Рішення
від 23.12.2019 по справі 320/3991/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 грудня 2019 року № 320/3991/19

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Василенко Г.Ю., розглянувши у порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс" про застосування заходів реагування,

в с т а н о в и в:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс", в якому просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс" (код ЄДРПОУ 24216704) за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 149, шляхом зобов`язання відповідача повністю зупинити експлуатацію вказаного об`єкта до повного усунення порушень, зазначених в акті перевірки від 24.06.2019 №364.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що в ході проведення планової перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки Товариством з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс" за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 149, було встановлено ряд порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, які можуть створити загрозу життю та здоров`ю людей, які перебувають на вказаному об`єкті, що, в свою чергу, є підставою для застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) приміщень даного закладу.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 26.07.2019 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Вказаною ухвалою суду встановлено відповідачу п`ятнадцятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали для подання відзиву на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача.

Частинами 5 та 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Суд має встановити такий строк подання відзиву, який дасть змогу відповідачу підготувати його та відповідні докази, а іншим учасникам справи - отримати відзив до початку першого підготовчого засідання у справі.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Проте, на час прийняття рішення у даній справі відповідач правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс" (код ЄДРПОУ 24216704, місцезнаходження: 07400, Київська обл., місто Бровари, вул. М. Лагунової, будинок 17, квартира 99) зареєстроване в якості юридичної особи 15.07.1996, згідно з даними зазначеними в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

07.05.2019 ГУ ДСНС України у Київській області прийнято наказ №464, яким доручено провідному інспектору відділу ЗНС Броварського РУ ГУ ДСНС України у Київській області майору служби цивільного захисту ОСОБА_1 у період з 19.06.2019 по 25.06.2019 провести планову перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс", яке знаходиться за адресою: 07400, Київська обл., місто Бровари, вул. Київська, будинок 149, стосовно додержання та виконання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки.

14.05.2019 директору ТОВ "Діалог-сервіс" було вручено особисто під розписку повідомлення про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) від 07.05.2019 №66/1/6666.

Суд встановив, що в період з 19.06.2019 по 25.06.2019, на підставі вказаного наказу та посвідчення на проведення перевірки від 14.05.2019 №5400 у присутності директора Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс" ОСОБА_2 проведена планова перевірка ТОВ "Діалог-сервіс" за адресою: 07400, Київська обл., місто Бровари, вул. Київська, будинок 149, за результатами якої складено акт перевірки від 24.06.2019 №364 щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки (далі - акт перевірки).

Із акта перевірки випливає, що в ході проведеної перевірки Броварським РУ ГУ ДСНС України у Київській області було виявлено, що ТОВ "Діалог-сервіс" порушено вимоги законодавства, а саме:

- пункт 3 розділу II ППБУ - на об`єкті відповідним документом (наказом, інструкцією тощо) не встановлений протипожежний режим;

- пункт 21 розділу II ППБУ - технічне переоснащення приміщення станції технічного обслуговування здійснюються без проектної документації, яка затверджена у встановленому порядку;

- пункт 22 розділу II ППБУ - під час експлуатації об`єкту допускається знижувати рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкта;

- абзац перший частини другої статті 57 КЦЗУ - роботу підприємства суб`єктом господарювання об`єкту нерухомості розпочато без поданої декларації відповідності матеріально- технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;

- пункт 16 розділу II ППБУ - керівник не пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях ;

- пункт 1.2 глави 1 розділу III ППБУ - на території об`єкту влаштовано звалище горючих відходів;

- пункт 1.4 глави 1 розділу III ППБУ - територія об`єкту захаращується та використовується для складування дров;

- п. 2.3, глава 2, розділ III ППБУ - складське приміщення магазину не відокремлено протипожежними дверима від суміжних приміщень;

- п. 2.3, глава 2, розділ III ППБУ - складське приміщення станції технічного обслуговування не відокремлено протипожежними дверима від суміжних приміщень;

- абзац перший пункту 2.5 глави 2 розділу III ППБУ - дерев`яні елементи горищного покриття (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- пункт 2.1 глави 2 розділу III ППБУ - приміщення станції технічного обслуговування не очищено від горючого сміття та відходів виробництва;

- пункт 2.37 глави 2 розділу III - шляхи евакуації захаращені меблями, обладнанням, різними матеріалами;

- п.1.21 глава 1 розділу IV ППБУ - не виконано захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд ;

- пункт 1.12. глава 1, розділ IV НАПБА.01.001-2014 - до розгляду не представлено акт щодо проведення схованих робіт електропроводки за підвісною стелею;

- пункт 1.18 глава. 1 розділу IV ППБУ - допускається експлуатація проводу вентилятора з пошкодженою або такою, що в процесі експлуатації втратила захисні властивості, ізоляцію;

- пункт 1.16 глави 1 розділу IV ППБУ - електрощитки не оснащено схемою підключення споживачів з пояснювальними написами і вказаним значенням номінального струму апарата захисту (плавкої вставки);

- п.1.2 глава. 1 розділу V ППБУ - будівлю станції технічного обслуговування не обладнано системою протипожежного захисту;

- п. 3.11 глава 3 розділ V ППБУ - пожежні щити розташовані на території не доукомплектовані протипожежним інвентарем згідно норм належності, а саме: покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу розміром 2X2 м. - 1 шт., гаки -2 шт.;

- п.1.18 глава. 1 розділу IV ППБУ - допускається складування горючих матеріалів на відстані менше 1 м. від електрощита в приміщенні станції технічного обслуговування;

- п.1.1 глава.1 розділу V ППБУ - в будівлі магазину не відремонтована система протипожежного захисту;

- пункт 1.4 глави 1 розділу V ППБУ - в будівлі магазину пошкоджені датчики системи протипожежного захисту;

- п. 1.4, глава 1, розділ V ППБУ - в будівлі магазину не замінено пожежні сповіщувачі у яких закінчився термін експлуатації;

- п. 1.4, глава 1, розділ V ППБУ - не надано документи щодо, монтажу та введення до експлуатування Системи протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5- 56:2014 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту ;

- п.1.1 глава.1 розділу V ППБУ - не заключено договір на технічне обслуговування та виводу на пункт пожежного спостереження системи протипожежного захисту;

- п.1.2 глава.1 розділу V ППБУ - приміщення котельні на твердому паливі не обладнано автоматичною системи протипожежного захисту;

- підпункт 13 пункт 9.1 глава 9 розділ VI ППБУ - в складських приміщеннях допускається встановлення штепсельних розеток;

- пункту 2.12 глави 2 розділу III ППБУ - приміщення горища станції технічного обслуговування використовуться не за призначенням захаращено горючими матеріалами;

- п. 2.9, глава 2 розділу III ППБУ - для всіх приміщень виробничого, складського призначення не визначено категорію щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки Норми визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою , а також клас зони за Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (далі - НПАОП 40.1-1.32-01), у тому числі для складських дільниць, які не позначено на вхідних дверях до приміщення, а також у межах зон усередині приміщень та зовні;

- пункт 3.24 глави 3 розділу V ППБУ - в приміщеннях складу та станції технічного обслуговування не встановлено бочки з водою з розрахунку одна бочка на 250-300 м- 2 захищуваної площі;

- пункт 8.1 глави 8 розділу VI ППБУ - зварювальний пост не розташовується у кабінці із негорючих матеріалів площею не менш як 3 м -2 ;

- підпункт 1 пункту 9.1 глави 9 розділу VI ППБУ - під час зберігання у складах (приміщеннях) різних речовин та матеріалів не враховуються їх пожежонебезпечні фізико- хімічні властивості, сумісність, а також ознаки однорідності речовин, що застосовуються для гасіння пожежі;

- підпункту 13 пункту 9.1 глави 9 розділу VI ППБУ - в складському приміщенні допускається зберігання продукції навалом;

- підпункт 5 пункту 9.3 глави 9 розділу VI ППБУ - допускається зберігання в одному приміщенні кисневих балонів та балонів з горючими газами;

- підпункт 2 пункту 9.3 глави 9 розділу VI ППБУ - балони з газами не зберігаються у спеціальних складах або на майданчиках;

- п. 1.20, глава 1, розділ IV ППБУ - не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж будівель організації;

- пункт 8.1 глави 8 розділу VI ППБУ - не очищена підлога від горючих рідин в приміщенні станції технічного обслуговування;

- пункт 1 розділ IV ПТБ - будівля магазину експлуатується з порушенням умов експлуатації (тріщини в стінах та перегородках);

- пункт 1 глава.6 розділу V ПТБ - не організовано навчання з питань техногенної безпеки, навчання діям і способам захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру з метою підготовки населення, сил цивільного захисту та органів управління до дій в умовах надзвичайних ситуацій відповідно до Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444.

Судом встановлено, що примірник акту перевірки від 24.06.2019 №364 був отриманий директором Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс" Кушніровим Г.Ю. 24.06.2019.

24.06.2019 провідним інспектором відділу ЗНС Броварського РУ ГУ ДСНС України у Київській області майором служби цивільного захисту Мойшевичу ОСОБА_3 був складений протокол КХ №013835 про адміністративне правопорушення відповідно до статті 175 КУпАП та заступником начальника управління-начальником відділу ЗНС Броварського РУ ГУ ДСНС України у Київській області полковником служби цивільного захисту Насруддіновим Артемом Георгійовичем складено постанову КХ № 013814 про накладення адміністративного стягнення на директора ТОВ Діалог-сервіс Кушнірова Г.Ю.

Вважаючи дані порушення такими, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, позивач звернувся до суду з даним позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівлі Товариства з обмеженою відповідальністю Діалог-сервіс за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 149, шляхом зобов`язання відповідача повністю зупинити експлуатацію вказаного об`єкта до повного усунення порушень, зазначених в акті від 24.06.2019 №364.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

За змістом статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно із пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яке затверджене Указом Президента України від 16.01.2013 №20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України. ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

За нормами пункту 3 зазначеного Положення основними завданнями ДСНС України є, зокрема, реалізація державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до статті 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону (стаття 66 Кодексу цивільного захисту України).

Згідно із частиною другою статті 51 Кодексу цивільного захисту України, забезпечення техногенної безпеки суб`єкта господарювання покладається на його керівника.

Забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання (стаття 55 Кодексу цивільного захисту України).

У силу пункту 12 частини першої статті 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

За приписами частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Згідно положень частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами.

Відповідно до частини другої статті 70 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

За нормами частини п`ятої статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

З аналізу вказаних норм законодавства вбачається, що підставами для застосування заходу реагування у вигляді повного зупинення роботи об`єктів є недотримання вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Положеннями статті 3 Конституції України передбачено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Суд звертає увагу, що законодавство не містить визначення поняття "порушення, яке створює загрозу життю та/або здоров`ю людей", а отже, воно є оціночним.

Разом з цим, на переконання суду, зазначені вище порушення протипожежних норм у їх сукупності створюють реальну загрозу життю та/або здоров`ю дітей, гарантованого рівня безпеки, оскільки такі порушення впливають на забезпечення безпеки роботи об`єкта та обслуговуючого персоналу у відповідності з вимогами протипожежних норм, техногенної безпеки та цивільного захисту; на своєчасність виявлення надзвичайної ситуації, пожежі чи аварії; самій ліквідації пожежі, аварії, надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків; евакуації людей та їх захисту від наслідків пожежі, аварії, надзвичайної ситуації індивідуальними засобами захисту органів дихання і шкіри, тощо.

Суд також виходить з того, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації будівлі (приміщень) є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідачем не надано суду належних доказів усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, що слугували підставою для прийняття Акту від 24.06.2019 №364.

З урахування вищевикладеного та беручи до уваги реальну загрозу життю та/або здоров`ю людей, спричинену виявленими та не усунутими відповідачем порушеннями пожежної безпеки, а також з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей, суд дійшов висновку про існування підстав для вжиття заходів державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення експлуатації (роботи) будівлі Товариства з обмеженою відповідальністю Діалог-сервіс за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 149.

Відповідно до статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і доведенні перед судом їх переконливості.

У силу положень статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Під час розгляду справи відповідач не надав до суду жодних належних і достовірних доказів, які спростовували б твердження позивача.

З огляду на зазначене, беручи до уваги докази, наявні у матеріалах справи у їх сукупності, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, беручи до уваги ту обставину, що наявність порушення відповідачем вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту підтверджується наявними у матеріалах справи доказами та не було спростовано відповідачем, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель Товариства з обмеженою відповідальністю "Діалог-сервіс" (код ЄДРПОУ 24216704) за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 149, шляхом зобов`язання відповідача повністю зупинити експлуатацію вказаного об`єкта до повного усунення порушень, зазначених в акті перевірки від 24.06.2019 №364.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Василенко Г.Ю.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2019
Оприлюднено29.12.2019
Номер документу86691882
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/3991/19

Ухвала від 19.06.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Рішення від 23.12.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 26.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Постанова від 03.07.2019

Адмінправопорушення

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Урупа І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні