КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення заяви без руху
13 грудня 2019 року м. Київ 320/6852/19
Суддя Київського окружного адміністративного суду Головенко О.Д., розглянувши заяву Головного управління ДПС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Фармекс Груп про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна,
в с т а н о в и в:
12.12.2019 о 17 год. 18 хв. до Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління ДПС у Київській області з поданням про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків - Товариства з обмеженою відповідальністю Фармекс Груп , застосованого рішенням заступника начальника ГУ ДПС у Київській області від 12.12.2019 о 15 год. 00 хв.
Вирішуючи питання про відкриття провадження в адміністративній справі за пред`явленим поданням, суд зазначає наступне.
Статтею 3 КАС України визначено, що адміністративний позов - звернення до адміністративного суду (суб`єкта владних повноважень) на виконання повноважень у публічно-правових відносинах.
Відповідно до ст. 283 КАС України провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів при здійсненні ними передбачених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів, зокрема, щодо підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.
Положеннями ч. 2 ст. 283 КАС України передбачено, що подання заява до суду першої інстанції протягом двадцяти чотирьох годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом, у письмовій формі та повинно містити: 1) найменування адміністративного суду; 2) найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв`язку заявника; 3) найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв`язку, якщо такий відомий, відносно сторони, до якої застосовуються заходи, передбачені частиною першою цієї статті; 4) підстави звернення з поданням, обставини, що підтверджуються доказами, та вимоги заявника; 5) перелік документів та інших матеріалів, що додаються; 6) підпис уповноваженої особи суб`єкта владних повноважень, що скріплюється печаткою.
Крім того, за змістом ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Статтею 3 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Отже, за звернення до суду суб`єкта владних повноважень з поданням як формою адміністративного позову, що передбачена процесуальним законодавством, сплачується судовий збір.
Так, згідно з приписами ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 №3674-VI, судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1921,00 грн.).
Згідно приписів частини першої статті 9 Закону України Про судовий збір судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Відповідно до ч. 2 вказаної статті суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
Проте, під час дослідження матеріалів справи, судом встановлено відсутність зарахування судового збору до спеціального фонду державного бюджету України.
Таким чином, суд дійшов висновку, що подання не відповідає вимогам ч. 3 ст. 161 КАС України.
Відповідно до ч. 3 ст. 283 КАС України у разі недотримання вимог частини третьої цієї статті суд повідомляє про це заявника та надає йому строк, але не більше ніж 24 години, для усунення недоліків. Невиконання вимог суду в установлений строк тягне за собою повернення заявнику подання та доданих до нього документів.
Так, недоліки подання можуть бути усунуті шляхом подання до суду: документу про сплату судового збору, з відміткою про зарахування сплаченого судового збору до Державного Бюджету України або довідку з органу виконавчої влади із забезпечення реалізації державної фінансової політики (ГУДКCУ у Київській області) про зарахування сплаченого судового збору до Державного Бюджету України.
Керуючись ст.ст. 161, 283 КАС України, суд,
зу х в а л и в:
Заяву Головного управління ДПС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Фармекс Груп про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна - залишити без руху.
Надати Головному управлінню ДПС у Київській області 24 години строку з часу отримання копії даної ухвали для усунення недоліків заяви.
Попередити заявника, що у разі невиконання вимог суду в установлений строк тягне за собою повернення заявнику зяви та доданих до неї документів.
Зміст ухвали повідомити заявнику засобами телефонного зв`язку.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду .
Суддя Головенко О.Д.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2019 |
Оприлюднено | 16.12.2019 |
Номер документу | 86312442 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Головенко О.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні