Рішення
від 28.12.2019 по справі 420/6057/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6057/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 грудня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Бутенко А.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп.. 30) до товариства з обмеженою відповідальністю Прогрес - Строй - Інвест (65026, м. Одеса, вул. Приморська, 49) про стягнення суми штрафних санкцій та пені у розмірі 10 200 грн.,-

ВСТАНОВИВ :

Стислий зміст позовних вимог.

З позовом до суду звернулась Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю Прогрес - Строй - Інвест , в якому просить суд:

- Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Прогрес - Строй - Інвест (Код за ЄДРПОУ: 33812012) 10 200,00 грн. штрафних санкцій в дохід державного бюджету України на рахунок, відкритий на ім`я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності банку 106.

Виклад позиції позивача.

В обґрунтування адміністративного позову Позивачем зазначено, що Відповідачем не розкрито річну інформацію про емітента за 2016 та 2017 роки шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів, не розкрито річну інформацію про емітента за 2016 та 2017 роки шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2016 та 2017 роки, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів, а тому Відповідачем вчинено правопорушення, зазначене у підпункту 4 глави 4 розділу П Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджених Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826, що стало підставою для прийняття постанов від 04.01.2019р. за №№ 37-ПД-1-Е, 38-ПД-1-Е, 39-ПД-1-Е про застосування штрафних санкцій за правопорушення, вчинені на ринках фінансових послуг у розмірі 3400,00грн. Зазначена сума у добровільному порядку відповідачем не сплачена, у зв`язку з чим Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, просить суд стягнути зазначену суму.

Відзиву на позов від Відповідача не надходило.

Заяви чи клопотань від сторін.

12.12.2019 року, від представника позивача надійшла заява про розгляд справи за відсутності представника.

Інших заяв чи клопотань від сторін, до суду не надходило.

Процесуальні дії судом не вчинялись.

12.12.2019 року, сторони у судове засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Таким чином, згідно з ч. 9 ст. 205 КАС України, розгляд справи проведено в порядку письмового провадження.

Обставини справи.

Судом встановлено, що під час здійснення своєї діяльності департаментом НКЦПФР у Південному регіоні (далі - департамент) встановлено наступні порушення чинного законодавства на ринку цінних паперів з боку товариства з обмеженою відповідальністю Прогрес - Строй - Інвест (далі - ТОВ Прогрес - Строй - Інвест ).

Перше правопорушення.

ТОВ Прогрес - Строй - Інвест не розкрило річну інформацію про емітента за 2016 та 2017 роки шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів у строк не пізніше ЗО квітня року, наступного за звітним, що є порушенням підпункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами).

Факт вчинення правопорушення на ринку цінних паперів підтверджується відсутністю річної інформації ТОВ Прогрес - Строй - Інвест за 2016 та 2017 роки в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів.

Друге правопорушення.

ТОВ Прогрес - Строй - Інвест не розкрило річну інформацію про емітента за 2016 та 2017 роки шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, у строк не пізніше ЗО квітня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог підпункту 4 глави 4 розділу П Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджених Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами).

Трете правопорушення.

ТОВ Прогрес - Строй - Інвест не розкрило річну інформацію емітента цінних паперів за 2016 та 2017 роки, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів, у строк не пізніше ЗО квітня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог підпункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджених Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами).

Постановами від 07.12.2018р. за №№ 577-ПД-1-Е, 578-ПД-1-Е, 579-ПД-1-Е у відношенні ТОВ Прогрес - Строй - Інвест порушені справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якими зобов`язано керівника або повноваженого представника прибути до департаменту 19.12.2018р. для підписання актів про правопорушення на ринку цінних паперів та надання письмових пояснень з приводу скоєного правопорушення.

Про своєчасність відправлення постанов від 07.12.2018р. за №№ 577-ПД-1-Е, 578-ПД-1-Е, 579-ПД-1 -Е свідчить реєстр рекомендованих листів від 07.12.2018р. № 1.

19 грудня 2018 року у відношенні ТОВ Прогрес - Строй - Інвест складено акти про правопорушення на ринку цінних паперів за №№ 555-ПД-1-Е, 556-ПД-1-Е, 557-ПД-1-Е, для ознайомлення та отримання яких представник та/або повноважений представник товариства не з`явився.

Постановами від 21 грудня 2018 року за №№ 527-ПД-1-Е, 528-ПД-1-Е, 529-ПД-1-Е, у відношенні ТОВ Прогрес - Строй - Інвест розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів призначено на 14 січня 2019 року.

Про своєчасність відправлення актів від 19.12.2018р. за №№ 555-ПД-1-Е, 556-ПД-1-Е, 557- ПД-1-Е та постанов від 21.12.2018р. за №№ 527-ПД-1-Е, 528-ПД-1-Е, 529-ПД-1-Е свідчить реєстр рекомендованих листів від 26.12.2018р. № 1.

Для участі у розгляді справ про правопорушення на ринку цінних паперів до департаменту НКЦПФР у Південному регіоні керівник та/або повноважений представник ТОВ Прогрес - Строй - Інвест , не з`явився.

Під час розгляду справ від ТОВ Прогрес - Строй - Інвест будь-яких клопотань та пояснень не надходило.

За наслідками розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ТОВ Прогрес - Строй - Інвест департаментом винесено наступні постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, а саме:

- Постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 14.01.2019р. № 37-ПД-1-Е (копія додається) за порушення вимог пункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами), в частині нерозкритгя річної інформації емітента цінних паперів за 2016 та 2017 роки шляхом її розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів, у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, за що передбачена відповідальність відповідно до вимог пункту 6 статті 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні .

- Постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 14.01.2019р. № 38-ПД-1-Е (копія додається) за порушення вимог пункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами), в частині не розкриття річну інформацію про емітента за 2016 та 2017 роки шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії, у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, за що передбачена відповідальність відповідно до вимог пункту 5 статті 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні .

- Постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 14.01.2019р. № 39-ПД-1-Е (копія додається) за порушення вимог пункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. № 2826 (зі змінами), в частині неподання до Комісії не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним річної інформації про емітента за 2016 та 2017 роки, за що передбачена відповідальність відповідно до вимог пункту 7 статті 11 Закону України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні .

Про своєчасність відправлення постанов від 14.01.2019р. за №№ 37-ПД-1-Е, 38-ПД-1-Е, 39-ПД-1 -Е свідчить реєстр рекомендованих листів від 21.01.2019р. № 1.

Станом на час звернення до суду постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 14.01.2019р. за №№ 37-ПД-1-Е, 238-ПД-1-Е, 39-ПД-1-Е не були оскаржені ні до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку ні до суду та є дійсними.

ТОВ Прогрес - Строй - Інвест штрафні санкції до теперішнього часу не сплатило, а тому Позивач звернувся із даним позовом до суду.

Джерела права й акти їх застосування.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст.9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини регулюються Законом України «Про державне регулювання ринкуцінних паперів в Україні» №448/96-ВР від 30.10.1996 року (далі - Закону №448/96-ВР), Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» №3480-IV від 23.02.2006 року (далі - Закону №3480-IV), Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1470 від 16.10.2012 року (далі - Правил №1470) та Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №2826 від 03.12.2013 року (далі - Положення №2826).

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону №448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно з ч.1 ст.5 Закону №448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Пунктами 10, 14 частини 1 статті 8 Закону №448/96-ВР передбачено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право, надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов`язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства; накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Пунктом 8 частини 1 статті 11 Закону №448/96-ВР встановлено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п`яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від п`яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Пунктами 7, 8, 9 розділу І Правил №1470 встановлено, що розгляд справ про правопорушення здійснюється виключно уповноваженими особами Комісії у межах наданих повноважень. У разі виявлення порушень законодавства, розгляд яких не належить до компетенції Комісії, уповноважена особа надсилає відповідні матеріали до державних органів, до компетенції яких належить вирішення даної справи. Адміністративне стягнення на громадянина чи посадову особу може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення.

Відповідно до вимог пункту 14 розділу І Правил №1470 постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення) вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом. Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об`єкта поштового зв`язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.

Пунктами 2, 3 розділу IV Правил №1470 зазначено, що уповноваженою особою про вчинення правопорушення складається акт про правопорушення на ринку цінних паперів. Про дату, час та місце складання акта про правопорушення на ринку цінних паперів особа, щодо якої порушено справу про правопорушення, повідомляється не пізніше ніж за п`ять робочих днів до дати складання акта. Акт про правопорушення на ринку цінних паперів складається та підписується не пізніше двадцяти робочих днів з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Якщо вчинено декілька правопорушень, то справи про правопорушення порушуються, а акти про правопорушення на ринку цінних паперів складаються уповноваженою особою окремо по кожному учаснику ринку цінних паперів, виду його діяльності на ринку цінних паперів та/або виду санкції, яка передбачена за кожне правопорушення.

Пунктами 8, 9 розділу IV Правил №1470 зазначено, що у разі неявки керівника або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності, на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів акт складається того самого дня, на який було викликано особу, за умови своєчасного повідомлення юридичної особи про місце та час складання акта, про що робиться відповідний напис на акті про правопорушення на ринку цінних паперів.Один примірник акта про правопорушення на ринку цінних паперів після підписання надається керівнику або представнику юридичної особи, щодо якої його складено. У разі неявки керівника або представника юридичної особи на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів один примірник акта надсилається юридичній особі одночасно з постановою про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Пунктом 1 розділу VІ Правил №1470 встановлено, що справа про правопорушення щодо юридичної особи розглядається у присутності керівника та/або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності. Повноваження представника юридичної особи, що притягується до відповідальності, засвідчуються довіреністю, оригінал або копія якої долучається до матеріалів справи. У разі відсутності керівника або представника юридичної особи справа про правопорушення розглядається за умови своєчасного повідомлення юридичної особи про місце і час розгляду справи згідно з вимогами пункту 4 розділу V Правил №1470.

Пунктами 1, 3, 4 розділу VІІ Правил №1470 встановлено, що розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення у справі. Рішення уповноваженої особи у справі оформлюється у вигляді постанови. У справі про правопорушення уповноважена особа приймає одне з таких рішень: про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів; про закриття справи. Постанова у справі про правопорушення оголошується після закінчення розгляду справи про правопорушення. Примірник постанови надається особі, щодо якої її винесено (про що здійснюється відповідний напис на примірнику постанови, що залишається у справі), або надсилається поштою протягом п`яти робочих днів з дати її винесення.

Крім того відповідно до вимог пункту 14 розділу І Правил №1470 постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення) вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом. Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об`єкта поштового зв`язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.

Висновки суду.

Суд зазначає, що з матеріалів справи вбачається, що Позивач після виявлення правопорушень у відношенні відповідача були порушені справи про правопорушення на ринку цінних паперів згідно постанов від 07.12.2018р. за №№ 577-ПД-1-Е, 578-ПД-1-Е, 579-ПД-1-Е, встановлено дату для підписання актів про правопорушення на ринку цінних паперів №№ 555-ПД-1-Е, 556-ПД-1-Е, 557-ПД-1-Е від 19.12.2018 року, прийнято постанови про розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів від 21 грудня 2018 року за №№ 527-ПД-1-Е, 528-ПД-1-Е, 529-ПД-1-Е та як наслідок прийнято постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 14.01.2019р. за №№ 37-ПД-1-Е, 38-ПД-1-Е, 39-ПД-1 -Е.

Отже, фактично Позивачем було виконано обов`язки та завдання у межах своїх повноважень, метою яких є забезпечення реалізації єдиної державної політики щодо розвитку і функціонування ринку цінних паперів та здійснення державного регулювання і контролю додержання законодавства у цій сфері.

Також, суд зазначає, що в матеріалах справи наявні реєстри поштових відправлень рекомендованих листів, які підтверджують направлення Відповідачу вищезазначених документів у строки встановлені нормами чинного законодавсва.

Відповідно до пунктів 2-5 розділу XVIII Правил №1470 передбачено, що штраф має бути сплачений юридичною особою не пізніше ніж через п`ятнадцять днів з дати отримання ним постанови. Юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до державного бюджету. Документ, який підтверджує сплату штрафу, протягом п`яти робочих днів надсилається до уповноваженого підрозділу Комісії. У разі несплати штрафу юридичною особою в строк, установлений пунктом 2 розділу XVIII Правил №1470, штраф стягується в судовому порядку.

Суд зазначає, що для участі у розгляді справ про порушення на ринку цінних паперів до Позивача, керівник та/або уповноважений представник відповідача не з`являлись, під час розгляду справи від Відповідача будь-яких пояснень клопотань від відповідача не надходило, постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 14.01.2019р. за №№ 37-ПД-1-Е, 38-ПД-1-Е, 39-ПД-1 -Е до Позивача або в судовому порядку відповідачем оскаржені не були та до теперішнього часу є несплаченими.

З огляду на зазначене та оцінюючи у сукупності встановлені обставини і перевіривши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю Прогрес - Строй - Інвест про стягнення суми штрафних санкцій та пені у розмірі 10 200 грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Частиною 1 ст.77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Згідно ч.1 ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 242 КАС України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Керуючись статтями 2, 5-9, 72-73, 77, 159, 241-246, 250-251, 263 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (01010, м. Київ, вул. Московська, 8, корп.. 30) до товариства з обмеженою відповідальністю Прогрес - Строй - Інвест (65026, м. Одеса, вул. Приморська, 49) - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Прогрес - Строй - Інвест (Код за ЄДРПОУ: 33812012) в дохід державного бюджету України на рахунок, відкритий на ім`я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності банку 106, штраф у сумі 10200 (десять тисяч двісті) гривень.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до суду першої інстанції в 30-денний строк з дня складення повного судового рішення.

Суддя Бутенко А.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.12.2019
Оприлюднено02.01.2020
Номер документу86730180
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6057/19

Рішення від 28.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бутенко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні