Постанова
від 13.12.2019 по справі 758/12100/19
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 758/12100/19

3/758/5454/19 Категорія

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 грудня 2019 року cуддя Подільського районного суду м.Києва Зубець Ю. Г., розглянувши матеріали, що надійшли від Енергетичної митниці Державної фіскальної служби України, про порушення митних правил відносно:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, директора ТОВ Сана-Груп , який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України,-

В С Т А Н О В И В:

Згідно протоколу про порушення митних правил № 0048/90300/19 від 13.06.2019 року, складеного Енергетичною митницею ДФС, 15 лютого 2019 року до відділу митного оформлення Миколаїв митного поста Південний Енергетичної митниці ДФС представником митного брокеру ТОВ Брокбізнессервіс-2011 (код ЄДРПОУ 37800236) ОСОБА_2 на підставі договору-доручення про надання послуг митного брокера від 20.03.2017 №200317, що був укладений між ТОВ Брокбізнессервіс-2011 та ТОВ САНА-ГРУП (код ЄДРПОУ 39465958) подано наступні попередні митні декларації в митному режимі ІМ 40 ЕЕ :

- № UА903110/2019/000207 - середні дистиляти, гас: паливо авіаційне до газотурбінних двигунів JЕТ А-1, кількість 522,612 тис. л., вага - 419,236 т..

- № UА903110/2019/000208 - середні дистиляти, гас: паливо авіаційне до газотурбінних двигунів JЕТ А-1, кількість 675,914 тис. л., вага - 542,218 т.

Зазначені попередні митні декларації подані з метою пропуску товару через митний кордон України та доставлення до митного органу призначення.

Згідно з поданими до митного оформлення документами, товар переміщувався за контрактом від 17.01.2019 №1701/1. Продавцем та відправником товару є компанія Аgrо Тгаdе Invest s.r.o (Чеська Республіка), одержувачем є ТОВ САНА-ГРУП .

Разом з вищезазначеними митними деклараціями до Енергетичної митниці ДФС надано наступні документи:

1. Коносамент (Bill of lading) від 28.02.2019 №1 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 419,236 МТ (VАС) JЕТ А-1;

2. Вантажна відомість (Сагgо Маnifest) від 28.02.2019 б/н на вантаж JЕТ А-1 в кількості 419,236 МТ (VАС) JЕТ А-1;

3. Рахунок-фактура (інвойс) (Соmmercial invoice) №1 від 17.01.2019 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 419,236 МТ

(VАС) JЕТ А-1;

4. Коносамент (Вill of lading) від 28.02.2019 №1 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 542,218 МТ (VАС) JЕТ А-1;

5. Вантажна відомість (Сагgо Маnifest) від 28.02.2019 б/н на вантаж JЕТ А-1 в кількості 542,218 МТ (VАС) JЕТ А-1;

6. Рахунок-фактура (інвойс) (Соmmercial invoice) №2 від 17.01.2019 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 542,218 МТ

(VАС) JЕТ А-1;

7. Контракт №1701/1 від 17.01.2019;

8. Додаткова угода №1 від 17.01.2019 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 419,236 МТ (VАС) JЕТ А-1;

9. Додаткова угода №2 від 17.01.2019 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 542,218 МТ (VАС) JЕТ А-1;

10. Паспорт якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданий в порту навантаження (АGІОІ ТНЕODOROI/GREECE) на вантаж JЕТ А-1.

Після завершення митного оформлення зазначених вище попередніх митних деклараціях, т/х закордонного плавання ВLACK FUEL здійснив прихід в Миколаївський морський торгівельний порт до причалу №15.

Відповідно до Типової технологічної схеми здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. №451 Питання пропуску через державний кордон осіб, автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними , з метою огляду, було здійснено комісійний вихід на судно.

Представниками т/х ВLACK FUEL під час огляду були надані наступні документи:

1. Генеральна декларація (General declaration) від 15.02.2019;

2. Вантажна декларація (Cargo declaration) від 15.02.2019 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 961,454 МТ (VАС) JЕТ А-1 ;

3. Коносамент (Вill of lading) від 28.02.2019 №1 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 419,236 МТ (VАС) JЕТ А-1;

4. Вантажна відомість (Cargo Manifest) від 28.02.2019 б/н на вантаж JЕТ А-1 в кількості 419,236 МТ (VАС) JЕТ А-1;

5. Коносамент (Bill of lading) від 28.02.2019 №1 на вантаж JЕТ А-1 в кількості 542,218 МТ (VАС) JЕТ А-1;

6. Вантажна відомість (Cargo Manifest) від 28.02.2019 б/н на вантаж JET А-1 в кількості 542.218 МТ (VАС) JET А-1;

7. Карго-план (Cargo plan).

8. Паспорт якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1 в кількості 2 264,370 кубічних метрів що при щільності 802,2 дорівнює 1 816,478 т.

19.02.2019 до відділу митного оформлення Миколаїв митного посту Південний Енергетичної митниці ДФС представником митного брокеру ТОВ Брокбізнессервіс-2011 ОСОБА_2 на підставі договору-доручення про надання послуг митного брокера від 20.03.2017 №200317, що був укладений між ТОВ Брокбізнессервіс- 2011 та ТОВ САНА-ЕРУП подано митну декларацію типу ІМ 40 ДЕ №UА903110/2019/000225 на товар паливо авіаційне до газотурбінних двигунів JET А-1 за коносаментом від 28.01.2019 №1, загальною вагою 419,236 тон.

Разом з митною декларацією подано наступні документи:

- Рахунок-фактура (інвойс) (Final invoice) №3 від 14.02.2019 №1/1701/1

- Коносамент (Bill of lading) від 28.02.2019 №1 на вантаж JET А-1 в кількості 419,236 МТ (VАС) JET А-1;

- Вантажна відомість (Cargo Manifest) від 28.02.2019 б/н на вантаж JET А-1 в кількості 419,236 МТ (VАС) JET А-1;

- Додаткова угода №3 до контракту №1701/1 від 17.01.2019;

- Паспорт якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1.

Під час опрацювання поданих разом з митною декларацією документів, було виявлено невідповідність даних, наведених у Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224, ЯКИЙ виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JЕТ А-1, що був наданий Представником т/х BLACK FUEL та Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224, виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1, який був наданий разом з митною декларацією.

Зазначена невідповідність полягає в тому, що в Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданому в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1 та наданому разом з митною декларацією відсутня інформація щодо кількості товару (2 264,370 кубічних метрів що при щільності 802,2 дорівнює 1 816,478 т).

З метою встановлення достовірних даних Державною фіскальною службою України були підготовлені та направлені запити до митних органів Грецької Республіки від 26.02.2019 №4290/5/99-99-20-02-01-16 та митної адміністрації Чеської Республіки від 26.02.2019 № 429/5/99-99-20-02-01-16.

У відповідь на направлений Державною фіскальною службою України запит з Грецької Республіки надійшли копії документів, що були надані при митному оформленні, а саме товаросупровідні документи митної експортної декларації ЕХ-Е з MRN 19GREX300200004979, товаросупровідні документи додаткової митної декларації ЕХ-Е з MRN 19GREX300200016212 та копія Сертифікату якості нафтопереробного заводу №224/26-1-2019,

Згідно документів, що надійшли з Грецької Республіки в сертифікаті якості зазначена кількість товару, яка була відвантажена на т/х закордонного плавання BLACK FUEL прапор Танзанія, ІМО №8407632 у порту AGIOI THEODOROI/GREECE, а саме 2 264,370 кубічних метрів що при щільності 802,2 дорівнює 1 816,478 т.

З метою встановлення всіх обставин відділом протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Енергетичної митниці ДФС рекомендованими листами від 18.04.2019 №28-70-20/121 та від 26.04.2019 №28-70-20/131 керівника ТОВ Брокбізнессервіс-2011 викликано для надання пояснень щодо наявних розбіжностей в Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданому в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1.

Згідно наданих пояснень, директором ТОВ "БРОКБІЗНЕССЕРВІС-2011" ОСОБА_2 встановлено, що копії документів, які були подані разом з митною декларацією ІМ 40 ДЕ №UА903110/2019/000225, були надані йому отримувачем, а саме ТОВ САНА-ЕРУП . Відповідно до договору-доручення про надання послуг митного брокера від 20.03.2017 №200317, що був укладений між ТОВ Брокбізнессервіс-2011 та ТОВ САНА-ГРУП (код ЕДРПОУ 0039465958) Замовник (в особі директора ТОВ САНА-ЕРУП ОСОБА_1 ) зобов`язаний до початку митного оформлення товарів надати виконавцю (в особі директора ТОВ "БРОКБІЗНЕССЕРВІС-2011" ОСОБА_2 ) всі необхідні для митного оформлення документи.

Крім того, відділом протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Енергетичної митниці ДФС рекомендованими листами від 18.04.2019 № 28-70-20/122 та від 26.04.2019 № 28-70-20/132 керівника ТОВ САНА-ГРУП викликано для надання пояснень щодо наявних розбіжностей в Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданому в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1.

Станом на 11.06.2019 керівник ТОВ САНА-ГРУП до Енергетичної митниці ДФС для надання пояснень не прибув та причин неявки не повідомив.

Відповідно до частини другої статті 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил при вчиненні порушень митних правил підприємствами є посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник або інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Згідно з даними Єдиної Автоматизованої Інформаційної Системи ДФС директором ТОВ САНА-ГРУП виступає ОСОБА_1 ..

Крім того, ОСОБА_1 , у відповідності до зовнішньоекономічного контракту від 17.01.2019 №1701/1, що був укладений між Agro Trade Invest s.r.o. (Чеська Республіка) і ТОВ САНА-ГРУП та договору-доручення про надання послуг митного брокера від 20.03.2017 №200317, що був укладений між ТОВ Брокбізнессервіс-2011 та ТОВ САНА- ГРУП зазначений як директор ТОВ САНА-ГРУП .

Таким чином, директором ТОВ САНА-ГРУП ОСОБА_1 було надано представнику митного брокера ТОВ БРОКБІЗНЕССЕРВІС-2011 ОСОБА_2 завірену (печаткою ТОВ САНА-ГРУП ) копію документу (Паспорт якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET A-1) з недостовірними відомостями з метою подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документу, що містить неправдиві відомості їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення, зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Представник Енергетичної митниці ДФС у судовому засіданні пояснив, що громадянин ОСОБА_1 порушив митні правила, а саме надав представнику митного брокера ТОВ БРОКБІЗНЕССЕРВІС-2011 ОСОБА_2 завірену (печаткою ТОВ САНА-ГРУП ) копію документу (сертифікату якості від 26.01.2019 № 224) нібито виданого в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET A-1) з недостовірними відомостями з метою подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів, що містить неправдиві відомості їх ваги або кількості.

Представник особи, який притягується до адміністративної відповідальності адвокат Григоренко О.С. просив закрити провадження у справі за відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 Митного Кодексу України, наполягаючи на тому, що обставини на які посилається Енергетична митниця ДФС у даній справі не підтверджені належними та допустимими доказами.

Так, адвокат Григоренко О.С. зазначив, що доводи Енергетичної митниці ДФС про те, що митними органами Грецької Республіки було надано сертифікат якості нафтопереробного заводу № 224 від 26.01.2019 на товар JET А-1, який є відмінним від сертифікату наданого представником митного брокера разом з митною декларацією ІМ 40ДЕ № UA903110/2019/000225, не відповідають дійсності. Зі змісту неофіційного перекладу листа митних органів Грецької Республіки від 15.03.2019 вбачається, що покупцем товару JET A-1 була компанія CORAL ENERGY PTE LTD з адресою: 336 SMITH STREET New Bridge Center 04-304 Singapore, а також були інші умови продажу та поставки товару, ніж ті, що передбачені Контрактом № 1701/17 від 17.01.2019 укладеного між Компанією AGRO TRADE INVEST s.r.o. та ТОВ САНА-ГРУП й додатковими угодами до них. Вказані обставини можуть свідчити про зміну продавцем (Компанією AGRO TRADE INVEST s.r.o. ) товару покупців товару під час його транспортування, а також умови поставки і кількість (вагу) товару, який постачається.

Адвокат також наголошував на тому, що згідно Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженого наказом Мінпаливенерго України, Держспоживстандарту України від 04.06.2007 № 271/121 паспорт якості - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафти та/або нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, і їх відповідність вимогам нормативних документів. Тобто, сертифікат якості - є офіційним документом, який містить показники якості товару і відповідність таких показників, вимогам нормативних документів. Відтак, сертифікат якості не визначає кількість або вагу товару, яка постачається вантажоодержувачу, а посвідчує якість такого товару.

Заслухавши пояснення представника Енергетичної митниці ДФС, представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, дослідивши отримані матеріали, суд приходить до висновку, що провадження у справі підлягає закриттю з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1ст. 458 Митного кодексу України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною 1 ст. 489 МК України передбачено, що посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, яи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

В протоколі про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 зазначено, що він, будучи директором ТОВ САНА-ГРУП надав представнику митного брокера ТОВ БРОКБІЗНЕССЕРВІС-2011 ОСОБА_2 завірену (печаткою ТОВ САНА-ГРУП ) копію документу (Паспорт якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1) з недостовірними відомостями з метою подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документу, що містить неправдиві відомості їх ваги або кількості.

Обґрунтовуючи зазначене обвинувачення, в протоколі вказано, що під час опрацювання поданих разом з митною декларацією документів, було виявлено невідповідність даних, наведених у Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224, який виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1, що був наданий Представником т/х BLACK FUEL та Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224, виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1, який був наданий разом з митною декларацією. З метою встановлення достовірних даних Державною фіскальною службою України були підготовлені та направлені запити до митних органів Грецької Республіки та митної адміністрації Чеської Республіки.

Згідно документів, що надійшли з Грецької Республіки в сертифікаті якості зазначена кількість товару, яка була відвантажена на т/х закордонного плавання BLACK FUEL прапор Танзанія, ІМО № 8407632 у порту AGIOI THEODOROI/GREECE, а саме 2 264,370 кубічних метрів що при щільності 802,2 дорівнює 1 816,478 т.

В судовому засіданні досліджено лист митних органів Грецької Республіки від 15.03.2019р., відповідно до якого, поставка товарів (JET A1) не здійснювалась відповідно до документів, надісланих Державною фіскальною службою України разом з запитом; так само вона не включала кількість у 961 545 мт. Кількість вантажу (JET A1), заявлена під час експорту з Греції за первинною митною експертною декларацією типу ЕХ-Е з MRN 19GREX300200004979 від 26.01.2019, відповідно до товаросупровідних документів була 1 816 478 кг або 1 816,478 мт. Митниця Korinthos 28.01.2019 підтвердила сертифікат EUR.1 (№ А 611875) на кількість 1 816,478 мт у вак., що стосується вищевказаної митної експортної декларації з MRN 19GREX300200004979. У вказаній експортній декларації одержувачем була компанія CORAL ENERGY UKRAINE , а покупцем була компанія CORAL ENERGY PTE LTD за адресою 336 SMITH STREET New Bridge Centre 04-304 Singapore.

Отже, зі змісту вищезазначеного листа встановлено, що покупцем товару JET A1 була компанія CORAL ENERGY PTE LTD , а також були інші умови продажу та поставки товару, ніж ті, що передбачені Контрактом № 1701/17 від 17.01.2019 укладеного між Компанією AGRO TRADE INVEST s.r.o. та ТОВ САНА-ГРУП й додатковими угодами до них.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил, ОСОБА_1 обвинувачується в тому, що надав копію документу, а саме: Паспорт якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224 виданий в порту навантаження (AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1) з недостовірними відомостями їх ваги або кількості.

Однак, в матеріалах справи відсутній Паспорт якості №224 від 26.01.2019, який би був офіційно перекладений на українську мову, що позбавляє суд можливості перевірити вказані доводи Енергетичної митниці ДФС. В справі містяться ряд документів, викладених грецькою або англійською мовами, без перекладу на українську мову. У звязку з цим, суд позбавлений можливості перевірити відомості, які містяться в цих документах і не може їх вважати належним доказом.

Відповідно до ч. 1 ст. 489 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюється наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; поясненнями свідків; поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; висновком експерта; іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них).

На думку суду, в матеріалах справи відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 483 МК України, відсутні належні докази, які б підтверджували той факт, що в порту навантаження AGIOI THEODOROI/GREECE на т/х закордонного плавання BLACK FUEL було відвантажено вантаж JET A1 в кількості 1 816,478 т.

Як вбачається з досліджених матеріалів, доводів захисника, не вбачається достатньо фактичних даних про вчинення ОСОБА_1 навмисних дій чи халатних дій, які потягли за собою подачу недостовірної інформації.

З матеріалів справи не вбачається, що ОСОБА_1 вчинив навмисні дії, щоб подати недостовірну інформацію в митній декларації.

В матеріалах справи відсутні будь-які фактичні дані, які б підтверджували, що ОСОБА_1 надав представнику митного брокера копію документу Паспорті якості (Certificate of quality) від 26.01.2019 №224, виданий в порту навантаження(AGIOI THEODOROI/GREECE) на вантаж JET А-1) з недостовірними відомостями.

За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Так, основним безпосереднім об`єктом правопорушення, передбаченого ст. 483 МК України, є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Згідно ст. 10 КпАГІ України адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

За таких обставин, суд не вбачає в діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 467, 472, 483, 529 Митного кодексу України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Справу про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 закрити за відсутності в його діях складу правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі, протягом десяти днів з дня винесення постанови.

В разі оскарження постанови, відповідно до ст.291 КпАП України, перебіг строку давності зупиняється до розгляду скарги. У разі відстрочки виконання постанови, відповідно до ст.301 КпАП України, перебіг строку давності зупиняється до закінчення строку відстрочки.

Скарга подається до Київського Апеляційного суду через Подільський районний суд міста Києва

Суддя Ю.Г. Зубець

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.12.2019
Оприлюднено27.12.2019
Номер документу86644421
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —758/12100/19

Постанова від 20.07.2020

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Ігнатов Роман Миколайович

Постанова від 13.12.2019

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Зубець Ю. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні