Рішення
від 11.12.2019 по справі 300/2025/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"11" грудня 2019 р. справа № 300/2025/19

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Микитюк Р.В., розглянувши в письмовому провадженні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Центру надання адміністративгих послуг Городенківської районної державної адміністрації Кісілюка В.Я., третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

11.10.2019 ОСОБА_1 (надалі - позивач) звернулася в суд із адміністративним позовом до Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Центру надання адміністративних послуг Городенківської районної державної адміністрації Кісілюка В.Я. (надалі - відповідач), третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій.

Позовні вимоги мотивовані тим, що судовим рішенням у справі №342/1304/17 Тлумацького районного суду Івано-Франківської області постановлено - визнати за ОСОБА_1 та ОСОБА_2 право на Ѕ частину кожному у статутному фонді юридичної особи унітарне мале приватне підприємство "Автомобіліст" ідентифікаційний номер 19394409, юридична адреса: вул. Івасюка, 5 м. Городенка, що знаходиться за адресою вул. Будівельна, 6 в м. Городенка, розміщеного на земельній ділянці площею 0,66 га, що перебуває в користуванні на підставі державного акта на право постійного користування землею II-ІФ №001177 (04-01-4/000066) виданого 08.05.1997 Городенківською міською радою та зареєстрованого в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №67.

Дане рішення підлягає виконанню, в т. ч. примусовому у випадку, якщо не буде відповідачем у цивільній справі виконане добровільно, що передбачено положеннями Конституції України, ЦПК України та Закону України "Про виконавче провадження", ст. 1 якого зазначає, що виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню, а ст. 6 ч.ч. 3, 4 Закону, - що у випадках, передбачених законом, рішення можуть виконуватися іншими органами, при цьому ці органи не є органами примусового виконання.

Відповідач позивачу спочатку відмовляв усно вчинити відповідні виконавчі дії, а урешті відмовив і письмово, при чому за підписом начальника Центру надання адміністративних послуг Городенківської районної державної адміністрації, при тому усьому, що відповідно до Закону "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (ч.5 ст. 6) втручання будь-яких органів, їх посадових осіб, громадян, юридичних осіб та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, у діяльність державного реєстратора під час проведення реєстраційних дій, крім випадків, передбачених цим Законом, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом. Крім цього, згідно ч. 6 ст. 14 Закону - направлення судових рішень щодо проведення реєстраційної дії для примусового виконання здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про виконавче провадження", що значить - за відповідною заявою стягувача, а згідно ст. 25 ч.2 п. 2 цього ж Закону - Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі.

Отже, позивач вважає, що бездіяльність відповідача (відмова виконати судове рішення) є протиправною, а тому відповідач повинен бути зобов`язаний адміністративним судом виконати судове рішення в справі 342/1304/17т Тлумацького районного суду Івано-Франківської області та надати суду звіт про виконання уже судового рішення в справі за цим адміністративним позовом.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.10.2019 дану позовну заяву залишено без руху та надано позивачу десятиденний строк з дня отримання ухвали для усунення недоліків (а.с. 12-13).

21.10.2019 позивач усунув недоліки позовної заяви, відтак ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.10.2019 відкрито провадження у справі, розгляд справи ухвалено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) (а.с. 1-2).

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 11.11.2019. Щодо заявлених позовних вимог відповідач заперечив з підстав, наведених у відзиві на позовну заяву. Зокрема зазначив, що перелік документів для проведення даної реєстраційної дії передбачений п.4 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зокрема для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, крім змін до відомостей, передбачених частиною п`ятою цієї статті подається ще пакет документів. З наведеним вище пакетом документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів малого приватного підприємства "Автомобіліст" (і.к. 19394409) заявник не звертався (а.с.26-27).

Позивач скористалася своїм правом на подання відповіді на відзив, яка надійшла на адресу суду 18.11.2019 у виді заперечення. У даному запереченні позивач зокрема зазначила, що відзив відповідача відхилити як необґрунтований, а надуманий, позовну заяву позивача задовольнити повністю. (а.с. 32 та зворотна сторона).

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 КАС України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши в сукупності письмові докази, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги та відповідь на відзив, а відповідач відзив на позов, встановив наступне.

Рішенням Тлумацького районного суду Івано-Франківської області у справі №342/1304/17, яке змінено Апеляційним судом Івано-Франківської області та постановлено - визнати за ОСОБА_1 та ОСОБА_2 право на Ѕ частину кожному у статутному фонді юридичної особи унітарне мале приватне підприємство "Автомобіліст", ідентифікаційний номер 19394409, юридична адреса: вул. Івасюка, 5 м. Городенка, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1 . Городенка, розміщеного на земельній ділянці площею 0,66 га, що перебуває в користуванні на підставі державного акта на право постійного користування землею II-ІФ №001177 (04-01-4/000066) виданого 08.05.1997 Городенківською міською радою та зареєстрованого в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №67.

ОСОБА_1 звернулася до Державного реєстратора Кісілюка В.Я. із заявою від 24.08.2019, в якій просила в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внести відомості на підставі судового рішення у справі №342/1304/17, а саме відомості про те, що статутний фонд юридичної особи - унітарне мале приватне підприємство "Автомобіліст", ідентифікаційний номер 19394409, юридична адреса: вул. Івасюка, 5 м. Городенка, що знаходиться за адресою вул. Будівельна, 6 в м. Городенка, розміщеного на земельній ділянці площею 0,66 га, що перебуває в користуванні на підставі державного акта на право постійного користування землею II-ІФ №001177 (04-01-4/000066) виданого 08.05.1997 Городенківською міською радою та зареєстрованого в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №67 належить по Ѕ частині ОСОБА_1 та ОСОБА_2 . Одночасно прошу надати номер рахунку, на який має сплатити 51 грн. за адміністративну послугу, що стосується виконання судового рішення (а.с.16-17).

Начальником Центру надання адміністративних послуг Городенківської районної державної адміністрації Івано-Франківської області на заяву позивача надано відповідь за вих. №25 від 12.09.2019, у якій зазначено, що на Вашу заяву, щодо проведення державної реєстрації змін до установчих документів малого приватного підприємства "Автомобіліст" (і.к. 19394409) повідомляємо, що перелік документів для проведення даної реєстраційної дії передбачений п.4 ст. 17 Закону України Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", зокрема для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, крім змін до відомостей, передбачених частиною п`ятою цієї статті подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв`язку з юридичною особою;

7) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;

8) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

10) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов`язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи.

Реквізити для сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи: (УК у Город. р-ні/Городенк. р/22010300) 37885629 (ГУДКСУ в Івано-Фр. області) 899998 (31410501009121) (сума 580 грн.) (а.с.18).

Не погоджуючись з даною відповіддю, позивач звернулася до суду за захистом свого права.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.

Згідно положень ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд перевіряє дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.

Повноваження державного реєстратора у спірних правовідносинах регулюються, зокрема, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" 15.05.2003 року № 755-IV (далі Закон № 755-IV).

Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону №755-IV (в редакції, чинній на час звернення позивача з заявою від 24.08.2019 року до Державного реєстратора, в якій просила (в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внести відомості на підставі судового рішення у справі №342/1304/17, а саме відомості про те, що статутний фонд юридичної особи - унітарне мале приватне підприємство "Автомобіліст", ідентифікаційний номер 19394409, юридична адреса: вул. Івасюка, 5 м. Городенка, що знаходиться за адресою вул. Будівельна, 6 в м. Городенка, розміщеного на земельній ділянці площею 0,66 га, що перебуває в користуванні на підставі державного акта на право постійного користування землею II-ІФ №001177 (04-01-4/000066) виданого 08.05.1997 Городенківською міською радою та зареєстрованого в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №67 належить по Ѕ частині ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ) Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.

Частиною 1 статті 4 Закону №755-IV встановлено, що державна реєстрація базується на таких основних принципах: 1) обов`язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; 2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; 3) врегулювання відносин, пов`язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; 4) державної реєстрації за заявницьким принципом; 6) єдності методології державної реєстрації; 7) об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; 9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.

Згідно з частиною 4 статті 10 зазначеного Закону відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.

Статтею 3 Закону № 755-IV передбачено, що дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Законом можуть бути встановлені особливості державної реєстрації об`єднань громадян (у тому числі професійних спілок), благодійних організацій, партій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, банків, торгово-промислових палат, фінансових установ (у тому числі кредитних спілок), бірж, а також інших установ та організацій.

Об`єднання громадян (у тому числі професійні спілки), благодійні організації, партії, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, банки, торгово-промислові палати, фінансові установи (у тому числі кредитні спілки), біржі, інші установи та організації, для яких законом встановлені особливості державної реєстрації, набувають статусу юридичної особи лише з моменту їх державної реєстрації у порядку, встановленому цим Законом.

У відповідності до ч. 2 ст. 4 Закону № 755-IV державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, на підставі документів, поданих у паперовій формі, проводиться в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя за місцезнаходженням юридичної особи чи громадського формування, що не має статусу юридичної особи.

За наказом Міністерства юстиції України державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, на підставі документів, поданих у паперовій формі, у визначених випадках може проводитися в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць, визначених абзацом першим цієї частини, або незалежно від місцезнаходження юридичної особи чи громадського формування, що не має статусу юридичної особи, в межах України.

Державна реєстрація фізичних осіб - підприємців на підставі документів, поданих у паперовій та електронній формі, а також державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, на підставі документів, поданих в електронній формі, проводиться незалежно від їх місця знаходження.

Згідно ч. 3 даного Закону державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у результаті нотаріального посвідчення правочину, предметом якого є відчуження (передання) частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи (крім акціонерних товариств, товариств з обмеженою відповідальністю, товариств з додатковою відповідальністю), у результаті видачі свідоцтва про право на спадщину на частку засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи (крім акціонерних товариств, товариств з обмеженою відповідальністю, товариств з додатковою відповідальністю) проводиться нотаріусом, яким вчинено відповідну нотаріальну дію, відразу після вчинення посвідчувального напису на документі або підписання документа, що ним видається, крім випадків нотаріального посвідчення правочину, правовий наслідок якого пов`язується з настанням певної обставини, та інших випадків, передбачених цією статтею.

У відповідності до ч. 1 ст. 14 Закону № 755-IV визначено, що документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Частинами 5, 6 зазначеного Закону встановлено, що направлення судових рішень, які тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, та про заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій здійснюється у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та Єдиним державним реєстром судових рішень.

Направлення судових рішень щодо проведення реєстраційної дії для примусового виконання здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про виконавче провадження"

Частиною 4 статті 17 Закону № 755-IV (в редакції, чинній на час спірних правовідносин) було визначено, що для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, крім змін до відомостей, передбачених частиною п`ятою цієї статті, подаються такі документи:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв`язку з юридичною особою;

7) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;

8) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

10) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов`язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи.

Матеріалами справи встановлено, що позивач з наведеним вище пакетом документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів малого приватного підприємства "Автомобіліст" (і.к. 19394409) не зверталася, а зверталася тільки із заявою від 24.08.2019, в якій просила внести в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості на підставі судового рішення у справі №342/1304/17, а саме відомості про те, що статутний фонд юридичної особи - унітарне мале приватне підприємство "Автомобіліст", ідентифікаційний номер 19394409, юридична адреса: вул. Івасюка, 5 м. Городенка, що знаходиться за адресою вул. Будівельна, 6 в м. Городенка, розміщеного на земельній ділянці площею 0,66 га, що перебуває в користуванні на підставі державного акта на право постійного користування землею II-ІФ №001177 (04-01-4/000066) виданого 08.05.1997 Городенківською міською радою та зареєстрованого в книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №67 належить по Ѕ частині ОСОБА_1 та ОСОБА_2 (а.с. 16-17).

Отже, позивач не виконала законні вимоги відповідача щодо надання документів та сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

За змістом ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З урахуванням вищезазначеного, суд на підставі наданих учасниками справи письмових доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, дійшов висновку, що в задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

позивач: ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1 ;

відповідач: Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Центру надання адміністративних послуг Городенківської районної державної адміністрації, адреса: вул. Богуна, 13, м. Городенка, Городенківський район, Івано-Франківська область, 78100, код ЄДРПОУ 04054381;

третя особа: ОСОБА_2 , АДРЕСА_3 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_2 .

Суддя Микитюк Р.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2019
Оприлюднено12.12.2019
Номер документу86265508
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2025/19

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єзеров А.А.

Постанова від 24.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 07.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Рішення від 11.12.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 25.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Микитюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні