Ухвала
від 08.08.2016 по справі 201/11219/16-к
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 201/11219/16-к

Провадження № 1-кс/201/6798/2016

УХВАЛА

08 серпня 2016 року м. Дніпропетровськ

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м.Дніпропетровська ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого першого слідчого відділу слідчого управління прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_2 , погодженого з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 про дозвіл на проведення обшуку, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся з клопотанням, погодженим з прокурором, про дозвіл на проведення обшуку.

В обґрунтування заявленого клопотання слідчий посилався на те, що першим слідчим відділом прокуратури Дніпропетровської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12014040030000229 від 13.05.2014 за фактом вчинення службової недбалості посадовими особами Дніпропетровської міської ради, які неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них не вжили відповідних заходів щодо забезпечення надходження до бюджету пайових внесків, та недбало ставлячись до виконання Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» не уклали угоди з забудовниками щодо сплати до бюджету пайових внесків, а також за фактом зловживання своїми повноваженнями службовими особами приватного права під час будівництва та введення об`єктів в експлуатацію, за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

В ході досудового розслідування по кримінальному провадженню встановлено, що Зокрема, статтею 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.

Відповідно, до частини 4 вказаної статті, до пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва: 1) об`єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів; 2)будівель навчальнихзакладів, закладівкультури,фізичної культуриі спорту,медичного іоздоровчого призначення; 3)будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла; 4)індивідуальних (садибних)житлових будинків,садових,дачних будинківзагальною площеюдо 300квадратних метрів, господарських споруд,розташованих навідповідних земельнихділянках; 5)об`єктівкомплексної забудовитериторій,що здійснюєтьсяза результатамиінвестиційних конкурсівабо аукціонів; 6)об`єктівбудівництва заумови спорудженняна ційземельній ділянціоб`єктівсоціальної інфраструктури; 7)об`єктів,що споруджуютьсязамість тих,що пошкодженіабо зруйновані внаслідокнадзвичайних ситуаційтехногенного абоприродного характеру;8)об`єктів,передбачених Державноюцільовою програмоюпідготовки тапроведення вУкраїні фінальноїчастини чемпіонатуЄвропи 2012року зфутболу,за рахуноккоштів інвесторів; 9)об`єктів інженерної,транспортної інфраструктури,об`єктів енергетики, зв`язку та дорожнього господарства (крімоб`єктів дорожньогосервісу); 10) об`єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.

Згідно зі ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

Величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об`єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта - для нежитлових будівель та споруд; 2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта - для житлових будинків.

Частиною 1 ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону .

Рішенням Дніпропетровської міської ради № 6/11 від 21.03.2007, зі змінами, внесеними рішенням Дніпропетровської міської ради № 5/14 від 29.07.2011, затверджено Порядок залучення, розрахунку і використання коштів пайової участі (внесків) у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська, який визначає розмір пайової участі (внеску) замовників (забудовників) у створенні (розвитку) соціальної і інженерно-транспортної інфраструктури м. Дніпропетровська.

Відповідно до п. 2.6 Порядку, величина пайової участі визначається у договорі, укладеному між Дніпропетровською міською радою, в особі фінансово-економічного департаменту Дніпропетровської міської ради та замовником (забудовником) після його звернення щодо укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість об`єкта з техніко-економічними показниками, погодженими з постійною комісією міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету і фінансів.

Водночас встановлено, що договори про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Дніпропетровська укладено не з усіма забудовниками міста, об`єкти яких упродовж 2011-2015 років введено в експлуатацію, що призводить до ненадходження до місцевого бюджету значних коштів.

Зокрема, ТОВ «Компанія Нове Фермерство» (ЄДРПОУ 35113717) на підставі декларації про готовність об`єкта до експлуатації, зареєстрованого інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю в Дніпропетровській області за № ДП 143150900084 від 31.03.2015 завершено будівництво та введено в експлуатацію об`єкт «Нове будівництво адміністративно-побутового комплексу, складського приміщення та споруд по вул. Курсантській, 1Б (Самарський район) у м. Дніпропетровську».

Встановлено, що ТОВ «Компанія Нове Фермерство» до Дніпропетровської міської ради із заявою про укладення договору про пайову участь у розвитку соціальної інфраструктури міста не зверталось, такий договір між ТОВ «Компанія Нове Фермерство» та фінансово-економічним департаментом Дніпропетровської міської ради не укладався.

Розмір несплаченого ТОВ «Компанія «Нове Фермерство» внеску на розвиток інфраструктури м. Дніпропетровська, передбаченого ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», складає 729160,92 грн. (адміністративні офісні будівлі) та 870890,80 грн. (складські приміщення).

З метою збору доказів підтвердження факту несплати ТОВ «Компанія Нове Фермерство» до місцевого бюджету м. Дніпропетровська передбаченого ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» пайового внеску на розвиток соціальної інфраструктури міста прокуратурою області на адресу підприємства направлено вимогу в порядку ст.. 93 КПК України щодо надання належним чином завірених копій документів за № 15-6559-16 від 14.04.2014, а саме: звернення до Дніпропетровської міської ради щодо укладення договору про пайову участь у розвитку соціальної інфраструктури міста, інформацію щодо вартості будівництва, що надавалась до міської ради для розрахунку розміру пайової участі; договору про пайову участь у розвитку соціальної інфраструктури міста; розрахунку розміру пайової участі; документів щодо фактичної сплати пайової участі; розділів проектно-кошторисної документації - пояснювальної записки та зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва з об`єктними та локальними кошторисними розрахунками; наказів про призначення керівника та головного бухгалтера підприємства за період проведення будівельних робіт до теперішнього часу; містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки; позитивного висновку експертизи проекту будівництва; документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою, у тому числі копії договору оренди земельної ділянки, рішень Дніпропетровської міської ради про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки, про затвердження проекту відведення земельної ділянки, копію проекту відведення земельної ділянки; дозвільних документів на будівництво; розрахунку категорії складності об`єкта відповідно до Порядку віднесення об`єктів будівництва до IV і V категорій складності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 577 від 27.04.2011, враховуючи, що введення таких об`єктів в експлуатацію відповідно до ч. 2 ст. 39 Закону України «про регулювання містобудівної діяльності» здійснюється на підставі акта готовності об`єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України; документів, зазначених у декларації про готовність об`єкта до експлуатації, у тому числі щодо інформації про відповідальну особу інженера технічного нагляду; інформації про генерального підрядника; інформації про осіб, відповідальних за виконання робіт; інформації про генерального проектувальника; інформацію про авторський нагляд; інформацію про проектну документацію; та решти.

Відповідь на вимогу ТОВ «Компанія Нове Фермерство» до теперішнього часу не надано.

На підставі викладеного, слідчий для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, просив суд надати дозвіл на проведення обшуку за місцем знаходження ТОВ «Компанія Нове Фермерство» (ЄДРПОУ 35113717) за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Суворова, 17.

Вивчивши матеріали вказаного кримінального провадження № 12014040030000229, вважаю клопотання слідчого обґрунтованим, та таким, що підлягає задоволенню, оскільки дані викладені у матеріалах кримінального провадження, дають підстави для висновку, що з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення цього кримінального правопорушення, проведення зазначених слідчих дій є необхідним.

Враховуючи викладене, з метою досягнення дієвості кримінального провадження, керуючись ст.ст. 110, 234, 236, 309 КПК України,

УХВАЛИВ:

Дозволити старшому слідчому першого слідчого відділу слідчого управління прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_2 , прокурору відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 проведення обшуку за місцем знаходження ТОВ «Компанія Нове Фермерство» (ЄДРПОУ 35113717) за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Суворова, 17, з метою виявлення і вилучення наступних речей та документів:

- звернення до Дніпропетровської міської ради щодо укладення договору про пайову участь у розвитку соціальної інфраструктури міста, інформацію щодо вартості будівництва, що надавалась до міської ради для розрахунку розміру пайової участі;

- договору про пайову участь у розвитку соціальної інфраструктури міста; розрахунку розміру пайової участі;

- документів щодо фактичної сплати пайової участі;

- розділів проектно-кошторисної документації - пояснювальної записки та зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва з об`єктними та локальними кошторисними розрахунками;

- наказів про призначення керівника та головного бухгалтера підприємства за період проведення будівельних робіт до теперішнього часу

- містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки;

- позитивного висновку експертизи проекту будівництва;

- документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою, у тому числі копії договору оренди земельної ділянки, рішень Дніпропетровської міської ради про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки, про затвердження проекту відведення земельної ділянки, копію проекту відведення земельної ділянки;

- дозвільних документів на будівництво;

- розрахунку категорії складності об`єкта відповідно до Порядку віднесення об`єктів будівництва до IV і V категорій складності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 577 від 27.04.2011, враховуючи, що введення таких об`єктів в експлуатацію відповідно до ч. 2 ст. 39 Закону України «про регулювання містобудівної діяльності» здійснюється на

підставі акта готовності об`єкта до експлуатації шляхом видачі

органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката

у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;

- документів, зазначених у декларації про готовність об`єкта до експлуатації, у тому числі щодо інформації про відповідальну особу інженера технічного нагляду; інформації про генерального підрядника; інформації про осіб, відповідальних за виконання робіт; інформації про генерального проектувальника; інформацію про авторський нагляд; інформацію про проектну документацію.

- а також матеріалів листування з Дніпропетровською міською радою з приводу будівництва вказаних об`єктів, комп`ютерної техніки, в тому числі серверів, системних блоків та інших електронних носіїв інформації, які можуть містити в собі вказану документацію в електронному вигляді, печаток підприємства, грошових коштів здобутих злочинним шляхом, а також інших предметів та документів, які можуть бути використані в ході досудового розслідування.

Доручити проведення обшуку членам слідчої групи, прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 12014040030000229.

Строк дії цієї ухвали 30 діб з дня її винесення.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення08.08.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу86593381
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —201/11219/16-к

Ухвала від 08.08.2016

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Наумова О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні