Рішення
від 09.12.2019 по справі 925/1110/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 грудня 2019 року м. Черкаси справа № 925/1110/19

Господарський суд Черкаської області в складі головуючого судді Чевгуза О.В., з секретарем судового засідання Брус Л.П., за участю представників:

від позивача - Телющенко В.П. - адвокат,

від відповідача - Алілуєв Д.Ю. - адвокат, за довіреністю,

від третьої особи 1:Алілуєв Д.Ю. - адвокат за довіреністю;

від третьої особи 2: Кочмар В.К. - за довіреністю;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщені Господарського суду Черкаської області в місті Черкаси справу:

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Фарм процесінг»

до Державного підприємства «Ватутінське вантажно-транспортне управління»

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЗВИТОК-СВ» , Регіональне відділення Фонду державного майна України по Черкаській області

про стягнення 3 922 800 грн 00 коп.,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм процесінг» (вул. Братська, 3, м. Київ, ідентифікаційний код 39142448) звернулося до Господарського суду Черкаської області з позовом про стягнення з Державного підприємства «Ватутінське вантажно-транспортне управління» (вул. Кривошеї Лейтенанта, 113, м. Ватутіне, Черкаської області, ідентифікаційний код 34675640) 3922800 грн 00 коп. збитків, завданих протиправним демонтажем під`їзної залізничної колії.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач безпідставно та неправомірно здійснив демонтаж під`їзної залізничної колії протяжністю 1334 погонних метра, що належить позивачу у складі цілісного майнового комплексу, який розташований за адресою: вул. Транспортна, 34, м. Ватутіне, Черкаської області, сполучає об`єкт нерухомого майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Фарм процесінг» зі станцією «Богачеве» Одеської залізниці, чим завдав майнову шкоду (збитки).

Ухвалою від 17 вересня 2019 року Господарський суд Черкаської області прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі, справу вирішив розглядати за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 17 жовтня 2019 року залучено до участі у справі у якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЗВИТОК-СВ» , Регіональне відділення Фонду державного майна України по Черкаській області.

17 жовтня 2019 року від Державного підприємства «Ватутінське вантажно-транспортне управління» (відповідач) надійшов відзив на позовну заяву від 11.10.2019, у якому відповідач проти позову заперечує, оскільки позивачем не доведено наявності шкоди, завданої внаслідок демонтажу належної йому під`їзної залізничної колії; не доведено факту неправомірної поведінки відповідача та причинного зв`язку між діями відповідача та заявленими до відшкодування збитками; не доведено факту належності позивачу на праві власності під`їзної залізничної колії.

28 жовтня 2019 року від Регіонального відділення Фонду державного майна України по Черкаській області до суду надійшли письмові пояснення щодо позову. В поясненнях третя особа проти задоволення позовних вимог заперечує повністю, оскільки позивач не надав жодних належних та допустимих доказів, які б підтверджували, що демонтована відповідачем частина під`їзної колії є саме тою під`їзною колією, яку позивач набув за договором купівлі-продажу від 03.07.2014 № 210. В матеріалах справи міститься Витяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо державного майна відповідача, який містить відомості щодо залізничних колій підприємства, в тому числі щодо спірної колії «дільниці №7»позиція №1.19.

29 жовтня 2019 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «РОЗВИТОК-СВ» до суду надійшли письмові пояснення щодо позову, в яких третя особа проти задоволення позовних вимог заперечує, оскільки за її доводами, позивачем не доведено що демонтована відповідачем частина колії інв. № 065 і є належна йому під`їзна залізнична колія № 24, тим самим позивачем не доведено наявності самого демонтажу належної йому під`їзної залізничної колії. Демонтаж зазначеної колії було здійснено за погодженням з ТОВ «РОЗВИТОК-СВ» , як новим власником, з метою збереження майна від розкрадання.

30 жовтня 2019 року через канцелярію суду позивач подав відповідь на відзив, в якому повністю заперечує проти доводів відповідача у відзиві.

12 листопада 2019 року через канцелярію суду приватним нотаріусом Іванової Г.В. подано копію звіту про незалежну оцінку суб`єкта оціночної діяльності Олефіренка Віталія Валентиновича (сертифікат суб`єкта оціночної діяльності №14565/13 від 13.04.2013 року) складеного станом на 23 травня 2014 року щодо визначення ринкової вартості нерухомого майна - комплексу, загальною площею 5 260,6 кв.м., який розташований за адресою: Черкаська область, м. Ватутіне, вулиця Транспортна, будинок 34;

У судовому засіданні 28 листопада 2019 року представник позивача позовні вимоги підтримав та просив суд позов задовольнити повністю, представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечив повністю з викладених у відзиві на позов підстав та мотивів, представники третіх осіб проти позову заперечили з підстав вказаних у письмових поясненнях, вважають позов безпідставним і просили у позовних вимогах відмовити повністю.

У судовому засіданні була оголошена перерва з 05.12.2019 до 06.12.2019.

Відповідно до ст. 240 ГПК України у судовому засіданні 09.12.2019 головуючий суддя підписав вступну та резолютивну частини рішення суду.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, заслухавши пояснення представника позивача, заперечення представників відповідача та третіх осіб, дослідивши докази, судом встановлено такі обставини.

03 липня 2014 року Товариство з обмеженою відповідальністю Фарм процесінг уклало з Товариством з обмеженою відповідальністю Явір-Дніпро договір купівлі-продажу нерухомого майна (а.с. 13 -16).

Відповідно до п.1 договору від 03.07.2014 ТОВ Явір-Дніпро передає у власність ТОВ Фарм процесінг нерухоме майно - комплекс, загальною площею 5260,6 кв. м, який розташований за адресою Черкаська обл., м. Ватутіне, вулиця Транспортна, будинок 34, до складових частин якого відносяться: будівля адмінбиткорпуса, літера А, загальною площею 623,2 кв. м.; будівля котельні з прибудовами, літери Б, б, 61, загальною площею 319,9 кв. м.; будівля механічно-складального цеха з прибудовою, літери В, в, загальною площею 3344,5 кв. м.; будівля компресорної, літера Д, загальною площею 211,6 кв. м.; будівля пилорами з гаражем прибудовою, літери Е, є, загальною площею 269,5 кв.м.; будівля гаража, літера Ж, загальною площею 62,6 кв. м.; будівля гаража, літера З, загальною площею 157,5 кв. м.; будівля лебедки, літера І, загальною площею 82,8 кв. м.; будівля калоріфера з прибудовами, літери К, к, к1, загальною площею 189 кв. м.; вбиральня, літера Л; будівля вежі Рожновського , літера О; огорожа, номер 1; ворота, номер 2; ворота, номер 3; під`їзна залізнична колія, номер 4 (надалі за текстом договору - комплекс), його невідокремлювані поліпшення, а також майно, вказане у Додатку № 1 до цього Договору.

Відповідно до п. 3 договору від 03.07.2014 комплекс належить ТОВ Явір-Дніпро на праві власності на підставі Свідоцтва про право власності на нерухоме майно серії САС № 726727 від 08.12.2011 (дублікат), виданого Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради Черкаської області на підставі рішення від 30.09.2010. Витяг про державну реєстрацію прав № 32796133 від 06.01.2012 року виданий Комунальним підприємством Черкаське обласне об`єднане бюро технічної інвентаризації , номер запису: 1944 в книзі: 1.

ТОВ Явір-Дніпро набуло права власності на комплекс разом із під`їзною залізничною колією у зв`язку із внесенням зазначеного майна до статутного капіталу учасником - Відкритим акціонерним товариством Дніпропетровський завод шахтної автоматики на підставі акту приймання-передачі майна до статутного капіталу від 18 лютого 2003 року (а.с. 21, т. 1).

Додаток №1 до Акту прийому-передачі майна містить під`їзну залізничну колію, 1975 року вводу в експлуатацію, інвентарних номер 00034 (а.с. 22-23, т. 1).

Додаток №3 (Акт технічного стану під`їзної залізничної колії) до зазначеного вище Акту прийому-передачі, зазначено, що колія змонтована на рейках Р-33 на дерев`яних шпалах з епюрою1440 шпал на 1 км шляху (а.с. 27, т. 1).

За твердженням позивача, разом із актом приймання-передачі майна до статутного капіталу ТОВ Фарм процесінг було передано технічний паспорт на під`їзну залізничну колію № 24 на станції Богачеве відділку ім. Тараса Шевченка Одеської залізниці складену станом на травень 1999 року.(а.с.78 - 107, т. 1).

Відповідно до технічного паспорту, під`їзна залізнична колія № 24 на станції Богачеве укладена з стандартних рейок типу Р-43 , кількість 4079, довжина 2127 м., шпали дерев`яні - 2986 штук.

У липні 2015 року ТОВ Фарм процесінг звернулося до ДП Ватутінське ВТУ як спеціалізованого підприємства листом №21 від 14.07.2015 року з проханням розглянути можливість участі працівників ДП Ватутінське ВТУ у огляді технічного стану під`їзної колії з метою планування ТОВ Фарм процесінг дій для відновлення технічного стану під`їзної колії (а.с. 111, т.1).

На зазначений лист було отримано відповідь від ДП Ватутінське ВТУ (лист №120 від 10.08.2015 року), в якому зазначалося про те, що спірна під`їзна колія перебуває на балансі ДП Ватутінське ВТУ , вона є державною власністю, дане підприємство несе відповідальність за її збереження, а також виконувало роботи по заміні рейкової колії (а.с. 113, т.1)

На виконання наказу Фонду державного майна України від 27.03.2018 N 447 "Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2018 році" (із змінами) Регіональним відділення Фонду державного майна України прийнято рішення про приватизацію єдиного майнового комплексу державного підприємства Ватутінське вантажно - транспортне управління (код за ЄДРПОУ 34675640, місцезнаходження: 20254, Черкаська обл., м. Ватутіне, вул. Кривошеї Лейтенанта, 113) на аукціоні (наказ Регіонального відділення від 05.06.2018 № 64-МП Про прийняття рішення щодо приватизації єдиного майнового комплексу ).

На виконання наказу Фонду державного майна України Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2019 році від 27.12.2018 № 1637, Регіональним відділенням було продовжено приватизацію об`єктів малої приватизації, що підлягали приватизації в 2018 році.

За результатами аукціону №UА-РS-2019-03-30-000007-1 від 24.04.2019 об`єкт малої приватизації державної власності - єдиний майновий комплекс Державного підприємства «Ватутінське вантажно-транспортне управління» (код за ЄДРПОУ 34675640, місцезнаходження: 20254, Черкаська область, м. Ватутіне, вул. Кривошеї Лейтенанта, 113), до складу якого увійшла під`їзна залізнична колія інв. № 065 відповідно до договору купівлі-продажу, посвідченого приватним нотаріусом Черкаського міського нотаріального округу Левицькою Е.А. 21.05.2019 зареєстровано в реєстрі за номером 4641, Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Черкаській області було відчужено на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Розвиток-СВ» .

Згідно з вимогами Закону України Про приватизацію державного і комунального майна від 18.01.2018 №2269 (надалі Закон) наказом Регіонального відділення від 25.06.2019 № 68-МП приватизацію вказаного об`єкта завершено.

Згідно з частиною 1 ст. 1 Закону - єдиний майновий комплекс державного або комунального підприємства, його структурного підрозділу це усі види майна, призначені для діяльності підприємства, його структурного підрозділу, будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировина, продукція, права вимоги, борги, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права, включаючи права на земельні ділянки.

Відповідно до переліку об`єктів, які приватизовано (додаток №1 до договору купівлі-продажу від 21.05.2019 №4641, Перелік майна підприємства, що закріплено на праві господарського відання ), державне підприємство володіло, зокрема, залізничною колією: Дільниця №7, ст. Ватутіне до шахти Юрківська Західна (3005 п/м) введена в експлуатацію 1966 року, інвентарний №065.

Відповідно до Закону України „Про управління об`єктами державної власності" від 21.09.2006 №185 (із змінами), управління об`єктами державної власності це здійснення Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб`єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об`єктів, пов`язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.

Уповноважені органи управління відповідно до покладених на них завдань,зокрема, ведуть облік об`єктів державної власності, що перебувають в їх управлінні, здійснюють контроль за ефективним використанням та збереженням таких об`єктів.

Відповідно до статті 12 Закону України Про управління об`єктами державної власності , єдиний реєстр об`єктів державної власності є автоматизованою системою збирання, обліку, накопичення, оброблення, захисту та надання інформації про нерухоме майно державних підприємств, установ та організацій, а також про корпоративні права держави та державне майно, що не увійшло до статутного капіталу господарських структур.

Реєстр формується Фондом державного майна України за участю центральних органів виконавчої влади та інших уповноважених органів управління, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з Положенням про Єдиний реєстр об`єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.2004 N 467, Реєстр формується Фондом на підставі даних органів, уповноважених управляти об`єктами державної власності (центральні органи виконавчої влади, міністерства, інші органи виконавчої влади, державні господарські об`єднання, холдингові компанії та інші державні господарські організації).

Витяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо державного майна Державного підприємства «Ватутінське вантажно-транспортне управління» містить відомості щодо залізничних колій підприємства, в тому числі щодо спірної колії дільниці №7 позиція №1.19 (т. 2 а.с. 5-7).

21.07.2017 на підставі звернення керівника Державного підприємства «Ватутінське вантажно-транспортне управління» та з метою недопущення розкрадання державного майна, Регіональне відділення листом №11-01-3576 погодило частковий демонтаж спірної залізничної колії дільниці №7 (а.с. 123 т.1).

Відповідно до Акту про демонтаж під`їзної колії від 22.07.2019, працівниками Відповідача проведено демонтаж та складування під`їзної колії інв. №065 в кількості 1334 п.м., а саме: рейки Р-75,Р-65, Р-50 та Р-43, а також накладки Р-75, Р-43, підкладки Р-75 та Р-43, перехідні накладки Р-43 на Р-50, костилі та шпали залізобетонні. (а.с. 122 т.1).

Позивач в позовній заяві стверджує, що відповідач безпідставно та неправомірно здійснив демонтаж під`їзної залізничної колії протяжністю 1334 погонних метра, що належить позивачу у складі цілісного майнового комплексу, який розташований за адресою: вул. Транспортна, 34, м. Ватутіне, Черкаської області, сполучає об`єкт нерухомого майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Фарм процесінг» зі станцією «Богачеве» Одеської залізниці, чим завдав майнову шкоду (збитки), тому відповідно до ст. ст. 1166, 1192 ЦК України просить стягнути з відповідача збитки в сумі 3922800 грн 00 коп..

Відповідно до ст. 11 ЦК України цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є завдання майнової (матеріальної) та моральної шкоди іншій особі.

Згідно з ст. 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Частиною 1 статті 15 ЦК України передбачено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Способи захисту цивільних прав та інтересів судом встановлені у ст.16 ЦК України, зокрема, одним із способів захисту є відновлення становища, яке існувало до порушення, а також відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди.

За приписами пункту 1 частини 2 статті 22 Цивільного кодексу України реальними збитками є втрати, яких особа зазнала у зв`язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права.

Главою 82 ЦК України врегульовано питання щодо відшкодування шкоди, загальні підстави відповідальності за завдану майнову шкоду встановлені в статті 1166 Цивільного кодексу України, у відповідності до якої майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала; особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Для застосування такої міри відповідальності, як стягнення майнової шкоди (збитків), потрібна наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення, а саме: протиправної поведінки, збитків, причинного зв`язку між протиправною поведінкою та збитками.

Відповідно до статті 1192 Цивільного кодексу України з урахуванням обставин справи суд за вибором потерпілого може зобов`язати особу, яка завдала шкоди майну, відшкодувати її в натурі (передати річ того ж роду і такої ж якості, полагодити пошкоджену річ тощо) або відшкодувати завдані збитки у повному обсязі; розмір збитків, що підлягають відшкодуванню потерпілому, визначається відповідно до реальної вартості втраченого майна на момент розгляду справи або виконання робіт, необхідних для відновлення пошкодженої речі.

Оцінивши фактичні обставини справи та приписи наведеного вище законодавства суд приходить до наступних висновків.

03 липня 2014 року Товариство з обмеженою відповідальністю Фарм процесінг уклало з Товариством з обмеженою відповідальністю Явір-Дніпро договір купівлі-продажу нерухомого майна (а.с. 13 -16).

Відповідно до п.1 зазначеного Договору, Позивачем було придбано нерухоме майно - комплекс, до складу якого входить під`їзна залізнична колія номер 4.

Відповідно до Акту прийому-передачі майна до статутного капіталу ТОВ Явір-Дніпро , відповідно до умов Установчого договору ВАТ Дніпропетровський завод шахтної автоматики передав, а ТОВ Явір-Дніпро прийняв майно згідно Додатків №1-38.

Додаток №1 до Акту прийому-передачі майна містить під`їзну залізничну колію 1975 року вводу в експлуатацію, інвентарних номер 00034. Проте жодних даних щодо технічних характеристик зазначеної під`їзної залізничної колії, даний Додаток не містить.

Також не містить жодних даних щодо протяжності під`їзної залізничної колії інв. №00034, 1975 року введення в експлуатацію, і Додаток №2 до Акту прийому-передачі.

В додатку №3 до Акту прийому-передачі майна (Акт технічного стану під`їзної залізничної колії від 10.10.2002 року) зазначено, що колія змонтована на рейках Р-33 на дерев`яних шпалах з епюрою 1440 шпал на 1 км шляху.

Відповідно до технічного паспорта під`їзних колій на ст. Богачеве (м. Ватутіне, 1999), під`їзна залізнична колія №24, яка за твердженням позивача належить йому, укладена з стандартних рейок типу Р-43 довжиною 25,00 м - 152 шт., довжиною 12,50 м. -8 шт., а також рубок відповідної довжини та кількості, що суперечить згаданим раніше Додаткам до Акту прийому-передачі майна до статутного капіталу ТОВ Явір-Дніпро , а саме: інвентарний номер залізничної колії, що передавалась до статутного капіталу ТОВ Явір-Дніпро , складався з п`яти цифр (№00034).

21.07.2017 на підставі звернення керівника Державного підприємства «Ватутінське вантажно-транспортне управління» та з метою недопущення розкрадання державного майна, Регіональне відділення листом №11-01-3576 погодило частковий демонтаж спірної залізничної колії дільниці №7 (а.с. 123 т.1).

Відповідно до Акту про демонтаж під`їзної колії від 22.07.2019, працівниками Відповідача проведено демонтаж та складування під`їзної колії інв. №065 (протяжністю 3005 п.м.) в кількості 1334 п.м., а саме: рейки Р-75, Р-65, Р-50 та Р-43, а також накладки Р-75, Р-43, підкладки Р-75 та Р-43, перехідні накладки Р-43 на Р-50, костилі та шпали залізобетонні.

Таким чином, демонтована Відповідачем частина колії відповідно до Акту про демонтаж складалась з рейки Р75, Р65, Р50 та Р43, а також накладки Р-75, Р-43, підкладки Р-75 та Р-43, перехідні накладки Р-43 на Р-50, костилі та шпали залізобетонні, тоді як згідно з фактичними даними, відображеними в документах, наданих позивачем характеристика складових спірної колії відрізняється. Так, відповідно до технічного паспорта під`їзних колій на ст. Богачеве (м. Ватутіне, 1999), під`їзна залізнична колія №24, яка за твердженням позивача належить йому, укладена з стандартних рейок типу Р-43 та дерев`яних шпал. В той же час, додатки до Акту прийому-передачі майна до статутного капіталу ТОВ Явір-Дніпро містять дані щодо під`їзної залізничної колії 1975 року вводу в експлуатацію, інвентарних номер 00034, дана колія змонтована на рейках Р-33 на дерев`яних шпалах, а відповідно до п.1 Договору купівлі-продажу нерухомого майна, позивачем було придбано нерухоме майно - комплекс, до складу якого входить під`їзна залізнична колія номер 4.

Отже, позивачем не доведено належними доказами, що демонтована відповідачем частина колії інв. №065 і є належна йому під`їзна залізнична колія №24, тим самим позивачем не доведено обставин демонтажу належної йому під`їзної залізничної колії, оскільки згідно з фактичними даними, відображеними в документах, наявних у матеріалах справи, мав місце демонтаж складових частин залізничних колій, які не являються власністю позивача. Відповідачем дійсно були демонтовані складові залізничних колій, проте як зазначено вище, були демонтовані рейки та шпали, яких не було у складі майна позивача.

Для відшкодування шкоди за правилами статті 1166 ЦК України необхідно довести такі факти:

а) неправомірність поведінки особи. Неправомірною можна вважати будь-яку поведінку, внаслідок якої завдано шкоду, якщо завдавач шкоди не був уповноважений на такі дії;

б) наявність шкоди. Під шкодою слід розуміти втрату або пошкодження майна потерпілого та (або) позбавлення його особистого нематеріального права (життя, здоров`я тощо). У відносинах, що розглядаються, шкода - це не тільки обов`язкова умова, але і міра відповідальності, оскільки за загальним правилом завдана шкода відшкодовується в повному обсязі (реальна шкода та упущена вигода);

в) причинний зв`язок між протиправною поведінкою та шкодою є обов`язковою умовою відповідальності та виражається в тому, що шкода має виступати об`єктивним наслідком поведінки завдавача шкоди;

г) вина завдавача шкоди, за виключенням випадків, коли в силу прямої вказівки закону обов`язок відшкодування завданої шкоди покладається на відповідальну особу незалежно від вини.

Таким чином, позивачем не доведено належними та допустимими доказами, що саме в результаті дій відповідача було демонтовано саме під`їзну колію, права на яку заявляє позивач, отже, позивачем не доведено факту неправомірної поведінки відповідача, оскільки останній діяв за згодою Регіонального відділення Фонду державного майна України, а також не доведений і причинний зв`язок між діями відповідача та заявленими до відшкодування збитками.

Згідно зі ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. За приписом статті 86 цього кодексу господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Оцінюючи докази у справі в їх сукупності та за внутрішнім переконанням, підсумовуючи вищевикладене, враховуючи встановлені господарським судом обставини та пояснення представника позивача, заперечення представників відповідача та третіх осіб, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а отже не підлягають до задоволення.

На підставі п. 2 ч. 4 ст. 129 ГПК України судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються у разі відмови в позові - на позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 129, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд Черкаської області

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги на рішення, рішення набирає законної сили після прийняття судом апеляційної інстанції судового рішення.

Рішення може бути оскаржене протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення до Північного апеляційного господарського суду.

Повне рішення складене та підписане 17.12.2019.

Суддя О.В. Чевгуз

Дата ухвалення рішення09.12.2019
Оприлюднено19.12.2019
Номер документу86400399
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/1110/19

Постанова від 17.11.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 20.10.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Ухвала від 24.09.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Погребняк В.Я.

Постанова від 10.06.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 12.05.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 22.04.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 18.03.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 26.02.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 27.01.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 14.01.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні