-62 , що надійшов на адресу позивача за своїм хімічним складом є сумішшю аліфатичних вуглеводнів (вміст більше 70 %), за фракційним складом відповідає додатковій примітці пункта 1 е) „газойлі" до групи 27 Пояснень до УКТ ЗЕД, при температурі 250° С переганяється 38 об.% при 350° С переганяється 96 об.%, вміст сірки -0,2125 мас. %, температура спалаху в закритому тиглі - +66° С.
Керуючись вказаним висновком відповідач прийняв рішення про визначення коду товару від 10.11.2008 № КТ-124-17/4369-08, в якому зазначено, що графа 31 ВМД № 124000001/8/009340 від 01.10.2008 має містити наступні відомості: важкі дистиляти, газойлі: паливо дизельне Л-0,2-62 вищий ґатунок ГОСТ 305-82, виробник ТОВ „ЛУКОЙЛ-Ухтанафтапереробка", масова частка сірки (%) 0,2125, температура спалаху +66 ° С, містить важкі нафтові фракції (та інші нафтопродукти) 38 об. % яких переганяється при температурі 250 ° С та 96 об.% яких переганяється при температурі 350 ° С.
Графа 33 вантажної митної декларації (код товару) повинна містити 2710194900 замість визначеного позивачем коду -2710194500.
3. Відповідно до висновку Центрального митного управління лабораторних досліджень №12.1-2136 від 08.10.2008 (акт про взяття проб і зразків № 123 від 30.09.2008) -товар дизельне паливо марки Л 0,2-62 , що надійшов на адресу позивача за своїм хімічним складом є сумішшю аліфатичних вуглеводнів (вміст більше 70 %), за фракційним складом відповідає додатковій примітці пункта 1 е) „газойлі" до групи 27 Пояснень до УКТ ЗЕД, при температурі 250° С переганяється 38 об.% при 350° С переганяється 96 об.%, вміст сірки -0,21 мас. %, температура спалаху в закритому тиглі - +71° С.
Керуючись вказаним висновком відповідач прийняв рішення про визначення коду товару від 10.11.2008 № КТ-124-17/4055-08, в якому зазначено, що графа 31 ВМД № 124000001/8/009270 від 28.09.2008 має містити наступні відомості: важкі дистиляти, газойлі: паливо дизельне Л-0,2-62 вищий ґатунок ГОСТ 305-82, виробник ТОВ „ЛУКОЙЛ-Ухтанафтапереробка", масова частка сірки (%) 0,21, температура спалаху +71° С, містить важкі нафтові фракції (та інші нафтопродукти) 38 об.% яких переганяється при температурі 250 ° С та 96 об.% яких переганяється при температурі 350 ° С.
Графа 33 вантажної митної декларації (код товару) повинна містити 2710194900 замість визначеного позивачем коду -2710194500.
4. Відповідно до висновку Центрального митного управління лабораторних досліджень №12.1-2142 від 08.10.2008 (акт про взяття проб і зразків № 122 від 30.09.2008) -товар дизельне паливо марки Л 0,2-62 , що надійшов на адресу позивача за своїм хімічним складом є сумішшю аліфатичних вуглеводнів (вміст більше 70 %), за фракційним складом відповідає додатковій примітці пункта 1 е) „газойлі" до групи 27 Пояснень до УКТ ЗЕД, при температурі 250° С переганяється 37 об.% при 350° С переганяється 96 об.%, вміст сірки -0,21 мас. %, температура спалаху в закритому тиглі - +69° С.
Керуючись вказаним висновком відповідач прийняв рішення про визначення коду товару від 17.10.2008 № КТ-124-17/4053-08, в якому зазначено, що графа 31 ВМД № 124000001/8/009269 від 28.09.2008 має містити наступні відомості: важкі дистиляти, газойлі: паливо дизельне Л-0,2-62 вищий ґатунок, виробник ТОВ „ЛУКОЙЛ-Ухтанафтапереробка", масова частка сірки (%) 0,21, температура спалаху +69 ° С, містить важкі нафтові фракції (та інші нафтопродукти) 37 об.% яких переганяється при температурі 250 ° С та 96 об.% яких переганяється при температурі 350 ° С.
Графа 33 вантажної митної декларації (код товару) повинна містити 2710194900 замість визначеного позивачем коду -2710194500.
5. Відповідно до висновку Центрального митного управління лабораторних досліджень №12.1-2269 від 27.10.2008 (акт про взяття проб і зразків № 120 від 30.09.2008) -товар дизельне паливо марки Л 0,2-62 , що надійшов на адресу позивача за своїм хімічним складом є сумішшю аліфатичних вуглеводнів (вміст більше 70 %), за фракційним складом відповідає додатковій примітці пункта 1 е) „газойлі" до групи 27 Пояснень до УКТ ЗЕД, при температурі 250° С переганяється 36 об.% при 350° С переганяється 95 об.%, вміст сірки -0,21 мас. %, температура спалаху в закритому тиглі - +68° С.
Керуючись вказаним висновком відповідач прийняв рішення про визначення коду товару від 10.11.2008 № КТ-124-17/4368-08, в якому зазначено, що графа 31 ВМД № 124000001/8/009267 від 28.09.2008 має містити наступні відомості: важкі дистиляти, газойлі: паливо дизельне Л-0,2-62 вищий ґатунок ГОСТ 305-82, виробник ТОВ „ЛУКОЙЛ-Ухтанафтапереробка", масова частка сірки (%) 0,21, температура спалаху +68 ° С, містить важкі нафтові фракції (та інші нафтопродукти) 36 об.% яких переганяється при температурі 250 ° С та 95 об.% яких переганяється при температурі 350 ° С.
Графа 33 вантажної митної декларації (код товару) повинна містити 2710194900 замість визначеного позивачем коду -2710194500.
6. Відповідно до висновку Центрального митного управління лабораторних досліджень №12.1-2135 від 08.10.2008 (акт про взяття проб і зразків № 121 від 30.09.2008) -товар дизельне паливо марки Л 0,2-62 , що надійшов на адресу позивача за своїм хімічним складом є сумішшю аліфатичних вуглеводнів (вміст більше 70 %), за фракційним складом відповідає додатковій примітці пункта 1 е) „газойлі" до групи 27 Пояснень до УКТ ЗЕД, при температурі 250° С переганяється 38 об.% при 350°С переганяється 96 об.%, вміст сірки -0,21 мас. %, температура спалаху в закритому тиглі - +71° С.
Керуючись вказаним висновком відповідач прийняв рішення про визначення коду товару від 17.10.2008 № КТ-124-17/4052-08, в якому зазначено, що графа 31 ВМД № 124000001/8/00929268 від 28.09.2008 має містити наступні відомості: важкі дистиляти, газойлі: паливо дизельне Л-0,2-62 вищий ґатунок ГОСТ 305-82, виробник ТОВ „ЛУКОЙЛ-Ухтанафтапереробка", масова частка сірки (%) 0,21, температура спалаху +71°С, містить важкі нафтові фракції (та інші нафтопродукти) 38 об.% яких переганяється при температурі 250°С та 96 об.% яких переганяється при температурі 350°С.
Графа 33 вантажної митної декларації (код товару) повинна містити 2710194900 замість визначеного позивачем коду -2710194500.
Як вбачається з зазначеного вище, на митну територію України була здійснена поставка палива дизельного. Товаросупровідними документами передбачений вміст масової частки сірки 0,20 %, про що свідчить, зокрема, наявна у матеріалах справи копія паспорта, У той же час за результатами проведених митним органом досліджень встановлено, що задекларований позивачем товар має інший хімічний склад, зокрема, містить більшу масову часткою сірки. Дослідження проведені Центральним митним управлінням лабораторних досліджень та експертної роботи ДМС України.
З метою підтвердження висновків Центрального митного управління лабораторних досліджень та експертної роботи щодо визначення коду імпортованого товару судом за власною ініціативою було призначено судово-хімічну експертизу (ухвала від 04.02.2009).
17.09.09 експертом Київського науково-дослідного інституту судових експертиз було надіслано до суду повідомлення № 4587 про неможливість проведення судово-хімічної експертизи через відсутність обладнання для визначення якості нафтопродуктів, в тому числі для визначення кількісного вмісту сірки в дизельному паливі марки Л 0,2-62.
Таким чином, судом було вжито всіх необхідних заходів для встановлення фактичних обставин справи, однак питання про достовірність висновків митного органу стосовно отриманого позивачем товару (код 2710 19 45 00 -визначений митним органом) з товаром який поставлявся на митну територію України (код 2710 19 45 00 - задекларований під час митного оформлення від імені позивача його декларантом) залишилося невирішеним.
Зазначене обумовлено тим, що відповідач, здійснивши відбір зразків поставленого на митну територію дизельного пального для проведення експертного дослідження, всупереч вимогам пунктів 11-13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2002 № 1862 „Про затвердження порядку взяття (надання) проб і зразків товарів, проведення досліджень (аналізу, експертизи) з метою їх митного оформлення" не забезпечив збереження відібраних зразків під час існування спору, щодо визначення хімічних характеристик палива.
Крім того, відповідно до Порядку списання, повернення та передання проб і зразків товарів після проведення досліджень (аналізу, експертизи) Центральним митним управлінням лабораторних досліджень та експертної роботи, затвердженого наказом Державної митної служби України від 17.08.2007 № 702 вказані проби зберігаються в управлінні протягом двох місяців з часу реєстрації запиту про проведення досліджень, а такі, що швидко псуються -протягом терміну їх зберігання.
Протягом вказаного строку власник або уповноважена ним особа може письмово звернутися з вимогою щодо їх повернення.
Про повернення зразків складається акт, який затверджується начальником Управління або уповноваженою ним особою.
Проби та зразки товарів, за якими не звернувся власник або уповноважена ним особа після закінчення терміну зберігання списуються Управлінням на підставі акта про списання проб і зразків товарів.
В матеріалах справи міститься відповідь Першого начальника Енергетичної регіональної митниці, з якого вбачається, що позивач звертався з вимогою про повернення відібраних зразків листом від 17.11.2008 № 5923. Однак, позивачу було надано відповідь від 24.11.2008 № 22/2-11764, що відібрані зразки опломбовані та зберігаються в лабораторії протягом двох місяців.
Під час розгляду справи було встановлено, що відібрані зразки не були збережені або повернуті на вимогу позивача, всупереч вимог вищезазначених нормативних актів. Крім того митний орган при знищенні зразків не врахував повідомлення суду про відкриття провадження по справі щодо рішення митного органу, прийнятого на підставі лабораторного дослідження зразків палива.
З іншого боку, позивач не надав суду будь-яких доказів які б свідчили про те, що він прийняв товар тієї якості, яка передбачена товаросупровідними документами. Не надав доказів, що долучені до матеріалів справи сертифікати якості, паспорт № 3008060475 відносяться саме до отриманого ним товару.
Зокрема, позивач не надав доказів виконання вимог п.2, 29, 30, 31 Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю (затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 та є чинною).
Відповідно до Закону України „Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі види товарів" (в редакції чинній на момент прийняття відповідачем оскаржуваних рішень) було передбачено, що важкі дистиляти (дизельне пальне) з вмістом масової частини сірки класифіковане за кодом УКТ ЗЕД 2710 19 45 00, тобто містить понад 0,2 відсотка сірки акцизний збір складає 45 євро за 1000 кг, а важкі дистиляти (дизельне пальне) з вмістом масової частини сірки класифіковане за кодом УКТ ЗЕД 2710 19 49 00 більш як 0,05 %, але не більше 0,2 відсотка - 35 євро за 1000 кг.
Як зазначалося вище, під час проведення експертного дослідження за відібраними зразками дизельного пального, задекларованого позивачем, було визначено, що останнє відповідає коду УКТ ЗЕД 2710 19 45 00.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2007 № 545 „Про затвердження Правил ведення обліку, зберігання та реалізації дизельного палива залежно від вмісту масової частки сірки" передбачено, що вид дизельного палива залежно від вмісту масової частки сірки визначається на підставі паспорта якості, виданого випробувальною лабораторією підприємства - виробника дизельного палива на кожну партію відвантаженої готової продукції, або паспорта якості дизельного палива, що ввозиться на митну територію України, який може бути виданий іншою акредитованою лабораторією на кожну партію відвантаженої готової продукції. Відомості, що містяться у паспорті якості, підтверджуються сертифікатом відповідності, виданим в установленому порядку уповноваженим органом із сертифікації, визначеним відповідно до законодавства.
Органи державної податкової служби та Держмитслужби під час здійснення контролю за правильністю нарахування та сплати акцизного збору з дизельного палива можуть відбирати зразки продукції для проведення в установленому порядку експертизи щодо вмісту масової частки сірки. У разі коли за результатами проведення експертизи буде встановлена невідповідність відвантаженої партії дизельного палива показникам, зазначеним у паспорті якості та сертифікаті відповідності, для визначення виду дизельного палива за вмістом масової частки сірки застосовуються результати зазначеної експертизи.
Акцизний збір з дизельного палива обчислюється за ставками, встановленими законодавством залежно від вмісту масової частки сірки.
Як з`ясовано під час розгляду справи, відповідачем у зв`язку з прийнятими рішеннями про зміну коду товару -дизельного пального не було прийнято рішень про перерахунок заявленого позивачем до сплати акцизного збору та податку на додану вартість.
Таким чином позивачу на підставі оскаржуваних рішень не було донараховано податкових зобов`язань.
Відповідно до ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно з ч. 1 та 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Під час розгляду судом не було виявлено будь-яких порушень прав та законних інтересів позивача при винесенні оскаржуваних рішень, а також невідповідності дій (рішень) відповідача вимогам чинного законодавства.
Зважаючи на це суд прийшов до висновку про необґрунтованість позовних вимог.
Керуючись ст. ст. 69-71, 94, 160-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
У позові Підприємства з іноземними інвестиціями "ЛУКОЙЛ-Україна" відмовити повністю.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Головуючий Суддя Р.О. Арсірій
Судді О.В. Дегтярьова
В.І. Келеберда
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2010 |
Оприлюднено | 11.12.2019 |
Номер документу | 86235152 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Арсірій Р.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні