Рішення
від 12.12.2019 по справі 640/7781/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

12 грудня 2019 року № 640/7781/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Кузьменко А.І., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу

за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

до Приватного акціонерного товариства "СОЛОМЕНКА"

про стягнення штрафу у розмірі 5 100,00 грн

В С Т А Н О В И В :

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі по тексту - позивач) звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Приватного акціонерного товариства "СОЛОМЕНКА", в якому просить стягнути з Приватного акціонерного товариства "СОЛОМЕНКА" штраф в сумі 5 100,00 грн до державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", по коду бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що відповідачем не сплачений у добровільному порядку штраф, накладений постановою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 15 січня 2018 року №25-ДП-Е, що відповідно до статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" є підставою для стягнення штрафу в судовому порядку.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 травня 2019 року відкрито провадження у справі та вирішено здійснити її розгляд за правилами спрощеного провадження без повідомлення учасників справи.

Копія ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 травня 2019 року направлена поштовим відправленням за місцем реєстрації Приватного акціонерного товариства "СОЛОМЕНКА", зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, проте повернулась не вручена.

Відповідач своїм правом на надання суду відзиву на позовну заяву не скористався, заяв/клопотань суду не направляв.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно частини першої статті 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Актом від 20 грудня 2018 року №720-ДП-Е зафіксовано порушення Приватним акціонерним товариством "СОЛОМЕНКА" пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03 грудня 2013 року №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2013 року за №2180/24712, а саме: не опублікування регулярної річної інформації емітента за 2017 рік в одному з офіційних друкованих видань Комісії.

Також, актом від 20 грудня 2018 року №721-ДП-Е зафіксовано порушення Приватним акціонерним товариством "СОЛОМЕНКА" пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03 грудня 2013 року №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2013 року за №2180/24712, вимог пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 03 грудня 2013 року №2826, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2013 року за №2180/24712, а саме: не опублікування регулярної річної інформації емітента за 2017 рік в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії.

Крім того, актом від 20 грудня 2018 року №722-ДП-Е зафіксовано порушення Приватним акціонерним товариством "СОЛОМЕНКА" пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03 грудня 2013 року №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2013 року за №2180/24712, а саме: неподання до Комісії регулярної річної інформації емітента за 2017 рік.

Відповідними постановами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 02 січня 2019 року розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів призначено на 15 січня 2019 року.

Постановою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 15 січня 2019 року об`єднано справи про правопорушення на ринку цінних паперів в одне провадження у відношенні Приватного акціонерного товариства "СОЛОМЕНКА" (акти від 20 грудня 2018 року №720-ДП-Е, №721-ДП-Е, №722-ДП-Е).

Так, пунктами 6 та 7 частини 1 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема, за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Судом встановлено, що уповноваженою особою Комісії за результатом розгляду матеріалів справ про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні Приватного акціонерного товариства "СОЛОМЕНКА" прийнято постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15 січня 2019 року №25-ДП-Е, якою до відповідача застосовано санкцію у вигляді штрафу в розмірі 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 5100,00 грн.

Вказану вище постанову направлено на адресу відповідача 22 січня 2019 року поштовим відправленням.

Згідно статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Пунктом 3 розділу XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16 жовтня 2012року №1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05 листопада 2012 року за №1855/22167, передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України.

Відповідач доказів оскарження вказаної постанови та/або доказів сплати визначеної такою постановою суми штрафу не надав, що відповідно до статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" є підставою для стягнення визначеною згадуваною постановою суми штрафу.

Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 2 статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Вимогами статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

На підставі наявних у справі доказів та їх оцінки під час розгляду справи в порядку спрощеного провадження, суд приходить до висновку про доведеність позивачем підстав виникнення штрафу, наявність заборгованості відповідача по сплаті штрафу у визначеному ним розмірі, а також дотримання встановленої законодавством процедури, що передує стягненню штрафу в судовому порядку, що дає суду підстави для задоволення позову у повному обсязі.

Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки матеріали справи не містять доказів понесення позивачем витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для стягнення з відповідача на користь позивача судових витрат відсутні.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 139, 143, 241-246, 255, 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1.Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити.

2.Стягнути з Приватного акціонерного товариства "СОЛОМЕНКА" (03035, місто Київ, вулиця Урицького, будинок 38, код ЄДРПОУ 03062208) штраф у розмірі 5 100 (п`ять тисяч сто) грн. 00 коп. до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", код бюджетної класифікації за доходами 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя А.І. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.12.2019
Оприлюднено16.12.2019
Номер документу86313876
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/7781/19

Рішення від 12.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

Ухвала від 15.04.2019

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Єфіменко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні