Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 грудня 2019 р. № 520/7130/19
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Рубан В.В.,
за участі секретаря судового засідання - Абояна І.І.,
представника позивача - Білика В.В.,
представника відповідача - Павленка О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АТЛАС-ХАРКІВ" (61068, м. Харків, проспект Московський, будинок 102/112 код ЄДРПОУ 41909137) до Державної фіскальної служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) про визнання протиправними дій, скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "АТЛАС-ХАРКІВ", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, Державної фіскальної служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Державної Фіскальної служби України від 08.07.2019 № 1214709/41909137 про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Державної Фіскальної служби України від 08.07.2019 № 1214705/41909137 про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Державної Фіскальної служби України від 08.07.2019 № 1214710/41909137 про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" № 1 від 11.06.2019 датою її фактичного подання -14.06.2019 року;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" №3 від 14.06.2019 датою її фактичного подання -14.06.2019 року;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" №2 від 13.06.2019 датою її фактичного подання -14.06.2019 року;
- стягнути Державної фіскальної служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АТЛАС-ХАРКІВ" суму сплаченого судового збору в розмірі 5763,00 гривень.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним за результатами господарської діяльності складено податкові накладні № 1 від 11.06.2019, №2 від 13.06.2019, №3 від 14.06.2019 та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Проте, згідно квитанції №9128089523 від 14.06.2019 податкову накладну №1 від 11.06.2019 прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, невідповідність вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Позивачем до Головного управління ДФС у Харківській області, до складу якого входить Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації надіслано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Рішенням Комісії № 1214709/41909137 від 08.07.2019 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 11.06.2019.
Також, згідно квитанції №9128075519 від 14.06.2019 податкову накладну №2 від 13.06.2019 прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, невідповідність вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Позивачем до Головного управління ДФС у Харківській області, до складу якого входить Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації надіслано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Рішенням Комісії № 1214710/41909137 від 08.07.2019 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 2 від 13.06.2019.
Крім того, відповідно до квитанції №9128089540 від 14.06.2019 податкову накладну №3 від 14.06.2019 прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, невідповідність вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Позивачем до Головного управління ДФС у Харківській області, до складу якого входить Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації надіслано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Рішенням Комісії № 1214705/41909137 від 08.07.2019 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 3 від 14.06.2019. Позивач вважає рішення Комісії протиправними, а накладні такими, що підлягають реєстрації.
Представник відповідача, Головного управління ДФС у Харківській області, через канцелярію суду надав пояснення, у яких просив відмовити у задоволенні позовних вимог, зазначив, що реєстрація податкових накладних зупинена та контролюючим органом запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567 та постановою КМУ № 117 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу. Проте, позивачем витребуваних документів контролюючому органу не надано, з огляду на що у відповідача відсутні підстави для реєстрації податкових накладних №1 від 11.06.2019, №2 від 13.06.2019, №3 від 14.06.2019.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на обставини викладені у письмових поясненнях.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю "АТЛАС-ХАРКІВ" зареєстрований як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. згідно витягу.
Позивач згідно КВЕД здійснює такі види діяльності, зокрема 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
Судом встановлено, що на виконання вимог п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронної звітності" засобами телекомунікаційного зв`язку складено і направлено на реєстрацію Державній фіскальній службі України податкові накладні: № 1 від 11.06.2019, №2 від 13.06.2019, №3 від 14.06.2019.
Згідно квитанції №9128089523 від 14.06.2019 податкову накладну №1 від 11.06.2019 прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, невідповідність вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".
Позивачем до Головного управління ДФС у Харківській області, до складу якого входить Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації надіслано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №3 від 27.06.2019.
Рішенням Комісії № 1214709/41909137 від 08.07.2019 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 11.06.2019, з підстав ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
09 липня 2019 року позивач звернувся зі скаргою на рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 11.06.2019.
Також, згідно квитанції №9128075519 від 14.06.2019 податкову накладну №2 від 13.06.2019 прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, невідповідність вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".
Позивачем до Головного управління ДФС у Харківській області, до складу якого входить Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації надіслано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №1 від 27.06.2019.
Рішенням Комісії № 1214710/41909137 від 08.07.2019 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 2 від 13.06.2019, з підстав ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Крім того, відповідно до квитанції №9128089540 від 14.06.2019 податкову накладну №3 від 14.06.2019 прийнято, але реєстрацію зупинено на підставі п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, невідповідність вимогам п.п. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".
Позивачем до Головного управління ДФС у Харківській області, до складу якого входить Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації надіслано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №2 від 27.06.2019.
Рішенням Комісії № 1214705/41909137 від 08.07.2019 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 3 від 14.06.2019, з підстав ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
09 липня 2019 року позивач звернувся зі скаргою на рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 14.06.2019.
Не погоджуючись з позицією контролюючого органу, позивач звернувся до суду.
Перевіряючи правомірність прийняття спірних рішень комісії ГУ ДФС у Харківській області, судом встановлено наступне.
10 червня 2019 року ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" (Постачальник) укладено договір №1006/1-19 з ТОВ "УКРТЕКСТИЛЬ" (Покупець), за умовами якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця товар згідно з рахунком-фактури, складеної на основі заявки покупця, а покупець зобов`язується оплатити і прийняти його. Найменування, асортимент, кількість і вартість товару визначаються в рахунку-фактурі та Додатку №1 до Договору, що є невід`ємною частиною даного договору.
На виконання вимог даного договору позивачем надано до суду Додаток №1 від 10.06.2019 до договору №1006/1-19, рахунок на оплату, платіжне доручення №1808 від 11.06.2019, видаткову накладну №15 від 02.07.2019.
Товариство з обмеженою відповідальністю "АТЛАС-ХАРКІВ" проданий товар ТОВ "УКРТЕКСТИЛЬ", придбав у ТОВ "Хьорман-УА" згідно договору поставки та рахунку №ЗП-0624 від 10.06.2019 на суму 15173,46 грн. та сплатило платіжним дорученням №201 від 12.06.2019.
31 травня 2019 року позивачем (Постачальник) укладено договір №3105/1-19 з ТОВ "БІОНОВА ТРЕЙД" (Покупець), за умовами якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця товар згідно з рахунком - фактурою, складеної на основі заявки покупця, а покупець зобов`язується оплатити і прийняти його.
На виконання вимог даного договору позивачем надано до суду Додаток №1 від 31.05.2019 до договору №3105/1-19, рахунок на оплату №АХ-0042 від 31.05.2019, платіжне доручення №1 від 31.05.2019 на суму 57008,81 грн., №11 від 13.06.2019 на суму 8400.00 грн., видаткову накладну №14 від 20.06.2019.
Товар, який поставлявся позивачем своєму покупцю ТОВ "БІОНОВА ТРЕЙД", придбаний ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" у ТОВ "Хьорман-УА" за рахунком №ЗП-05670 від 30.05.2019 на суму 56691,24 грн. та сплатило за товар платіжним дорученням №200 від 31.05.2019.
Крім того, позивачем (Постачальник) 15.04.2019 укладено договір №1504/1-19 з ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" (Покупець), за умовами якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця товару згідно рахунком - фактурою, складеної на основі заявки покупця, а покупець зобов`язується оплатити і прийняти його.
На виконання вимог даного договору позивачем надано до суду Додаток №1 від 15.04.2019 до договору №1504/1-19, рахунок на оплату №АХ-0037 від 15.04.2019, платіжне доручення №437 від 19.04.2019, №659 від 14.06.2019, видаткову накладну №13 від 14.06.2019.
Товар, який поставлявся позивачем своєму покупцю ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ", придбаний ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" у ТОВ "Хьорман-УА" за рахунком №ЗП-0421 від 25.04.2019 на суму 213916,08 грн. та сплатило за товар платіжним дорученням №176 від 25.04.2019 та №207 від 14.06.2019.
Оплата по вищевказаним договорам також підтверджується заключною випискою за 19.04.2019, 31.05.2019, 11.06.2019, 13.06.2019, 14.06.2019, 02.07.2019.
Позивач орендує нежитлове приміщення, за адресою: АДРЕСА_1 , на підставі договору суборенди №2-07/18 від 01.07.2018.
На час укладання та виконання зазначених вище договорів позивач та його контрагенти були зареєстровані як юридичні особи та є платниками податку на додану вартість.
Правочини, укладені між позивачем та його контрагентами виконано кожною стороною цих договорів, що підтверджується первинними документами. Сторони претензій одна до одної не мали.
Всі вказані первинні документи надані позивачем відповідачу після зупинення реєстрації податкових накладних.
Суд зазначає, що Податковий кодекс України (далі по тексту - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Так, згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Згідно з п.201.16. ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 21 лютого 2018 року (далі за текстом - Порядок № 117) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно з п.13 Порядку № 117 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зокрема зазначається критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Пунктом 14 Порядку № 117 визначено, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно з п.п. 15-16 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг). Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з п. 18 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Пунктом 22 Порядку № 117 визначено, що рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Згідно з п. 27 Порядку № 117 рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Згідно з п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Пунктом 23 Порядку № 117 комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку: щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу; щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.
Судом встановлено, що позивачем на підтвердження реальності господарських операцій з контрагентами надавались до контролюючого органу необхідні документи, що підтверджується повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не було враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.
З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що Рішення комісії Державної фіскальної служби України від 08.07.2019 № 1214709/41909137, № 1214705/41909137, № 1214710/41909137 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є необгрунтованими, а тому підлягають скасуванню.
Враховуючи висновки суду про необґрунтованість оскаржуваних рішень, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" № 1 від 11.06.2019, №3 від 14.06.2019, №2 від 13.06.2019 датою їх фактичного подання - 14.06.2019 року.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Державної фіскальної служби України від 08.07.2019 № 1214709/41909137, № 1214705/41909137, № 1214710/41909137 про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ "АТЛАС-ХАРКІВ" № 1 від 11.06.2019, №3 від 14.06.2019, №2 від 13.06.2019 датою їх фактичного подання - 14.06.2019 року.
Стягнути з Державної фіскальної служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) за рахунок бюджетних асигнувань витрати по оплаті судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АТЛАС-ХАРКІВ" (61068, м. Харків, проспект Московський, будинок 102/112 код ЄДРПОУ 41909137) у розмірі 11526,00 грн. (одинадцять тисяч п`ятсот двадцять шість гривень 00 коп.).
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлений 16 грудня 2019 року.
Суддя Рубан В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.12.2019 |
Оприлюднено | 18.12.2019 |
Номер документу | 86379665 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Рубан В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні