Рішення
від 18.12.2019 по справі 915/1993/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2019 року Справа № 915/1993/19

м.Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області у складі судді Ржепецького В.О., за участі секретаря судового засідання Матвєєвої А.В., розглянувши матеріали справи

за позовом : Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (01135, м.Київ, пр.-т Перемоги, буд.14) в особі філії «Дельта-лоцман» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (54017, м.Миколаїв, вул.Лягіна, буд.27)

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлантік Мерітайм» (54038, м.Миколаїв, вул.Генерала Карпенко, буд.40)

про стягнення заборгованості,

за участі представників учасників справи :

від позивача: Єремейчук Д.О., згідно довіреності

від відповідача: не з`явився

в с т а н о в и в:

13.09.2019 позивач звернувся до Господарського суду Миколаївської області з позовною заявою №2126 від 13.09.2019 (вх.№14485/19) про стягнення з відповідача заборгованості за Договором №106-П-АМПУ-15 від 09.12.2015 в сумі 1256,81 дол. США та 49,45 дол. США (що еквівалентно 1242,74 грн.) - пені.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 13.09.2019, справі присвоєно єдиний унікальний номер 915/1993/19 та визначено головуючим у справі суддю Ржепецького В.О.

Ухвалою суду від 18.09.2019 позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачеві строк для усунення недоліків позовної заяви.

23.09.2019 на адресу суду надійшла заява позивача про усунення недоліків позовної заяви №2126 від 13.09.2019 разом із позовною заявою в новій редакції №2179 від 23.09.2019 (вх.№14927/19), в якій позивач просить суд стягнути з відповідача заборгованість за Договором №106-П-АМПУ-15 від 09.12.2015 в сумі 1256,81 дол. США та 49,45 дол. США (еквівалентно 1242,74 грн. станом на 21.08.2019 за курсом НБУ) - пеню.

Ухвалою суду від 27.09.2019 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі №915/1993/19, постановлено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання у справі призначено на 21.10.2019 року, встановлено сторонам процесуальні строки для подання до суду заяв по суті справи.

21.10.2019 року до суду від відповідача надійшла заява від 21.10.2019 (вх. №16247/19) про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Компанії «Салюта Шиппінг Лімітед» (« Saluta Shipping Limited» ).

21.10.2019 року до суду від відповідача надійшла заява від 21.10.2019 (вх. №16248/19) про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Компанії « BINARTA CORPORATION» .

Ухвалою суду від 21.10.2019 року, яку занесено до протоколу судового засідання, підготовче засідання відкладено на 18.11.2019 року.

07.11.2019 позивачем подано до господарського суду заперечення на заяву відповідача про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Компанії «Салюта Шиппінг Лімітед» , позивач просив суд відмовити у задоволені заяви відповідача.

07.11.2019 року позивачем подано до господарського суду заперечення на заяву відповідача про залучення до участі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Компанії « BINARTA CORPORATION» .

Ухвалою суду від 26.11.2019 року у задоволені заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлантік Мерітайм» від 21.10.2019 (вх. №16247/19) про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Компанії «Салюта Шиппінг Лімітед» (« Saluta Shipping Limited» ) - відмовлено; у задоволені заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлантік Мерітайм» від 21.10.2019 (вх. №16248/19) про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Компанії « BINARTA CORPORATION» - відмовлено.

На підставі наказу голови Господарського суду Миколаївської області від 14.11.2019 №38-в головуючий у справі суддя перебував у відрядженні з 18 по 22 листопада 2019 року. У зв`язку з зазначеним судове засідання, призначене на 18.11.2019, не відбулось.

Ухвалою суду від 15.11.2019 року підготовче засідання призначено на 26.11.2019 року.

Ухвалою суду від 26.11.2019, яку занесено до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження у справі, справу призначено до розгляду по суті на 18.12.2019.

Відповідач явку повноважного представника у судове засідання не забезпечив, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином ухвалою суду від 26.11.2019 року.

18.11.2019 року до суду від представника відповідача надійшла заява про розгляд справи без його участі.

Відповідач своїм правом у визначений судом строк на подання відзиву на позов, оформленого згідно вимог ст. 165 ГПК України разом із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, не скористався.

Відповідно до ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

18.12.2019 року судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши усі подані у справу докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд встановив наступне.

09.12.2015 року між Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» (Підприємство) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Атлантік Мерітайм» (Агент) було укладено договір №106-П-АМПУ-15 (далі - Договір) (а.с. 13-18), відповідно до п. 1.1 якого на умовах цього Договору Підприємство зобов`язується за заявками Агента надавати (забезпечувати):

- послуги з лоцманського проведення суден (лоцманський збір);

- послуги з регулювання руху суден у зонах дії центрів і постів регулювання руху суден (далі - ЦРРС/ПРРС) (збір за послуги служби регулювання руху суден);

- проходження суднам по Бузько-Дніпровсько-лиманському, Херсонському морському каналам та каналом Дунай-чорне море на баровій частині гирла Новостамбульське (Бистре) (далі-БДЛК, ХМК та ГСХ) (канальний збір);

- послуги швартовної бригади з швартування, відшвартування, перетягування і перешвартування суден в морському порту «Южний» (згідно розцінок Підприємства);

- послуги м/б «Гайдамака» та інших плавзасобів (згідно розцінок Підприємства);

- інформаційні послуги при проходженні судном ГСХ (згідно розцінок Підприємства);

далі за текстом іменовані «послуги» (термін «послуги» використовується також для позначення окремої складової послуг),

а Агент зобов`язується замовити, прийняти і оплатити надані послуги.

При цьому споживачем послуг Підприємства є «Судновласник» (в розумінні ст. 20 Кодексу торговельного мореплавства України: юридична або фізична особа, яка експлуатує судно від свого імені, незалежно від того, чи є вона власником судна, чи використовує на інших законних підставах), від імені якого виступає Агент.

Відповідно до п. 2.1.2. Договору Підприємство зобов`язується надавати Агенту рахунки для сплати зборів і платежів за користування зазначеними послугами, які оформлені на підставі встановлених цін і державних тарифів, розцінок Підприємства та вимог цього Договору. Рахунки направляються поштою або вручаються Агенту під розписку. В необхідних випадках рахунки попередньо можуть направлятися факсом.

Пунктом 2.3.3. Договору передбачено, що відповідач зобов`язаний робити своєчасну оплату відповідно до умов цього Договору по суднах, що плавають під іноземним прапором - у ВКВ, а під прапором України - у національній валюті України, якщо інше не передбачено чинним валютним законодавством України, вказувати в банківських документах необхідну розшифровку платежу по кожному судну.

Відповідно до п. 2.3.4. Договору відповідач повинен сплачувати рахунки, виставлені позивачем у строки, визначені цим Договором.

Відповідно до п. 4.2.2. Договору остаточний розрахунок здійснюється Агентом на протязі двадцяти банківських днів з дати отримання від Підприємства рахунку за реквізитами, зазначеними у такому рахунку.

Відповідно до п. 4.3. Договору зобов`язання по оплаті вважаються виконаними Агентом з моменту зарахування грошових коштів на рахунок Підприємства.

Відповідно п. 5.4 Договору, в разі порушення строків здійснення остаточного розрахунку, передбачених п. 4.2.2. і п. 4.3. цього Договору, Агент, за вимогою Підприємства, несе перед останнім відповідальність у вигляді сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від несплаченої вартості послуг за кожний день прострочення.

Відповідно до п. 5.5. Договору Агент несе повну матеріальну відповідальність перед Підприємством за повноту та своєчасність оплати наданих послуг по розрахунках як у національній валюті, так і в ВКВ.

Відповідно до п. 8.1. Договору (в редакції Додаткової угоди №7 від 27.11.2018 року) цей Договір набуває чинності з моменту підписання і скраплення печатками сторін та діє до 31.12.2019 року.

Відповідно до п. 8.2. Договору у відповідності до ст. 631 ЦК України сторони дійшли згоди, що умови цього Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли з 01.01.2016 року.

Відповідно до договору, укладеного сторонами, позивач на підставі заявки відповідача, в якій відповідач гарантував своєчасну оплату наданих послуг, 24 травня 2019 року надав послуги з лоцманського проведення та послуги з регулювання руху судну « VASILIY TATISCEV» (прапор судна - Tanzania), яке знаходилось під агентуванням відповідача.

Фактичне надання позивачем послуг підтверджується лоцманськими квитанціями №2074 від 24.05.2019 року (а.с. 51) та №3535 від 24.05.2019 року (а.с. 51), а також квитанцією СРРС № 7716 від 24.05.2019 (а.с. 52).

Для оплати наданих послуг, на виконання п. 2.1.2 Договору відповідачу було направлено поштою рахунок № МР-02618 від 24.05.2019 на загальну суму 1256,81 дол. США (а.с. 49-50, 53).

Зазначений рахунок отримано відповідачем 10.06.2019 року, проте заборгованість в сумі 1256,81 дол. США залишилась несплаченою, що стало підставою для звернення позивача з даним позовом до суду.

На підставі ст. ст. 11, 202, 509 ЦК України між сторонами на підставі договору виникло господарське зобов`язання, яке в силу ст. ст. 525, 526 ЦК України, ст. 193 ГК України має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог законодавства. Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відповідно до статті 106 Кодексу торговельного мореплавства (КТМ) України із суден, що користуються послугами морських лоцманів, справляється лоцманський збір, порядок справляння і розмір якого встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері транспорту, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики економічного розвитку.

Відповідно до п. 1.1. Положення про морських лоцманів, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 08.05.2013 № 292, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.06.2013 за № 920/23452 (далі - Положення ), це Положення, розроблене відповідно до Кодексу торговельного мореплавства України, установлює вимоги до морських лоцманів та підприємств, працівниками яких є морські лоцмани, порядок здійснення ними діяльності та надання послуг з лоцманського проведення суден, а також механізм оплати наданих судну лоцманських послуг.

Відповідно до п. 1.2 Положення вимоги цього Положення поширюються на морських лоцманів та підприємства, працівниками яких є морські лоцмани (далі - лоцманське підприємство), що здійснюють діяльність з лоцманського проведення суден на підходах до морських портів, у межах акваторій цих портів, а також між морськими портами незалежно від прапора держави, під яким плаває судно, і форми власності судна, яке перебуває у визначених районах лоцманського проведення суден, а також на судновласників, фрахтувальників, морських агентів, капітанів суден, інших уповноважених судновласником осіб, що замовляють послуги з лоцманського проведення суден.

Відповідно до п. 4.8 Положення із суден, що користуються послугами морських лоцманів, справляється лоцманський збір, порядок справляння і розмір якого встановлюються відповідно до закону.

Відповідно до п. 4.9. Положення лоцманські послуги надаються на підставі двостороннього договору між капітаном судна або морським агентом, що виступає від імені судновласника (фрахтувальника або оператора), з однієї сторони, і лоцманським підприємством, що надає ці послуги, з іншої сторони.

Відповідно до п. 4.10. Положення лоцманська квитанція заповнюється і підписується капітаном судна та є документом, що підтверджує факт надання лоцманських послуг. У квитанцію капітан судна вносить відомості, які визначені у формі лоцманської квитанції (додаток 1). Капітан судна в разі необхідності вносить зауваження щодо лоцманського проведення. Внесені у квитанцію відомості та зауваження капітан судна засвідчує своїм підписом та печаткою судна.

Відповідно до п. 4.11. Положення зобов`язання судновласника (фрахтувальника або оператора) і капітана судна щодо сплати лоцманського збору, окремої винагороди і штрафів, установлених відповідно до чинного законодавства, можуть здійснюватись морським агентом. Останній повинен перебувати в договірних відносинах з лоцманським підприємством, яке надало ці послуги.

Відповідно до п. 4.17 Положення лоцманський збір, окремі винагороди і штрафи, передбачені цим Положенням, стягуються лоцманськими підприємствами і включаються в їх дохід.

Тарифи на послуги із забезпечення лоцманського проведення суден затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 03.12.2013 №965 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2013 р. за№ 2138/24670 (далі - Тарифи на послуги із забезпечення лоцманського проведення суден ).

Відповідно до п. 1.3. Тарифів на послуги із забезпечення лоцманського проведення суден, нарахування лоцманського збору здійснюється з умовного об`єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розмірення) або документі, що його замінює.

Відповідно до п. 2.1. Тарифів на послуги із забезпечення лоцманського проведення суден, із суден (крім суден групи В) лоцманський збір справляється за зовнішньопортове проведення (судновим ходом, судноплавним каналом, внутрішнім підхідним каналом, фарватером, рекомендованим шляхом, на якірній стоянці, рейді, за межами портової акваторії або між портовими акваторіями) та внутрішньопортове проведення (безпосередньо до причалу, відходу від причалу та маневрування суден між причалами в межах операційної акваторії причалу (причалів) за базовими ставками, наведеними у додатку 2 до цих Тарифів.

Відповідно до п. 2.8. Тарифів на послуги із забезпечення лоцманського проведення суден, підставою для справляння лоцманського збору є лоцманська квитанція, що заповнюється та підписується капітаном судна та підтверджує факт надання лоцманських послуг, або радіотелеграфне підтвердження судна.

Відповідно до ст. 110 КТМ України у районах інтенсивного судноплавства (портові та узбережні води, вузькості, перетин морських шляхів) рішенням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері транспорту, створюються служби регулювання руху суден, що здійснюють радіолокаційне обслуговування суден. Під радіолокаційним обслуговуванням мається на увазі контроль за безпекою судноплавства, регулювання руху суден, радіолокаційне проведення, подання допомоги суднам під час аварійно-рятувальних операцій, інформування про рух суден, стан засобів навігаційного облаштування, гідрометеорологічні умови та інші фактори, що впливають на безпеку плавання.

Відповідно до ст. 115 КТМ України із суден, що користуються послугами служби регулювання руху суден, справляється збір, порядок справляння і розмір якого встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері транспорту, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики економічного розвитку.

Згідно з п. 4.1 Типового положення про службу регулювання руху суден, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 28.05.2001 № 340, служби регулювання руху суден (далі - СРРС) створюються для надання послуг з регулювання руху суден, які перебувають у зоні дії СРРС, з метою забезпечення безпеки мореплавства, ефективності судноплавства, охорони людського життя на морі, запобігання забрудненню довкілля з суден.

Відповідно до п. 3.1 Порядку надання послуг з регулювання руху суден, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 08.05.2013 № 291 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2013 року за №807/23339 (далі - Порядок ) послуги з регулювання руху суден надаються СРРС для суден, які здійснюють закордонне плавання, на підставі заявки капітана судна і/або морського агента, уповноваженого судновласником. Заявка на послуги з регулювання руху суден може бути поєднана із заявкою на лоцманські послуги.

Згідно з п. 4.1 Порядку, із суден, що користуються послугами СРРС з регулювання руху суден, справляється збір, порядок справляння і розмір якого встановлюються відповідно до закону.

Тарифи на послуги з регулювання руху суден затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 03.12.2013 № 966 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2013 р. за№ 2139/24671 (далі - Тарифи на послуги з регулювання руху суден ).

Відповідно до п. 1.2. Тарифів на послуги з регулювання руху суден, нарахування збору за послуги з регулювання руху суден здійснюється з умовного об`єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розмірення) або документі, що його замінює.

Відповідно до п. 2.1 Тарифів на послуги з регулювання руху суден, збір за послуги з регулювання руху суден справляється із суден груп А, Б, Д та Е (у частині суден, що проходять ходові випробування) при наданні послуг у зоні відповідної Служби регулювання руху суден (далі - СРРС), а також при транзитному проходженні без заходження в морські порти / морські термінали у зоні відповідної СРРС за базовими ставками, наведеними у додатку 2 до цих Тарифів та становлять для суден у закордонному плаванні, які здійснюють плавання у порту Миколаїв 0,0112 доларів США за кубічний метр.

Згідно примітки 2 до додатку 2 до Тарифів на послуги з регулювання руху суден, із суден, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морським каналами з подальшим заходженням у морські порти / морські термінали цих регіонів, для яких не встановлені індивідуальні ставки, або без заходження у морські порти / морські термінали цих регіонів (у тому числі проходження транзитом), збір за послуги з регулювання руху суден справляється за ставками, установленими відповідно для морських портів Миколаїв та Херсон.

Доказів оплати відповідачем заборгованості в сумі 1256,81 дол. США суду не надано.

Враховуючи викладене, вимога позивача щодо стягнення з відповідача основного боргу за договором №106-П-АМПУ-15 від 09.12.2015 року в сумі 1256,81 дол. США є обгрунтованою.

Відповідно до ст. ст. 610, ч. 1 ст. 612 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання), а боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 611 ЦК України у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.

Стаття 549 ЦК України встановлює, що неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

Відповідно до ч. 2 ст. 551 ЦК України якщо предметом неустойки є грошова сума, її розмір встановлюється договором або актом цивільного законодавства.

За приписами ч. 1 ст. 231 ГК України законом щодо окремих видів зобов`язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.

Відповідно до ч. 6 ст. 232 ГК України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов`язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов`язання мало бути виконано.

Як зазначено вище, відповідно п. 5.4 Договору, в разі порушення строків здійснення остаточного розрахунку, передбачених п. 4.2.2. і п. 4.3. цього Договору, Агент, за вимогою Підприємства, несе перед останнім відповідальність у вигляді сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від несплаченої вартості послуг за кожний день прострочення.

Перевіривши розрахунок розміру пені (а.с. 12), судом встановлено, що позивачем здійснено нарахування пені за період з 11.07.2019 року по 21.08.2019 року (42 дні) в сумі 49,45 дол. США, що за офіційним курсом НБУ станом на 21.08.2019 року (25,1313 грн. за 1 дол. США) становить 1242,74 грн.

Розрахунок пені здійснено арифметично правильно відповідно до вимог чинного законодавства та умов Договору. Нарахування здійснено позивачем, виходячи з подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня, від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, та в межах шестимісячного строку. Період нарахування визначено позивачем вірно.

Отже, вимога про стягнення пені є обґрунтованою.

Враховуючи викладене, позовні вимоги є обгрунтованими та підлягають задоволенню.

Судовий збір у сумі 1921,00 грн. відповідно до ст. 129 ГПК України підлягає стягненню з відповідача на користь позивача.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 73, 74, 77, 79, 86, 129, 201, 219, 220, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд-

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлантік Мерітайм» (54038, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенко, 40, код ЄДРПОУ 34707352, р/р НОМЕР_1 Центральне відділення ПАТ «МАРФІН БАНК» в м. Миколаєві, МФО 328168) на користь Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 38727770) в особі філії «Дельта-лоцман» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (54017, м Миколаїв, вул. Лягіна, 27, код ЄДРПОУ 38728507, р/р НОМЕР_2 в ПАТ «ПУМБ» в м. Київ, МФО 334851):

- 1256,81 дол. США - основний борг за договором №106-П-АМПУ-15 від 09.12.2015 року,

- 49,45 дол. США (еквівалентно станом на 21.08.2019 року 1242,74 грн.) - пеня;

- 1921,00 грн. - судовий збір.

3. Рішення набирає законної сили після закінчення двадцятиденного строку з дати складення повного судового рішення.

4. Рішення може бути оскаржене в порядку, визначеному статтею 256 і підпунктом 17.5 Розділу ХІ "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України.

Сторони у справі:

позивач: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 38727770) в особі філії «Дельта-лоцман» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (54017, м Миколаїв, вул. Лягіна, 27, код ЄДРПОУ 38728507)

відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Атлантік Мерітайм» (54038, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенко, 40, код ЄДРПОУ 34707352)

Повний текст рішення складено і підписано 24.12.2019.

Суддя В.О. Ржепецький

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення18.12.2019
Оприлюднено24.12.2019
Номер документу86569459
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/1993/19

Судовий наказ від 20.01.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Рішення від 18.12.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 26.11.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 26.11.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 15.11.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 27.09.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 18.09.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні