КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 грудня 2019 року справа № 340/2663/19
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Петренко О.С., розглянувши у порядку спрощеного (письмового) провадження адміністративну справу
за позовом: Головного управління ДФС у Кіровоградській області, вул. В. Перспективна,55,м. Кропивницький,25006
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Техноагротранс", вул. Радянська,29, смт. Олександрівка, Кіровоградська область,27300
про стягнення коштів,
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДФС у Кіровоградській області звернулося до суду з позовною заявою, в якій просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Техноагротранс" суму податкового боргу в розмірі 36951,66 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідач має податковий борг в сумі 36951,66 грн.
Позивач зазначає, що відповідачу надсилалась податкова вимога, проте податковий борг залишився не сплаченим.
Ухвалою суду від 01 листопада 2019 року справу призначено за правилами спрощеного позовного провадження (а.с.1-2).
Відповідач, належним чином повідомлений про розгляд справи, у судове засідання не з`явився, будь-яких письмових пояснень або заперечень проти позову до суду не надав.
Від представника позивача надійшла заява про розгляд справи без участі.
Якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта (ч.9 ст.205 КАС України).
Частиною 3 ст. 194 КАС України визначено, що учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних підстав.
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Судом встановлено, що ТОВ "Техноагротранс" зареєстроване, як суб`єкт підприємницької діяльності 10.12.2010 року (а.с.10).
Відповідно до п.15.1 ст.15 Податкового кодексу України (далі ПК України), платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Згідно з п. 56.1 ст. 56 ПК України, не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
Щодо заборгованості з податку на додану вартість, судом встановлено наступне.
Згідно поданого підприємством уточнюючого розрахунку відповідачем самостійно задекларовано та не сплачено (за грудень 2018 року) - 250 грн. (а.с. 21).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом №000741/11-28-53-05/37410320 від 21.02.2019 року (а.с.24).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0014515305 від 21.02.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 8406,54 грн. (а.с.25).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом №000358/11-28-53-05/37410320 від 21.02.2019 року (а.с.22).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0014505305 від 21.02.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 2150,00 грн. (а.с.23).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 001800/11-28-53-05/37410320 від 15.03.2019 року (а.с.28).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0027875305 від 15.03.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 9058,03 грн. (а.с.29).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 000520/11-28-53-05/37410320 від 15.03.2019 року (а.с.31).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0027845305 від 15.03.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 175 грн. (а.с.32).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 002201/11-28-53-05/37410320 від 22.03.2019 року (а.с.35).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0036515305 від 22.03.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 170,00 грн. (а.с.36).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 002197/11-28-53-05/37410320 від 22.03.2019 року (а.с.37).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0036445305 від 22.03.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 2395,60 грн. (а.с.38).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 002491/11-28-53-05/37410320 від 04.04.2019 року (а.с.41).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0041655305 від 04.04.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 240 грн. (а.с.42).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 000916/11-28-53-05/37410320 від 04.04.2019 року (а.с.44).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0041615305 від 04.04.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 100 грн. (а.с.45).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 001083/11-28-53-05/37410320 від 11.05.2019 року (а.с.47).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0051705305 від 11.05.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 6678,34 грн. (а.с.48).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 003146/11-28-53-05/37410320 від 11.05.2019 року (а.с.49).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0051725305 від 11.05.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 1020грн. (а.с.50).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 001180/11-28-53-05/37410320 від 22.05.2019 року (а.с.52).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0060875305 від 22.05.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 2836,67 грн. (а.с.53).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 003845/11-28-53-05/37410320 від 22.05.2019 року (а.с.55).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0060885305 від 22.05.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 1020 грн. (а.с.54).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом № 001339/11-28-53-05/37410320 від 21.06.2019 року (а.с.57).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0075865305 від 21.06.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 1333,33 грн. (а.с.58).
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом №004879/11-28-53-05/37410320 від 21.06.2019 року (а.с.60).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
-податкове повідомлення - рішення №0075885305 від 21.06.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 1020 грн. (а.с.59).
За несвоєчасне погашення податкових зобов`язань, податковим органом нараховано пеню в розмірі 88,22грн.
Зазначене підтверджується витягом зі облікових даних відповідача (а.с.17-20).
Щодо заборгованості з податку на прибуток, судом встановлено наступне.
Посадовою особою ГУ ДФС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку, результати якої оформлено актом №004878/11-28-53-05/37410320 від 21.06.2019 року (а.с.14).
На підставі висновків, викладених в акті перевірки, податковим органом сформовано:
- податкове повідомлення - рішення №0075875305 від 21.06.2019 року, яким відповідачу нараховано суму штрафних санкцій в розмірі 1,11 грн. (а.с.15).
За несвоєчасне погашення податкових зобов`язань, податковим органом нараховано пеню в розмірі 0,82 грн.
Зазначене підтверджується витягом зі облікових даних відповідача (а.с.13).
Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг -сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Пунктом 57.1 статті 57 ПК України встановлено, що платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно пункту 56.11 статті 56 ПК України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
Пунктом 58.3 статті 58 ПК України встановлено, що податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податковим органом сформовано податкову вимогу форми "Ю" за №745-53 від 01.02.2018 року на суму 20766,32 грн., яку направлено засобами поштового зв`язку (а.с. 62-63).
Суд вважає, що податковим органом сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу відповідно до вимог статті 58 ПК України, відтак позивач правомірно звернувся до суду з позовом про стягнення податкового боргу.
Відповідачем доказів повної або часткової сплати податкового боргу, заперечень проти позову суду не надано.
Згідно з п.п.95.1, 95.2 ст. 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено право органу державної податкової служби звертатись до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п.95.3 ст.95 ПК України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Отже, підстави для розподілу судових витрат відсутні.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 6, 8, 9, 11, 77, 243-246 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов - задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Техноагротранс" (код ЄДРПОУ - 37410320) на користь Державного бюджету України заборгованість:
- з податку на додану вартість в сумі 36 949 (тридцять шість тисяч дев`ятсот сорок дев`ять) грн. 73коп.;
- з податку на прибуток в сумі 1 (одна гривня) 93 коп., з рахунків у банках, що обслуговують такого платника та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування ПДВ, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень КАС України в редакції від 03.10.2017 року.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 27.12.2019 року.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду О.С. Петренко
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2019 |
Оприлюднено | 02.01.2020 |
Номер документу | 86692337 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.С. Петренко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні