Ухвала
від 26.12.2019 по справі 160/12706/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

26 грудня 2019 року Справа № 160/12706/19

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., перевіривши у місті Дніпрі матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Металургійний завод Дніпросталь до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Державного підприємства Центр державного земельного кадастру про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування витягів, зобов`язання вчинити певні дії, -

встановив:

1. 17.12.2019 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Металургійний завод Дніпросталь до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Державного підприємства Центр державного земельного кадастру , в якому позивач просить суд:

- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Державного підприємства Центр державного земельного кадастру щодо застосування сукупного коефіцієнта КмЗ при формуванні та видачі Товариству з обмеженою відповідальністю Металургійний завод Дніпросталь витягів:

-- № 14/241117/03-07 від 28.11.2017;

- № 13/241117/03-07 від 24.11.2017;

-- № 12/24117/03-07 від 24.11.2017;

-- № 60/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 61/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 62/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 59/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 1211-7148 від 12.11.2019;

-- № 1211-7152 від 12.11.2019;

-- № 1211-7146 від 12.11.2019;

-- № 1211-7150 від 12.11.2019.

- визнати протиправними та скасувати витяги:

-- № 14/241117/03-07 від 28.11.2017;

-- № 13/241117/03-07 від 24.11.2017;

-- № 12/24117/03-07 від 24.11.2017;

-- № 60/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 61/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 62/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 59/060218/03-07 від 06.02.2018;

-- № 1211-7148 від 12.11.2019;

-- № 1211-7152 від 12.11.2019;

-- № 1211-7146 від 12.11.2019;

-- № 1211-7150 від 12.11.2019;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Державне підприємство Центр державного земельного кадастру для обчислення плати за землю в 2017, 2018, 2019 роках з урахуванням дати виникнення права користування земельними ділянками сформувати та видати Товариству з обмеженою відповідальністю Металургійний завод Дніпросталь в установленому порядку, в тому числі через Центр надання адміністративних послуг м. Дніпра, витяги та інформацію з матеріалами щодо суб`єкта земельних відносин на підставі нормативної грошової оцінки земель та технічної документації, затверджених рішеннями Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015 № 4/65 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м. Дніпропетровська та від 27.04.2016 № 5/7 Про внесення змін до рішення міської ради від 15.07.2015 № 4/65 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м. Дніпропетровська , з наступними сукупними коефіцієнтами Км3 щодо земельних ділянок: 1210100000:09:394:0054 - 0,751; 1210100000:04:002:0118 - 0,751; 1210100000:04:006:0096 -0,781; 1210100000:04:006:0108-0,71.

2. Відповідно до пункту третього частини першої статті 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

3. Суддею встановлено, що адміністративний позов не відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 КАС України.

4. Відповідно до частини першої статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

(1) щодо позовних вимог

5. Згідно з частиною другою статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

6. Відповідно до пункту четвертого частини п`ятої статті 160 КАС України в позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

7. Таким чином, позивачу належить викласти зміст позовних вимог до кожного з відповідачів.

8. Крім того, суд зазначає, що позивач у другій позовній вимозі просить суд визнати протиправними та скасувати витяги, проте не зазначає, ким складені оскаржувані у цій справі витяги, тобто не зазначено, до якого суб`єкта владних повноважень звернуті такі позовні вимоги.

(2) щодо сплати судового збору

9. Відповідно до частини третьої статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

10. Частиною другою статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено, що ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який на 01.01.2019 становить 1 921 грн.

11. Відповідно до частини другої статті 6 Закону України Про судовий збір у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

12. Суд розглядає позовні вимоги:

- до кожного відповідача окремо: про визнання протиправними дій - самостійними, які потребують окремої сплати судового збору;

- вимоги про визнання протиправними та скасувати витяги - самостійними, які потребують окремої сплати судового збору;

- вимоги про зобов`язання відповідачів вчинити певні дії - похідними, які не потребують окремої сплати судового збору.

13. Виходячи зі змісту позовних вимог за подання даного адміністративного позову належить сплатити судовий збір у розмірі 63 393 грн (33 х 1 921 грн).

14. Позивачем при поданні позовної заяви не надано документу на підтвердження сплати судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру.

15. Поряд з цим, позивач наділений правом зміни позовних вимог та обрання способу захисту порушеного права. В такому випадку позивачу належить самостійно визначити суму судового збору згідно змісту позовних вимог, що заявлятимуться.

(3) щодо надання доказів в адміністративній справі

16. Згідно з пунктом восьмим частини 5 статті 160 КАС України у позовній заяві зазначаються перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви.

17. Пунктом четвертим статті 161 КАС України встановлено, що позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).

18. Відповідно до статті 79 КАС України:

- позивач, особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб, повинні подати докази разом із поданням позовної заяви;

- якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об`єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк. Учасник справи також повинен надати докази, які підтверджують, що він здійснив усі залежні від нього дії, спрямовані на отримання відповідного доказу;

- докази, не подані у встановлений законом або судом строк, до розгляду судом не приймаються, крім випадку, коли особа, що їх подає, обґрунтувала неможливість їх подання у вказаний строк з причин, що не залежали від неї.

19. Таким чином, КАС України встановлює строки подання доказів, а саме, позивачем докази мають бути подані разом із позовною заявою, в іншому випадку - якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об`єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк.

20. Суд зазначає, що до адміністративного позову не надано оскаржуваних у цій справі витягів.

21. Крім того, позивачем письмово не зазначено причин ненадання таких витягів та не заявлено клопотання про його витребування від відповідача або іншої особи.

(4) щодо строків звернення до суду

22. Згідно частини шостої статті 161 КАС України у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов`язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.

23. Відповідно до частини першої статті 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

24. За загальним правилом, встановленим частиною другою статті 122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

25. Позивач у цій справі оскаржує, зокрема, витяги № 14/241117/03-07 від 28.11.2017; № 13/241117/03-07 від 24.11.2017; № 12/24117/03-07 від 24.11.2017; № 60/060218/03-07 від 06.02.2018; № 61/060218/03-07 від 06.02.2018; № 62/060218/03-07 від 06.02.2018; № 59/060218/03-07 від 06.02.2018.

26. До суду позивач звернувся 17.12.2019, тобто з пропуском шестимісячного строку.

27. Разом із позовом клопотання про поновлення строку звернення до суду не надано.

28. Наслідки пропущення строків звернення до адміністративного суду визначені статтею 123 Кодексу адміністративного судочинства України, в частині першої якої зазначено, що у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху.

29. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.

30. За таких обставин, вважаю за необхідне позовну заяву залишити без руху із наданням строку для усунення недоліків.

31. Керуючись статтями 160, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ухвалив:

31. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Металургійний завод Дніпросталь до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Державного підприємства Центр державного земельного кадастру про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування витягів, зобов`язання вчинити певні дії - залишити без руху.

32. Надати строк для усунення недоліків позовної заяви, який складає 10 (календарних) днів з дня отримання копії цієї ухвали.

33. Недоліки позовної заяви можуть бути усунені шляхом надання:

1) належним чином оформленого адміністративного позову з урахуванням вимог статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме:

- із викладенням позовних вимог до кожного із заявлених відповідачів;

- із зазначенням у другій позовній вимозі відповідача, до якого звернуто позовні вимоги щодо оскарження витягів;

- із наданням копії виправленого позову до суду та доказами направлення такого позову відповідачам;

2) оскаржуваних у цій справі витягів. У разі неможливості їх надання, надати пояснення із зазначенням причин, з яких доказ не може бути подано у встановлений строк або заявити клопотання про його витребування;

3) клопотання про поновлення строків звернення до суду із відповідним обґрунтуванням причин пропущення таких строків та наданням підтверджуючих документів, за наявності;

4) надання документу про сплату судового збору за подання адміністративного позову у розмірі 63 393 грн за реквізитами:

Отримувач: УК у Чечел.р.м.Дніпра/Чечел.р/22030101

Код ЄДРПОУ (отримувача): 37989253

Рахунок: UA178999980000034316206084014

Банк: Казначейство України (ЕАП)

МФО: 899998

Код класифікації доходів бюджету: 22030101

Призначення платежу: Судовий збір за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Металургійний завод Дніпросталь , Дніпропетровський окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 34824364 .

У разі зміни змісту заявлених вимог позивачу належить самостійно розрахувати суму судового збору за правилами, визначеними Законом України Про судовий збір .

34. Копію ухвали направити особі, що звернулась із позовною заявою.

35. Якщо недоліки позовної заяви не будуть усунені у зазначений строк, позовна заява буде повернута позивачеві.

36. Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та не може бути оскаржена.

Суддя І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2019
Оприлюднено02.01.2020
Номер документу86690322
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/12706/19

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 26.12.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні