Ухвала
від 13.12.2019 по справі 521/19464/19
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 521/19464/19

Номер провадження:1-кс/521/7331/19

УХВАЛА

Іменем України

13 грудня 2019 року м.Одеса

Слідчий суддя Малиновського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання прокурора Одеської місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню за №42019160000000430 від 13.08.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання слідчого, та наданих до клопотання матеріалів, Одеською місцевою прокуратурою № 2 здійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні № 42019160000000430 від 13.08.2019 за фактом розтрати бюджетних коштів службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 під час прийняття протягом 2018-2019 років виконаних ремонтних та будівельних робіт за договорами підряду з ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Кримінальне провадження перебуває в провадженні ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Під час досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) за результатами відкритих торгів укладено договір № 151-18/П від 18.09.2018 на виконання робіт по будівництву бювету на території в межах вул. Горіхової та Марії Демченко у м. Одесі на загальну суму 4 673 764,74 гривень.

Згідно офіційного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що станом на 23.11.2018, згідно актів виконаних робіт КБ-2в, на рахунки вказаного підприємства Управлінням були перераховані грошові кошти на суму 4 673 764,74 грн. за виконані в повному обсязі роботи.

Однак, під час візуального огляду робіт на вказаному об`єкті та співставлення з видами робіт зазначених у технічному завданні замовника під час проведення торгів виявлено, що роботи: по установленню мийок, плануванню майданчика свердловини бульдозерами, посiву газонiв звичайних вручну, улаштуванню дорожніх корит, улаштуванню насадки над огородженням з колючої проволоки у 4 ряда висотою 0.5 м, установленню декоративного огородження з дерев`яних брусів, установленню закладних деталей антисептування водним розчином декоративного огородження, ґрунтуванню декоративного огородження з дерев`яних брусів та інших робіт взагалі не виконані. Також станом на теперішній час вказаний об`єкт не введений в експлуатацію та бювет знаходиться в неробочому стані.

Крім того, станом на 16.07.2019 на вказаному об`єкті працівниками підприємства ПП « ОСОБА_4 » проводились роботи по монтажу устаткування для очищення і знезараження артезіанської води у той час, як акти виконаних робіт по встановленню, в тому числі зазначеного обладнання, підписані ще 23.11.2018.

Тобто, вказане може свідчити про внесення недостовірних даних до актів виконаних робіт, про фактично виконанні об`єми робіт з метою привласнення коштів місцевого бюджету в значному розмірі.

Також, здійснено моніторинг електронної системи державних закупівель« ІНФОРМАЦІЯ_7 » та встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) за результатами відкритих торгів укладено договір № 103-18/П від 24.07.2018 на виконання робіт по будівництву 10-ти поверхового, 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_1 на загальнусуму 72779999,40гривень. Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_1 з ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 2-19/П від 22.02.2019 на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_2 .

Згідно офіційного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що станом на 19.04.2019, згідно актів виконаних робіт КБ-2в, на рахунки вказаного підприємства Управлінням були перераховані грошові кошти на суму 8240 095 грн. за виконані роботи. Однак, під час візуального огляду вказаного об`єкту виявлено, що фактично виконані лише роботи по встановленню метало пластикових вікон та 22 металевих огорож балконів. Вказане може свідчити про внесення недостовірних даних до актів виконаних робіт, про фактично виконанні об`єми робіт з метою привласнення коштів місцевого бюджету в значному розмірі.

На підставі ухвали від 19.06.2019 слідчого судді Київського районного суду м. Одеси 18.07.2019 за участю спеціалістів проведено огляд території та будівель 10-ти поверхового, 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_1 , у ході якого спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_9 встановлені порушення в частині відповідності об`ємів фактично виконаних робіт, об`ємам визначеним у формах КБ-2в.

Крім того, в ході проведення досудового слідства встановлено, що на розрахункові рахунки ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_5 здійснюється перерахування грошових коштів за виконані роботи на підставі укладених договорів про закупівлю підрядних робіт за державні кошти.

Крім цього 30.08.2019 року під час проведення обшуку в приміщенні за адресою: АДРЕСА_3 були встановлені та вилучені документи, комп`ютерна техніка та інше, що засвідчують про те, що група підприємств ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » здійснюють спільну господарську діяльність в одному приміщенні, а також директора та засновника цих підприємств є пов`язаними особами.

Посадовими особами вказаних підприємств розроблена схема по розкраданню бюджетних коштів шляхом завищення вартості будівельних матеріалів. Так, слідством встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час будівництва 10-ти поверхового, 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_1 закуповувало у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » цеглу. Згідно вартості цегли, яка вказана в актах виконаних робіт КБ-2в, що були оплачені ІНФОРМАЦІЯ_1 , по вищевказаному об`єкт встановлено, що її ціна за одиницю складає 9, 147 грн. Але, слідством встановлено, що дану цеглу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » закупило у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », вартість одиницю товару складає 4,95 грн.

Директором та засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є ОСОБА_6 . Також ОСОБА_6 до 19.08.2019 року був засновником та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 ». Після того, як ОСОБА_6 стало відомо про те, що слідство встановило реальну вартість будівельних матеріалів 19.08.2019 він вийшов зі складу засновників даного підприємства та більше не являється директором.

Також в ході проведення обшуку були встановлені суб`єкти господарської діяльності у яких вищевказана група підприємств закуповує будівельні матеріали та послуги. Одним з цих суб`єктів господарювання є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 , яке здійснювало поставку будівельних матеріалів.

Також в ході проведення обшуку були встановлені суб`єкти господарської діяльності у яких вищевказана група підприємств закуповує будівельні матеріали та послуги. Одним з цих суб`єктів господарювання, як вказувалося, є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 , яке здійснювало поставку елементів вентильованої фасадної системи підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » згідно договору купівлі-продажу № 04/04-19 від 04 квітня 2019 для виконання робіт по капітальному ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_2 . Загальна вартість поставлених матеріалів згідно вказаного договору складає 1 475 159, 60 грн.

Однак, під час співставлення цін на елементи вентильованої фасадної системи, які вказані в актах виконаних робіт по капітальному ремонту будівлі ОДНЗ ясла-садок № 225 завищена у двічі, вказане може свідчити про привласнення посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » бюджетних коштів шляхом завищення вартості матеріалів.

Прокурор в судове засідання по розгляду вказаного клопотання не з`явився, проте надав заяву, в якій зазначено, що він клопотання підтримує та просить провести розгляд за його відсутності.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та у спосіб, передбачений цим Кодексом, в зв`язку з чим суд вважає за можливе розглянути клопотання за відсутності слідчого.

На підставі ч. 2ст. 163 КПК України, слідчим суддею визнано можливим розглянути клопотання без виклику представника особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

У відповідності до ч.4 ст. 107 КПК України, розгляд клопотання проведено за відсутності учасників судового провадження та без фіксації за допомогою технічних засобів, оскільки всі особи, які беруть участь у судовому провадженні до суду не з`явилися.

Розглянувши клопотання, вивчивши надані до клопотання матеріали, вважаю необхідним клопотання задовольнити частково, з наступних підстав.

Відповідно до ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, у випадку можливості використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншими способами довести обставини , які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

В ході досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення виникла необхідність в тимчасовому доступі до документів, які належать підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 , АДРЕСА_4 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, а саме: документи щодо фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_4 , ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_6 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_7 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_8 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_9 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_10 , ПП « ОСОБА_5 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_11 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_12 : договори, додаткові угоди, специфікації, накладні на поставку товару, товаротранспортні накладні, сертифікати якості, акти надання послуг, акт звірки з вказаними підприємствами, договори на виконання будівельних робіт, проектно-кошторисну документацію, довідки про вартість виконаних робіт, акти виконаних робіт форми КБ-2в, відомості ресурсів, локальні кошториси, дефектні акти, акти на приховані роботи, рахунки-фактури та інші документи за період з 01.07.2018 по теперішній час; перелік найманихпрацівників заперіод з 01.07.2018 по теперішній час з зазначенням П.І.Б., займаної посади та контактного номеру телефону, копії підтверджуючих документів про адреси знаходження офісних та складських приміщень, де фактично здійснюється господарська діяльність, та інші документи; роздруківку руху грошових коштів на наявних рахунках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_4 , ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_2 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_1 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_6 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_8 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_14 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_9 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_16 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_10 ,ПП « ОСОБА_5 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_11 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_17 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_12 за періодз 01.07.2018 по теперішній час; все наявне листування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_4 , ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_2 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_1 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_6 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_8 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_14 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_9 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_16 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_10 ,ПП « ОСОБА_5 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_11 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » кодЄРДПОУ: НОМЕР_12 за періодз 01.07.2018 по теперішній час.

Вказані вище документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами, кримінального провадження у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, та необхідні для встановлення істини по даному кримінальному провадженню, для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного кримінального провадження.

Вилучення копій зазначених документів обґрунтовується необхідністю дослідження цих документів в ході досудового розслідування, використанням їх в ході проведення слідчих дій, з метою досягнення дієвості кримінального провадження, а також для перевірки усіх версій події та встановлення осіб, в діях яких можливі ознаки вчинення кримінального правопорушення.

Крім того, зазначені документи містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту і обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, тобто мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню та являються джерелом доказів.

За таких обставин, є підстави, передбачені ст.159-163 КПК України, для надання тимчасового доступу та вилучення копій зазначених в клопотанні документів.

Керуючись ст.ст.159,160, 162,163,164 КПК України,-

УХВАЛИВ :

Клопотання прокурора Одеської місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню за №42019160000000430 від 13.08.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.191 КК України, задовольнити.

Надати прокурору Одеської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 або іншим прокурорам, які входять до складу групи прокурорів, або слідчому у даному кримінальному провадженні № 42019160000000430 від 13.08.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст.191 КК України, або капітану поліції ОСОБА_7 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які належать підприємству ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 , АДРЕСА_4 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, а саме:

- документи щодо фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_4 , ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_6 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_7 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_8 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_9 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_10 , ПП « ОСОБА_5 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_11 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_12 : договори, додаткові угоди, специфікації, накладні на поставку товару, товаротранспортні накладні, сертифікати якості, акти надання послуг, акт звірки з вказаними підприємствами, договори на виконання будівельних робіт, проектно-кошторисну документацію, довідки про вартість виконаних робіт, акти виконаних робіт форми КБ-2в, відомості ресурсів, локальні кошториси, дефектні акти, акти на приховані роботи, рахунки-фактури та інші документи за період з 01.07.2018 по 13.12.2019;

-перелік найманихпрацівників заперіод з 01.07.2018 по 13.12.2019 з зазначенням П.І.Б., займаної посади та контактного номеру телефону, копії підтверджуючих документів про адреси знаходження офісних та складських приміщень, де фактично здійснюється господарська діяльність, та інші документи;

- роздруківку руху грошових коштів на наявних рахунках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_4 , ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_2 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_1 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_6 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_8 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_14 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_9 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_16 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_10 ,ПП « ОСОБА_5 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_11 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_17 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_12 за періодз 01.07.2018 по 13.12.2019;

- все наявне листування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_4 , ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_2 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_1 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_6 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_8 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_14 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_9 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_16 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_10 ,ПП « ОСОБА_5 »код ЄРДПОУ: НОМЕР_11 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » кодЄРДПОУ: НОМЕР_12 за періодз 01.07.2018 по 13.12.2019.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення13.12.2019
Оприлюднено21.02.2023

Судовий реєстр по справі —521/19464/19

Ухвала від 13.12.2019

Кримінальне

Малиновський районний суд м.Одеси

Непорада О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні