Рішення
від 27.12.2019 по справі 160/12000/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 грудня 2019 року Справа № 160/12000/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Луніної О.С., розглянувши в порядку письмово провадження у місті Дніпро адміністративну справу за позовом Приватного підприємства АРТ ЛОГІСТИК до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

28 листопада 2019 року Приватне підприємство АРТ ЛОГІСТИК (пр.Дружби Народів, 37-83, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51940, ЄДРПОУ 42986720 ) (далі ПП АРТ ЛОГІСТИК , позивач) звернулося з позовом до Державної податкової служби України ( м. Київ, Львівська площа, буд. 8, 04053 ,ЄДРПОУ 43005393) , Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області ( вул. Сімферопольська 17 - а, м. Дніпро, 49005, код ЄДРПОУ 43145015 ) в якому просить:

- визнати протиправними дії Державної податкової служби України щодо зупинення реєстрації податкової накладної № 1 від 05.08.2019 року на загальну суму з урахуванням ПДВ - 301 809,26 грн.;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.09.2019 року № 1268791/42986720;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 1 від 05.08.2019 року на загальну суму з урахуванням ПДВ - 301 809,26 грн., складену ПП АРТ ЛОГІСТИК , в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає про те, що комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Дніпропетровській області прийнято рішення від 05.09.2019 року № 1268791/42986720 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 05.08.2019 року, яку ПП АРТ ЛОГІСТИК видало на виконання умов договору поставки №31-07-2019 від 31.07.2019 року.

Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної, податковий орган зазначає ненадання платником податку копій документів, а саме:

- договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них;

- документи до повідомлення надані без підтвердження обґрунтування оформлення Податкової накладної Даними бухгалтерського обліку. Відсутні пояснення, договори, первинні документи щодо походження, придбання реалізуємих товарів, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, розрахункові документи.

Позивач не погоджується із прийнятими відповідачем рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних, оскільки вважає, що вказані рішення прийняті з порушенням норм чинного законодавства та є протиправними, тому звернувся до суду з даним позовом.

02.12.2019 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду відкрито провадження та призначено розгляд в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами на 01.01.2020 року. Тією ж ухвалою суду відповідачам запропоновано надати відзив на позовну заяву.

Представник Державної податкової служби України надав відзив, в якому він зазначає, що вимоги позивача про зобов`язання зареєструвати податкові накладні є похідною вимогою до ДПС України від вимог до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, оскільки скасування рішення відповідної комісії контролюючого органу є самостійною підставою для реєстрації відповідної податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п.28 Порядку затвердженого Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року № 117.

Представник Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надав відзив, в якому просив у задоволенні позову відмовити, посилаючись на те, що Комісією Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області прийнято спірне рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, у зв`язку з ненаданням платником податку письмових пояснень та документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117.

Справа розглядається судом в порядку спрощеного провадження за приписами статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Дослідивши всі документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що між ПП АРТ ЛОГІСТИК та Товариством з обмеженою відповідальністю РЕНЕСАНС - ТРЕЙДІНГ укладено договір поставки товару №31-07-2019 від 31.07.2019 року.

Згідно Специфікації №1 предметом цього договору є:

- щебінь фр.2-5 за ціною 981,6667 грн. за тонну (без ПДВ) на загальну суму 94240,00 грн.(з ПДВ);

- щебінь фр.5-20 за ціною 471,6667 грн. за тонну (без ПДВ) на загальну суму 183384,00 грн..(з ПДВ);

- пісок кварцовий за ціною 916, 1082 грн. за тонну (без ПДВ) на загальну суму 24185,26 грн.(з ПДВ).

Загальна вартість товару складає 301 809, 26 грн.

За умовами даного договору постачальник зобов`язується поставити, а покупець прийняти та оплатити продукцію, в кількості, у строки і на умовах, передбачених у цьому договорі.

На виконання умов вищевказаного договору ТОВ РЕНЕСАНС - ТРЕЙДІНГ зробило передоплату на суму 301 809, 26 грн. згідно платіжного доручення №2 від 05.08.2019 року.

В подальшому, позивачем складено податкову накладну №1 від 08.05.2019 року на загальну суму 301 809, 26 грн. та направлено її 30.08.2019 року для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно отриманої квитанції J1201010 від 30.08.2019 pоку, реєстраційний номер документу 9196609141, документ прийнято, реєстрацію зупинено. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Виявлені помилки: обсяг постачання товару/послуги 2505/2517 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій .

Відповідно до пункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України та підпункту 201.16.2. пункту 201.16. статті 201 ПК України позивачем було направлено на адресу Головного управління ДФС у дніпропетровській області повідомлення від 02.09.2019 року про надання пояснень та копій документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрацію якої зупинено.

У даному повідомлені позивач надав пояснення від 02.09.2019 року щодо фактичних умов, реальності та правомірності здійснення господарських операцій по податковій накладній № 1 від 05.08.2019 року.

До пояснень позивачем було додано копії документів, що розкривають зміст операції, а саме: договір поставки товару №31-07-2019 від 31.07.2019 року та платіжне доручення №2 від 05.08.2019 року.

05.09.2019 року позивач отримав рішення про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 05.08.2019 року.

20.09.2019 року позивач направив на адресу Державної податкової служби України скаргу засобами поштового зв`язку.

Державна податкова служба України у Листі від 07.10.2019 року №4453/6/99-00-06-05-01-15 вказала, що підтверджуючі пояснення та додані до них документи подаються виключно в електронному вигляді.

Після цього, позивач повторно подав відповідачу пояснення щодо фактичних умов, реальності та правомірності здійснення господарських операцій по податковій накладній № 1 від 05.08.2019 року в електронному вигляді.

На дану скаргу Державна податкова служба України відповідь не надала.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з п. 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пунктами 14 - 15 Порядку №1246 передбачено, що квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

21 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. (далі - Порядок №117)

Із оскарженого рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.09.2019 року № 1268791/42986720 вбачається, що підставою для відмови у реєстрації вказаної податкової накладної слугувало не надання платником податку копій первинних документів щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт/послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів від 21.02.2018 № 117.

Згідно п. 14. Порядку №117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до п.п. 18, 19 та 21 Порядку 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що позивачем до ГУ ДПС у Дніпропетровській області були направлені документи, на підставі яких було складено податкову накладну №1 від 05.08.2019 року, зокрема, договір поставки та специфікацію до нього, на відсутність якого відповідач посилається у оскаржуваному рішенні, та пояснення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по вказаній податковій накладній.

При цьому, комісія не підкреслила документи, які не надано, як це передбачено самою формою рішення, тобто вказуючи про ненадання документів, відповідач не визначив, яких саме документів було недостатньо для реєстрації вищевказаної податкової накладної.

Суд зазначає, що невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Оцінюючи правомірність рішення органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб`єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

На підставі викладеного, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовна вимога про визнання протиправним та скасування Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.09.2019 року № 1268791/42986720 підлягає задоволенню.

Приписами п. 201.10 ст. 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов`язком постачальника товарів чи послуг.

Цьому обов`язку кореспондує обов`язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п.28 Постанови №117 податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з положеннями п. 19 та п. 20 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану ПП АРТ ЛОГІСТИК податкову накладну №1 від 05.08.2019 року датою її фактичного отримання.

З урахуванням наведеного, заявлені позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню в повному обсязі.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з положень ч.1 ст.139 КАС України, якими встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на викладене, на користь АРТ ЛОГІСТИК за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області та Державної податкової служби України солідарно необхідно стягнути судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1921,00 грн. відповідно до платіжного доручення № 149 від 26.11.2019 року.

Керуючись ст.ст. 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Приватного підприємства АРТ ЛОГІСТИК до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними дії Державної податкової служби України щодо зупинення реєстрації податкової накладної Приватного підприємства АРТ ЛОГІСТИК № 1 від 05.08.2019 року на загальну суму з урахуванням ПДВ - 301 809,26 грн.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.09.2019 року № 1268791/42986720.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства АРТ ЛОГІСТИК № 1 від 05.08.2019 року на загальну суму з урахуванням ПДВ - 301 809,26 грн.

Стягнути на користь Приватного підприємства АРТ ЛОГІСТИК (пр. Дружби Народів, 37-83, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51940, ЄДРПОУ 42986720) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 960,50 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд.17-а, ЄДРПОУ 43145015).

Стягнути на користь Приватного підприємства АРТ ЛОГІСТИК (пр. Дружби Народів, 37-83, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51940, ЄДРПОУ 42986720) судові витрати зі сплати судового збору в сумі 960,50 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд.8, ЄДРПОУ 43005393).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.С. Луніна

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2019
Оприлюднено02.01.2020
Номер документу86690447
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/12000/19

Ухвала від 12.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 27.12.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні