Рішення
від 16.12.2019 по справі 1.380.2019.003224
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.003224

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2019 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Карп`як О.О.,

секретар судового засідання Лубоцька Н.І.,

за участю:

представника позивача - Осиповича В.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львова адміністративну справу за позовом Державного навчального закладу Львівське вище професійне художнє училище до Первинної профспілкової організації волевиявлення працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії, -

встановив:

02.07.2019 року до суду надійшла позовна заява Державного навчального закладу Львівське вище професійне художнє училище до Первинної профспілкової організації волевиявлення працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії, у якій позивач просить:

- визнати протиправними дії Первинної профспілкової організації волевиявлення працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України щодо відмови в задоволенні запиту на інформацію на запит №01/55 від 15.05.2019 року;

- зобов`язати Первинну профспілкову організацію волевиявлення працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України у відповідь на запит №01/55 від 15.05.2019 року надати Державному навчальному закладу Львівське вище професійне художнє училище запитувану публічну інформацію у повному обсязі протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду;

- стягнути з відповідача на користь Державного навчального закладу Львівське вище професійне художнє училище судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 1921 грн.

Ухвалою від 16.07.219 року прийнято позовну заяву до розгляд у та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Ухвалою від 04.09.2019 року призначено судове засідання.

Ухвалою від 28.11.2019 року у задоволенні клопотання представника відповідача про закриття провадження у справі - відмовлено.

Позиція позивача:

16.05.2019 року позивачем скеровано до Первинної профспілкової організації волевиявлення працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України запит на отримання публічної інформації від 15.05.2019 року №01/55. На запит отримано відмову від 23.05.2019 року №19-07 з тих підстав, що відповідач не уповноважений надавати копії статуту, стосовно інших документів та інформації - повідомив, що не має наміру приймати участь у соціальному діалозі як суб`єкт сторони працівників ДНЗ. Позивач вважає відмову надати запитувану інформацію із зазначених причин протиправною, такою, що суперечить вимогам чинного законодавства України з огляду на положення ст.34 Конституції України, ст.4, 5,6, 7 Закону України Про інформацію , ст.1, 13,14, 19, 22 Закону України Про доступ до публічної інформації . Просить позов задоволити.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, наведених у позовній заяві, просить позов задоволити у повному обсязі.

Заперечення відповідача: відзив на позовну заяву до суду не надходив.

Ухвалу про відкриття провадження, копію позовної заяви з додатками та в подальшому судові повістки скеровувались за адресою реєстрації відповідача: м. Львів, вул. Широка, 79. Вказані рекомендовані листи повертались до суду з довідкою Укрпошти інші причини .

Судова повістка на 07.11.2019 року була вручена відповідачу 24.10.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення №7901826331944.

24.102019 року відповідачем скеровано клопотання про надсилання процесуальних документів на адресу: 79052, м. Львів, вул. Сяйво,11.

Судова повістка на 28.11.2019 року вручена відповідачу 22.11.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №7901826540802.

Судова повістка на 16.12.2019 року вручена відповідачу 07.12.2019 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №7901826631808.Разом з судовою повісткою відповідачу повторно за його клопотанням скеровано копію позовної заяви з додатками та ухвали про відкриття провадження у справі, що підтверджується вказаним рекомендованим повідомленням про вручення та супровідним листом.

В жодне із судових засідань відповідач явки повноваженого представника не забезпечив, причин неявки не повідомив, хоч був належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання.

Суд, заслухавши вступне слово учасників справи, з`ясовує обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступне.

Державний навчальний заклад Львівське вище професійне художнє училище звернулось з запитом на отримання публічної інформації від 15.05.2019 року №01/55 до Первинної профспілкової організації волевиявлених працівників ДНЗ Львівське вище професійне художнє училище Вільної профспілки освіти і науки України, у якому просив надати копії документів, а саме:

- свідоцтва про легалізацію ;

- повідомлення про включення до реєстру об`єднань громадян, виданого відповідним органом юстиції на відповідність заявленому статусу;

- витягу(виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- чинну редакцію статуту (положення) яким керується профспілка;

- протокол установчих зборів про утворення профспілки;

- список учасників установчих зборів профспілки;

- заяв осіб про вступ у члени профспілки;

- протоколу загальних зборів, що підтверджує легітимність голови профспілки ОСОБА_1 .

Також просили надати актуальну на дату звернення із запитом інформацію: про загальну чисельність усіх членів профспілки, в тому числі, тих, яких вона об`єднує у ДНЗ Львівське ВПХУ ; відомості про виборні органи профспілки, створені відповідно до статуту (положення) із зазначенням кількісного складу та імені посадових осіб цих органів; про переобрання виборних органів (посадових осіб) профспілки відповідно до вимог статуту (положення) із зазначення документальних підстав (номер та дата протоколу загальних зборів профспілки). Копії документів та інформацію просили надати (надіслати) на адресу ДНЗ Львівське вище професійне художнє училище (79052, м. Львів, вул. Широка, 79) у строк, встановлений Законом України Про доступ до публічної інформації).

У відповідь на запит, позивач отримав лист №19-07 від 23.05.2019 року, яким відмовлено у наданні копій документів та інформації на підставі:

- ч.1 ст.1, ч.1 ст.2 Закону України Про доступ до публічної інформації ;

- ч.1 ст.4 Закону України Про інформацію ;

- ч.1, 4 ст.1 Закону України Про об`єднання громадян ;

- ч.1, 2 ст.2 Закону України Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності (є загальнодоступною інформацією про статутні документи профспілки, але немає повноважень надавати копії статуту);

- ч.1 ст.4, ч.2 ст.21 Закону України Про інформацію ;

- ч.7 ст.16 Закону України №1045-ХІУ;

- п.2,7 ч.1 ст.1, ч.1,2,5 ст.11 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ;

- ч.2 ст.4, ч.1 ст.8 Закону України Про соціальний діалог в Україні (профспілка не має наміру приймати участь у соціальному діалозі як суб`єкт сторони працівників ДНЗ Львівське ВПХУ ).

Вважаючи відмову відповідача у наданні запитуваної інформації протиправною, такою, що суперечить вимогам чинного законодавства України, зокрема Закону України Про доступ до публічної інформації , порушує право позивача на отримання інформації, останній звернувся до суду з вказаним позовом.

Даючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом враховано наступні обставини справи та норми чинного законодавства.

Статтею 5 Закону України Про інформацію встановлено, що кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.

Згідно статті 9 Закону України Про інформацію , всі громадяни України, юридичні особи і державні органи мають право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних їм для реалізації ними своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій.

Спеціальним законом, який визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес, є Закон України Про доступ до публічної інформації №2939-VI від 13.01.2011 року (далі - Закон №2939-VI).

Згідно ст. 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації", публічна інформація - відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Виходячи з викладеного вище, публічна інформація розглядається у двох аспектах: відомості - отримані або створені у процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством; відомості, які знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

Статтею 3 Закону № 2939-VI визначені гарантії забезпечення права на публічну інформацію, зокрема: обов`язок розпорядників інформації надавати інформацію, крім випадків, передбачених законом, визначення розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє, максимальне спрощення процедури подання запиту та отримання інформації.

Відповідно до статті 5 Закону №2939-VI одним із способів доступу до інформації є надання такої за запитами на інформацію.

Згідно з статтею 12 Закону №2939-VI суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону; 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань запитів на інформацію розпорядників інформації.

Відповідно до ст.13 вказаного Закону, розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:

1) суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання;

2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;

3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб`єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов`язаної з виконанням їхніх обов`язків;

4) суб`єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.

2. До розпорядників інформації, зобов`язаних оприлюднювати та надавати за запитами інформацію, визначену в цій статті, у порядку, передбаченому цим Законом, прирівнюються суб`єкти господарювання, які володіють:

1) інформацією про стан довкілля;

2) інформацією про якість харчових продуктів і предметів побуту;

3) інформацією про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, що сталися або можуть статися і загрожують здоров`ю та безпеці громадян;

4) іншою інформацією, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідною інформацією).

Відповідно до п.6 ч.1 ст.14 Закону України Про доступ до публічної інформації , розпорядники інформації зобов`язані надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

Виходячи із системного аналізу зазначених правових норм, на розпорядників публічної інформації покладено обов`язок надавати на запити зацікавлених осіб вже реально існуючу на момент отримання запиту (тобто раніше створену і в силу цього вже наявну в розпорядженні) інформацію.

Відповідно до ст. 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Письмовий запит подається в довільній формі. Запит на інформацію має містити: 1) ім`я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв`язку, якщо такий є; 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

У відповідності до частини першої статті 20 Закону №2939-VI, розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

Частиною четвертою тієї ж статті закріплено, що у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

Отже, усі мають право звертатись із інформаційними запитами до суб`єктів владних повноважень та інших розпорядників публічної інформації, які у свою чергу зобов`язані не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту надати на нього відповідь.

Згідно копії безкоштовного запиту щодо відомостей про юридичну особу, Первинну профспілкову організацію волевиявлених працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України, така зареєстрована в ЄДРПОУ 04.11.2014, ідентифікаційний код 39473733, організаційно - правова форма - профспілка, місцезнаходження:79052, м. Львів, вул. Широка,79, члени профспілки - не вказано, відомості про органи управління юридичної особи - загальні збори, профком, ревізор, керівник з 04.11.2014 - ОСОБА_1 .

Відповідно до ст.1 Закону України Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності , професійна спілка (профспілка) - добровільна неприбуткова громадська організація, що об`єднує громадян, пов`язаних спільними інтересами за родом їх професійної (трудової) діяльності (навчання).

Відповідно до ст.2 вказаного Закону, професійні спілки створюються з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки. Діяльність профспілок будується на принципах законності та гласності. Інформація щодо їх статутних і програмних документів є загальнодоступною.

Відповідно до ч.1 ст.7 вказаного Закону, членами профспілок можуть бути особи, які працюють на підприємстві, в установі або організації незалежно від форм власності і видів господарювання, у фізичної особи, яка використовує найману працю, особи, які забезпечують себе роботою самостійно, особи, які навчаються в закладі освіти.

Відповідно до ст.3 Закону України Про громадські об`єднання , такі утворюються і діють на принципах: 1) добровільності; 2) самоврядності; 3) вільного вибору території діяльності; 4) рівності перед законом; 5) відсутності майнового інтересу їх членів (учасників); 6) прозорості, відкритості та публічності. Публічність означає, що громадські об`єднання інформують громадськість про свої мету (цілі) та діяльність.

Відповідно до п. 6.4. Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29.09.2016 №10, при визначенні того, чи є суспільний інтерес в отриманні інформації, суди повинні враховувати таке. З урахуванням положень частини другої статті 29 Закону України від 2 жовтня 1992 року № 2657-ХІІ Про інформацію (далі Закон № 2657-XІІ) предметом суспільного інтересу вважається інформація, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України; забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов`язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощо. Перелік видів інформації, що може бути предметом суспільного інтересу, не є вичерпним. З огляду на характер суспільно необхідної інформації законодавство не надає вичерпного визначення цього поняття. Гнучкість законодавства в цьому аспекті виправдано надає судам можливість визначати, чи є конкретна інформація суспільно необхідною, з врахуванням індивідуальних обставин справи.

Таким чином, оцінюючи конкретну інформацію на предмет наявності суспільного інтересу до неї, суди повинні застосовувати певні критерії.

Крім того, визначаючи те, чи є інформація суспільно необхідною, суди повинні враховувати: особу запитувача.

З огляду на положення КЗпП України (статті 12,19,27,43, 45, 243-252), через створену на підприємстві, в установі, організації профспілку працівники реалізують ряд гарантій передбачених трудовим законодавством, з якими повинен рахуватись роботодавець.

Позивач стверджує, що запитувана інформація необхідна для обізнаності щодо законності створення та діяльності відповідача, для обізнаності трудового колективу навчального закладу.

Відповідно до наявної в справі копії протоколу №01 від 23.09.214 року про створення профспілкової організації (відповідача), вирішено сплачувати членські внески в розмірі 1% від заробітної плати.

Оскільки професійні спілки, в.т.ч. відповідач, створюються з метою здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки, в даному випадку працівників позивача, діяльність профспілок будується на принципах законності та гласності, а інформація щодо їх статутних і програмних документів є загальнодоступною, запитувана позивачем інформація не належить до інформації з обмеженим доступом, відтак, відповідач є розпорядником інформації, володіє та зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит, Первинна профспілкова організація волевиявлення працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України безпідставно не надала інформацію на запит.

З урахуванням того, що позивачем було оформлено запит про надання інформації, направлений до розпорядника запитуваної інформації у відповідача виник обов`язок щодо надання відповіді на цей запит. При цьому, відповідь на запит повинна бути надана не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

Проте, відповідачем листом №19-07 від 23.05.2019 року відмовлено у наданні копій документів та інформації.

Приписами частини першої статті 22 Закону №2939-VI передбачено, що розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках: 1) розпорядник інформації не володіє і не зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; 2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону; 3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком; 4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п`ятою статті 19 цього Закону.

Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

Відповідач запитуваної інформації позивачу не надав, як і не зазначив мотивованої відмови у наданні такої інформації, що суперечать нормам законодавства України в частині доступу до публічної інформації.

Статтею 23 Закону встановлено що рішення, дії або бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду. Запитувач має право оскаржити: відмову в задоволенні запиту на інформацію; відстрочку задоволення запиту на інформацію; ненадання відповіді на запит на інформацію; надання недостовірної або неповної інформації; несвоєчасне надання інформації; невиконання розпорядниками обов`язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону; інші рішення, дії або бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

Крім того, слід звернути увагу, що серед запитуваної інформації у запиті від 15.05.2019 року №01/55, копії заяв осіб про вступ у члени профспілки не відноситься до публічної інформації, про що відповідач у відмові не вказав.

Право одержувати та передавати інформацію є виразною частиною права на свободу вираження поглядів, передбачену статтею 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Це право забороняє загалом уряду обмежувати одержання особою інформації, яку інші бажають чи можуть забажати їй передати (див. рішення у справі Леандер проти Швеції (Leander v. Sweden) від 26 березня 1987 року.

Відповідно до ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а суд, згідно ст.90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відтак, позовні вимоги Державного навчального закладу Львівське вище професійне художнє училище про визнання протиправними дії Первинної профспілкової організації волевиявлення працівників ДНЗ Львівського вищого професійного художнього училища Вільної профспілки освіти і науки України щодо відмови в задоволенні запиту на інформацію на запит №01/55 від 15.05.2019 року та зобов`язання у відповідь на запит №01/55 від 15.05.2019 року надати Державному навчальному закладу Львівське вище професійне художнє училище запитувану публічну інформацію у повному обсязі протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду - належним чином обґрунтовані, підтверджені наявними матеріалами справи та підлягають до задоволення.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволенні позову у повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, усі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Державного навчального закладу "Львівське вище професійне художнє училище» до Первинної профспілкової організації волевиявлених працівників ДНЗ "Львівського вищого професійного художнього училища " Вільної профспілки освіти і науки України про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії,- задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Первинної профспілкової організації волевиявлених працівників ДНЗ "Львівського вищого професійного художнього училища" Вільної профспілки освіти і науки України щодо відмови в задоволенні запиту на інформацію на запит №01/55 від 15.05.2019 року.

Зобов`язати Первинну профспілкову організацію волевиявлених працівників ДНЗ "Львівського вищого професійного художнього училища "вільної профспілки освіти і науки України (79052, м. Львів, вул. Широка, буд.79, код ЄДРПОУ 39473733) у відповідь на запит 01/55 від 15.05.2019 року надати Державному навчальному закладу "Львівське вище професійне художнє училище"(79052, м. Львів, вул. Широка,буд.79,код ЄДРПОУ 02545548) запитувану публічну інформацію у повному обсязі протягом п`яти робочих днів із дня набрання чинності рішенням суду.

Стягнути з Первинну профспілкову організацію волевиявлених працівників ДНЗ "Львівського вищого професійного художнього училища "вільної профспілки освіти і науки України (79052, м. Львів, вул. Широка,буд.79,код ЄДРПОУ 39473733) на користь Державного навчального закладу "Львівське вище професійне художнє училище"(79052, м. Львів, вул. Широка,буд.79,код ЄДРПОУ 02545548) судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн.00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 26.12.2019 року.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.12.2019
Оприлюднено29.12.2019
Номер документу86693260
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.003224

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білак М.В.

Постанова від 02.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 20.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 20.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 19.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Рішення від 16.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 28.11.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 04.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні