Ухвала
від 27.12.2019 по справі 360/5410/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі

27 грудня 2019 року СєвєродонецькСправа № 360/5410/19 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Пляшкова К.О, перевіривши матеріали адміністративного позову Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (місце знаходження: 93000, Луганська область, місто Рубіжне, вулиця Слов`янська, будинок 28; адреса для листування: 93011, Луганська область, місто Рубіжне, вулиця 30 років Перемоги, будинок 5) до Товариства з обмеженою відповідальністю Дубль-два (місце знаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Заводська, будинок 1-А) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені у сумі 10172,50 грн,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду 23 грудня 2019 року надійшов адміністративний позов Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі-позивач, ЛОВФСЗІ) до Товариства з обмеженою відповідальністю Дубль-два (далі-відповідач, ТОВ Дубль-два ) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені у сумі 10172,50 грн.

Підставою подання даної позовної заяви є невиконання Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 70, Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні , відповідач, не здійснив реєстрацію у Луганському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів.

Відповідач надавав до позивача Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за формою 10-ПІ не регулярно, що призвело до інформування Головного управління Держпраці у Луганській області щодо порушення відповідачем вищевказаних норм чинного законодавства України.

Головним управлінням Держпраці у Луганській області протягом 16-17 вересня 2019 року здійснено перевірку додержання відповідачем законодавства про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю в частині реєстрації та неподання до відповідача звіту про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у 2017 році, виконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, за результатами яких виявлені порушення відповідача та за результатами проведення перевірки складено Акт № 12-09-211/66, який було отримано відповідачем 17 вересня 2019 року, а його копію позивачем отримано 01 жовтня 2019 року.

Крім того, Сєвєродонецьким міським судом Луганської області 15 жовтня 2019 року розглянуто адміністративний матеріал за складеним ГУ Держпраці у Луганській області Протоколом про адміністративне правопорушення стосовно вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 188-1 КУпАП керівником ТОВ ДУБЛЬ-ДВА . За результатом розгляду Постановою Сєвєродонецького міського суду Луганської області від 15 жовтня 2019 року притягнено винну особу до адміністративної відповідальності.

Відповідачем 26.09.2019 надіслано поштовим відправленням Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за формою 10-ПІ за 2017 рік, який отримано позивачем 27 вересня 2019 року, та з якого вбачається невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю у 2017 році.

Позивачем 30.09.2019 на адресу відповідача надіслано попередження про сплату адміністративно-господарської санкції та пені, нарахованих за звітною інформацією, зазначеною у Звіті 10-ПІ. Попередження відповідачем отримано 02 жовтня 2019 року.

Позивачем 01.10.2019 направлено до державної служби зайнятості запит про надання відповідачем інформації про вільні робочі місця (вакансії), на які можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, а також про випадки відмови у працевлаштуванні осіб, направлених для працевлаштування та здійснення роботодавцем замовлення на професійне навчання або підготовку особи з інвалідністю у разі відсутності фахівців з потрібними професіями серед застрахованих у державній службі зайнятості осіб з інвалідністю у 2016-2018 роках.

На адресу позивачу 17.10.2019 надійшла відповідь на запит, з якої вбачається, що відповідач у 2016-2018 роках не подавав до служби зайнятості інформацію про наявність вільних робочих місць для осіб з інвалідністю, замовлень щодо професійного навчання або підготовки не надходило від роботодавця.

Крім того, позивачем 01 жовтня 2019 року направлено на адресу головного управління ДФС у Луганській області запит про надання інформації про середньооблікову кількість працівників ТОВ ДУБЛЬ-ДВА , в тому числі осіб з інвалідністю у розрізі по місяцях за 2016-2018 роки.

На адресу позивача 31 жовтня 2019 року надійшла відповідь ГУ ДПС у Луганській області, з якої вбачається, що у відповідача не працює жодна особа з інвалідністю.

Враховуючи інформацію за Звітом 10-ПІ за 2017 рік, який був надісланий на адресу позивача відповідачем, вбачається не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2017 році, у зв`язку з чим нарахована адміністративно- господарська санкція у розмірі 37494,29 грн, про сплату якої відповідач, був повідомлений позивачем, а також про нарахування пені за несвоєчасну сплату.

Відповідачем, станом на день подання позовної заяви, в добровільному порядку сплачено адміністративно-господарську санкцію за невиконання нормативу працевлаштування осіб з у 2017 році у сумі 20000,00 грн, + 17494,29 грн = 37494,29 грн. Пеня за несвоєчасну сплату адміністративно-господарської санкції за невиконання нормативу осіб з інвалідністю у 2017 році відповідачем не сплачена.

Отже, на день звернення з позовом до суду, борг зі оплати пені складає 10172,50 грн.

На підставі зазначеного, позивач просив стягнути з відповідач адміністративно-господарські санкції та пеню у сумі 10172,50 грн.

Відповідно до частини другої статті 171 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Зазначена позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 КАС України, підстав для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі не встановлено, тому вважаю за необхідне відкрити провадження у цій справі.

Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Частиною третьою статті 257 КАС України встановлено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Адміністративна справа незначної складності (малозначна справа) - адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин (пункт 20 статті 4 КАС України).

Відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12 КАС України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Зазначена справа не є справою у спорах, що відповідно до приписів частини четвертої статті 12 КАС України має розглядатись виключно за правилами загального позовного провадження.

Згідно з частиною першою статті 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Частиною п`ятою статті 262 КАС України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за можливе розглядати дану справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

За приписами частини третьої статті 77 КАС України докази суду надають учасники справи. Суд може запропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає для з`ясування всіх обставин у справі.

Керуючись статтями 5, 12, 19, 20, 32, 160, 161, 168, 171, 174, 175, 256, 257, 260, 261, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

Справа розглядатиметься за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

У разі заперечень учасників справи проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) - встановити строк для подання відповідної заяви протягом п`яти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Запропонувати Товариству з обмеженою відповідальністю Дубль-два надати до суду протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, але не пізніше ніж до першого судового засідання:

- відзив на позовну заяву разом зі всіма доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, та доказами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.

Роз`яснити відповідачу, що відповідно до частини четвертої статті 159 КАС України неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Встановити строк для подання до суду відповіді на відзив та заперечення - протягом 5 днів з дня одержання відзиву (відповіді на відзив), але не пізніше ніж до першого судового засідання.

Запропонувати Товариству з обмеженою відповідальністю Дубль-два надати до Луганського окружного адміністративного суду у строк до 13 січня 2020 року такі докази:

- інформацію про надання (ненадання) до центру зайнятості звітів форми 3-ПН;

- звіти форми 3-ПН за 2016-2018 роки (за наявності).

Зобов`язати Сєвєродонецький міський центр зайнятості надати до Луганського окружного адміністративного суду у строк до 13 січня 2020 року такі докази:

- інформацію про попит Товариства з обмеженою відповідальністю Дубль-два (ідентифікаційний код юридичної особи 23477555) у 2016-2018 році на робочу силу (вакансії) для працевлаштування осіб з інвалідністю, із відображенням на які саме вакансії та у якій кількості існував попит на робочу силу;

- інформацію про надходження протягом 2016-2018 років повідомлень від Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про невиконання Товариства з обмеженою відповідальністю Дубль-два нормативу щодо працевлаштування інвалідів у 2016-2018 році;

- інформацію про проведену у 2016-2018 році державною службою зайнятості індивідуальну роботу для працевлаштування інвалідів на вільні робочі місця Товариства з обмеженою відповідальністю Дубль-два ;

- відомості про інформування у 2016-2018 Товариства з обмеженою відповідальністю Дубль-два про професійно-кваліфікаційний склад безробітних осіб з інвалідністю та надані державною службою зайнятості пропозиції щодо укомплектування робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю;

- інформацію про заходи, проведені державною службою зайнятості для працевлаштування людей з інвалідністю протягом 2016-2018 років, участь Товариства з обмеженою відповідальністю Дубль-два у цих заходах.

Роз`яснити сторонам, що згідно з частинами другою, четвертою, п`ятою статті 94 КАС України письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.

Попередити сторони, що відповідно до частини дев`ятої статті 79 КАС України копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.

Повідомити сторони про можливість реєстрації в системі Електронний суд для отримання процесуальних документів в електронному вигляді, для чого потрібно:

- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua;

- подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.

Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати учасникам справи разом з витягом про їхні процесуальні права та обов`язки, встановлені статтями 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

СуддяК.О. Пляшкова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2019
Оприлюднено02.01.2020
Номер документу86692571
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/5410/19

Ухвала від 27.12.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні