РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 грудня 2019 року справа № 580/3634/19
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тимошенко В.П.,
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Даймонд Холл" до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради про визнання протиправною та скасування відмови, зобов?язання вчинити дії,
встановив:
20 листопада 2019 року до Черкаського окружного адміністративного суду звернулося товариство з обмеженою відповідальністю "Даймнд Холл" (03065, м. Киїів, вул. Козелецька, 24) з адміністративним позовом до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36), в якому просить:
1) визнати протиправною та скасувати відмову у формі листа від 16.10.2019 №79318-арх на заяву позивача з питання отримання містобудівних умов та обмежень земельної ділянки в м. Черкаси по вул . Гоголя , 320,322 для будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими-прибудованими нежитловими приміщеннями;
2) зобов?язати відповідача видати позивачу містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, яка розташована на вул . Гоголя , 320, 322 в м. Черкаси, що складається з суміжних земельних ділянок: земельної ділянки (кадастровий номер 7110136400:02:029:0039) загальною площею 0,1223 га за адресою вул . Гоголя, 322 та земельної ділянки (кадастровий номер 7110136400:02:029:0087) загальною площею 0,2331 га за адресою вул. Гоголя / Б. Хмельницького , 320 /25 в м. Черкаси для будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими-прибудованими нежитловими приміщеннями.
В обґрунтування позовних вимог зазначено те, що товариство з обмеженою відповідальністю "Даймонд Холл" не погоджується з оскаржуваним рішенням Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради, вважає відмову протиправною, а мотиви її прийняття такими, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства.
Так, підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень зазначено частину 4 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", а саме невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
Позивач зазначає, що наміри забудови земельної ділянки, що знаходиться по вул. Гоголя, 322 в м. Черкаси, повністю відповідають вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, оскільки цільовим призначенням земельної ділянки є будівництво і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об?єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
Ухвалою суду від 25.11.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження та постановлено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі
12.12.2019 до суду надійшов письмовий відзив на адміністративний позов, в якому відповідач просив у задоволенні позову відмовити повністю, зазначивши при цьому, що наміри позивача щодо забудови земельної ділянки не відповідають містобудівній документації на місцевому рівні. Відповідно до генерального плану забудови міста, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 №3-305, земельна ділянка по вул. Гоголя, 320 , 322 , на якій планується будівництво, потрапляє в межі території зелених насаджень загального користування (83%), вулично-дорожньої мережі (8%), громадських закладів (9%).
Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд зазначає про таке.
09.03.2006 Черкаською міською радою прийнято рішення № 9-195 про надання ТОВ Корпорація Райагробуд в оренду земельної ділянки (кадастровий номер 7110136400:02:029:0039) по вул. Гоголя, 322 на 49 років загальною площею 1223,1 кв. м. за основним цільовим призначенням земельна ділянка віднесена до земель житлової та громадської забудови, за функціональним призначенням до земель комерційного використання.
В подальшому, між Черкаською міською радою, ТОВ Даймонд Холл та ТОВ Корпорація Райагробуд 04.09.2019 укладено Додаткову угоду про внесення змін до Договору оренди землі у зв`язку із переходом до позивача права власності на об`єкт нерухомого майна. Додатковою угодою від 04.09.2019 здійснено заміну сторони за Договором оренди землі від 23.03.2006, а саме з ТОВ Корпорація Райагробуд на товариство з обмеженою відповідальністю Даймонд Холл . Відповідно до п. 2 вказаної вище Додаткової угоди було здійснено переведення на позивача всіх прав та обов`язків первісного орендаря - ТОВ Корпорація Райагробуд до нового орендаря ТОВ Даймонд Холл .
Відповідно до умов п. п. 5.1, 5.2 Договору оренди землі від 23.03.2006 укладеним між Черкаською міською радою та ТОВ Корпорація Райагробуд , земельна ділянка передається в оренду під розташування та подальшу експлуатацію двосекційного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями, цільове призначення земельної ділянки - землі житлової та громадської забудови.
Відповідно до п. 9.2. Договору оренди землі від 23.03.2006 орендодавець взяв на себе зобов`язання передати земельну ділянку для використання за цільовим призначенням, визначених в умовах договору оренди та не вчиняти дій які перешкоджають користуванню земельною ділянкою.
В п. 9.3. Договору оренди землі від 23.03.2006 вказано, що орендар має право самостійно визначати напрями своєї господарської діяльності відповідно до призначення ділянки та умов договору.
П. 3 Додаткової угоди від 04.09.2019 узгоджено викласти п. 2.1. Договору оренди землі від 23.03.2006, в такому вигляді Новому орендарю ТОВ Даймонд Холл надається в оренду земельна ділянка площею 1223,1 кв. м. Цільове призначення земельної ділянки - для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури, код видів цільового призначення земель - 02.10 . Додатковою угодою передбачено що за оренду (користування) земельної ділянки відповідно до умов договору ТОВ Даймонд Холл сплачує до місцевого бюджету орендну плату в розмірі 3% від її нормативно грошової оцінки, яка розрахована з урахуванням цільового призначення земельної ділянки, а саме для будівництва та експлуатації багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгівельно -розважальної та ринкової інфраструктури.
Згідно з відомостями зазначеними у витязі з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ - 7112228362019 станом на 20.09.2019 земельна ділянка кадастровий
номер - 7110136400:02:029:0039 відноситься до категорій земель житлової та громадської забудови.
Відповідно до Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 181285491 від 17.09.2019 земельна ділянка з кадастровим номером 7110136400:02:029:0039 загальною площею 1223,1 кв. м. на підставі договору оренди землі є комунальною власністю та перебуває на праві оренди у ТОВ Даймонд Холл строком до 09.03.2055 з правом пролонгації.
Учасником (Засновником) ТОВ Даймонд Холл здійснено внесок до статутного капіталу товариства шляхом передачі належного на праві приватної власності нерухомого майна - земельних ділянок. Згідно із інформацією станом на 17.04.2019, що міститься у Витягах з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на земельні ділянки кадастрові номери 7110136400:02:029:0003, 7110136400:02:029:0033, 7110136400:02:029:0002, 7110136400:02:029:0047, були передані в якості внеску у статутний капітал ТОВ Даймонд Холл на основі акту приймання-передачі нерухомого майна.
У зв`язку із бажанням об`єднати суміжні земельні ділянки, які розташовані за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя/Б.Хмельницького, 320/25 була підготовлена та виготовлена технічна документація із землеустрою щодо об`єднання земельних ділянок загальною площею 0, 2331 га. Підставою на основі якої було здійснено державну реєстрацію об`єднаної земельної ділянки загальною площею 0, 2331 га слугувала технічна документація із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок від 24.04.2019.
Відповідно до інформації, що міститься у Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку об`єднаній земельній ділянці загальною площею 0, 2331 га присвоєно новий кадастровий номер 7110136400:02:029:0087, цільове призначення - для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), категорія земель - землі житлової та громадської забудови. Власником вказаної земельної ділянки, кадастровий номер 7110136400:02:029:0087, загальною площею 0,2331 га за адресою вул. Гоголя/Б.Хмельницького, 320/25 в м. Черкаси є ТОВ Даймонд Холл , що підтверджується згідно Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 165286074 від 02.05.2019.
02.10.2019 товариство з обмеженою відповідальністю Даймонд Холл звернулося до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради із заявою на видачу містобудівних умов і обмежень (надалі - заява) для будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення по вул. Гоголя, 320 у м. Черкаси.
Листом № 79318 - арх. від 16.10.2019 року Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської повідомив товариство з обмеженою відповідальністю Даймонд Холл про відмову у задоволенні клопотання щодо надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Гоголя, 320, 322 для будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення.
Підставою для відмови у наданні вказаних містобудівних умов та обмежень Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської зазначає частину 4 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", а саме невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
Товариство з обмеженою відповідальністю Даймонд Холл не погоджується з прийнятим рішенням Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради, вважає дану відмову протиправною, а мотиви її прийняття такими, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначає Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (далі - Закон № 3038-VI), який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Відповідно до ч. ч. 2, 3 ст. 8 Закону № 3038-VI планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку. Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.
Згідно зі ст. 26 Закону № 3038-VI забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва. Суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів. Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону. Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.
Частиною 5 цієї статті визначено, що проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; 6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування.
Згідно ст. 29 Закону № 3038-VI, основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.
Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.
Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі. Перелік об`єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Спеціально уповноважений орган містобудування та архітектури визначає відповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні. Розгляд заяви і надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову у їх наданні здійснюються спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом семи робочих днів з дня реєстрації заяви.
Рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень приймається у разі невідповідності намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
До містобудівних умов та обмежень можуть включатися вимоги щодо архітектурних та інженерних рішень. Склад, зміст, порядок надання містобудівних умов та обмежень визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Містобудівні умови та обмеження містять: 1) назву об`єкта будівництва, що повинна відображати вид будівництва та місце розташування об`єкта; 2) інформацію про замовника; 3) відповідність на дату надання містобудівних умов та обмежень цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні; 4) гранично допустиму висотність будинків, будівель та споруд у метрах; 5) максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки; 6) максимально допустиму щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону); 7) мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд; 8) планувальні обмеження (охоронні зони пам`яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об`єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони); 9) охоронні зони об`єктів транспорту, зв`язку, інженерних комунікацій, відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.
Перелік зазначених умов є вичерпним.
Підставою для відмови ТОВ Даймонд Холл у видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки стала невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні (пункт 3 частини 4 статті 20 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності").
Статтею 41 Конституції України проголошено, що кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
Положеннями статті 1 Закону України від 17.02.2011 №3038-VI "Про регулювання містобудівної діяльності" (далі - ЗУ №3038-VI) визначено, що генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту; містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій; план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Частинами 1, 9 ст.17 ЗУ №3038-VI встановлено, що генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. Зміни до генерального плану населеного пункту можуть вноситися не частіше, ніж один раз на п`ять років. Такі зміни вносяться органом місцевого самоврядування, який затверджував генеральний план населеного пункту.
Згідно з частинами 1, 2 ст.18 ЗУ №3038-VI план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.
Суд врахував, що позивач мав намір здійснити будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення на належній йому на праві власності земельній ділянці.
Відповідно до умов п. п. 5.1, 5.2 Договору оренди землі від 23.03.2006 земельна ділянка передається в оренду під розташування та подальшу експлуатацію двосекційного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями, цільове призначення земельної ділянки - землі житлової та громадської забудови.
Таким чином, станом на 2006 рік, відповідно до генерального плану міста Черкаси, земельну ділянку визначено із цільовим призначенням - землі житлової та громадської забудови.
Відповідно до ч.2 ст. 24 ЗУ №3038-VI зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій. Забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.373 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі - ЦК України) власник земельної ділянки має право використовувати її на свій розсуд відповідно до її цільового призначення.
Частинами 1-3 ст.375 ЦК України визначено, що власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, створювати закриті водойми, здійснювати перебудову, а також дозволяти будівництво на своїй ділянці іншим особам. Власник земельної ділянки набуває право власності на зведені ним будівлі, споруди та інше нерухоме майно. Право власника на забудову здійснюється ним за умови додержання архітектурних, будівельних санітарних, екологічних та інших норм і правил, а також за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням.
Власник земельної ділянки або землекористувач має право вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків згідно з ч.2 ст.152 Земельного кодексу України.
Статтею 24 ЗУ №3038-VI встановлені особливості регулювання земельних відносин при здійснені містобудівної діяльності.
Так, відповідно до ч.2 вказаної статті зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій. Забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.
Крім того, на підставі ч.5 ст.25 ЗУ №3038-VI встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, зміни адміністративно-територіальних меж до моменту вилучення (викупу) земельних ділянок.
Згідно з ч.2 ст.17 ЗУ №3038-VI генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських, приватних інтересів.
Під час розробки та затвердження плану зонування міста інтереси позивача, як власника вказаної вище земельної ділянки, не враховані.
Належних і достовірних доказів зміни цільового та функціонального призначення земельної ділянки позивача, віднесення її до перспективної рекреаційної зони озеленених територій загального користування Р-3п, перспективної ділової зони Г-1п, зони транспортної інфраструктури ТР-3 суду не надано.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що викладена у листі відповідача від 16.10.2019 №79318-Арх відмова у видачі йому містобудівних умов та обмежень перешкоджає реалізації позивачу права власності на використання належної йому земельної ділянки за належним їй цільовим призначенням.
Тому дії відповідача щодо такої відмови є протиправними, а позов таким, що підлягає задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд при вирішенні спору враховує приписи статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а позовні вимоги такими, що належить задовольнити.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд враховує таке.
Згідно статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: на професійну правничу допомогу; сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду; пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз; пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.
Відповідно до частини 1 статті 139 вказаного Кодексу при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем сплачено 5763 грн 00 коп. судового збору.
При цьому, за звернення до суду з даним позовом немайнового характеру відповідно до Закону України "Про судовий збір" №3674-VІ від 08.07.2011 позивач мав сплатити 3842 грн. 00 коп.
Відтак, відповідно до положень частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України 3842 грн. 00 коп. судового збору підлягає до стягнення на користь позивача з бюджетних асигнувань відповідача.
Надмірно сплачений судовий збір у сумі 1921 грн. 00 коп. відповідно до положень пункту 1 частини 1 статті 7 Закону України "Про судовий збір" №3674-VІ від 08.07.2011 судового збору підлягає поверненню за клопотанням позивача.
Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 139, 241-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд
вирішив:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати відмову у формі листа від 16.10.2019 №79318-арх у наданні товариству з обмеженою відповідальністю Даймонд Холл містобудівних умов та обмежень земельної ділянки в м. Черкаси по вул. Гоголя, 320, 322 для будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими-прибудованими нежитловими приміщеннями.
Зобов?язати Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради (18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36, код ЄДРПОУ 38715770) видати товариству з обмеженою відповідальністю "Даймнд Холл" (03065, м. Київ, вул. Козелецька, 24, код ЄДРПОУ 42900161) містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, яка розташована на вул. Гоголя, 320, 322 в м. Черкаси, що складається з суміжних земельних ділянок: земельної ділянки (кадастровий номер 7110136400:02:029:0039) загальною площею 0,1223 га за адресою вул. Гоголя, 322 та земельної ділянки (кадастровий номер 7110136400:02:029:0087) загальною площею 0,2331 га за адресою вул. Гоголя/Б.Хмельницького, 320/25 в м. Черкаси для будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими-прибудованими нежитловими приміщеннями.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36, код ЄДРПОУ 38715770) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Даймнд Холл" (03065, м. Київ, вул. Козелецька, 24, код ЄДРПОУ 42900161) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 3842 (три тисячі вісімсот сорок дві) грн.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення суду. Якщо в судовому засіданні оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення у повному обсязі складене 26.12.2019.
Суддя В.П. Тимошенко
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.12.2019 |
Оприлюднено | 27.12.2019 |
Номер документу | 86632894 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
В.П. Тимошенко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні