Рішення
від 26.12.2019 по справі 826/1950/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 грудня 2019 року м. Київ № 826/1950/17

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом 1) Товариства з додатковою відповідальністю "Біг Борд",

2) Товариства з додатковою відповідальністю "Українська реклама",

3) Товариства з обмеженою відповідальністю Спільне українсько-американське

рекламно-інформаційне агентство "Alter-V" у формі ТОВ,

4) Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм-груп",

5) Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко ХХІ століття"

до Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної

адміністрації)

третя особа Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської

ради (Київської міської державної адміністрації)

про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Біг Борд", Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська реклама", Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне українсько-американське рекламно-інформаційне агентство "Alter-V" у формі ТОВ, Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм-груп", Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко ХХІ століття" звернулись до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), третя особа - Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування розпорядження від 28.12.2016 № 1362 в частині відмови у продовженні позивачам дозволів на розміщення зовнішньої реклами, зобов`язання вчинити дії щодо повторного розгляду заяв позивачів.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що у відповідача не було законних підстав для відмови у продовжені строку дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, оскільки позивачі виконали всі передбачені діючим законодавством дії для такого продовження.

Відповідач та третя особа у встановлений судом строк не скористались правом на подання заяв щодо суті заявлених позовних вимог, з огляду на що суд розглядає справу за наявними у справі доказами.

Під час судового розгляду справи судом встановлено наступне.

Позивачі, маючи дозволи на розміщення зовнішньої реклами, звернулись до відповідача з заявами щодо продовження строку дії таких дозволів та, відповідно до опису прийнятих документів, надали наступні документи:

- заяву (постанова КМУ від 07.12.2005 № 1176),

- оригінал зареєстрованого дозволу (дозвіл без узгоджувальної частини є недійсним),

- висновок (виданий організацією, яка має відповідні ліцензії) щодо відповідності встановленого рекламного засобу вимогам безпеки його розміщення та використання протягом строку, на який продовжується дозвіл, а також завірену копію ліцензії розробника цього висновку;

- лист-погодження від власника (балансоутримувача) місця розташування рекламного засобу або уповноваженої ним особи щодо відсутності заперечення на розміщення рекламного засобу на строк продовження дії дозволу;

- документ (акт звірки взаєморозрахунків), який підтверджує відсутність заборгованості у розповсюджувача зовнішньої реклами, на розміщення рекламного засобу якого було надано дозвіл за договором тимчасового користування місцем.

Розглянувши відповідні заяви позивачів, виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпорядженням від 28.12.2016 № 1362 відповідно до Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Закону України Про рекламу , Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності , Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, розділу II Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253, Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 26.01.2012 № 20/7357, в межах функцій органу місцевого самоврядуваннявідмовив у продовженні дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, зокрема:

№№ дозволуРозповсюджувач рекламиТип рекламного засобуПлоща, кв. мМісце розташування рекламного засобу 1. 02257-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36 Деснянський район, просп. Володимира Маяковського, перехрестя з вул. Теодора Драйзера, № 11 2. 01509-03ТОВ "Українська реклама"Лайтпостер, що стоїть окремо (беклайт) 2,16Подільський район, вул. Набережно-Хрещатицька навпроти буд. №11 3. 05683-04-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18 Шевченківський район, просп. Перемоги, 22, на розі з вул. Провіанською 4. 04257-04ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18 Шевченківський район, вул. Олени Теліги, 25 5. 02289-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, просп. Перемоги, біля електроопори № 91 (парк КПІ, навпроти медичного університету) 6. 02631-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, просп. Валерія Лобановського (просп. Червонозоряний) перехрестя з вул. Олександра Горовця 7. 06635-04-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (скролінг) 6,8238Подільським район, вул. Верхній Вал, перехрестя з вул. Костянтинівською 8. 02658-03-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (призматрон) 18Шевченківський район, просп. Перемоги, 18 9. 02629-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, бульв. Івана Лепcе, біля електроопори № 68 10. 02253-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, Харківське шосе, перехрестя з вул. Російською 13. 03180-04ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (призматрон) 18Шевченківський район, вул. В`ячеслава Чорновола / на розі з вул. Павлівською 18. 11712-06ТОВ "ALTER-V"Лайтпостер, що стоїть окремо (беклайт) 2,16Подільський район, вул. Верхній Вал, 58/28 (на газоні) 19. 09149-05ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Шевченківський район, просп. Перемоги, 76 29. 21130-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Солом`янський район, вул. Протасів Яр, 60 м від повороту на вул. Миколи Амосова 31. 20749-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, Дніпровська набережна / вул. Анни Ахматової 32. 21510-08ТОВ "Прайм-груп"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, пл. Харківська, біля АЗС "Авіоком" 34. 21225-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Шевченківський район, вул. Дегтярівська, 33-б, заїзд на вул. Олени Теліги Позивач, вважаючи розпорядження невмотивованим, безпідставним, протиправним та таким, що підлягає скасуванню, звернувся з відповідним позовом до суду.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

У відповідності до положень статті 1 Закону України Про рекламу , зовнішня реклама - це реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Частиною першою статті 16 Закону України Про рекламу визначено, що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Згідно з частиною другою статті 16 Закону України Про рекламу зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам: розміщуватись із дотриманням вимог техніки безпеки та із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків; освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків; фундаменти наземної зовнішньої реклами, що виступають над поверхнею землі, можуть бути декоративно оформлені; опори наземної зовнішньої реклами, що розташована вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, повинні мати вертикальну дорожню розмітку, нанесену світлоповертаючими матеріалами, заввишки до 2 метрів від поверхні землі; нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менше ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття; у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений у частинах 3 і 4 вказаної статті Закону, та є вичерпним.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності порядок видачі документів дозвільного характеру або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання, видача або відмова у видачі яких законами України віднесена до повноважень органів місцевого самоврядування, встановлюється їх рішенням, а у випадках, передбачених законом, - на підставі типових порядків, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Зокрема, правовідносини, що виникають у зв`язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, врегульовані Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067.

Відповідно до пункту 1 Типових правил вони також визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.

Пунктами 2, 3, 5, 6 і 9 Типових правил визначено, що документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці.

Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил.

Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління (далі - робочий орган). Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

До повноважень робочого органу, зокрема, належать: розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії; підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні; видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради. Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

Для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються: фотокартка або комп`ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.

Процедура розгляду заяв на одержання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, оформлення такого дозволу та прийняття виконавчим органом ради у встановлений строк рішення про надання дозволу передбачена у пунктах 10-20 Типових правил. Зокрема, пунктами 19, 20 Типових правил встановлено, що робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.

Виконавчий орган ради протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

Як зазначено у пунктах 23, 24 Типових правил дозвіл надається строком на п`ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.

Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов`язаних з розташуванням рекламного засобу.

Можливість продовження дії вже виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами передбачена пунктом 29 Типових правил, за змістом якого строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

Перелік підстав для відмови у наданні дозволу наведений у пункті 22 цих Типових правил, а саме у наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли: оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам; у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.

Крім того, порядок продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами по місту Києву регулюється пунктами 9.1-9.6 розділу ІІ Порядку розміщення реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253, а саме пунктом 9.1 якого передбачено, що строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається державним адміністратором за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 № 1176 не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу разом із оригіналом зареєстрованого дозволу.

Разом із заявою на продовження строку дії дозволу розповсюджувач реклами надає: - висновок (виданий підприємством, установою чи організацією, які мають відповідні ліцензії) щодо відповідності встановленого РЗ вимогам безпеки його розміщення та використання протягом строку, на який продовжується дозвіл, а також завірену належним чином копію ліцензії розробника цього висновку, що підтверджує право останнього надавати такі послуги (роботи); - лист-погодження від власника (балансоутримувача) місця розташування РЗ або уповноваженої ним особи щодо відсутності заперечення на розміщення РЗ на строк продовження дії дозволу; - документ (акт звірки взаєморозрахунків), який підтверджує відсутність заборгованості у розповсюджувача зовнішньої реклами, на розміщення РЗ якого раніше було надано дозвіл за договором на право тимчасового користування місцем.

Пунктом 9.2 розділу ІІ Порядку № 37/6253 визначено, що дозвільний орган протягом п`яти робочих днів з дати одержання заяви державного адміністратора про продовження строку дії дозволу розглядає її та надає пропозиції з проектом відповідного розпорядження до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для прийняття рішення.

Продовження строку дії дозволу допускається за умови відповідності місця розташування та типу РЗ схемі розміщення рекламоносіїв, що входить до складу відповідного паспорта вулиці, затвердженого в установленому порядку.

Як зазначено у пункті 9.5 розділу ІІ Порядку №37/6253, у випадку прострочення терміну подачі заяви на продовження строку дії дозволу, невідповідності типу РЗ, місця його розташування технологічній схемі (конструктивній) схемі РЗ, розповсюджувач реклами оформляє новий дозвіл згідно з вимогами цього Порядку.

Згідно з пунктами 9.3, 9.6 розділу ІІ Порядку №37/6253 виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) протягом п`яти робочих днів з дати одержання від дозвільного органу зазначених пропозицій розглядає та приймає відповідне рішення про продовження строку дії дозволу або про відмову у його продовженні.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

Суд звертає увагу, що згідно з Регламентом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням Київської міської ради від 08.10.2013 № 1810 (далі по тексту - Регламент), виконавчим органом Київської міської ради є Київська міська державна адміністрація, яка паралельно виконує функції державної виконавчої влади, що є особливістю здійснення виконавчої влади в місті Києві.

Згідно з пунктом 1.1 Регламенту виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) на основі та на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших актів законодавства України, а також за власною ініціативою видає розпорядження в межах функцій органу місцевого самоврядування та функцій місцевого органу виконавчої влади.

Таким чином, з наведеного в сукупності вбачається, що рішення (розпорядження) про продовження строку дії дозволу або про відмову у його продовженні за результатом розгляду документів розповсюджувачів реклами на продовження строку дії дозволу приймається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) на підставі пропозицій, отриманих від дозвільного органу.

Варто зазначити, що головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами владних повноважень, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, настанов для їх розв`язання що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі Суомінен проти Фінляндії від 01.07.2003 вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

У даному випадку суд зазначає, що оскаржуване розпорядження, крім загальних посилань на назву законодавчих актів не містить визначення конкретних причин відмови позивачам у продовжені строку дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами та конкретних норм законодавства, які слугували для такої відмови.

Так само під час судового розгляду причини для відмови у продовженні дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідачем не наводились.

В ході розгляду справи відповідачем також не доведено, а судом не встановлено обставин порушення строку подачі позивачами заяв про продовження строку дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, недостатності чи невідповідності поданих позивачами документів, невідповідності місць розташування та типу РЗ схемі розміщення рекламоносіїв, невідповідності технологічній схемі (конструктивній) схемі РЗ, інших обставин порушення позивачами Порядку розміщення реклами в м. Києві, які б могли слугувати підставою для відмови у продовжені строку дії дозволу.

Натомість, наявними у справі доказами підтверджується, що згідно з описами документів, прийнятих від позивачів, останні з метою продовження строку дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами подали відповідачу по кожному дозволу відповідний пакет документів.

Тобто, рішення органу державної влади не відповідає наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжує його неоднозначне трактування, що, у свою чергу, впливає на можливість реалізації права відповідного суб`єкта правовідносин, а отже оскаржуване розпорядження в частині відмови позивачам у продовженні дії дозволів є протиправним та підлягає скасуванню.

Крім того, з метою захисту прав позивачів на продовження строку дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідача належить зобов`язати повторно розглянути заяви позивачів у відповідності до вимог Порядку розміщення реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253.

Керуючись статтями 241, 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Біг Борд" (04070, м. Київ, вул. Ігорівська, 14-а, код ЄДРПОУ 32386534), Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська реклама" (04070, м. Київ, вул. Ігорівська, 14-А, код ЄДРПОУ 23161823), Товариства з обмеженою відповідальністю Спільне українсько-американське рекламно-інформаційне агентство "Alter-V" у формі ТОВ (01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 18-А, код ЄДРПОУ 22923225), Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм-груп" (01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, 32-Г, офіс 249, код ЄДРПОУ 34603314), Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко ХХІ століття" (01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, 32-Г, код ЄДРПОУ 34603314) до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, 36; код ЄДРПОУ 00022527), третя особа - Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, місто Київ, вулиця Хрещатик, 32, код ЄДРПОУ 26345558) про визнання протиправним та скасування розпорядження та зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2016 № 1362 в частині відмови у продовженні наступних дозволів на розміщення зовнішньої реклами:

№№ дозволуРозповсюджувач рекламиТип рекламного засобуПлоща, кв. мМісце розташування рекламного засобу 1. 02257-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36 Деснянський район, просп. Володимира Маяковського, перехрестя з вул. Теодора Драйзера, № 11 2. 01509-03ТОВ "Українська реклама"Лайтпостер, що стоїть окремо (беклайт) 2,16Подільський район, вул. Набережно-Хрещатицька навпроти буд. №11 3. 05683-04-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18 Шевченківський район, просп. Перемоги, 22, на розі з вул. Провіанською 4. 04257-04ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18 Шевченківський район, вул. Олени Теліги, 25 5. 02289-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, просп. Перемоги, біля електроопори № 91 (парк КПІ, навпроти медичного університету) 6. 02631-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, просп. Валерія Лобановського (просп. Червонозоряний) перехрестя з вул. Олександра Горовця 7. 06635-04-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (скролінг) 6,8238Подільським район, вул. Верхній Вал, перехрестя з вул. Костянтинівською 8. 02658-03-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (призматрон) 18Шевченківський район, просп. Перемоги, 18 9. 02629-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, бульв. Івана Лепcе, біля електроопори № 68 10. 02253-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, Харківське шосе, перехрестя з вул. Російською 13. 03180-04ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (призматрон) 18Шевченківський район, вул. В`ячеслава Чорновола / на розі з вул. Павлівською 18. 11712-06ТОВ "ALTER-V"Лайтпостер, що стоїть окремо (беклайт) 2,16Подільський район, вул. Верхній Вал, 58/28 (на газоні) 19. 09149-05ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Шевченківський район, просп. Перемоги, 76 29. 21130-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Солом`янський район, вул. Протасів Яр, 60 м від повороту на вул. Миколи Амосова 31. 20749-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, Дніпровська набережна / вул. Анни Ахматової 32. 21510-08ТОВ "Прайм-груп"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, пл. Харківська, біля АЗС "Авіоком" 34. 21225-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Шевченківський район, вул. Дегтярівська, 33-б, заїзд на вул. Олени Теліги 3. Зобов`язати виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повторно розглянути заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Біг Борд", Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська реклама", Товариства з обмеженою відповідальністю Спільне українсько-американське рекламно-інформаційне агентство "Alter-V" у формі ТОВ, Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм-груп", Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко ХХІ століття" щодо продовження наступних дозволів на розміщення зовнішньої реклами:

№№ дозволуРозповсюджувач рекламиТип рекламного засобуПлоща, кв. мМісце розташування рекламного засобу 1. 02257-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36 Деснянський район, просп. Володимира Маяковського, перехрестя з вул. Теодора Драйзера, № 11 2. 01509-03ТОВ "Українська реклама" Лайтпостер, що стоїть окремо (беклайт) 2,16Подільський район, вул. Набережно-Хрещатицька навпроти буд. №11 3. 05683-04-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18 Шевченківський район, просп. Перемоги, 22, на розі з вул. Провіанською 4. 04257-04ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18 Шевченківський район, вул. Олени Теліги, 25 5. 02289-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, просп. Перемоги, біля електроопори № 91 (парк КПІ, навпроти медичного університету) 6. 02631-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, просп. Валерія Лобановського (просп. Червонозоряний) перехрестя з вул. Олександра Горовця 7. 06635-04-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (скролінг) 6,8238Подільським район, вул. Верхній Вал, перехрестя з вул. Костянтинівською 8. 02658-03-П-1ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (призматрон) 18Шевченківський район, просп. Перемоги, 18 9. 02629-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Солом`янський район, бульв. Івана Лепcе, біля електроопори № 68 10. 02253-03ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, Харківське шосе, перехрестя з вул. Російською 13. 03180-04ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (призматрон) 18Шевченківський район, вул. В`ячеслава Чорновола / на розі з вул. Павлівською 18. 11712-06ТОВ "ALTER-V"Лайтпостер, що стоїть окремо (беклайт) 2,16Подільський район, вул. Верхній Вал, 58/28 (на газоні) 19. 09149-05ТОВ "Біг Борд"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 18Шевченківський район, просп. Перемоги, 76 29. 21130-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Солом`янський район, вул. Протасів Яр, 60 м від повороту на вул. Миколи Амосова 31. 20749-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, Дніпровська набережна / вул. Анни Ахматової 32. 21510-08ТОВ "Прайм-груп"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Дарницький район, пл. Харківська, біля АЗС "Авіоком" 34. 21225-08ТОВ "ЕКО XXI СТОЛІТТЯ"Щит, що стоїть окремо (суцільний щит) 36Шевченківський район, вул. Дегтярівська, 33-б, заїзд на вул. Олени Теліги відповідно до вимог Порядку розміщення реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36; код ЄДРПОУ 00022527) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Біг Борд" (04070, м. Київ, вул. Ігорівська, 14-а, код ЄДРПОУ 32386534) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 3200 (три тисячі двісті) гривень 00 копійок.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36; код ЄДРПОУ 00022527) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська реклама" (04070, м. Київ, вул. Ігорівська, 14-А, код ЄДРПОУ 23161823) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 3200 (три тисячі двісті) гривень 00 копійок.

6. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36; код ЄДРПОУ 00022527) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Спільне українсько-американське рекламно-інформаційне агентство "Alter-V" у формі ТОВ (01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 18-А, код ЄДРПОУ 22923225) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 3200 (три тисячі двісті) гривень 00 копійок.

7. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36; код ЄДРПОУ 00022527) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Прайм-груп" (01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, 32-Г, офіс 249, код ЄДРПОУ 34603314) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 3200 (три тисячі двісті) гривень 00 копійок.

8. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01044, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36; код ЄДРПОУ 00022527) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко ХХІ століття" (01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, 32-Г, код ЄДРПОУ 34603314) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 3200 (три тисячі двісті) гривень 00 копійок.

Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.П. Огурцов

Дата ухвалення рішення26.12.2019
Оприлюднено02.01.2020

Судовий реєстр по справі —826/1950/17

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Рішення від 26.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 10.03.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 10.03.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 07.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні