ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
вул.В`ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,
тел/факс: 22-09-70/24-09-91 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 грудня 2019 рокуСправа № 912/3319/19 Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Вавренюк Л.С. розглянув у порядку письмового провадження справу
за позовом Публічного акціонерного товариства "Укртелеком"
до відповідача: Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації
про стягнення 5 553,12 грн.
Встановив: до Господарського суду Кіровоградської області надійшла позовна заява Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" до Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації про стягнення заборгованості у сумі 9553,12 грн на відшкодування витрат, понесених внаслідок надання телекомунікаційних послуг пільговим категоріям громадян.
В обґрунтування позовних вимог позивач вказує на невиконання відповідачем Договору про відшкодування витрат, пов`язаних з наданням пільг з оплати послуг зв`язку № 351100-270/19 від 01.04.2019 в частині здійснення розрахунків за надані послуги зв`язку пільговим категоріям громадян.
Згідно ухвали від 26.11.2019 судом прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження; розпочати розгляд справи по суті в порядку спрощеного позовного провадження 24.12.2019; розгляд справи здійснювати без повідомлення учасників справи за наявними матеріалами; встановлено строк для подання сторонами заяв по суті справи.
Сторони отримали копії ухвали від 26.11.2019, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштових відправлень, позивач і відповідач - 28.11.2019.
П`ятнадцятиденний строк для подання відзиву на позов сплив 13.12.2019.
В межах зазначеного строку до господарський суду 12.12.2019 надійшов лист "На виконання ухвали про порушення провадження у справі від 26 листопада 2019 року № 912/3319/19" за підписом Начальника управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації. У листі зазначається, що відповідач визнає заборгованість перед позивачем у розмірі 9553,12 грн, а також надає докази часткової сплати такої заборгованості - в розмірі 4000 грн (платіжне доручення № 1487 від 06.12.2019). Також відповідач просить суд зменшити розмір належних до сплати судових витрат або звільненням від їх сплати відповідно до ч. 3 ст. 136 Цивільно-процесуального кодексу України та ч. 2 ст. 8 Закону України "Про судовий збір", так як управління соціального захисту райдержадміністрації є державною установою, кошти на витрати по судовому збору не передбачаються.
По суті досліджуваний лист є відзивом на позов, у якому визнаються позовні вимоги.
19.12.2019 від позивача надійшла заява про зменшення позовних вимог, відповідно до якої, керуючись п. 2 ч. 2 ст. 46 Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України), просить стягнути з Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації 5553,12 грн на відшкодування витрат, понесених внаслідок надання телекомунікаційних послуг пільговим категоріям громадян.
Так, відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 46 ГПК України, крім прав та обов`язків, визначених у статті 42 цього Кодексу позивач вправі збільшити або зменшити розмір позовних вимог - до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.
Згідно з ч. 3 ст. 252 ГПК України якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі.
Оскільки така заява подана в межах зазначеного тридцятиденного строку, господарський суд приймає її до розгляду та здійснює подальший розгляд справи в межах позовних вимог про стягнення 5553,12 грн.
Розглянувши наявні у справі матеріали, оцінивши докази, господарський суд встановив наступні обставини.
В силу приписів статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права і обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки.
Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків (частина 1 статті 202 Цивільного кодексу України).
Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" (далі - ПАТ "Укртелеком") є юридичною особою, що здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, Статуту та внутрішніх актів ПАТ "Укртелеком".
Згідно п. 2.2.1. Статуту, одним з основних видів діяльності позивача є надання телекомунікаційних послуг, в тому числі послуг фіксованого місцевого, міжміського, міжнародного та рухомого (мобільного) зв`язку, радіозв`язку (з використанням радіочастот), послуг цифрового телебачення, інших послуг мультисервісних мереж та інших телекомунікаційних додаткових (супутніх) послуг.
Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації від 28.09.2006 № 384 позивача включено до Реєстру Операторів, провайдерів телекомунікацій за № 74.
Право окремих категорій громадян на пільги з оплати телекомунікаційних послуг встановлено Законом України від 22.10.1993 № 3551-XII "Про статус ветеранів війни, гарантії соціального захисту", Законом України від 28.02.1991 № 796-ХІІ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", Законом України від 20.12.1991 №2011-ХІІ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", Законом України від 23.03.2000 № 1584-ІІІ "Про жертви нацистських переслідувань", Законом України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ "Про охорону дитинства", Законом України від 24.03.1998 № 203/98-ВР "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист", Законом України від 21.03.1991 № 875-ХІІ "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".
Відповідно до п. 3 ст. 63 Закону України "Про телекомунікації" та п. 63 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Постановою КМУ від 11.04.2012 №295 передбачено, що споживачам, які мають установлені законодавством України пільги з їх оплати, телекомунікаційні послуги надаються операторами, провайдерами телекомунікацій відповідно до законодавства України.
Механізм реалізації визначених законодавством України соціальних гарантій, зокрема отримання пільг з оплати послуг зв`язку, визначається Положенням про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 (далі - Положення № 117), Порядком надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім`ї, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389 (далі - Порядок № 389).
Відповідно до вищенаведених законодавчих та нормативно-правових актів, надання телекомунікаційних послуг пільговій категорії громадян є обов`язком позивача. При цьому в силу положень Конституції України та Законів України, якими встановлені пільги окремим категоріям громадян, держава взяла на себе обов`язок відшкодовувати витрати підприємств, що надають такі послуги особам, які мають право на відповідні пільги.
Таким чином, надання пільг ґрунтується на принципі відшкодування витрат підприємствам, які надають послуги пільговим категоріям громадян.
Відповідно до п. 3 Положення № 117 уповноваженими органами є структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад.
Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації є структурним підрозділом Устинівської районної державної адміністрації, який забезпечує реалізацію державної політики з питань соціального захисту, що підтверджується інформації з офіційного сайту Устинівської РДА.
Таким чином Управління соціального захисту населення Устинівської РДА є уповноваженим органом, що здійснює обслуговування пільговиків Устинівського району Кіровоградської області, а отже, є належним відповідачем у даній справі.
Між позивачем та відповідачем був укладений Договір про відшкодування витрат, пов`язаних з наданням пільг з оплати послуг зв`язку № 351100-270/19 від 01.04.2019 (надалі -Договір, а.с. 11-12).
Відповідно до умов Договору позивач зобов`язується надавати послуги зв`язку пільговим категоріям громадян, а відповідач зобов`язується здійснювати розрахунки з позивачем за надані послуги зв`язку на підставі наданих ним розрахунків видатків за формою 2-пільга на паперових та електронних носіях та актів звірки розрахунків за формою 3-пільга (п. 2.2.).
Підприємство зобов`язане щомісяця до 7 числа місяця, наступного за звітним, направляти на електронну адресу Розпорядника E-mail: inbox2@ustin.kr-admin.gov.ua форму 2-пільга в електронному форматі, у вигляді файлів DBF, щодо вартості послуг зв`язку, наданих Пільговим категоріям громадян у звітному місяці (п. 4.1.2 Договору).
Підприємство зобов`язане щомісяця до 20 числа місяця, наступного за звітним, подавати Розпоряднику форму "2-пільга" на паперових носіях (п. 4.1.3. Договору).
П. 4.3.4. Договору передбачено обов`язок Розпорядника здійснювати розрахунки з Підприємством за послуги зв`язку, надані пільговим категоріям громадян у звітному місяці, в порядку та строки, визначені розділом 5 цього Договору.
У розділі 5.Порядок розрахунків сторони визначили, що розрахунки проводяться в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підприємства за реквізитами, вказаними в розділі 12 цього Договору (п. 5.1.). Відшкодування витрат за грудень здійснюється до 31 грудня поточного року на суму, що дорівнює сумі попередніх нарахувань за грудень поточного року з подальшим коригуванням у січні наступного року за результатами підписання форми 3-пільга або за рахунок відповідних бюджетних призначень наступного року (п. 5.2.).
Відповідно до п. 9.2. Договору його умови в частині надання Підприємством послуг зв`язку пільговим категоріям громадян та обов`язку Розпорядника відшкодувати витрати поширюються на відносини між Сторонами, які виникли з 01 січня 2019 року.
На виконання чинного законодавства України та умов Договору, позивач протягом січня-жовтня 2019 року надав телекомунікаційні послуги громадянам, які мають пільги з їх оплати, та, відповідно до положень пунктів 4.1.2., 4.1.3. Договору, направив на адресу Відповідача в електронному та паперовому форматі розрахунки видатків на відшкодування витрат, пов`язаних з наданням пільг. Відправлення на офіційну адресу Відповідача (inbox2@ustin.kr-admin.gov.ua) форми 2-пільга в DBF форматі підтверджується скріншотами з електронної пошти уповноваженої особи позивача ОСОБА_1 (а.с. 13-17).
Підтвердженням направлення Відповідачеві форми 2-пільга на паперових носіях є листи Позивача № 08-31-80 від 06.02.2019; № 08-31-118 від 05.03.2019; № 08-31-152 від 05.04.2019; № 08-31-189 від 07.05.2019; № 08-31-219 від 07.06.2019; № 08-31-279 від 08.07.2019; № 08-31-311 від 07.08.2019; № 08-31-377 від 09.09.2019; № 08-31-412 від 08.10.2019 № 08-31-484 від 06.11.2019 з відповідними доказами направлення засобами поштового зв`язку (а.с. 18-37).
Також вказаними листами позивач, з метою узгодження суми видатків, що підлягають відшкодуванню, ініціював проведення звіряння розрахунків, шляхом направлення на адресу Відповідача акті звіряння розрахунків за надані послуги за формою 3-пільга .
Проте, за твердженням позивача, не спростованим відповідачем, останній не повернув на позивачу підписані зі своєї сторони акти за формою "3-пільга", що унеможливлює їх подачу до суду.
Згідно з п. 11 Положення № 117 на відповідача як на уповноважений орган, покладено обов`язок щомісяця:
1) звіряти інформацію, що міститься в Реєстрі з інформацією, яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги і у разі виявлення розбіжностей щодо загальної кількості пільговиків або розміру пільг, що надаються конкретному пільговику, не проводить розрахунків, що стосуються виявлених розбіжностей, до уточнення цієї інформації;
2) після проведення розрахунків з підприємствами та організаціями, що надають послуги, складати:
- реєстр погашення заборгованості перед підприємствами та організаціями, що надають
пільги, згідно з формою "5-пільга" та реєстр розрахунків згідно з формою "7-пільга";
- акти звіряння розрахунків за надані пільговикам послуги згідно з формою "3- пільга".
Аналогічні обов`язки відповідача закріплено пунктом 4.3. укладеного між сторонами Договору.
Згідно форм "2-пільга" (а.с. 41-100) витрати позивача, пов`язані з наданням пільг з 01 січня 2019 по 31 жовтня 2019 року включно, склали 10388,78 грн.
В 2019 році від відповідача в рахунок відшкодування витрат Позивача, пов`язаних з наданням телекомунікаційних послуг пільговим категоріям громадян, надійшло лише 1900,00 гривень (а.с. 101-102), з яких 1064,34 грн були спрямовані позивачем на погашення заборгованості за послуги зв`язку, надані позивачем пільговим категоріям в 2018 році, а 835,66 грн - на погашення зобов`язань 2019 року.
Позивач зазначає, що з метою досудового врегулювання спору, ним на адресу Відповідача була направлена претензія від 10.07.2019 № 37/05 про відшкодування витрат, пов`язаних з наданням телекомунікаційних послуг пільговим категоріям громадян на суму 6574,59 грн (а.с. 38-39).
Відповіддю на претензію від 23.07.2019 №01-61/04/1559/1 відповідач повідомив, що сума заборгованості буде профінансована в серпні-вересні 2019 року (а.с. 40).
Проте, станом на день розгляду справи розрахунки з позивачем в повному обсязі відповідач так і не провів. Враховуючи сплату 4000 грн 06.12.2019, залишок заборгованості становить 5 553,12 грн.
Вирішуючи спір по суті, господарський суд врахував наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 63 Закону України "Про телекомунікації" та п. 63 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 295 від 11.04.2012, споживачам, які мають установлені законодавством України пільги з їх оплати, телекомунікаційні послуги надаються операторами, провайдерами телекомунікацій відповідно до законодавства України.
Згідно з пп. "б" п. 4 ч. 1 ст. 89 та ст. 102 Бюджетного кодексу України, видатки на відшкодування вартості послуг, наданих пільговим категоріям громадян здійснюються з місцевих бюджетів за рахунок коштів, які надходять з державного бюджету України (субвенцій з державного бюджету України) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 № 256 затверджено Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, якими встановлено механізм фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення компенсаційних виплат за вказані пільги окремих категорій громадян за рахунок субвенцій з державного бюджету. Пунктом 2 вказаної Постанови визначено, що головні розпорядники коштів місцевих бюджетів здійснюють розрахунки з постачальниками послуг на підставі поданих ними щомісячних звітів щодо послуг, наданих особам, які мають право на відповідні пільги.
Згідно п. 3 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення, є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, об`єднаних територіальних громад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення.
Пунктом 3 Положення № 117 визначено, що структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад ведуть облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою "1 - пільга", в якій використовується реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Розпорядником коштів бюджетного фінансування вищевказаних соціальних пільг смт. Устинівки та Устинівського району є Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації.
Таким чином, саме на відповідача згідно положень постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 № 256 та Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, який затверджений вказаною постановою, на відповідача покладено обов`язок щодо здійснення розрахунків з постачальниками послуг, в тому числі і операторами телекомунікацій, за послуги, надані особам, які мають право на відповідні пільги.
Позивач виконував свої зобов`язання щодо надання телекомунікаційних послуг пільговим категоріям громадян належним чином та направляв відповідачу акти звіряння розрахунків в підтвердження надання телекомунікаційних послуг громадянам, що мають пільги.
Проте, всупереч положенням чинного законодавства, витрати, понесені позивачем внаслідок надання телекомунікаційних послуг на пільгових умовах за період з 01.01.2019 по 31.10.2019 в розмірі 5 553,12 грн. відповідачем відшкодовані не були.
Зазначена обставина визнається відповідачем.
Згідно з ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.
Частиною 2 ст. 193 Господарського кодексу України визначено, що кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов`язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.
Відповідно до ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватись належним чином, відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту та інших вимог, що звичайно ставляться, одностороння відмова від виконання зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Враховуючи фактичні обставини справи, господарський суд дійшов висновку, що телекомунікаційні послуги на пільгових умовах ПАТ "Укртелеком" надано не з власної ініціативи, а на виконання імперативних законодавчих вказівок щодо цього. Як наслідок, уповноважений на те державою орган - відповідач у справі у силу закону має відшкодувати позивачу понесені ним витрати.
Оскільки в матеріалах справи відсутні докази сплати відповідачем заборгованості в сумі 5553,12 грн, відповідачем таких доказів не надано, слід дійти висновку про обґрунтованість позовних вимог позивача.
Таким чином, позовні вимоги слід задовольнити в повному обсязі.
Щодо клопотання відповідача про зменшення розміру належних до сплати судових витрат, пов`язаних з розглядом справи або звільненням від їх сплати, так як управління соціального захисту населення райдержадміністрації є державною установою і кошти на витрати по судовому збору не передбачаються, то господарський суд не знаходить підстав для його задоволення з огляду на наступне.
Відповідно до частини 2 статті 123 Господарського процесуального кодексу України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".
Законом України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 № 2147-VIII внесено зміни до Закону України "Про судовий збір", які набрали чинності з 15.12.2017.
Відповідно до статті 8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Суд звертає увагу на те що, редакція зазначеної статті передбачає право суду з урахуванням майнового стану сторони відстрочити або розстрочити сплату судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати лише за наявності викладених вище умов.
Наявність передбачених ч. 1 ст. 8 Закону України "Про судовий збір" умов, за яких суд враховуючи майновий стан сторони може звільнити від сплати судового збору, заявником не наведено. Непередбачення у державній установі коштів на витрати по судовому збору не є достатньою підставою для зменшення розміру судових витрат чи звільнення від його сплати.
Враховуючи викладене, господарський суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання та звільнення від сплати судового збору чи його зменшення, з огляду на те, що відповідачем не зазначено обставин та доказів поширення на нього умов, передбачених в частині 1 статті 8 Закону України "Про судовий збір".
На підставі ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст.ст. 46, 73-80, 129, 232, 233, 236-238, 240-242, 252, 326, 327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Управління соціального захисту населення Устинівської районної державної адміністрації (28600, Кіровоградська обл., смт. Устинівка, вул. Ювілейна, 8, ідентифікаційний код 03197865) на користь Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" (01601, м. Київ, б-р Т.Шевченка, 18, ідентифікаційний код 21560766) заборгованість в сумі 5 553,12 грн на відшкодування витрат, понесених внаслідок надання телекомунікаційних послуг пільговим категоріям громадян, а також витрати зі сплати судового збору в сумі 1921,00 грн.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається до Центрального апеляційного господарського суду через Господарський суд Кіровоградської області.
Копії рішення направити
позивачу за адресою: вул. Гоголя, буд. 72, м. Кропивницький, 25006;
відповідачу за адресою: 28600, Кіровоградська обл., смт. Устинівка, вул. Ювілейна, 8.
Суддя Л.С. Вавренюк
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2019 |
Оприлюднено | 28.12.2019 |
Номер документу | 86660147 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Вавренюк Л.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні