Ухвала
від 12.12.2019 по справі 487/632/19
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/632/19

Провадження № 1-кс/487/9427/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12.12.2019 року м. Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СУ ГУНП в Миколаївській області за погодженням з прокурором відділу прокуратури Миколаївської області ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ, в якому просив надати доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з можливість їх вилучення. Клопотання обґрунтоване тим, що здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №12018150000000278 від 06.09.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 367, ч.2 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч.3 ст.15 ч.5 ст.191 КК України. Органом досудового розслідування встановлено абонентські номери оператора телекомунікації, якими користуються службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та КВП. Отримання інформації, яка перебуває у володінні вказаного оператора за період з 01.12.2017 р. по теперішній час потрібна для підтвердження факту спілкування службових осіб та співробітників вказаних підприємств. Оскільки отримати таку інформацію можливо лише під час тимчасового доступу,яка може бути використана як доказ, слідчий звернувся до суду з відповідним клопотанням.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив його задовольнити.

Відповідно до ст. 163 КПК України, клопотання розглянуто без участі особи у володінні якої знаходяться речі та документи.

Вислухавши пояснення слідчого, дослідивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, слідчий суддя дійшов до наступного.

Судом встановлено, що слідчими у групі слідчих здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №12018150000000278 від 06.09.2018 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 367, ч.2 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч.3 ст.15 ч.5 ст.191 КК України.

Процесуальне керівництво у зазначеному кримінальному провадженні здійснюється прокурорами прокуратури Миколаївської області та Заводського відділу Миколаївської місцевої прокуратури №1.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснюється за фактами: неналежного виконання в період з серпня 2018 року до лютого 2019 року службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 ) (ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) своїх службових обов`язків, внаслідок несумлінного ставлення до них, у зв`язку з чим під виглядом вершкового масла, сиру твердого та кисломолочного до мережі навчальних закладів м. Миколаєва було поставлено речовину, що містила жири немолочного походження та не відповідала нормам ДСТУ; заволодіння службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄРДПОУ НОМЕР_2 ), в період з серпня 2018 року по січень 2019 року грошовими коштами КВП у розмірі 2040312 грн., шляхом постачання на підставі укладеного договору речовини під виглядом вершкового масла, що використовувалось для харчування дітей у начальних закладах м. Миколаєва; замаху службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в період лютого 2019 року на заволодіння коштами КВП у розмірі 4110069 грн., шляхом постачання на підставі укладених договорів речовин під виглядом вершкового масла, сиру твердого та кисломолочного, що використовувалось для харчування дітей у начальних закладах м. Миколаєва.

Встановлено, що 14.03.2016 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договір дистрибуції №806 молочних харчових продуктів. Придбання сиру кисломолочного здійснювалась ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на підставі договору поставки від 17.07.2017 №237, укладеного з ПП « ОСОБА_5 ».

При цьому, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » частину придбаної у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » молочну продукцію ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » збувало до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Окрім зазначеного, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » займають одне офісне та складське приміщення, користуються одним й тим же транспортом для поставки харчової продукції. Керівниками та засновниками вказаних Товариств є пов`язані між собою особи.

У відповідності до інформації з ІНФОРМАЦІЯ_9 та згідно затвердженого асортименту ПП « ОСОБА_5 » не здійснюється виробництво сиру кисломолочного 18% жирності за ДСТУ 4554:2006, а лише виробництво продукту молоковмісного сирного, відігрітого по домашньому 18% жирності, що фасується у картонні ящики з мішками-вкладишами з полімерних плівок. При цьому, в ході проведення 20.02.2019 санкціонованих обшуків за місцем розташування дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів м. Миколаєва виявлено продукцію ПП « ОСОБА_5 » з маркуванням «Сир кисломолочний 18% жиру ДСТУ 15554 2006, виробник ПП « ОСОБА_5 », АДРЕСА_1 , адреса потужностей: АДРЕСА_2 ».

ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в період з моменту укладання договору до березня 2019 здійснювало відвантаження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » молочну продукцію з номенклатурою - МАСЛО 73%ТМ ВР 10 кг., МАСЛО 73% ТМ ВР 5 кг., МАСЛО 73% СЕЛЯНСЬКЕ ВАГ ДСТУ 3х5кг.

Згідно оборотно сальдової відомості «Закупівлі» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » протягом період з серпня 2018 по лютий 2019 придбало у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » товар:

-масло 73% в кількості 8060,0 кг на загальну суму 573985,8 грн з ПДВ;

-масло 73% 10кг. в кількості 19240,0 кг. на загальну суму 1331031,6 грн. з ПДВ;

-сиру сичужного твердого 50% жирності (Російський) 11331,2 кг. на суму 914349,98 з ПДВ.

У відповідності з аналогічної відомості ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » протягом періоду з серпня 2018 по лютий 2019 придбало у ПП « ОСОБА_5 » товар:

-сир кисломолочний 18% жирності в кількості 17775,0 кг. на загальну суму 725600,09 з ПДВ.

Відповідно до бухгалтерської документації встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » майже при кожному придбанні продукції замовляло одну коробку вершкового масла ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » вагою 5 кілограмів, вартість кілограму продукції становила в середньому 120 (сто двадцять) гривень. Це обумовлено тим, що КВП здійснювало перевірку отриманої продукції шляхом лабораторних досліджень та з метою конспірації, приховування своїх злочинних дій, саме продукцію ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на такі дослідженні і направляли, при цьому коробка при доставці містила відповідну «мітку», про яку було відомо ОСОБА_6 . Загальний масив поставленої продукції була ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », яка як встановлено містить немолочні жири.

В ході аналізу інформації щодо реалізації продукції ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на замовлення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за період з 01.05.2018 по 28.02.2019 за даним ЄРПН встановлено, що продукцію МАСЛО 73%ТМ ВР 10 кг, МАСЛО 73% ТМ ВР 5 кг зазначено під кодом УКТЗЕД 040520300 (молочні пасти), в свою чергу МАСЛО 73% СЕЛЯНСЬКЕ ВАГ ДСТУ 3х5кг має код УКТЗЕД 0405101900 (вершкове масло). В ході аналізу інших товарів встановлено відповідність кодам УКТЗЕД, що свідчить про проведену перевірку та виявлення службовими особами ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » помилок допущених у видаткових накладних та умисного зазначення продукції МАСЛО 73%ТМ ВР 10 кг, МАСЛО 73% ТМ ВР 5 кг під кодом молочної пасти у податкових накладних.

В подальшому, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » при отриманні продукції здійснювало її перепродаж до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », при цьому у податкових накладних змінено номенклатуру товару МАСЛО 73%ТМ ВР 10 кг, МАСЛО 73% ТМ ВР 5 кг, МАСЛО 73% СЕЛЯНСЬКЕ ВАГ ДСТУ 3х5кг та зазначено Вершкове масло 73% або МАСЛО 73% й код УКТ ЗЕД скорочено до 4 цифр, й був відображений 0405.

В ході досудового розслідування встановлено, що перелічені дії не дають можливості ідентифікувати здійсненну операцію та її зміст товар, оскільки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » при змінні номенклатури товару ототожнює отримане вершкове масло різних торгових марок, та як зазначено вище з різними кодами УКТЗЕД. Надалі продукція з Товариства до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відвантажується як «масло 73%», «вершкове масло». Аналогічна ситуація з твердими сирами отриманими з ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та кисломолочним сиром виробник якого є ПП « ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » змінює номенклатуру на «сир сичужний (твердий) 50%» та «сир кисломолочний 18%».

01.12.2017 ІНФОРМАЦІЯ_11 оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор тендеру UA-2017-12-01-001962-c) послуг з організації харчування в навчальних закладах міста загальною очікуваною вартістю 77 919 617,64 грн. За результатами здійсненої процедури закупівлі 30.03.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_11 та ІНФОРМАЦІЯ_12 (надалі КВП) укладено договір № 6-4 на надання послуг з організації харчування в навчальних закладах міста на загальну суму 63 244 813,84 грн.

Так, 07.07.2018 КВП оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор тендеру UA-2018-07-07-000008-a) вершкового масла (жирність 72,5%-82,5%) на загальну вагу 11 500 кг очікуваною вартістю 1 943 500,00 грн. За результатами здійсненої процедури закупівлі 16.08.2018 між КВП в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_7 укладено договір №16/08/18/1 на постачання вершкового масла жирністю 72/5%-73%, фасованого 5кг-10кг. на загальну суму 1 942 350 грн., що має відповідати ДСТУ: 4399:2005 «Масло вершкове».

При цьому, в ході надання послуг з організації харчування в навчальних закладах за договором № 6-4 від 30.03.2018 до навчальних закладів міста Миколаєва під виглядом масла солодковершкового « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » виробник ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » умістом жиру 73%, фасованого у коробки по 10 кг, виготовленого за ДСТУ: 4399:2005 «Масло вершкове», поставлено значний обсяг недоброякісної продукції під виглядом вершкового масла, яке використовувалось для харчування дітей.

Окрім того, поставляючи неякісну продукцію директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_7 до видаткових накладних надавались посвідчення про якість, видані ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », тоді як у вказаного підприємства Товариство продукцію не закуповувало.

В свою чергу КВП відповідно договору №16/08/18/1 від 16.08.2018 в період з 01 жовтня 2018 року по 14 лютого 2019 року здійснило оплату за поставлену ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » продукцію під виглядом масла солодковершкового шляхом перерахування коштів згідно виписки по рахунку № НОМЕР_5 , на загальну суму 2 040 312 грн.

12.12.2018 в рамках кримінального провадження з дитячого навчального закладу м. Миколаєва здійснено відбір зразку масла солодковершкового « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » виробника ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » із партій поставлених ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на виконання договору закупівлі товарів №16/08/18/1 від 16.08.2018 та договору на надання послуг з організації харчування № 6-4 від 30.03.2018.

За результатами проведеного дослідження, вищевказаний зразок продукції не відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове» та становить в своєму складі більше ніж 99% не молочних жирів та взагалі не є вершковим маслом. На підставі отриманих відомостей за результатами дослідження бюром судово-ветеринарних досліджень ІНФОРМАЦІЯ_14 проведено експертизу, за висновками якої встановлено, що вилучений зразок продукції під виглядом вершкового масла не є вказаним продуктом, є небезпечним для вживання та не відповідає нормам ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове».

Надалі, 16.10.2018 ІНФОРМАЦІЯ_11 оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор тендеру UA-2018-10-16-002053-b) послуг з організації харчування в навчальних закладах міста, загальною очікуваною вартістю 85 094 432,13 грн. За результатами здійсненої процедури закупівлі 22.12.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_11 та ІНФОРМАЦІЯ_12 (надалі КВП) укладено договір № 6-2 на надання послуг з організації харчування в навчальних закладах міста на загальну суму 82 815 00,00 грн.

Так, 22.12.2018 КВП оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор тендеру UA-2018-12-22-000022-b) вершкового масла (жирність 72,5%-82,5%) на загальну вагу 21 420 кг очікуваною вартістю 4 112 600,00 грн. За результатами здійсненої процедури закупівлі 08.02.2019 між КВП в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_8 укладено договір № 08/02/2019-4 на постачання вершкового масла (жирність 72/5%-73%) на загальну суму 4 110 069,60 грн., що має відповідати ДСТУ: 4399:2005 «Масло вершкове».

При цьому, в ході надання послуг з організації харчування в навчальних закладах за договором № 6-2 від 22.12.2018 до навчальних закладів міста Миколаєва під виглядом масла солодковершкового « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » виробник ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » умістом жиру 73%, фасованого у коробки по 10 кг, виготовленого за ДСТУ: 4399:2005 «Масло вершкове», поставлено значний обсяг недоброякісної продукції під виглядом вершкового масла, яке використовувалось для харчування дітей.

Окрім того, поставляючи неякісну продукцію, директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_8 до видаткових накладних надавались посвідчення про якість, видані ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », тоді як у вказаного підприємства Товариство продукцію не закуповувало.

Попередньо встановлено, що в період з 11.02.2019 до 18.02.2019 на замовлення КВП було поставлено 225 кг речовини під виглядом масла солодковершкового « ІНФОРМАЦІЯ_13 » ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » виробника ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на загальну вартість 34 378,50 грн.

20.02.2019 слідчими слідчої групи проведено 138 санкціонованих обшуків за місцем розташування дошкільних та шкільних навчальних закладах на території м. Миколаєва, КВП, ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та офісних, складських приміщень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

За результатами проведення зазначених обшуків вилучено зразки продукції під виглядом:

вершкового масла виробника ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ДСТУ 4399:2005, адреса виробництва: АДРЕСА_3 ;

сиру твердого російського класичного виробника ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ТМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ДСТУ 6003:2008 (Сир твердий ТУ), ТУ 15.5 24934992-005:2005

сиру кисломолочного виробника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄРДПОУ НОМЕР_6 ), адреса виробництва: АДРЕСА_4 , ДСТУ 4554:2006 (Сир кисломолочний ТУ), вилучений 20.02.2019, дата виготовлення 24.02.2019;

сиру кисломолочного виробника ПП « ОСОБА_5 » (ЄРДПОУ НОМЕР_7 ), адреса виробництва: АДРЕСА_5 , ДСТУ 4554:2006 (Сир кисломолочний ТУ), вилучений 20.02.2019, дата виготовлення 24.02.2019.

Загалом в ході обшуків вилучено речовину під виглядом масла вершкового на загальну вагу 930 кг., сиру твердого загальною вагою 200 кг. й кисломолочного загальною вагою 150 кг. Надалі, в період лютого березня 2019, з метою проведення дослідження вказаних речовин на відповідність вимогам Державних стандартів України, за участі спеціалістів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » здійснено відбір понад 265 (двохсот шістдесяти п`яти) зразків.

Після вилучення зразки направлені на дослідження до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_16 », за результатами чого встановлено, що всі направленні зразки не відповідають вимогам Державних стандартів України по сировинному складу за наявністю немолочних жирів, загалом всі зразки містять в складі більш ніж 45% немолочних жирів.

В ході проведення обшуку за місцем розташування КВП співробітниками ДП « ІНФОРМАЦІЯ_15 » з продукції, яка поставлена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під виглядом вершкового масла вилучено зразок, який 20.02.2018 невідкладно був направлений для експрес дослідження до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_16 ». За результатами дослідження встановлено, що продукція поставлена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове».

Окрім вказаного, в рамках кримінального провадження проводився комплекс негласних слідчих (розшукових) дій, за результатами яких зібрано інформацію, що свідчить про обізнаність службових КВП відносно неякісності харчової продукції, у тому числі вершкового масла та кисломолочного сиру, отримання скарг від навчальних закладів та бездіяльності, щодо вжиття заходів для забезпечення якості продуктів, що потрапляли до дітей у навчальних закладах.

В ході досудового розслідування встановлено абонентські номери, якими користуються службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та КВП, а саме: директор КВП ОСОБА_6 користується номером НОМЕР_8 ; заступник директора КВП ОСОБА_9 користується номером НОМЕР_9 ; водій КВП ОСОБА_10 користується номерами НОМЕР_10 , НОМЕР_11 ; комірник КВП ОСОБА_11 користується номером НОМЕР_12 ; технік технолог КВП ОСОБА_12 користується номерами НОМЕР_13 , НОМЕР_14 ; директор та засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_7 користується номером НОМЕР_15 ; водій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_13 користується номером НОМЕР_15 , ОСОБА_14 користується номером НОМЕР_16 , ОСОБА_15 користується номером НОМЕР_17 , ОСОБА_16 користується номером НОМЕР_18 ; представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_17 користується номером НОМЕР_19 ; засновник та директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_8 користується номером НОМЕР_20 ; директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » - ОСОБА_18 користується номером НОМЕР_21 , водії ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » - ОСОБА_19 користується номером НОМЕР_22 ; ОСОБА_20 користується номером НОМЕР_23 ; ОСОБА_21 користується номером НОМЕР_24 ; ОСОБА_22 користується номером НОМЕР_25 ; ОСОБА_23 користується номером НОМЕР_26 ; ОСОБА_24 користується номером НОМЕР_27 ; ОСОБА_25 користується номером НОМЕР_28 ; ОСОБА_26 користується номером НОМЕР_29 ; ОСОБА_27 користується номером НОМЕР_30 , директор ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_28 користується номером НОМЕР_31 ; водій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_16 користується номером НОМЕР_18 ; менеджер ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_29 користується номером НОМЕР_32 ; комірник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_30 користується номером НОМЕР_33 .

Враховуючи те, що інформація, якою володіє оператор телекомунікаційних послуг ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » містить відомості стосовно спілкування вказаних вище осіб та може бути використанна як доказ факту чи обставин, які підлягають встановленню під час кримінального провадження, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні дозволу на тимчасовий доступ до вказаної вище інформації.

Тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України).

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

У відповідності з ч. ч. 5, 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; а також доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчий суддя приходить до висновку, що слідчим надані докази обставин, на які він посилається та доведено наявність підстав, передбачених ч.ч. 5, 6 ст. 163 КПК України.

За такого, з огляду на суть кримінального правопорушення, за яким здійснено його правову кваліфікацію та обсяг слідчих дій, які необхідно вчинити для проведення повного та всебічного досудового розслідування, суд дійшов висновку про те, що такий ступінь втручання до зазначених вище документів повністю виправдовує потреби досудового розслідування, а тому клопотання слідчого підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати слідчій групі у складі: заступника начальника відділу СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_31 , старших слідчих в ОВС СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , старших слідчих СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_35 , ОСОБА_3 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , слідчих СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 дозвіл на тимчасовий доступ до документів за період з 01.12.2017 р. по 12.12.2019 р. з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_6 , та містять:

-відомості про ІМЕІ мобільного терміналу, в якому працювала сім-картка оператору мобільного зв`язку ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із номером НОМЕР_18 , НОМЕР_19 , НОМЕР_20 , НОМЕР_21 , НОМЕР_34 , НОМЕР_35 , НОМЕР_36 , НОМЕР_37 , НОМЕР_38 , НОМЕР_39 , НОМЕР_40 , НОМЕР_41 , НОМЕР_42 , НОМЕР_18 , НОМЕР_32 , . НОМЕР_33 , НОМЕР_43 , НОМЕР_44 ;

-відомості про вихідні та вхідні дзвінки, відправлення та отримання текстових повідомлень з сім-картки НОМЕР_18 якою користується водій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_16 , НОМЕР_19 якою користується представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_17 , НОМЕР_20 якою користується засновник та директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_8 , НОМЕР_21 якою користується директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » - ОСОБА_18 , НОМЕР_22 ОСОБА_19 , НОМЕР_23 користується номером ОСОБА_20 , НОМЕР_24 користується номером ОСОБА_21 , НОМЕР_25 користується номером ОСОБА_22 , НОМЕР_26 користується номером ОСОБА_23 , НОМЕР_27 користується номером ОСОБА_24 , НОМЕР_28 користується номером ОСОБА_25 ; НОМЕР_29 користується номером ОСОБА_26 , НОМЕР_18 користується водій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_16 , НОМЕР_32 користується менеджер ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_29 , НОМЕР_33 користується комірник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_30 , НОМЕР_45 яким користується ОСОБА_45 (представник ПП « ОСОБА_5 »), НОМЕР_46 яким користується ОСОБА_46 (особа, що пересилала за допомогою поштового сервісу посвідчення про якість ПП « ОСОБА_5 » до ТОВ «Айскомпані») з зазначенням, типу, дати, часу, тривалості дзвінків (в тому числі з`єднання нульової тривалості), номерів абонентів з`єднань, режим в літаку, зміст та СМС - повідомлення , ІМЕІ їх мобільних терміналів карток, ідентифікаційні ознаки терміналу, з яким відбувся сеанс зв`язку;

-інформацію про поповнення вищезазначених мобільних терміналів, дати, часу та суми поповнення та механізм поповнення терміналу, у разі поповнення шляхом інтернет банкінгу зазначити відомості про ІР адресу;

-інформацію про абонентів з розшифровкою їх повних анкетних даних яким належать вище вказані номери, або іншу інформацію про абонентів;

-відомості про місцезнаходження учасників з`єднань за номерами у тому числі зазначити їх тип, дату, час, тривалості дзвінків, IMEI мобільних терміналів, азимути ретрансляційних антен та адрес розташування базових станцій вказаних абонентів;

-відомості про азимути ретрансляційних антен та адреси розташування базових станцій.

Ухвала дійсна до 19.12.2019 року.

Роз`яснити положення частини 1 статті 166 КПК України, згідно яких, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення12.12.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу86280018
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю

Судовий реєстр по справі —487/632/19

Постанова від 28.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 25.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 21.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 20.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 26.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

Постанова від 24.02.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Щербина С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні