Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
24 грудня 2019 р. № 520/9677/19
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді - Кухар М.Д.
при секретарі судового засідання - Єрьомкіній К.І.,
за участі:
представника позивача - Олесіва Н.Я.,
представника відповідача - Леонець О.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БАЗА ВІДПОЧИНКУ "ЧАЙКА 2019" до Старосалтівської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "БАЗА ВІДПОЧИНКУ "ЧАЙКА 2019", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення № 2737 від 25 червня 2019 року LIV (54) сесії VII скликання Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області Про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 (код ЄДРПОУ 42799317) в затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське) за адресою: Харківська АДРЕСА_1 . АДРЕСА_2 район, с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське), вулиця АДРЕСА_2 шлях, буд. 7 у зв`язку із неповним пакетом документів відповідно до Закону України Про землеустрій .
- зобов`язати Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 (код ЄДРПОУ 42799317) № 06/06/19-1 від 06 червня 2019 року про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - е. Петрівське) за адресою: Харківська область, Вовчанський район, с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське). вулиця АДРЕСА_2 шлях, буд. 7.
-стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 (код ЄДРПОУ 42799317 юридична адреса 61045 м. Харків, ву ї Клочківська, ПІ-А) за рахунок бюджетних асигнувань Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області (код ЄДРПОУ 04399068, юридична адреса: 62560. Харківська область, Вовчанський район, с.м.т. Старий Салтів. вул. Перемоги, буд. 15) судові ви трати в розмірі 1921,00 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем протиправно прийнято рішення про відмову в затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення, оскільки позивачем подано повний та необхідний пакет документів.
В обґрунтування позову зазначено, що рішенням сесії VII скликання Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області позивачу відмовлено в затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське) за адресою: АДРЕСА_2 , АДРЕСА_3 . АДРЕСА_4 ( АДРЕСА_5 назва АДРЕСА_6 . АДРЕСА_7 ), вулиця АДРЕСА_2 буд. 7 у зв`язку із неповним пакетом документів відповідно до Закону України Про землеустрій .
Відповідач надав відзив на позов, в якому, просив у задоволенні позовних вимог відмовити, посилаючись на той факт, що відповідач діяв в межах чинного законодавства, а позивачем не було подано повний пакет документів та оскільки зазначена позивачем земельна ділянка перебуває у державній власності, позивач звернувся до неповноважного органу.
Розглянувши матеріали справи, вивчивши доводи позову та відзиву проти нього, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд встановив наступні обставини.
22 березня 2019 року між Приватним акціонерним товариством Науково-виробниче підприємство по системах автоматизованого управління (код єдрпоу 05775384) та Товарситвом з обмеженою відповідальністю База відпочинку Чайка 2019 (код ЄДРПОУ 42799317) укладено договір купівлі-продажу нежитлових будівель бази відпочинку літ. А-2 , літній будиночок, загальною площею 47,6 м 2 , літ. Б-2 , літній будиночок, загальною площею 46,5 м 2 , літ. В-2 , літній будиночок, загальною площею 61,1 м 2 , літ. Г-2 , літній будиночок, загальною площею 49,5 м 2 , літ. Д-2 , літній будиночок, загальною площею 47,3 м 2 , літ. Ж-1 , будиночок рятувальника, загальною площею 23,5 м 2 , літ. З-1 , майстерня, загальною площею 10,9 м 2 , літ. Л-1 , туалет, загальною площею 5,9 м 2 , літ. К-1 , хозблок, загальною площею 11,5 м 2 , що розташовані за адресою: Харківська область, Вовчанський район, с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське), вулиця Вовчанський шлях, буд. 7.
Вказаний договір купівлі-продажу об`єкта нерухомого майна № 741328263216 посвідчено приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Куксіним С.Ю. за реєстраційним номером 898 від 22.03.2019 року та зареєстровано відповідно до вимог статті 182 ЦК України в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, про що свідчить витяг з індексним номером 160644728 від 22.03.2019 року.
Відповідно до пункту 6 вказаного договору продавець засвідчив, що земельна ділянка, кадастровий номер 6321655800:01:005:0036, на якій розташовані об`єкти нерухомості, які є предметом договору, не є власністю продавця в особі ПАТ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО СИСТЕМАХ АВТОМАТИЗОВАНОГО УПРАВЛІННЯ (код ЄДРПОУ 05775384), рішення про її приватизацію відповідним уповноваженим органом не приймалось, що підтверджується витягом з Державного земельного кадастру № Н-6308216742019 від 22.02.2019 року Головного управління Держгеокадастру у Харківській області.
Відповідно до вищевказаної інформації речові права на земельну ділянку кадастровий номер 6321655800:01:005:0036, що розташовані за адресою: Харківська область, Вовчанський район, с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське), вулиця Вовчанський шлях, буд. 7 не зареєстровані за будь-якими юридичними або фізичними особами та з урахуванням приписів статей 80-83 Земельного кодексу України така земельна ділянка може перебувати у власності територіальних громад, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, - на землі комунальної власності, а також у власності держави, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади - на землі державної власності.
Правовий механізм переходу прав на землю, пов`язаний із переходом права на будинок, будівлю або споруду, визначено у статті 120 Земельного кодексу України.
Зі змісту зазначеної статті, норма щодо переходу права на земельну ділянку у разі переходу права на будинок, будівлю і споруду може бути застосована у випадках, якщо земельна ділянка перебуває у власності або у користуванні колишнього власника будівлі.
Відповідно до положень статті 120 Земельного кодексу України, виникнення права власності на об`єкт нерухомості не є підставою для автоматичного виникнення права власності чи укладення (продовження, поновлення) договору оренди земельної ділянки.
Відповідно до статті 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
Водночас за змістом статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Тобто, відповідно до вищевказаних норм Земельного кодексу України законодавець встановив, що з моменту виникнення права власності на нерухоме майно у власника виникає обов`язок оформити та зареєструвати речове право на відповідну земельну ділянку, розташовану під цією будівлею.
Позивач не є ані власником, ані постійним землекористувачем земельної ділянки кадастровий номер 6321655800:01:005:0036, що розташована за адресою: АДРЕСА_2 , с. АДРЕСА_4 назва - с АДРЕСА_8 Петрівське), вулиця АДРЕСА_2 , буд. 7, а тому не є суб`єктом плати за землю у формі земельного податку, при цьому, єдина можлива форма здійснення плати за землю для нього, як землекористувача, є орендна плата (стаття 14.1.147 Податкового кодексу України).
Податковим кодексом України визначено, що оренда плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є обов`язковим платежем, а його розмір визначається на підставі законодавчих актів, тобто є регульованою ціною (стаття 14.1.125, 14.1.136, 288.5 Податкового кодексу України).
Як вбачається із положень статті 120 Земельного кодексу України, виникнення права власності на об`єкт нерухомості не є підставою для автоматичного виникнення права власності чи укладення (продовження, поновлення) договору оренди земельної ділянки.
Згідно статті 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
Відповідно до статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:
- надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;
- формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України Про Державний земельний кадастр , право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
На виконання вищевказаних норм земельного законодавства України ТОВ БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 звернулось до сертифікованої землевпорядної організації ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ГЕО-МАЙСТЕР (код ЄДРПОУ 32563343) для проведення робіт зі складання технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 6321655800:01:005:0036, що розташована за адресою: Харківська область, Вовчанський район, с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське), вулиця Вовчанський шлях, буд. 7.
На підставі укладеного між суб`єктами господарювання договору № Г-1902 від 25 березня 2019 року ПП ГЕО-МАЙСТЕР надало технічне завдання на виконання нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення.
Так, на виконання договору № Г-1902 від 25 березня 2019 року та технічного завдання від 25.03.2019 року ПП ГЕО-МАЙСТЕР надало технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське) за адресою: АДРЕСА_2 . АДРЕСА_4 назва - АДРЕСА_3 . АДРЕСА_7 ), вулиця АДРЕСА_2 шлях АДРЕСА_9 буд. 7.
Крім цього, на виконання умов договору № Г-1902 від 25 березня 2019 року та технічного завдання від 25.03.2019 року ПП ГЕО-МАЙСТЕР звернулось до Головного управління Держземагентства у Харківській області для проведення державної експертизи землевпорядної документації.
За результатом проведеної відділом державної експертизи Головного управління Держземагентства у Харківській області надано висновок № 0424 від 24 квітня 2019 року, яким встановлено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське) за адресою: АДРЕСА_4 назва - с. Петрівське), вулиця АДРЕСА_2 шлях, буд. 7 підготовлена згідно вимогами законодавства, встановленими стандартами, нормами і правилами, оцінюється позитивно та погоджується.
Відповідно до статті 23 Закону України Про оцінку земель технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.
Так, на виконання вищевказаних норм земельного законодавства та керуючись нормами статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ТОВ БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 звернулось до Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області із листом № 06/06/19-1 від 06 червня 2019 року із доданим повним та необхідним пакетом документів щодо затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське) за адресою: АДРЕСА_2 . АДРЕСА_4 назва - АДРЕСА_3 . Петрівське), вулиця АДРЕСА_2 шлях, буд. 7.
За результатами розгляду звернення ТОВ БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 рішенням за № 2737 від 25 червня 2019 року LIV (54) сесії VII скликання Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області ТОВ БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 відмовлено в затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське) за адресою: АДРЕСА_4 - АДРЕСА_7 ), вулиця АДРЕСА_2 буд. 7 у зв`язку із неповним пакетом документів, відповідно до Закону України Про землеустрій .
ТОВ БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 звернулось до Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області із наданням відповідних роз`яснень та уточнень щодо прийнятого рішення № 2737 від 25 червня 2019 року однак, крім поіменного голосування із вказаного питання депутатів Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області LIV (54) сесії VII скликання жодної конкретної та вмотивованої відповіді не отримано.
Питання нормативної грошової оцінки землі та її затвердження регулюються положеннями Закону Україну " Про оцінку земель".
Відповідно до ст. 5 Закону Україну " Про оцінку земель"(далі Закон) нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Відповідно до ст. 6 зазначеного Закону суб`єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є, серед іншого - органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які здійснюють управління у сфері оцінки земель, а також юридичні та фізичні особи, заінтересовані у проведенні оцінки земельних ділянок.
Відповідно до ст.11 зазначеного Закону діяльність у сфері оцінки земель включає, серед іншого затвердження технічної документації з оцінки земель відповідно до закону.
Відповідно до ст. 15 Закону підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ст.18 Закону Україну " Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
З аналізу положень ст.15, 18 Закону Україну " Про оцінку земель" вбачається, що норма ст. 15 Закону стосується проведення самої власне оцінки землі, а не її затвердження.
Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок підлягає обов`язковій державній експертизі, метою якої є дослідження, перевірка, аналіз та оцінка об`єктів експертизи на предмет їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і правилам, а також підготовка обґрунтованих висновків для прийняття рішень щодо об`єктів експертизи.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, що подається платником податку до контролюючому органу за місцезнаходженням та місцем розташування земельної ділянки разом із декларацією такого платника податку, з уточненою інформацією про площу земельної ділянки, а також відомості про наявність земельних ділянок (стаття 20 Закону № 1378, статті 288 та 295 Податкового кодексу України).
Отже, входячи з положень Земельного та Податкового кодексів України, Законів України Про оцінку земель , Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні , Про землеустрій органи місцевого самоврядування виступають лише замовниками робіт з нормативної грошової оцінки земельних ділянок та на пленарних засіданнях лише затверджують технічну документацію з нормативної грошової оцінки землі, розроблену у відповідності до вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст. 23 Закону Україну " Про оцінку земель" підставою для відмови у затвердженні технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки земельних ділянок може бути лише її невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до закону нормативно-правових актів або розташування земель чи земельних ділянок на території іншої територіальної громади. Рішення про відмову в затвердженні технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки земельних ділянок має містити посилання на конкретні норми законів та прийнятих відповідно до закону нормативно-правових актів, яким суперечить відповідна технічна документація.
Як вбачається з матеріалів справи, підставою для відмови у затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки позивача стало ненадання повного пакету документів без зазначення посилання на конкретні норми законів та прийнятих відповідно до закону нормативно-правових актів, що регулюють питання затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яким суперечить відповідна технічна документація.
Крім того Законом чітко визначено вичерпний перелік підстав для відмови у затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Ненадання повного пакету документів відповідно до Закону України "Про землеустрій" Законом Україну " Про оцінку земель" в якості підстави для відмови не зазначено.
В рішенні відповідача не зазначено інших підстав для відмови в затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки позивача, які передбачені Законом.
Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Так, Європейський суд з прав людини у рішенні по справі Рисовський проти України (№29979/04) визнав низку порушення пункту 1 статті 6 Конвенції, статті 1 Першого протоколу до Конвенції та статті 13 Конвенції у справі, пов`язаній із земельними правовідносинами; в ній також викладено окремі стандарти діяльності суб`єктів владних повноважень, зокрема, розкрито елементи змісту принципу доброго врядування .
Цей принцип, зокрема, передбачає, що у разі якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і послідовний спосіб (рішення у справах Beyeler v. Italy № 33202/96, Oneryildiz v. Turkey № 48939/99, Moskal v. Poland № 10373/05).
З урахуванням вищевикладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню, а спірне рішення не відповідає вимогам чинного законодавства,а відтак підлягає скасуванню.
Судовий збір підлягає розподілу відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 6-9, 139, 242- 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "БАЗА ВІДПОЧИНКУ "ЧАЙКА 2019" до Старосалтівської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення № 2737 від 25 червня 2019 року LIV (54) сесії VII скликання Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області Про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 (код ЄДРПОУ 42799317) в затвердженні технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське) за адресою: Харківська АДРЕСА_1 . АДРЕСА_2 район, с. Зарічне (колишня назва - с. Петрівське), вулиця АДРЕСА_2 шлях, буд. 7 у зв`язку із неповним пакетом документів відповідно до Закону України Про землеустрій .
Зобов`язати Старосалтівську селищну раду Вовчанського району Харківської області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 (код ЄДРПОУ 42799317) № 06/06/19-1 від 06 червня 2019 року про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення кадастровий номер 6321655800:01:005:0036 для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення, що розташована за межами населених пунктів біля с. Зарічне (колишня назва - е. Петрівське) за адресою: Харківська АДРЕСА_2 район, с. АДРЕСА_4 ( АДРЕСА_5 назва - АДРЕСА_3 . АДРЕСА_7 ). АДРЕСА_2 буд. 7.
Стягнути з Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області (код ЄДРПОУ 04399068, юридична адреса: 62560. Харківська область, Вовчанський район, с.м.т. Старий Салтів. вул. Перемоги, буд. 15) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю БАЗА ВІДПОЧИНКУ ЧАЙКА 2019 (код ЄДРПОУ 42799317 юридична адреса 61045 м. Харків, ву ї Клочківська, ПІ-А) за рахунок бюджетних асигнувань судові витрати в розмірі 1921,00 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Скарга може бути подана у порядку ч.1 ст.297 КАС України безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду або у порядку п.15.5 Розділу VII КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.
Повний текст рішення виготовлено 28.12.2019 року.
Суддя Кухар М.Д.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2019 |
Оприлюднено | 29.12.2019 |
Номер документу | 86700311 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Кухар М.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні