Справа № 509/6656/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 грудня 2019 року Овідіопольський районний суд Одеської області у складі:
слідчого судді ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Овідіополь Одеської області клопотання слідчого Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках кримінального провадження №12019160380001768 від 01.11.2019 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчим відділом Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №12019160380001768, відомості про яке 01.11.2019 внесено до ЄРДР, на підставі заяви ОСОБА_4 (голови громадської організації « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») від 01.11.2019 щодо вчинення посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 злочину, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 366 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що 01.02.2019 дисциплінарною комісією ІНФОРМАЦІЯ_3 з розгляду дисциплінарних справ складений висновок за результатами службового розслідування щодо виконання посадових обов`язків державними службовцями ІНФОРМАЦІЯ_2 , відповідно до якого встановлено:
Протоколом № 58 від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_4 вирішено затвердити зміни до річного плану закупівель на 2018 рік ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Протоколом № 59 від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_4 вирішено:
1.Закупівлю за предметом: ДК 021:2015-39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці) здійснити шляхом застосування процедури відкритих торгів;
2.Визначати/обрати ОСОБА_5 , голову тендерного комітету відповідальною особою за проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015-39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці).
Протоколом № 60 від 05,07.2018року засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_4 вирішено:
1. Затвердити тендерну документацію на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці);
2. В.о. секретаря тендерного комітету ОСОБА_6 оприлюднюй через авторизовані електронні майданчики тендерну документацію на закупівлю за предметом ДК 021:2015-39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці) на веб - порталі Уповноваженого органу в сфері публічних закупівель.
При вивченні Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: ДК 021:2015-39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці), затверджену головою тендерного комітету ОСОБА_5 , згідно рішення засідання тендерного комітету № 60 від 05.07.2018 року встановлено, що в додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці) вказано найменування предмету закупівлі:
1.Стіл учнівський 1-місний з полицею та антисколіозним вирізом столешні регулюється на ростові групи № 4-6 - кількістю 900 од.;
2.Стілець Т-подібний на квадратній трубі, регулюється на ростові групи № 4-6 - кількістю 900 од..
Згідно Протоколу № 65 від 27.07.2018 року засідання тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що 23.07.2018 року відбувся аукціон на закупівлю ДК 021:2015-39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці) у відповідності до оголошеного аукціону UA- 2018-07-05-001614-с за результатами оцінки найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 з ціною 1 026 000, 00 грн. (Один мільйон двадцять шість тисяч грн. 00 коп.).
Тендерним комітетом вирішено:
1.Визнати тендерну пропозицію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 такою, що відповідає вимогам тендерної документації;
2.Визнати учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір;
3.Затвердити і надіслати на оприлюднення повідомлення про намір укласти договір у відповідності до частини 1 етап і 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно проведеного тендеру, 08.08.2018 року укладено договір № 10 (підписаний виконуючим обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_7 ( ОСОБА_5 знаходилась на лікарняному) щодо закупівлі:
1.Стіл учнівський 1 - місний з полицею та антисколіозним вирізом столешні, регулюється на ростові групи № 4-6 - кількістю 900 од.;
2.Стілець Т-подібний на квадратній трубі, регулюється на ростові групи № 4-6 - кількістю 900 од.
Всього на суму з ПДВ - 1 026 000,00 грн.
За вих. № 736 від 28.08.2018 року до виконуючого обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 надійшов лист від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (вх. № 1245/01-12-4 від 07.09.2018 року) в якому вказано:
«Відповідно до ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в догові.
В зв`язку з подорожчанням комплектуючих до учнівських столів та стільців ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » не моє можливості здійснювати постачання товару за ціною 720,00 три. за 1 стіл, 420,00 грн. за 1 стілець, з урахуванням усіх податків і зборів.
Враховуючи вищевказане, пропонуємо підвищити вартість товару шляхом укладанні додаткової угоди. За таких умов ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » буде мати можливість постачати Вашій установі учнівські столи та стільці.
Ціна, запропонована для Вашої установи за проектом Додаткової угоди складає 792,00грн. за 1 стіл, 462,00 грн. за 1 стілець.
У зв`язку з вищевикладеним та керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.631 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, надсилаємо Вам підписані екземпляри проекту додаткової угоди до договору від 08.08.2018 року № 10 для підписання та повернення екземпляру ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »».
Підтверджуючих документів щодо підвищення ціни на комплектуючи до учнівських столів та стільців до ІНФОРМАЦІЯ_6 не надано.
Однак, 07.09.2018 року виконуючий обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 підписує додаткову угоду № 1 до договору від 08.08.2018 року № 10 про закупівлю товарів за державні кошти, в якій зменшено кількість столів та стільців до 818 од.
Додатково встановлено, що 29.08.2018 року за вих. № 737 до виконуючого обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 вдруге направлено лист від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (вх. № 1320/01- 12-4 від 14.09.2018 року) в якому знову пропонують підвищити вартість товару. Запропонована ціна становить 830,00 грн. за 1 стіл, 485,00 грн. за 1 стілець.
Вдруге підтверджуючих документів, щодо підвищення ціни на комплектуючи до учнівських столів та стільців до ІНФОРМАЦІЯ_6 не надано.
Однак, 14.09.2018 року виконуючий обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 знову підписує додаткову угоду № 2 до договору від 08.08.2018 року № 10 про закупівлю товарів за державні кошти, в якій зменшено кількість столів та стільців до 780 од.
Таким чином всього зменшена кількість придбаних столів та стільців на 120 од.
Згідно видаткової накладної № 66 від 21.09.2018 року, підписаної ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_4 придбано стіл учнівський 1-місний з полицею та антисколіозним вирізом столешні, регулюється на ростові групи № 4-6 кількістю 780 од.; стілець 1-подібний на квадратній трубі, регулюється на ростові групи № 4-6 - кількістю 780 од.. Всього на суму з ПДВ - 1 024 920,00 грн.
Згідно наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 від 23.03.2018 року № 283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору ІНФОРМАЦІЯ_8 », враховуючи особливості освітнього середовища Нової української школи, рекомендується використовувати обладнання загального призначення (шкільні меблі), що виготовлене відповідно до чинних в Україні стандартів та відповідати певним вимогам.
Відповідно до ГОСТу № 11015-93 «Столы ученические. Типы и функциональные размеры» ученические столы должны изготовляться семи номеров и иметь цветовую маркировку в соответствии с таблицей.
Таким чином, МОЗ України рекомендує придбати комплекти меблів для учнів (парта/стіл + стілець) не менше двох ростових груп (жовте, червоне, зелене маркованих), що згідно ГОСТу відповідає 3-5 ростовій групі (1300мм. - 1750мм).
Проведеним аналізом середній зріст учнів у 1 класі становить 120-130 см.
Виконуючим обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 , як головою тендерної комісії та відповідальною особою за проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015-39160000-1 - Шкільні меблі (Столи учнівські та стільці) не проведена відповідна робота та до тендерної документації внесено ростові групи № 4-6, що не відповідає фактичному зросту учнів у 1-4 класів.
Також, комісія вважає, що законних підстав для укладання додаткових угод лише за листами ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 », без отримання додаткового підтвердження щодо підвищення ціни на комплектуючи до учнівських столів та стільців у виконуючого обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 не було. Дії ОСОБА_5 привели до безпідставного, на думку комісії, зменшення придбаних комплектів шкільних меблів на 120 од.
Крім того, від директорів ІНФОРМАЦІЯ_9 до ІНФОРМАЦІЯ_3 надішли доповідні, що якість та будова парт, які придбані для учнів перших класів 2018-2019 навчального року, частково не відповідають стандартам ІНФОРМАЦІЯ_8 та виявлені деякі дефекти, а саме : стільці та парти не відповідають зросту учнів, відсутнє регулювання кута нахилу стільниці, відсутнє місце для розміщення письмового приладдя, не вистачало комплектуючій: болтів, на деяких партах відклеєні бокові стрічки та інше.
Не зважаючи на виявлені недоліки та не доукомплектування шкільних меблів, виконуюча обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_5 підписує видаткову накладну № 66 від 21.09.2018 року, тим самим приймає наданий товар, погоджуючись з його технічним станом та якістю.
Зв`язку з чим, на теперішній час ІНФОРМАЦІЯ_10 не може повернути придбані меблі до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для виправлення виявлених недоліків та приведення їх до відповідності рекомендацій щодо організації освітнього простору ІНФОРМАЦІЯ_8 .
На теперішній час з метою підтвердження або спростування інформації викладеної у заяві ОСОБА_4 та висновку за результатами службового розслідування щодо виконання посадових обов`язків державними службовцями ІНФОРМАЦІЯ_2 від 01.02.2019, виникла необхідність в отриманні від ІНФОРМАЦІЯ_11 документів та відомостей про яке йде мова у заяві та висновку.
На підставі наведеного, з метою виявлення відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення та їх фіксації, для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, з метою проведення подальших необхідних слідчих дій, виникла необхідність у отриманні саме засвідчених копій вищезазначених документів.
Враховуючи, що оригінали зазначених документів знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_11 , приймаючи до уваги те, що зазначені документи мають важливе значення для встановлення істини у справі, необхідно надати тимчасовий доступ до оригіналів вищевказаних документів із можливістю виготовлення їх копій та їх вилучення, що має значення для справи.
З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться дана інформація на підставі вимог ч. 2 ст. 163 КК України.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно ч. 2 ст. 159 КПК України передбачено здійснення тимчасового доступу до речей і документів на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Враховуючи викладене, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню.
Відповідно до положень ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159-164 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Зобов`язати керівництво ІНФОРМАЦІЯ_11 надати слідчому Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , прокурору Іллічівської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_8 тимчасовий доступ до документів: тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю столів та стільців UA- 2018-07-05-001614-с, зміни до річного плану закупівель на 2018 рік, протоколу; 59 від 05 липня 2018 року засідання тендерного комітету, протоколу №59 від 05 липня 2018 року засідання тендерного комітету, протоколу № 60 від 05 липня 2018 року засідання тендерного комітету, протоколу № 65 від 27 липня 2018 року засідання тендерного комітету, договору № 10 від 08 серпня 2018 року укладеного між Управлінням та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » та специфікації до нього (додаток 1 до договору), листа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 28.08.2018 № 736 (вх.№ 1245/01-12-4 від 07.09.2018), додаткової угоди № 1 від 07.09.2018 до договору від 08.08.2018 № 10, листа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 29.08.2018 № 737 (вх.№1320/01-12-4 від 14.09.2018), додаткової угоди № 2 від 14.09.2018 до договору від 08.08.2018 № 10, видаткової накладної № 66 від 21.09.2018 з видатковим рахунком, документу що посвідчує сплату грошових коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЕДРПОУ НОМЕР_1 ) на виконання договору від 08.08.2018 № 10, з можливістю виготовлення копій усіх вище перелічених документів та їх вилучення.
Строк дії ухвали до 18.01.2020 року.
Копію ухвали направити зацікавленим особам.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Овідіопольський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2019 |
Оприлюднено | 21.02.2023 |
Номер документу | 86402907 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Овідіопольський районний суд Одеської області
Кириченко П. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні