ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
20 грудня 2019 року № 640/10715/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді Шейко Т.І.,
розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу
за позовомОСОБА_1 до Міністерства юстиції України Державного реєстратора комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляни Василівни провизнання протиправними та скасування реєстраційних дій Треті особи без самостійних вимог на стороні позивача:
- ОСОБА_2 , - ОСОБА_3 , - ОСОБА_4 , - ОСОБА_5 ;
встановив:
ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Міністерства юстиції України та Державного реєстратора комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляни Василівни, треті особи на стороні позивача ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , в якому просив: - визнати протиправними дії державного реєстратора комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляни Василівни по вчиненню реєстраційної дії №10739980026007439 від 10 червня 2019 року про скасування реєстраційної дії щодо Товариства з обмеженою відповідальністю Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601; - зобов`язати Міністерство юстиції України відновити записи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо Товариства з обмеженою відповідальністю Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601 станом на 09 червня 2019 року.
Позовні вимоги мотивовані тим, що дружина позивача, ОСОБА_4 , яка також володіє корпоративними правами у статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю Небо 2005 , 11 червня 2019 року при формуванні витягу з ЄДР виявила відсутність запису про вказане товариство. Як стало відомо позивачу, остання реєстраційна дія в державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо ТОВ Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601 була здійснена 10 червня 2019 року державним реєстратором комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляною Василівною за №10739980026007439, суть якого полягала у скасуванні реєстраційної дії, після чого запис про ТОВ Небо 2005 вилучено з реєстру. Однак, необхідні документи, передбачені вимогами чинного законодавства, у встановлений спосіб та формі державному реєстратору не подавались, в зв`язку з чим дії останнього є протиправними.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 серпня 2019 року відкрито провадження у справі та призначено справу до спрощеного судового розгляду з викликом учасників справи.
Представник Міністерства юстиції України надав відзив на позовну заяву, в якому заперечив проти задоволення позовних вимог та звернув увагу на те, що державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав і втручання, крім випадків, передбачених законом, будь-яких органів влади, їх посадових осіб, юридичних осіб, громадян та їх об`єднань у діяльність державного реєстратора під час проведення реєстраційних дій забороняється.
Окрім того, представник Міністерства юстиції України наголосив, що відповідно до частини другої статті 5 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Міністерство юстиції України забезпечує саме нормативне, матеріально-фінансове, організаційне та кадрове забезпечення функціонування реєстру та не вправі вносити у Реєстр будь-які зміни.
Поштова кореспонденція, що направлялась судом на адресу державного реєстратора комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляни Василівни, зокрема ухвала про витребування матеріалів реєстраційної справи ТОВ Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601, неодноразово поверталась із відміткою поштового органу за закінченням строку зберігання .
За наслідками з`ясування всіх обставин, щодо належного повідомлення вказаного відповідача про наявність спору та дати і місця проведення судових засідань, судом отримано інформацію з наявних у матеріалах справи джерел, що акредитацію КП Реєстратор плюс (08205, Київська область, м. Ірпінь, вул. Матросова, 21) скасовано 31 липня 2019 року.
Третя особа - ОСОБА_2 надала пояснення щодо позову, в яких вказала на наступне. Так, 31 січня 2019 року о 13 год. 44 хв. реєстратор КП Реєстратор ОСОБА_7 здійснила реєстраційну дію № 10739980022007439, якою скасувала запис від 07 грудня 2005 року № 10731020000007439 про державну реєстрацію ТОВ Небо 2005 . В той же час, 19 березня 2019 року Міністерство юстиції України видало наказ №864/5 про скасування згаданої реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який було прийнято за результатами скарги ОСОБА_2 від 08 лютого 2019 року. Того ж дня уповноважена особа Міністерства юстиції України Михайленко К.В. зареєструвала скасування реєстраційної дії реєстратора КП Реєстратор ОСОБА_7 №10739980022007439, завдяки чому ТОВ Небо 2005 було поновлено в Реєстрі. В подальшому, 05 квітня 2019 року об 11 год. 50 хв. реєстратор КП Реєстратор ОСОБА_7 вчинила реєстраційну дію №10739980024007439, якою скасувала реєстраційну дію Міністерства юстиції України від 19 березня 2019 року №10739980023007439, чим знову ТОВ Небо 2005 було видалено з Реєстру. На задоволення чергової скарги ОСОБА_2 від 10 квітня 2019 року Міністерство юстиції України прийняло наказ №1568/5 від 24 травня 2019 року про скасування неправомірної реєстраційної дії реєстратора КП Реєстратор ОСОБА_7 і, відповідно, ТОВ Небо 2005 було поновлено в ЄДР.
Утім, 10 червня 2019 року реєстратором КП Реєстрація плюс Товкайло У.В. в черговий раз здійснено скасування реєстраційної дії Міністерства юстиції України від 24 травня 2019 року №10739980025007439, шляхом проведення реєстраційної дії №10739980026007439, внаслідок якої вкотре ТОВ Небо 2005 вилучено з реєстру.
Оскільки засновники та учасники ТОВ Небо 2005 не звертались до реєстратора з приводу скасування реєстраційних дій, рішення останнього є протиправними.
Інші треті особи свого відношення до позову не висловили.
Судом вживались заходи щодо отримання матеріалів реєстраційної справи ТОВ Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601. Зокрема, Міністерством юстиції України повідомлено про відсутність матеріалів реєстраційної справи. Відповідні ухвали суду направлялись і до виконавчого комітету Ірпінської міської ради та Солом`янської райдержадміністрації.
19 грудня 2019 року до суду надійшла копія матеріалів реєстраційної справи ТОВ Небо 2005 від Солом`янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Зважаючи на доводи та заперечення учасників справи, висловлені у письмових поясненнях, наявних у матеріалах справи, оцінивши надані докази, суд дійшов наступних висновків.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації, регулюються Конституцією України, Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та нормативно - правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Як визначено у частині першій статті 7 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій врегульовано статтею 25 згаданого Закону.
Так, у відповідності до частини першої цієї статті державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:
1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації;
2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" щодо:
-визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу;
-визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи;
-заборони (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій;
-накладення/зняття арешту корпоративних прав;
-зобов`язання вчинення реєстраційних дій;
-скасування реєстраційної дії/запису в Єдиному державному реєстрі;
-виділу юридичної особи;
-провадження у справах про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, прийнятих відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
-припинення юридичної особи, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи;
-відміни державної реєстрації припинення юридичної особи;
-припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи;
-відміни державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
-відміни в порядку апеляційного/касаційного оскарження судового рішення, на підставі якого вчинено реєстраційну дію;
3) рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку відповідно до статті 34 цього Закону.
Відповідно до частини другої цієї статті порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає:
1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника);
2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі;
3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі;
4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру;
5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів;
6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації;
7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об`єднання;
8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів;
10) видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі).
Виписка з Єдиного державного реєстру у паперовій формі надається з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.
Пунктом 3 розділу II Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 року за № 200/28330, встановлено, що державний реєстратор, уповноважена особа суб`єкта державної реєстрації приймають заяву та документи в паперовій формі за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів.
За бажанням заявника державний реєстратор, уповноважена особа суб`єкта державної реєстрації за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру формують та роздруковують заяву про державну реєстрацію, на якій заявник проставляє власний підпис за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній.
Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.
Відповідно до пункту 7 цього Порядку, з поданих для державної реєстрації документів державний реєстратор, уповноважена особа суб`єкта державної реєстрації виготовляють електронні копії таких документів шляхом їх сканування, які долучаються до заяви, зареєстрованої у Єдиному державному реєстрі.
Документи, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл. У разі перевищення допустимого для завантаження файла розміру такий файл розділяється на декілька файлів.
Електронні копії документів мають бути придатні для сприйняття їх змісту.
За відповідність електронних копій документів для державної реєстрації оригіналам таких документів у паперовій формі відповідає особа, яка виготовила електронні копії документів.
Як вбачається із матеріалів справи, зокрема з Висновку комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України від 25 липня 2019 року за результатами розгляду скарги ОСОБА_2 від 14 червня 2019 року на рішення та дії, пов`язані з проведенням реєстраційної дії у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ Небо-2005 (код за ЄДРПОУ 33944601), - 10 червня 2019 року державним реєстратором Товкайло У.В. проведено реєстраційну дію №10739980026007439 Скасування реєстраційної дії (для виправлення помилок) , якою скасовано реєстраційну дію від 24 травня 2019 року №10739980025007439 Скасування реєстраційної дії (для виправлення помилок) .
Підставою для скасування такої реєстраційної дії відповідно до відомостей, які містяться у ЄДР, зазначено виправлення , однак електронні копії поданих документів, всупереч пунктам 3, 4 частини другої статті 25 Закону та пункту 7 розділу II Порядку, державним реєстратором не виготовлено та не внесено до ЄДР.
Пунктом 8 частини першої статті 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань визначено, що державна реєстрація базується на таких основних принципах: внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону.
Згідно зі статтею 32 Закону, у разі виявлення у відомостях Єдиного державного реєстру помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки), допущеної суб`єктом державної реєстрації, заявник письмово в паперовій або електронній формі повідомляє про це суб`єкта державної реєстрації, який перевіряє відповідність відомостей Єдиного державного реєстру інформації, що міститься в документах, що стали підставою для внесення цих відомостей. Якщо факт невідповідності підтверджено, суб`єкт державної реєстрації безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення.
Виправлення помилки у відомостях Єдиного державного реєстру, допущеної не з вини суб`єкта державної реєстрації, здійснюється за плату, розмір якої встановлений цим Законом.
У разі виявлення суб`єктом державної реєстрації помилки, допущеної у відомостях Єдиного державного реєстру, він в одноденний строк безоплатно виправляє допущену помилку та письмово повідомляє про це заявника.
Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру внаслідок наявності помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах.
Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру може здійснюватися також на підставі судового рішення.
Оскільки Законом скасування реєстраційних дій для виправлення помилок не передбачено, Комісія дійшла висновку, що державним реєстратором Товкайло У.В. проведено реєстраційну дію від 10 червня 2019 року №10739980026007439 Скасування реєстраційної дії (для виправлення помилок) з порушенням вимог чинного законодавства. Утім, скаржнику було відмовлено у задоволенні скарги з огляду на наявність інформації про судове провадження у зв`язку зі спором з такого самого предмета.
Більше того, з огляду на матеріали реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю Небо - 2005 (код 33944601), в останній відсутні будь-які відомості про вчинену державним реєстратором Товкайло У.В. реєстраційну дію від 10 червня 2019 року №10739980026007439. Слід зазначити, що останні зміни, які вносились до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - це зміна щодо керівника юридичної особи та зміна фізичних осіб або зміна відомостей про фізичних осіб - платників податків, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори тощо за заявою ОСОБА_6 від 17 січня 2019 року. Інша інформація після цієї дати відсутня у реєстраційній справі.
Статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За наслідками оцінки доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про протиправність дії та, відповідно, рішення Державного реєстратора комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляни Василівни щодо проведеної реєстраційної дії від 10 червня 2019 року №10739980026007439. Таким чином, вказана реєстраційна дія підлягає скасуванню.
Щодо позовної вимоги, звернутої до Міністерства юстиції України, а саме зобов`язати Міністерство юстиції України відновити записи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо Товариства з обмеженою відповідальністю Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601 станом на 09 червня 2019 року, - то ця вимога не може бути задоволеною з огляду на таке.
Як вірно зауважив у відзиві на позов представник Міністерства юстиції України, згідно підпункту 3 пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 26 листопада 2015 року №834-VIII Про внесення змін до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку, припиняють надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць за рішенням Кабінету Міністрів України, прийнятим у разі забезпечення виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями умов, необхідних для реалізації повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, але не пізніше 30 квітня 2016 року.
Міністерство юстиції України здійснює свої повноваження відповідно до Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року №228.
Відповідно до пункту 1 частини першої постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації №1128 від 25 грудня 2015 року, цей Порядок визначає процедуру розгляду відповідно до Законів України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (далі - Закони) скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації, територіального органу Мін`юсту (далі - суб`єкт оскарження), що здійснюється Мін`юстом та його територіальними органами (далі - суб`єкт розгляду скарги).
Тобто, у встановленому порядку Міністерство юстиції України розглядає скарги на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації, територіального органу Мін`юсту, тощо. В той же час, Міністерство юстиції України не наділено повноваженнями втручатись у діяльність реєстраторів та вносити до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань будь-які зміни.
Підсумовуючи все вище викладене, суд вважає позовні вимоги частково обгрунтованими та такими, що підлягають до часткового задоволення.
При цьому, відповідно до частин першої та другої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом:
1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень;
2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень;
3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій;
4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії;
5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень;
6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
Захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У відповідності з частиною другою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Задовольняючи позовну вимогу щодо визнання протиправними дій державного реєстратора комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляни Василівни по вчиненню реєстраційної дії №10739980026007439 від 10 червня 2019 року про скасування реєстраційної дії щодо Товариства з обмеженою відповідальністю Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601, суд вважає за доцільне скасувати вчинену державним реєстратором комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляною Василівною реєстраційну дію №10739980026007439 від 10 червня 2019 року.
Згідно частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Керуючись статтями 2, 77, 139, 241-246, 251 Кодексу адміністративного судочинства України Окружний адміністративний суд міста Києва -
в и р і ш и в:
Позов ОСОБА_1 задовольнити частково.
Визнати протиправними дії державного реєстратора комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляни Василівни по вчиненню реєстраційної дії №10739980026007439 від 10 червня 2019 року про скасування реєстраційної дії щодо Товариства з обмеженою відповідальністю Небо 2005 код ЄДРПОУ 33944601 та скасувати реєстраційну дію №10739980026007439 від 10 червня 2019 року, вчинену державним реєстратором комунального підприємства Реєстрація плюс Товкайло Уляною Василівною.
В задоволенні решти позову відмовити.
Присудити до стягнення на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) за рахунок асигнувань Комунального підприємства Реєстрація плюс (08205, Київська область, м. Ірпінь, вул. Матросова, 21, код ЄДРПОУ 42431075) понесені судові витрати у вигляді судового збору у розмірі 384,20 грн.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду в порядку та у строки, встановлені статтями 295- 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Т.І. Шейко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2019 |
Оприлюднено | 25.12.2019 |
Номер документу | 86588867 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шейко Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні