Провадження № 3/760/7060/19
Справа № 760/24107/19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 вересня 2019 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Агафонов С.А., розглянувши адміністративну справу, що надійшла з Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого в АДРЕСА_1 , -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення від 21.05.2019 № 50-25/607, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене статтею 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме порушення порядку надання внеску на підтримку політичної партії.
Так, за результатами аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт), поданого політичною партією Основа (код ЄДРПОУ 33146358) (далі - Партія) за IV квартал 2018 року встановлено, що 31.10.2018 за розрахунковим документом № 18206215 на користь Партії ОСОБА_1 надав внесок у розмірі 149 000,00 грн.
На підтвердження інформації, зазначеної у Звіті Партії, надана банківська виписка ПАТ ПУМБ № 29023866100110 від 01.10.2018 по 31.10.2018, згідно якою від 31.10.2018 ОСОБА_1 надано внесок в розмірі 149 000, 00 грн на підтримку Партії за розрахунковим документом № 18206215 з призначенням платежу грошовий внесок на підтримку політичної партії . Наведена обставина свідчить, що особа знала і усвідомлювала свої дії (копії сторінок Звіту, банківської виписки додаються).
Відповідно до листа Державної фіскальної служби України (далі - ДФС) від 13.03.2019 № 5459/5/99-99-17-02-16 зазначено, що за даними інформаційних систем ДФС у ОСОБА_2 обліковувався податковий борг станом на 31.10.2018 у розмірі 411,14 грн.
Пунктом 8 частини першої статті 15 Закону України Про політичні партії в Україні (далі - Закон) перебачено, що не допускається здійснення внесків на підтримку політичної партії фізичними та юридичними особами, які мають непогашений податковий борг.
Вищезазначене порушення зафіксоване в Акті про проведення аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 25.03.2019 та Висновку про результати аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 29.03.2019 № 1044.
Відповідно до ч. 7 ст. 15 Закону політична партія, її місцева організація зобов`язані відмовлятися від внеску особи, яка відповідно до закону не має права здійснювати такий внесок протягом трьох днів від дня, коли уповноваженій особі політичної партії, місцевої організації політичної партії стало відомо про це.
З метою державного контролю за дотриманням встановлених законом обмежень щодо фінансування політичних партій направлений запит до Партії від 15.03.2019 №50-18/19637/19 щодо надання інформації стосовно вищезазначеного внеску.
В отриманій відповіді від 28.03.2019 № 28/03 значено, що 22.03.2019 Партія повернула внесок у розмірі 149 000,00 грн, отриманий на підтримку від ОСОБА_1 .
Як вбачається з протоколу датою вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП є 31.10.2018, а датою його виявлення - 25.03.2019.
Відповідно до ч. 3 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: 7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Зазначена норма права не містить положень про наявність у суду повноважень щодо встановлення обставин вчинення адміністративного правопорушення, наявності вини особи в його вчиненні у разі закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення, оскільки поєднання закриття провадження у справі з одночасним визначенням вини особи у вчиненні адміністративного правопорушення є взаємовиключними рішеннями і прийняття таких двох рішень у одній постанові свідчить про порушення права людини на справедливий суд (ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод).
За правилами ст. 284 КУпАП, рішенням, що доводить вину особи, є постанова про накладення адміністративного стягнення або застосування заходів впливу, умовою якої є визначення вини.
Наявність або відсутність вини встановлюється саме під час здійснення провадження у справі про адміністративне правопорушення.
З урахуванням викладеного, вина осіб у даному адміністративному провадженні не встановлюється.
Оскільки провадження у справі закривається, судовий збір не сплачується.
Таким чином, враховуючи, що на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення закінчились строки накладення адміністративного стягнення, провадження у справі підлягає закриттю на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП.
Керуючись ст. ст. 38, 44, 247, 284 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Закрити провадження у справі відносно ОСОБА_1 за ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв`язку з закінченням строку накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя Агафонов С.А.
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2019 |
Оприлюднено | 13.12.2019 |
Номер документу | 86292795 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Агафонов С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні