Рішення
від 23.12.2019 по справі 280/4261/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23 грудня 2019 року Справа № 280/4261/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сацького Р.В., при секретарі судового засідання Серебрянниковій О.А., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (юридична адреса: 69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка - Карого, буд. 52, оф. 12, код ЄДРПОУ 40009323)

до відповідача 1 - Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 39396146)

до відповідача 2 - Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

02 вересня 2019 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (далі по тексту - позивач), до Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі по тексту - відповідач 1) та Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 2) в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС уЗапорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.05.2019 №1178121/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 05.04.2019 №1. Зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 05.04.2019 №1, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ , в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 25.06.2019 №1202922/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 09.04.2019 №2. Зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 09.04.2019 №2, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ , в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 31.05.2019 №1179172/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.11.2018 №97. Зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 27.11.2018 №97, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ , в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 31.05.2019 №1179175/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.11.2018 №98. Зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 27.11.2018 №98, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ , в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 11.06.2019 №1189649/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 20.11.2018 №91. Зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 20.11.2018 №91, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ , в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.06.2019 №1198991/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.12.2018 №29. Зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 12.12.2018 №29, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування заявленого позову посилається на те, що реєстрацію спірних податкових накладних ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ було безпідставно зупинено. Стверджує, що товариством було подано до контролюючого органу письмові пояснення, а також підтверджуючі документи, однак рішеннями від 30.05.2019 №1178121/40009323, від 25.06.2019 №1202922/40009323, від 31.05.2019 №1179172/40009323, від 31.05.2019 №1179175/40009323, від 11.06.2019 №1189649/40009323, від 20.06.2019 №1198991/40009323 відмовлено у реєстрації податкових накладних від 05.04.2019 №1, від 09.04.2019 №2, від 27.11.2018 №97, від 27.11.2018 №98, від 20.11.2018 №91, від 12.12.2018 №29. Зазначає, що у квитанціях про реєстрацію податкових накладних, відповідно до яких зупинено реєстрацію спірних податкових накладних, не зазначено конкретний вид критерію ризиковості, а також рішення, яким позивач віднесений до переліку ризикових платників. На думку позивача, оскаржувані рішення не містить належної мотивації. З огляду на викладене, просить суд задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою суду від 03.09.2019 відкрито загальне позовне провадження та призначено підготовче засідання на 26.09.2019 о/об 16 год. 20 хв.

24.09.2019 представником відповідачів 1,2 через канцелярію суду (вх. №39602) подано відзив на позовну заяву. Відповідачі позов не визнали та зазначають, що реєстрація податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ від 05.04.2019 №1, від 09.04.2019 №2, від 27.11.2018 №97, від 27.11.2018 №98, від 20.11.2018 №91, від 12.12.2018 №29 була зупинена відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України. На розгляд комісії платником податку подано додаткові документи, але рішеннями від від 30.05.2019 №1178121/40009323, від 25.06.2019 №1202922/40009323, від 31.05.2019 №1179172/40009323, від 31.05.2019 №1179175/40009323, від 11.06.2019 №1189649/40009323, від 20.06.2019 №1198991/40009323 відмовлено у реєстрації податкових накладних від 05.04.2019 №1, від 09.04.2019 №2, від 27.11.2018 №97, від 27.11.2018 №98, від 20.11.2018 №91, від 12.12.2018 №29, у зв`язку із неподанням всіх необхідних документів. Із огляду на таке вважають, що відповідач 1 діяв у відповідності до вимог чинного законодавства, а отже підстави для задоволення позову відсутні.

Ухвалою суду від 26.09.2019 зупинено провадження по справі для примирення сторін до 23.12.2019 о/об 14 год. 00 хв.

01.10.2019 представником позивача через канцелярію суду (вх. 340568) подана відповідь на відзив.

Ухвалою суду від 23.12.2019 поновлено провадження по справі та призначено підготовче засідання на 23.12.2019 о/об 12 год. 00 хв.

23 грудня 2019 року через канцелярію суду надійшли клопотання сторін про закриття підготовчого провадження по справі та призначення справи до судового розгляду. Також від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи у письмовому провадженні без участі представника, заявлені позовні вимоги представник позивача підтримав. Представник відповідачів підтримав клопотання про розгляд справи у письмовому провадженні, про що зробив відповідну відмітку на клопотанні.

Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 14.09.2015, код ЄДРПОУ 40009323, зареєстроване в реєстрі платників ПДВ 01.12.2015.

Основні види діяльності TOB ТЕХНОХІМПОСТАЧ : оптова торгівля хімічними продуктами, оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, оптова торгівля хімічними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, роздрібна торгівля пальним.

Між ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ та Товариством з обмеженою відповідальністю ЗОГ-РІТЕЙЛ укладено договір поставки нафтопродуктів від 01.09.2017 року №ЗРТХП-010917, предметом якого є поставка товару (нафтопродуктів). Пунктом 2.1. договору встановлено, що покупцю товар поставляється погодженими партіями, у відповідності з письмовими заявками покупця на постачання тієї чи іншої партії Товару.

На виконання даного договору позивачем 05.04.2019 наданий товар бензин ZOG-А-95-Євро-5-Е5 на загальну суму 373 200,00 грн з ПДВ, що засвідчується видатковою накладною №109 від 05.04.2019.

ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ на дату поставки товару склало податкову накладну від 05.04.2019 №1 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

04.05.2019 за допомогою програми електронного документообігу позивачу надійшла Квитанція згідно якої податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена. Результат обробки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК №1 від 05.04.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення від 27.05.2019 №2705-1 щодо подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарських операцій із контрагентом.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 30.05.2019 №1178121/40009323 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. В додатковій інформації рішення Комісії було зазначено не надання копій документів щодо придбання товарів, транспортування, навантаження, розвантаження продукції.

Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження прийнятого комісією рішення, зокрема подано скаргу від 08.06.2019 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 30.05.2019 №1178121/40009323, однак рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 14.06.2019 №30965/40009323/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області без змін.

Також, 09.04.2019 на виконання умов того ж Договору від 01.09.2017 позивачем 09.04.2019 наданий товар бензин ZOG-А-95-Євро-5-Е5 на загальну суму 373200,00 грн з ПДВ, що засвідчується видатковою накладною №110 від 09.04.2019.

ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ на дату поставки товару склало податкову накладну від 09.04.2019 №2 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

04.05.2019 за допомогою програми електронного документообігу Позивачеві надійшла Квитанція згідно якої податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена. Результат обробки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК №2 від 09.04.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення від 18.06.2019 №1806-1 щодо подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарських операцій із контрагентом.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 25.06.2019 №1202922/40009323 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів: договорів, довіреностей, акт керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. В додатковій інформації рішення Комісії було зазначено не надання первинних документів щодо придбання послуг.

Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження прийнятого комісією рішення, зокрема подано скаргу від 01.07.2019 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 25.06.2019 №1202922/40009323, однак рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 08.07.2019 №32767/40009323/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області без змін.

Крім того, 20.11.2018 на виконання вказаного договору від 01.09.2017 позивачем наданий на адресу ТОВ ЗОГ - РІТЕЙЛ товар газ скраплений на загальну суму 120 960,00 грн з ПДВ, що засвідчується видатковою накладною №1470 від 20.11.2018.

ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ на дату поставки товару склало податкову накладну від 20.11.2018 №91 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

13.12.2018 за допомогою програми електронного документообігу Позивачеві надійшла Квитанція згідно якої податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена. Результат обробки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК №91 від 20.11.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення від 06.06.2019 №0606-1 щодо подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарських операцій із контрагентом.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 11.06.2019 №1189649/40009323 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів, а саме: договорів, довіреностей, акт керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків. В додатковій інформації рішення Комісії було зазначено не надання первинних документів щодо транспортування товару.

Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження прийнятого комісією рішення, зокрема подано скаргу від 25.06.2019 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 11.06.2019 №1189649/40009323, однак рішенням Комісії з питань розгляду скарг 02.07.2019 №32163/40009323/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області без змін.

Крім того, 12.12.2018 на виконання вказаного договору від 01.09.2017 позивачем на адресу ТОВ ЗОГ-РІТЕЙЛ наданий товар бензин А-92 Євро-5 на загальну суму 14 514,00 грн з ПДВ, що засвідчується видатковою накладною №1560 від 12.12.2018.

ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ на дату поставки товару склало податкову накладну від 12.12.2018 №29 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

28.12.2018 за допомогою програми електронного документообігу Позивачеві надійшла Квитанція згідно якої податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена. Результат обробки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК №29 від 12.12.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення від 12.06.2019 №1206-1 щодо подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарських операцій із контрагентом.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 20.06.2019 №1198991/40009323 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів, а саме розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження прийнятого комісією рішення, зокрема подано скаргу від 25.06.2019 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 20.06.2019 №1198991/40009323, однак рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 02.07.2019 №32164/40009323/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області без змін.

Між ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ та Товариством з обмеженою відповідальністю ОЙЛ ПРОДАКШН укладено договір поставки нафтопродуктів від 07.12.2016 №ОПТХП-071216 (1), предметом якого є поставка товару (нафтопродуктів). Пунктом 2.1. договору встановлено, що покупцю товар поставляється погодженими партіями, у відповідності з письмовими заявками покупця на постачання тієї чи іншої партії Товару.

На виконання даного договору на передплату сплачену ТОВ ОЙЛ ПРОДАКШН за товар бензин А-92 Євро-5 на загальну суму 1268769,60 грн з ПДВ, ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ склало податкову накладну від 27.11.2018 №97 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

15.12.2018 за допомогою програми електронного документообігу позивачу надійшла Квитанція згідно якої податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена. Результат обробки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК №97 від 27.11.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення від 28.05.2019 №2805-1 щодо подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарських операцій із контрагентом.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 31.05.2019 №1179172/40009323 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків. В додатковій інформації рішення Комісії зазначено відсутність первинних документів щодо постачання товарів, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження прийнятого комісією рішення, зокрема подано скаргу 08.06.2019 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 31.05.2019 №1179172/40009323,однак рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 14.06.2019 №30943/40009323/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області без змін.

Також на виконання вказаного договору від 07.12.2016 року №ОПТХП-071216(1) на передплату сплачену ТОВ ОЙЛ ПРОДАКШН за товар бензин АИ-95-Євро-Е5 на загальну суму у розмірі 1327725,00 грн з ПДВ, ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ склало податкову накладну від 27.11.2018 №98 та направило через автоматизовану систему до ДФС України для проведення її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

15.12.2018 за допомогою програми електронного документообігу позивачу надійшла Квитанція згідно якої податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена. Результат обробки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК №98 від 27.11.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

На виконання даних вимог, позивачем подано відповідачу повідомлення від 28.05.2019 №2805-2 щодо подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Надано пояснення та копії документів на підтвердження здійснених господарських операцій із контрагентом.

Проте, рішенням Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 31.05.2019 №1179175/40009323 було відмовлено в реєстрації даної податкової накладної з мотивів ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків. В додатковій інформації рішення комісії зазначено відсутність первинних документів щодо постачання товарів, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Товариством вживались заходи щодо адміністративного оскарження прийнятого комісією рішення, зокрема подано скаргу 10.06.2019 до Комісії з питань розгляду скарг Державної фіскальної служби України, на рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від 31.05.2019 №1179175/40009323, однак рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 14.06.2019 №30654/40009323/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області без змін.

Не погоджуючись із рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних та з вимогою вчинити певні дії позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Розглянувши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення по справі.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів ч.2 ст.2 КАС України, відповідно до яких у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Згідно з вимогами п. 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 117), у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.

Як вбачається з п. 5 Порядку № 117, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Згідно з вимогами п. п. 6 та 7 Порядку № 117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Отже чинним законодавством визначено, що підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:

1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;

2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Суд зазначає, що вимоги п.п. 6 та 7 Порядку № 117 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.

Разом з тим, реєстрацію поданих позивачем податкових накладних зупинено (як зазначено в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних) через те, що податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Таким чином, зупиняючи реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісією застосовано формулювання, яке п.п. 6 та 7 Порядку не передбачено.

Вказане свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію податкової накладної зупинено з підстав, які не передбачені чинним законодавством.

Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються серед іншого критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку та пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Окремими положеннями Порядку № 117 не визначено конкретних критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, натомість на підставі пункту 10 цього Порядку зобов`язано Державну фіскальну службу України визначити такі критерії та погодити їх з Міністерством фінансів України.

На сайті ДФС України 13.11.2018 оприлюднено критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170), затверджені керівником ДФС України 05.11.2018.

Отже, на час виникнення спірних правовідносин та прийняття спірного у цій справі акта індивідуальної дії, хоча й набула чинності змінена редакція пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у відповідності до вимог якої прийнято Порядок № 117, проте реалізація механізму зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлена у залежність від наявності критеріїв ризиковості господарських операцій.

Зупиняючи реєстрацію податкових накладних контролюючий орган послався на критерії ризиковості, затверджені ДФС, зокрема на п. 1.6 відповідно до якого комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Разом з тим, суд зазначає, що листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством. Вказана позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 по справі 822/1878/18.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію ризиковості здійснення операцій. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв ризиковості здійснення операцій, при цьому не зазначення такого критерію(їв) ризиковості платника податку та/або критерію(їв) ризиковості здійснення операцій, та без зазначення переліку документів, які пропонується надати контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, суд вважає, що зупинення реєстрації спірних податкових накладних відбулось із порушенням законодавчо визначених підстав та процедури.

Згідно з вимогами п. 14 Порядку № 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Як вбачається з п. 15 Порядку № 117, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Пунктом 16 Порядку № 117 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Згідно з вимогами п.п. 18-20 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до вимог п. 21 Порядку № 117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як слідує з п. 22 Порядку № 117, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.

Відповідно до пункту 23 Порядку №117, таке рішення приймається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Як вбачається із оскаржуваних рішень Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентиризаційні описи), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт-послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Вказані переліки помічені хрестиком без наявності відповідних підкреслень, як того вимагає форма рішення чи будь-яких дописів з конкретизацією відсутніх документів.

У відзиві контролюючий орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних посилається на ненадання платником податків первинних документів щодо навантаження, розвантаження продукції, складських документів; документів щодо зберігання товаро-матеріальних цінностей; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження/розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) тощо.

Суд оцінюючи доводи відповідачів зазначає таке.

Як вбачається з Квитанцій про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, зупиняючи реєстрацію спірних податкових накладних, контролюючий орган не визначив, які саме документи необхідно надати позивачеві для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Як зазначалось судом, оскаржувані Рішення про відмову в реєстрації податкових накладних не містять чіткої вказівки на документи, які не були надані платником податків. Зазначеним спростовуються доводи відповідачів про наведення ними конкретного переліку документів, який було запропоновано платникові податків надати до контролюючого органу.

Щодо тверджень контролюючого органу про ненадання документів для підтвердження поставки товару по податкові накладній №1 від 05.04.2019, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, щодо придбання товарів, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено, що наступні документи: угода №БТД45/11649/12/95є5-18 від 28.11.2018 до договору №БТД45/10093/95є5-18 від 19.07.2018 укладена між АТ Укргазвидобування та ТОВ Технохімпостач ; ж/д накладна від 04.01.2019 на отримання бензину автомобільного А-95-Євро5-Е ідент. відправки №43392257; ж/д накладної від 04.01.2019 на отримання бензину автомобільного А-95-Євро5-Е ідент. відправки №43392273; акт на прийом нафтопродуктів форма №5-НП від 09.01.2019; договір зберігання №ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.2016 між ТОВ Технохімпостач та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; акт прийома-передачі на зберігання бензину автомобільного АИ-95-Євро5-Е від 09.01.2019; акт прийома-передачі на зберігання бензину автомобільного АИ-95-Євро5-Е від 09.01.2019; договір про надання послуг №ТДЗНПЗТХП-020118 від 09.10.2018 на виготовлення продукції; акту приймання-передачі вагонів-цистерн з нафтопродуктами вантажоотримувачу 08.01.2019; акт прийома-передачі на переробку палива від 10.01.2019; акт повернення з переробки палива від 11.01.2019; акт прийома-передачі на зберігання від 11.01.2019; акт повернення зі зберігання від 05.04.2019; договір поставки нафтопродуктів №ЗРТХП-010917 від 01.09.2017; додаткова угода №1 від 04.09.2017 до договору поставки нафтопродуктів №ЗРТХП-010917 від 01.09.2017; видаткова накладна №109 від 05.04.2019 на бензин ZOG-А-95-Євро-5-Е5; платіжного доручення №747 від 24.05.2019; оборотно-сальдова відомість по рахунку 281 за квітень 2019 р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за квітень 2019 р.; паспорт якості на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е №17 від 30.12.2019; паспорт якості на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е №118 від 30.12.2019; сертифікат відповідності від 31.08.2018 на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е; сертифікат відповідності від 31.08.2018 на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е; сертифікат відповідності від 09.10.2018 на бензин автомобільний марки ZOG VIP А-95-Євро5-Е; лист-запит ТОВ Технохімпостач від 05.04.2019 №05/04/2019/ПММ до ТОВ ТД ЗНПЗ ; лист-довідка від 05.04.2019 №05/04/19 1 ТОВ ТД ЗНПЗ до ТОВ Технохімпостач тощо надавалися позивачем як до контролюючого органу, так і до матеріалів справи.

Щодо тверджень контролюючого органу про ненадання документів для підтвердження поставки товару по податкові накладній №2 від 09.04.2019, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, документів щодо придбання товарів, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено, що наступні документи: угода №БТД45/11649/12/95є5-18 від 28.11.2018 до договору №БТД45/10093/95є5-18 від 19.07.2018 укладеного між АТ Укргазвидобування та ТОВ Технохімпостач ; ж/д накладна від 04.01.2019 на отримання бензину автомобільного А-95-Євро5-Е ідент. відправки №43392257; ж/д накладна від 04.01.2019 на отримання бензину автомобільного А-95-Євро5-Е ідент. відправки №43392273; акт на прийом нафтопродуктів форма №5-НП від 09.01.2019; договір зберігання №ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.2016 між ТОВ Технохімпостач та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; акт прийома-передачі на зберігання бензину автомобільного АИ-95-Євро5-Е від 09.01.2019; акт прийома-передачі на зберігання бензину автомобільного АИ-95-Євро5-Е від 09.01.2019; договір про надання послуг №ТДЗНПЗТХП-020118 від 09.10.2018 на виготовлення продукції; акт приймання-передачі вагонів-цистерн з нафтопродуктами вантажоотримувачу 08.01.2019; акт прийома-передачі на переробку палива від 10.01.2019; акт повернення з переробки палива від 11.01.2019; акт прийома-передачі на зберігання від 11.01.2019; акт повернення зі зберігання від 05.04.2019; договір поставки нафтопродуктів №ЗРТХП-010917 від 01.09.2017; додаткова угода №1 від 04.09.2017 до договору поставки нафтопродуктів №ЗРТХП-010917 від 01.09.2017; видаткова накладн №109 від 05.04.2019 на бензин ZOG-А-95-Євро-5-Е5; платіжне доручення №747 від 24.05.2019; оборотно-сальдова відомість по рахунку 281 за квітень 2019 р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за квітень 2019 р.; паспорт якості на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е №17 від 30.12.2019; паспорт якості на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е №118 від 30.12.2019; сертифікат відповідності від 31.08.2018 на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е; сертифікат відповідності від 31.08.2018 на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е; сертифікат відповідності від 09.10.2018 на бензин автомобільний марки ZOG VIP А-95-Євро5-Е; лист-запит ТОВ Технохімпостач від 05.04.2019 №05/04/2019/ПММ до ТОВ ТД ЗНПЗ ; лист-довідка від 05.04.2019 №05/04/19 1 ТОВ ТД ЗНПЗ до ТОВ Технохімпостач ; пояснювальна записка від 24.05.2019 №24/05/ДФС_1 ТОВ Технохімпостач для ГУ ДФС у Запорізькій області, надавалися позивачем як до контролюючого органу, так і до матеріалів справи.

Щодо тверджень контролюючого органу про ненадання документів для підтвердження поставки товару по податкові накладній №91 від 20.11.2019, а саме договорів, довіреностей, акт керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, первинні документів щодо транспортування товару, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено, що наступні документи: договір №09/18/СГ поставки нафтопродуктів (скрапленого газу) від 12.02.2018 між ТОВ Центрнафтогазпостач та ТОВ Технохімпостач ; видаткова накладна №00000677 від 06.11.2018 на отримання газу вуглеводного скрапленого паливного; акт приймання-передачі №2 від 06.11.2018 до договору поставки нафтопродуктів (скрапленого газу) №09/18/СГ від 12.02.2018 та додаткової угоди №24 від 02.11.2018; договір зберігання №ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.2016 між ТОВ Технохімпостач та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; акт прийома-передачі на зберігання бензину автомобільного газ скраплений від 06.11.2018; акт повернення зі зберігання газу скрапленого від 20.11.2018; договір поставки нафтопродуктів №ЗРТХП-010917 від 01.09.2017 між ТОВ ЗОГ-Рітейл та ТОВ Технохімпостач ; додаткова угода №1 від 04.09.2017 до договору поставки нафтопродуктів №ЗРТХП-010917 від 01.09.2017; видаткова накладна №1470 від 20.11.2018 на поставку газу скрапленого до ТОВ ЗОГ-Рітейл ; платіжне доручення №172 від 12.11.2018; паспорт на газ вуглеводний скраплений від 11.09.2018; оборотно-сальдова відомість по рахунку 281 за 20 листопада 2018 р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за листопад 2018 р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за листопад 2018 р.; лист-запит ТОВ Технохімпостач від 20.11.2018 №20/11/2018/ПММ до ТОВ ТД ЗНПЗ ; лист-довідка від 20.11.2018 №20/11/18 1 ТОВ ТД ЗНПЗ до ТОВ Технохімпостач ; пояснювальна записка від 05.06.2019 №05/06/ДФС_1 ТОВ Технохімпостач для ГУ ДФС у Запорізькій області, надавалися позивачем як до контролюючого органу, так і до матеріалів справи.

Щодо тверджень контролюючого органу про ненадання документів для підтвердження поставки товару по податкові накладній №29 від 12.12.2019, а саме розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено, що наступні документи: платіжне доручення №249 від 28.12.2018; оборотно-сальдова відомість по рахунку 281 за 12 грудня 2018 р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за грудень 2018 р.; оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за грудень 2018 р.; пояснювальна записка від 11.06.2019 №11/06/ДФС_1 ТОВ Технохімпостач для ГУ ДФС у Запорізькій області, тощо надавалися позивачем як до контролюючого органу, так і до матеріалів справи.

Щодо тверджень контролюючого органу про ненадання документів для підтвердження передплати за товар по податкові накладній №97 від 27.11.2019, а саме ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків, первинних документів щодо постачання товарів, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено, що наступні документи: угода №БТД45/11339/11/92є5-18 від 26.10.2018 до договору №БТД45/10092/92є5-18 від 19.07.2018 укладеному між АТ Укргазвидобування та ТОВ Технохімпостач ; ж/д накладна від 30.11.2018 на отримання бензину автомобільного А-92-Євро5-Е5 ідент. відправки №43091438; акт приймання-передачі №6895-Ш від 30.11.2018; акт прийому-передачі вагонів-цистерн с нафтопродуктами вантажоотримувачу від 07.12.2018, акту приймання нафтопродуктів форма №5-НП від 07.12.2018; договір зберігання №ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.2016 між ТОВ Технохімпостач та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; акт прийома-передачі на зберігання бензину А-92 Євро5 від 07.12.2018; акт повернення зі зберігання бензину А-92 Євро5 від 11.12.2018; договір №ОПТХП-071216(1) від 07.12.2016 на поставку нафтопродуктів; платіжне доручення від 27.11.2018 №4451; видаткова накладна №1553 від 11.12.2018 на поставку товару бензину А-92; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів (нафти) №РН-1553/1 від 11.12.2018; паспорт якості №257 від 29.11.2018; роздруківка оборотів рахунку 281 за 11.12.2018 на підтвердження зберігання товару бензину А-92 Євро-5; роздруківка оборотів рахунку 361 за листопад 2018 р. по взаємовідносинам з контрагентом ТОВ Ойл Продакшн ; роздруківка оборотів рахунку 361 за листопад 2018 р. - грудень 2018 р. по взаємовідносинам з контрагентом ТОВ Ойл Продакшн ; роздруківка оборотів рахунку 631 за листопад 2018 р. - грудень 2018 р. по взаємовідносинам з контрагентом АТ Укргазвидобування ; лист-запит від 11.12.2018 №11/12/2018/ПММ від ТОВ Технохімпостач ; лист-довідка від 11.12.2018 №11/12/18 1 від ТОВ ТД ЗНПЗ ; пояснювальна записка від 28.12.2018 №28/05/ДФС ТОВ Технохімпостач , надавалися позивачем як до контролюючого органу, так і до матеріалів справи.

Щодо тверджень контролюючого органу про ненадання документів для підтвердження передплати за товар по складеній податкові накладній №98 від 27.11.2019, а саме ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункових документів, банківські виписки з особових рахунків, первинні документи щодо постачання товарів, розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, суд зазначає, що матеріалами справи підтверджено, що наступні документи: угода №БТД45/11344/11/95є5-18 від 26.10.2018 до договору №БТД45/10093/95є5-18 від 19.07.2018 укладеному між АТ Укргазвидобування та ТОВ Технохімпостач ; ж/д накладна від 08.12.2018 на отримання бензину автомобільного А-95-Євро5-Е5 ідент. відправки №43180884; акт приймання-передачі №7086-Ш від 08.12.2018; акт прийому-передачі вагонів-цистерн с нафтопродуктами вантажоотримувачу від 14.12.2018; договір зберігання №ТХПТДЗНПЗ-011116 від 01.11.2016 між ТОВ Технохімпостач та ТОВ ТД ЗНПЗ на підтвердження зберігання придбаного товару; акт прийома-передачі на зберігання бензину А-95 Євро5 від 07.12.2018; акт повернення зі зберігання бензину А-95 Євро5 від 14.12.2018; договір №ОПТХП-071216(1) від 07.12.2016 на поставку нафтопродуктів; платіжне доручення від 27.11.2018 №4451; видаткова накладна №1554 від 14.12.2018 на поставку товару бензину А-95; товарно-транспортна накладноа на відпуск нафтопродуктів (нафти) №РН-1554/1 від 14.12.2018; паспорт якості №82 від 12.09.2018; сертифікат відповідності від 31.08.2018 на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5; Роздруківка оборотів рахунку 361 за листопад 2018 р. по взаємовідносинам з контрагентом ТОВ Ойл Продакшн ; Роздруківка оборотів рахунку 361 за листопад 2018 р. - грудень 2018 р. по взаємовідносинам з контрагентом ТОВ Ойл Продакшн ; Роздруківка оборотів рахунку 631 за листопад 2018 р. - грудень 2018 р. по взаємовідносинам з контрагентом АТ Укргазвидобування ; Роздруківка оборотів рахунку 281 за 14.12.2018 на підтвердження зберігання товару бензину А-92 Євро-5; лист-запит від 14.12.2018 №14/12/2018/ПММ від ТОВ Технохімпостач ; лист-довідка від 14.12.2018 №14/12/18 1 від ТОВ ТД ЗНПЗ ; пояснювальна записка від 28.05.2018 №28/05/ДФС 1 ТОВ Технохімпостач , надавалися позивачем як до контролюючого органу, так і до матеріалів справи.

Подання вказаних документів до контролюючого органу підтверджується долученими до матеріалів справи документами довільного формату, що доводить формування та передання їх засобами електронного зв`язку позивачем у справі. У зв`язку з зазначеним, твердження відповідачів про відсутність у позивача документів є необґрунтованим.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

У зв`язку з чим на підставі ч. 2 ст. 77 КАС України, відповідачі не можуть посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення

В даному випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду достатніх та переконливих доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішень від 30.05.2019 №1178121/40009323, від 25.06.2019 №1202922/40009323, від 31.05.2019 №1179172/40009323, від 31.05.2019 №1179175/40009323, від 11.06.2019 №1189649/40009323, від 20.06.2019 №1198991/40009323.

В той же час, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентами, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, суд приходить до висновку, що останній не мав законних підстав для відмови позивачу у реєстрації спірної податкової накладної.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог ТОВ ТЕХНОХІМПОСТАЧ про визнання протиправними та скасування рішень від 30.05.2019 №1178121/40009323, від 25.06.2019 №1202922/40009323, від 31.05.2019 №1179172/40009323, від 31.05.2019 №1179175/40009323, від 11.06.2019 №1189649/40009323, від 20.06.2019 №1198991/40009323 про відмову у реєстрації податкових накладних від 05.04.2019 №1, від 09.04.2019 №2, від 27.11.2018 №97, від 27.11.2018 №98, від 20.11.2018 №91, від 12.12.2018 №29 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, суд звертає увагу, що відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.

Так, пунктом 28 Порядку №117, окрім іншого, визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

При цьому, згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкових накладних, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС України.

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи підтверджували здійснення господарських операцій по поданих податкових накладних. Документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.

Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної фіскальної служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 05.04.2019 №1, від 09.04.2019 №2, від 27.11.2018 №97, від 27.11.2018 №98, від 20.11.2018 №91, від 12.12.2018 №29.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).

Відповідно до частини 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Всупереч наведеним вимогам відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не довели правомірності винесення оскаржуваного рішення.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що вимоги позивача в частині зобов`язання реєстрації накладних є правомірними та такими, що підлягають задоволенню.

Частиною 1 ст. 132 КАС України встановлено, що судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду позивачем було сплачено судовий збір у сумі 11526,00 грн, що підтвердужється квитанцією №756 від 29.08.2019.

Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 52, офіс 12, код ЄДРПОУ 40009323) до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146), Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 30.05.2019 №1178121/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 05.04.2019 №1.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну від 05.04.2019 №1, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 52, офіс 12, код ЄДРПОУ 40009323), в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 25.06.2019 №1202922/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 09.04.2019 №2.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну від 09.04.2019 №2, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 52, офіс 12, код ЄДРПОУ 40009323), в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 31.05.2019 №1179172/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.11.2018 №97.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну від 27.11.2018 №97, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 31.05.2019 №1179175/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.11.2018 №98.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну від 27.11.2018 №98, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 52, офіс 12, код ЄДРПОУ 40009323), в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 11.06.2019 №1189649/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 20.11.2018 №91.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну від 20.11.2018 №91, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 52, офіс 12, код ЄДРПОУ 40009323), в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 20.06.2019 №1198991/40009323 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.12.2018 №29.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну від 12.12.2018 №29, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 52, офіс 12, код ЄДРПОУ 40009323), в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ТЕХНОХІМПОСТАЧ (69014, м. Запоріжжя, вул. Карпенка-Карого, буд. 52, офіс 12, код ЄДРПОУ 40009323), судовий збір у розмірі 11526 (одинадцять тисяч п`ятсот двадцять шість) грн 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення в повному обсязі виготовлено та підписане суддею 23.12.2019.

Суддя Р.В. Сацький

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2019
Оприлюднено26.12.2019
Номер документу86585687
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/4261/19

Ухвала від 24.06.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 03.06.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 10.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Рішення від 23.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

Ухвала від 03.09.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Сацький Роман Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні