Постанова
від 17.12.2019 по справі 809/116/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 грудня 2019 рокуЛьвів№ 857/9811/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Довгополова О.М.,

суддів Гудима Л.Я., Святецького В.В.,

з участю секретаря судового засідання Хітрень О.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові апеляційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13 березня 2018 року у справі за адміністративним позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення від 22.12.2017 року, -

суддя (судді) в суді першої інстанції - Матуляк Я.П.,

справа розглянута за правилами спрощеного позовного провадження,

місце ухвалення рішення - м. Івано-Франківськ,

ВСТАНОВИВ:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення від 22.12.2017 року.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13 березня 2018 року позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано рішення про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 01.03.2016 року за № 05, прийняте 22.12.2017 року. Стягнуто з управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір в розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні.

Рішення мотивоване тим, що скасування рішення об`єкта нагляду є крайнім заходом, спрямованим на дотримання уповноваженими органами містобудування та архітектури вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності. Також суд першої інстанції зазначає, що перевірка містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 01.03.2016 року за № 5 проведена відповідачем поверхнево та без належного дослідження питань, які підлягали до з`ясування.

Не погодившись із ухваленим судовим рішенням, Державна архітектурно-будівельна інспекція України подала апеляційну скаргу, у якій, з посиланням на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить його скасувати та ухвалити нове судове рішення, яким відмовити в задоволенні позову.

Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує тим, що єдиною підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень або скасування виданих є невідповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Вказує, що відповідно до генерального плану дана земельна ділянка позначена як присадибна територія пасовищ.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється відповідно до ч. 4 ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України у зв`язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі.

Суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги (частина перша статті 308 КАС України).

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 01.12.2010 року за № 2423 та у відповідності до державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЯМ № 607034 від 30.08.2012 року (а.с.27), фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 на праві приватної власності належить земельна ділянка загальною площею 0,0282 га за кадастровим номером 2621255301:03:001:0034, що знаходиться за адресою Івано- АДРЕСА_1 . Слобідка АДРЕСА_2 ( АДРЕСА_3 ) з цільовим призначенням: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності за індексним номером 97379986 від 15.09.2017 року (а.с.26). У відповідності до рішення двадцять восьмої сесії шостого демократичного скликання Більшівцівської селищної ради Галицького району Івано-Франківської області від 22.10.2015 року "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування торгового комплексу підприємцю ОСОБА_1 ", позивачу затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки загальною площею 0,0385 га з кадастровим номером 2621255301:03:001:0136 для обслуговування торгового комплексу в АДРЕСА_2 б"; земельну ділянку площею 0,0385 га передано в оренду терміном на 49 років (а.с.32). На підставі вказаного рішення, 16.11.2015 року між Більшівцівською селищною радою Галицького району Івано-Франківської області, як орендодавцем, та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 , як орендарем, укладено договір оренди землі, згідно якого Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для обслуговування торгового комплексу, який знаходиться в межах с. Слобідка- АДРЕСА_2 62 "б" (а.с.29-31). Як наслідок, за позивачем зареєстровано право оренди земельної ділянки площею 0,0385 га за кадастровим номером 2621255301:03:001:0036, що знаходиться за адресою АДРЕСА_4 - АДРЕСА_2 , 62б з цільовим призначенням: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права за індексним номером 49635765 від 11.12.2015 року (а.с.28). Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , виявивши намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності та користуванні останнього, 29.02.2016 року звернувся до уповноваженого органу містобудування і архітектури із заявою про надання містобудівних умов та обмежень земельної ділянки з будівництва торгового магазину та складських приміщень в с. АДРЕСА_2 б (а.с.91). 01.03.2016 року відділом містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації видано позивачу містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на будівництво торгового магазину та складських приміщень в с. Слобідка-Більшівцівська АДРЕСА_2 , АДРЕСА_5 Галицького району АДРЕСА_4 -Франківської області (а.с.12-14). В подальшому Галицьким комунальним підприємством "Архітектурне-планувальне бюро" розроблена проектна документація, яка 25.04.2016 року затверджена фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 як замовником. Також 11.07.2016 року філією ДП "Укрдержбудекспертиза" в Івано-Франківській області проведена експертиза проекту будівництва. За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень встановлено, що документація розроблена з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об`єкта будівництва із зазначенням технічних показників, що підтверджується експертним звітом за № 09-0308-16 щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об`єкта будівництва за робочим проектом "Будівництво торгового магазину та складських приміщень в с. Слобідка-Більшівцівська, вул. Полуднева, 62-б Галицького району Івано-Франківської області" (а.с.17) та додатком до експертного звіту № 09-0308-16 (а.с.18-21). 03.01.2017 року управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області за № ІФ 082170030737 зареєстровано декларацію про початок виконання будівельних робіт по об`єкту: будівництво торгового магазину та складських приміщень за адресою Івано-Франківська область, Галицький район, с. Слобідка-Більшівцівська, вул. Полуднева, 62-б (а.с.22-25). З метою здійснення документальної перевірки дотримання вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, затвердженого наказом Мінрегіону від 07.07.2011 року за № 109 під час видачі відділом регіонального містобудування та архітектури Галицької райдержадміністрації містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на об`єкті "будівництво торгового магазину та складських приміщень на вул АДРЕСА_6 Полуднева, 62 в с. Слобідка-Більшівцівська Галицького району Івано-Франківської області", відповідачем сформовано вимогу від 19.10.2017 року за № 1009/1/14/944 про надання відділом містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації документів (а.с.74). За результатами проведеної документальної перевірки документів, наданих відділом містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації, виявлено відомості про ознаки вчинення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, про що складено довідку про результати документальної перевірки від 27.11.2017 року (а.с.75). Зважаючи на наведене, головний інспектор будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури та містобудування управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області Тарабаса О.М. звернувся до начальника управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області Мусіловського І.М. із службовою запискою про ініціювання проведення позапланової перевірки відділу містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації (а.с.77). На підставі наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 01.12.2017 року за № 1807 (а.с.78), направлення управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області від 08.12.2017 року за № 70/1009/6.3/2017 (а.с.78) та відповідно до Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 року за № 698, відповідачем, у присутності начальника відділу - головного архітектора відділу містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації Крета І.О., проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил відділом містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації, за результатом якої складено акт від 22.12.2017 року (а.с.79-80). За результатами перевірки при наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки № 05 від 01.03.2016 року на "Будівництво торгового магазину та складських приміщень" за адресою АДРЕСА_7 с. Слобідка АДРЕСА_2 , АДРЕСА_4 -Франківської області, замовник ПП ОСОБА_1 , в тому числі встановлено: склад та зміст МУО №05 не відповідає пункту 3.4 розділу ІІІ Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 109 від 07.07.2011 року та додатку до Порядку № 109 - у розділі "Містобудівні умови та обмеження" відсутній пункт 13 - "вимоги щодо архітектурних та інженерних рішень та щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення"; в пунктах 4, 5, 6, 7, 11, 13 розділу "Містобудівні умови та обмеження" не зазначені конкретні положення нормативних актів, відомості, які базуються на розрахунках та не міститься конкретних цифрових показників, а тільки посилання на нормативні акти, за якими неможливо визначити містобудівні умови та обмеження, чим порушено пункт 8 частини 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та не відповідає пункту 3.4 Порядку № 109; в пункті 8 розділу "Загальні дані" посилання на містобудівну документацію, вказано генеральний план без рішення про його затвердження, а також вказано містобудівний розрахунок, що не являється містобудівною документацією, крім того, відсутній детальний план території, чим порушено пункт 6 розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (а.с.79-80). Керівник об`єкта нагляду відмовився від підписання та отримання акта, про що відповідачем зроблено відмітку, а примірник акта надіслано поштовим зв`язком (а.с.80). На підставі проведеної перевірки, якою встановлено, що рішення про видачу містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 01.03.2016 року за № 05, підписане начальником відділу - головним архітектором відділу містобудування та архітектури районної державної адміністрації Кретом І.О., прийнято з порушенням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, головним інспектором будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури та містобудування управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області Тарабасом О.М. прийнято оскаржуване рішення про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 01.03.2016 року за № 05 (а.с.10-11). Листом від 28.12.2017 року за № 106, відділ містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації повідомив Кружинського ОСОБА_2 .С ОСОБА_3 про прийняте управлінням державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області рішення про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 01.03.2016 року за № 05 (а.с.15-16).

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції і вважає його таким, що відповідає правильно застосованим нормам матеріального та процесуального права з огляду на наступне.

Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 242 КАС України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із того, що згідно із ч. 1 ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Органом державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Відповідно до п. 2 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 № 698, нагляд здійснюється Держархбудінспекцією через головних інспекторів будівельного нагляду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі шляхом проведення планових, позапланових, документальних і камеральних перевірок.

Згідно з п. 14 наведеного Порядку позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена квартальним планом роботи Держархбудінспекції. Позапланова перевірка проводиться з виїздом на об`єкт нагляду.

Відповідно до п. 23 Порядку за результатами планової або позапланової перевірки головний інспектор будівельного нагляду, який проводив перевірку, складає акт перевірки.

Відповідно до ч.ч. 2-5 ст. 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів. Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації. Проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; 6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування.

Пунктом 2.5 Порядку № 109 встановлено, що містобудівні умови та обмеження складаються у двох примірниках. Перший примірник надається замовнику, а другий постійно зберігається в уповноваженому органі містобудування та архітектури, який їх видав.

З наведених норм можна зробити висновок, що містобудівні умови та обмеження є рішенням спеціально уповноваженого органу містобудування та архітектури.

Відповідно до п. 32 Порядку № 698, якщо рішення об`єкта нагляду порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, таке рішення скасовується або його дія зупиняється в разі можливості усунення виявлених порушень. Про скасування або зупинення дії рішення об`єкта нагляду головним інспектором будівельного нагляду приймається рішення за формою згідно з додатком 6, яке надсилається об`єкту нагляду протягом трьох робочих днів з дати його прийняття рекомендованим листом з описом вкладення з повідомленням про вручення.

З огляду на вищенаведене, колегія суддів погоджується з твердженням суду першої інстанції про те, що скасування рішення об`єкта нагляду є крайнім заходом, спрямованим на дотримання уповноваженими органами містобудування та архітектури вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності.

Також колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що зазначення в містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки генплану без рішення про його затвердження, жодним чином не вказує на відсутність такого рішення та не може слугувати підставою для їх скасування, як і відображення містобудівного розрахунку, оскільки судом першої інстанції встановлено та підтверджено судом апеляційної інстанції, що відділом містобудування та архітектури Галицької районної державної адміністрації підготовлено та надано містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на будівництво торгового магазину та складських приміщень в с. Слобідка-Більшівцівська АДРЕСА_7 Галицького району АДРЕСА_4 - АДРЕСА_1 області, враховуючи договір оренди землі та Державний акт на право власності на земельну ділянку, цільове призначення земельної ділянки - для будівництва та обслуговування торгового комплексу; посилання на містобудівну документацію - генеральний план та містобудівний розрахунок. Рішенням сімнадцятої сесії Більшівцівської селищної ради від 23.04.2013 року визнано існуючі генплани смт. Більшівці та с. Слобідка-Більшівцівська розроблені інститутом Івано-Франківськ "Діпромісто" в 1992 році можливими для подальшого використання до моменту його розроблення та погодження згідно вимог чинного законодавства (а.с.52). Водночас, детальний план територій у межах вказаного населеного пункту щодо забудови земельної ділянки не розроблявся.

Згідно із ч. 2 ст. 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

Як вбачається з витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, цільове призначення земельної ділянки загальною площею 0,0282 га за кадастровим номером 2621255301:03:001:0034, що знаходиться за адресою Івано-Франківська область, Галицький район, с. Слобідка-Більшівцівська вулиця Полуднева (вулиця Ковпака) - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (а.с.26). А згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, цільове призначення земельної ділянки площею 0,0385 га за кадастровим номером 2621255301:03:001:0036, що знаходиться за адресою Івано-Франківська область, Галицький район, с. Слобідка-Більшівцівська, вулиця Полуднева, 62б - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (а.с.28).

З огляду на наведене колегія суддів не може брати до уваги твердження скаржника про невідповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Відповідно до пп. "е" та "з" п. 3.4 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 р. № 109 розділ "Загальні дані" містобудівних умов та обмежень містить цільове призначення земельної ділянки та основні техніко-економічні показники об`єкта будівництва.

Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Відповідно до ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі. Спеціально уповноважений орган містобудування та архітектури визначає відповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Розгляд заяви і надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову у їх наданні здійснюються спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом семи робочих днів з дня реєстрації заяви. Рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень приймається у разі невідповідності намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Тобто єдиною підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, що в даному випадку встановлено не було.

Оцінивши подані сторонами докази в їх сукупності, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про те, що забудовники земельної ділянки, які у встановленому законодавством порядку одержали документ про право користування земельною ділянкою з відповідним цільовим призначенням, не можуть нести відповідальності та зазнавати негативних наслідків у зв`язку з відсутністю не з їх вини детального плану території. А також про те, що при винесенні оскаржуваного рішення головний інспектор будівельного нагляду Тарабас О.М. не використав усіх можливих заходів, передбачених законодавством, спрямованих на дотримання вимог у сфері містобудівної діяльності та передчасно його прийняв, а тому рішення від 22.12.2017 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 01.03.2016 року № 05 прийнято без всебічного та об`єктивного дослідження містобудівних умов та вимог містобудівного законодавства.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують і не дають підстав стверджувати про порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду - без змін.

Керуючись ст. ст. 308, 310, п. 1 ч. 1 ст. 315, ст. ст. 316, 321, 322, ч. 1 ст. 325 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України залишити без задоволення.

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13 березня 2018 року у справі № 809/116/18 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня її прийняття (проголошення), а у разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину судового рішення або розгляд справи (вирішення питання) здійснювався без повідомлення (виклику) учасників справи - протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя О. М. Довгополов судді В. В. Святецький Л. Я. Гудим Повне судове рішення складено 23.12.2019 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2019
Оприлюднено24.12.2019
Номер документу86551197
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/116/18

Ухвала від 26.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 10.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 17.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 25.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 26.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 13.03.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 29.01.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні