Ухвала
від 17.12.2019 по справі 754/17908/19
ДЕСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

1-кс/754/4862/19

Справа № 754/17908/19

У Х В А Л А

Іменем України

17 грудня 2019 року слідчий суддя Деснянського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, по матеріалах досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32018100030000037 від 25.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України,

В С Т А Н О В И В:

13.12.2019 року від старшого слідчого з ОВС третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві податкової міліції ОСОБА_3 до суду надійшло клопотання, погоджене з прокурором у кримінальному провадженні прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (місце знаходження: АДРЕСА_1 ).

Клопотання слідчим подане в рамках кримінального провадження за №32018100030000037 від 25.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудовим слідством встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , і.п.н. НОМЕР_2 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , у період з листопада 2017 року березень 2018 року при здійсненні придбання товаро матеріальних цінностей у ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 (HK) ІНФОРМАЦІЯ_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 та відображення їх реалізації в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_12 ) ухилились від сплати податків, що призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах на загальну суму 4 890 644,07 грн., що підтверджується висновком експертного дослідження № 1-17/07/2018 від 17.07.2018.

При проведенні експертного дослідження експертом встановлено, що підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) в порушення п. 1 ст. 185, п. 1 ст. 187, пп. 1 п. 1 ст. 194 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (із змінами та доповненнями) було занижено податкове зобов`язання з податку на додану вартість за період листопада 2017 лютого 2018 рр. на загальну суму 4 890 644 грн. 07 коп.

Співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_20 відібрано пояснення у гр. ОСОБА_6 , який являється засновником, директором та головним бухгалтером ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_4 ), який показав, що зареєстрував зазначене підприємство за грошову винагороду від невстановленої досудовим розслідуванням особи.

Окрім того, проведено огляд податкової адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_8 ), за результатами якого встановлено, що підприємство за адресою реєстрації не знаходиться, будь-які ознаки розташування підприємства за вказаною адресою відсутні.

Поруч з цим, проведено огляд юридичної адреси ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_10 ), за результатами якого встановлено, що за податковою адресою підприємства розташований офісний центр « ІНФОРМАЦІЯ_21 », у якому не має офісного приміщення під № 404, а також відсутні рекламні таблички та поштові скриньки підприємства. Окрім того, зі слів співробітників вказаного центру ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » ніколи не знаходився за вказаною адресою.

Також, згідно податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », яка міститься в АІС «Податковий Блок», у вищевказаних підприємств відсутнє жодне виробниче обладнання, наймані працівники, транспортні засоби, торгівельне обладнання, складські приміщення, а також устаткування, що необхідне для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства та інших основних фондів у тому числі орендованих.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що у суб`єктів господарювання, які мають ознаки фіктивності, відсутня затратна частина на оренду офісних та складських приміщень, оплату комунальних послуг, оплату послуг телефонного зв`язку, оплату послуг за користування мережею Інтернет, оплату логістичних послуг, виплату заробітної плати у тому числі директору, придбання та інші витрати необхідні для ведення фінансово-господарської діяльності суб`єкта господарювання, характерні для реального сектору економіки.

Також, згідно відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » мають спільні IP-адреси для подачі податкових накладних до контролюючих органів, а саме: 88.99.184.156 для подачі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 »; НОМЕР_13 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 »; 185.172.59.159 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », що може свідчити про пов`язаність зазначених фіктивних суб`єктів підприємницької діяльності один з одним.

Окрім того, на деяких із підприємств одній й ті ж самі службові особи та засновники ОСОБА_7 являється одноособовим засновником, директором та головним бухгалтером ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ОСОБА_8 одноособовий засновник, директор та головний бухгалтер ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », а також засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 ».

Окрім того, ОСОБА_9 , ОСОБА_7 та ОСОБА_6 зареєстровані на території м. Луганськ та м. Донецьк, які згідно розпорядження Кабінету Міністрів України № 1275-р від 02.12.2015 визнані територіями, на якій здійснювалася антитерористична операція, що унеможливлює нормальне здійснення фінансово-господарської діяльності підприємствами, на яких вони являються службовими особами.

Також встановлено, що у податковій звітності фінансово-господарської діяльності вказаних ФСПД наявна невідповідність придбаних товарів проданим, а саме згідно ЄРПН відсутня подальша реалізація придбаних кондиціонерів, а також відсутня інформація щодо використання у власній діяльності цих кондиціонерів підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 ».

Поруч з цим, згідно відомостей за формою 1-ДФ, встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » не отримували доходи на підприємствах.

Таким чином, у досудового слідства є достатні підстави вважати, що у податковій звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в період листопада 2017 лютого 2018 рр. відображені фінансово господарські взаємовідносини з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », які, ймовірно, входили/входять до складу «конвертаційного» центру, діяльність якого пов`язана з переведенням безготівкових коштів у готівку, з одночасною мінімізацією податкових зобов`язань.

Під час досудового розслідування встановлено, що у банківській установі АТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (МФО НОМЕР_14 ) (юридична адреса АДРЕСА_1 ) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_3 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_15 , № НОМЕР_16 (номер рахунку IBAN НОМЕР_17 ), № НОМЕР_18 (номер рахунку IBAN НОМЕР_19 ), № НОМЕР_20 (номер рахунку IBAN НОМЕР_21 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_4 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_22 ,№ НОМЕР_23 (номер рахунку IBAN НОМЕР_24 ),№ НОМЕР_25 (номер рахунку IBAN НОМЕР_26 ); № НОМЕР_27 (номер рахунку IBAN НОМЕР_28 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_5 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_29 ,№ НОМЕР_30 (номер рахунку IBAN НОМЕР_31 ), № НОМЕР_32 (номер рахунку IBAN НОМЕР_33 ), № НОМЕР_34 (номер рахунку IBAN НОМЕР_35 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_6 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_36 (номер рахунку IBAN НОМЕР_37 ),№ НОМЕР_38 (номер рахунку IBAN НОМЕР_39 ), № НОМЕР_40 , № НОМЕР_41 (номер рахунку IBAN НОМЕР_42 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_7 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_43 (номер рахунку IBAN НОМЕР_42 ), № НОМЕР_44 ;№ НОМЕР_45 (номер рахунку IBAN НОМЕР_46 ), № НОМЕР_47 (номер рахунку IBAN НОМЕР_48 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_8 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_49 (номер рахунку IBAN НОМЕР_50 ), № НОМЕР_51 (номер рахунку IBAN НОМЕР_52 ), НОМЕР_53 (номер рахунку IBAN НОМЕР_54 ), № НОМЕР_55 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_10 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_56 (номер рахунку IBAN НОМЕР_57 ), № НОМЕР_58 (номер рахунку IBAN НОМЕР_59 ), № НОМЕР_60 , № НОМЕР_61 (номер рахунку IBAN НОМЕР_62 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_12 ) відкривались рахунки: № НОМЕР_63 (номер рахунку IBAN НОМЕР_64 ), № НОМЕР_65 (номер рахунку IBAN НОМЕР_66 ), № НОМЕР_67 ,№ НОМЕР_68 (номер рахунку IBAN НОМЕР_69 ).

В ході досудового розслідування виникла необхідність у приєднанні до матеріалів кримінального провадження оригіналів документів юридичних справ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » у яких містяться вільні зразки почерку службових осіб зазначених підприємств та які необхідні для проведення почеркознавчих експертиз. Під час досудового розслідування кримінального провадження необхідно дослідити рух коштів по зазначеним рахункам, відкриття, використання та перерахування коштів на рахунки підприємств, подальше перерахування коштів та відповідних підстав вказаних операцій, а також можливого зняття коштів, що в подальшому стане доказом у вказаному кримінальному провадженні.

Вказані документи мають значення для кримінального провадження, так як містять відомості про операції з перерахування коштів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » за нібито поставлені товари, операції з перерахування коштів з рахунків зазначених підприємств; осіб, які мають право підпису платіжних документів та обставини відкриття та закриття вказаних рахунків.

В тому числі в документах можуть міститися зразки підпису та почерку службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 , що мали доступ до рахунків.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглянуте у відсутності особи, у володінні якої знаходяться речі і документи - АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (місце знаходження: АДРЕСА_1 ), оскільки є підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення необхідної інформації.

Клопотання розглянуто у відсутності слідчого ОСОБА_3 , від якого надійшла заява проханням проводити розгляд справи у його відсутність.

На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України розгляд клопотання проводиться без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, про доступ до яких клопоче слідчий.

Дослідивши клопотання та долучені до нього матеріали, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 160 КПК України, слідчий має право звернутись до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням, погодженим з прокурором, про тимчасовий доступ до речей і документів, окрім тих, до яких відповідно до ст. 161 КПК України заборонено доступ.

Згідно до вимог ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5 ст. 163 КПК України, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Слідчий в клопотанні довів що документи, про доступ до яких він клопоче, знаходяться у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (місце знаходження: АДРЕСА_1 ).

Вказані у клопотанні документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відомості, які містяться в цих документах, можуть бути використані як докази, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, неможливо.

За таких підстав клопотання слідчого підлягає задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 159-166, 369, 370, 371, 372, 309 КПК України,-

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого слідчого з ОВС третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, по матеріалах досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32018100030000037 від 25.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України задовольнити.

Надати старшому слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , старшому слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_10 , слідчому з ОВС третього слідчого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_11 , тимчасовий доступ до документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_12 ), які перебувають у володінні службових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (МФО НОМЕР_14 ) (юридична адреса АДРЕСА_1 ), та дати розпорядження про надання можливості вилучення їх оригіналів, а саме:

- руху коштів по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_3 ) № НОМЕР_15 , № НОМЕР_16 (номер рахунку IBAN НОМЕР_17 ),№ НОМЕР_18 (номер рахунку IBAN НОМЕР_19 ),№ НОМЕР_20 (номер рахунку IBAN НОМЕР_21 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_4 ) № НОМЕР_22 , № НОМЕР_23 (номер рахунку IBAN НОМЕР_24 ), № НОМЕР_25 (номер рахунку IBAN НОМЕР_26 ); № НОМЕР_27 (номер рахунку IBAN НОМЕР_28 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_5 ) № НОМЕР_29 , № НОМЕР_30 (номер рахунку IBAN НОМЕР_31 ), № НОМЕР_32 (номер рахунку IBAN НОМЕР_33 ), № НОМЕР_34 (номер рахунку IBAN НОМЕР_35 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_6 ); № НОМЕР_36 (номер рахунку IBAN НОМЕР_37 ), № НОМЕР_38 (номер рахунку IBAN НОМЕР_39 ), № НОМЕР_40 , № НОМЕР_41 (номер рахунку IBAN НОМЕР_42 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_7 ) № НОМЕР_43 (номер рахунку IBAN НОМЕР_42 ), № НОМЕР_44 ; № НОМЕР_45 (номер рахунку IBAN НОМЕР_46 ), № НОМЕР_47 (номер рахунку IBAN НОМЕР_48 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_8 ) № НОМЕР_49 (номер рахунку IBAN НОМЕР_50 ), № НОМЕР_51 (номер рахунку IBAN НОМЕР_52 ), НОМЕР_53 (номер рахунку IBAN НОМЕР_54 ), № НОМЕР_55 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_10 ) № НОМЕР_56 (номер рахунку IBAN НОМЕР_57 ), № НОМЕР_58 (номер рахунку IBAN НОМЕР_59 ), № НОМЕР_60 , № НОМЕР_61 (номер рахунку IBAN НОМЕР_62 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_12 ) № НОМЕР_63 (номер рахунку IBAN НОМЕР_64 ), № НОМЕР_65 (номер рахунку IBAN НОМЕР_66 ), № НОМЕР_67 , № НОМЕР_68 (номер рахунку IBAN НОМЕР_69 ) на електронному та/або паперовому носії інформації з повною розшифровкою контрагентів, їх реквізитів (назва кореспондента, код ЄДРПОУ, адреса, первинні документи, на підставі яких отримується чи сплачується платіж, дата, час, проведення платежів, інші реквізити) та призначенням платежів; документів на електронному та/або паперовому носії інформації про IP-адреси пристроїв з яких відбувався доступ до системи «Клієнт-Банк»; документів, що стосуються відкриття, закриття та обслуговування рахунків, а саме: документів наданих службовими особами підприємства, для відкриття, закриття рахунку, його обслуговування, ідентифікації уповноважених осіб, кредитних справ; карток зі зразками підписів керівників та відбитку печаток; листів, заяв, повідомлень та інших документів, направлених банківською установою службовим особам підприємства; листів, заяв, доручень, довіреностей та інших документів, наданих службовими особами підприємств щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення, отримувати кошти, виписки банку; договорів, платіжних доручень, інших фінансових документів, які стали підставою для руху коштів по рахункам; банківських виписок, чеків та заяв, що підтверджують видачу готівки; договорів на встановлення системи «Банк-Клієнт», а також технічної документації щодо проведення працівниками банківської установи інсталяції на комп`ютери підприємств вказаної системи, включаючи місце її проведення; виписок з номерами телефонів з яких проходило з`єднання системи «Банк-Клієнт» з комп`ютера підприємства з банком, включаючи дату та час проведення вказаних з`єднань; заявок на купівлю іноземної валюти; договорів укладених на користь чи за дорученням підприємства, в тому числі договорів, укладених щодо придбання та продажу цінних паперів; відомості про провайдерів, які надавали телекомунікаційні послуги по забезпеченню доступу до мережі Інтернет, ІР адреси та номери телефонів, з яких надходили електронні повідомлення та здійснювалось віддалене керування рахунком та забезпечувалась робота системи віддаленого доступу типу «Інтернет - клієнт - банк» в паперовому вигляді, документи щодо проведення фінансового моніторингу працівниками банку за період з моменту відкриття рахунків по дату винесення ухвали.

У випадку, якщо дані документи були витребувані чи проводилось їх вилучення раніше, надати належним чином завірені їх копії та документи на підставі яких було витребувано чи вилучено дані документи.

- зобов`язати службових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (МФО НОМЕР_14 ) не розголошувати відомості досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32018100030000037;

- зобов`язати службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_23 , не розголошувати відомості досудового розслідування у кримінальному провадженні №32018100030000006.

Оригінал ухвали та копію ухвали надати старшого слідчого з ОВС третього слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у м. Києві податкової міліції ОСОБА_3 .

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

Відповідно до ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення17.12.2019
Оприлюднено21.02.2023

Судовий реєстр по справі —754/17908/19

Ухвала від 17.12.2019

Кримінальне

Деснянський районний суд міста Києва

Лісовська О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні